SPECJALISTA DS. HANDLU Golina oferta pracy Zakład Przemysłu Mięsnego Biernacki Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. HANDLU
Wynagrodzenie: od 5 000 PLN
Zakres obowiązków: - Zbieranie informacji o klientach· Organizacja spotkań i prezentacja ofert firmy· Realizacja planu sprzedażowego i negocjacji· Pozyskiwanie nowych klientów· Tworzenie ofert handlowych
Data publikacji: 2020-08-28
Lokalizacja: Golina (wielkopolskie)
Pracodawca: Zakład Przemysłu Mięsnego Biernacki Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Dworcowa 47 D, 63-200 Golina, powiat: jarociński, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Zbieranie informacji o klientach· Organizacja spotkań i prezentacja ofert firmy· Realizacja planu sprzedażowego i negocjacji· Pozyskiwanie nowych klientów· Tworzenie ofert handlowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. HANDLU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Golina
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 30
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: jarociński
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 3006
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Jarocin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: przedstawiciel handlowy
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 28.08.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
duński, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
niderlandzki, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_1: Array
Nazwa pracodawcy: Zakład Przemysłu Mięsnego Biernacki Sp. z o.o.
danePracodawcy_nip: 6172148186
danePracodawcy_regon: 300459077
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Jarocinie
Adres pracodawcy:
Dworcowa 47 D, 63-200 Golina, powiat: jarociński, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 30
Powiat pracodawcy: jarociński
danePracodawcy_kodPowiatu: 3006
Gmina pracodawcy: Jarocin
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Golina
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0199361
Ulica pracodawcy: Dworcowa
Numer budynku pracodawcy: 47 D
Profil działalności pracodawcy:
przetwarzanie i konserwowanie mięsa,z wyłączeniem mięsa z drobiu
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Jarocinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|332203
Zawód wykonywany przez pracownika: przedstawiciel handlowy
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|251
Data dodania oferty pracy: 28.08.2020
Oferta pracy ważna do: 30.09.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 28.08.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 28.08.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?33daa7b25fc8c7c73be95dfbf0b63754
Podobne oferty pracy
PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTÓW KAROWYCH, PROWADZENIE AKT OSOBOWYCH, SPORZĄDZANIE LISTA PŁAC, OBSŁUGA PROGRAMU PŁATNIK, SYMFONIA, PRZYGOTOWYWANIE SPRAWOZDAŃ, PROWADZENIE EWIDENCJI CZASU PRACY.
FAST-FOL Gadomscy Sp.J. - 2020-03-13 - Mława (mazowieckie)
opracowywanie i realizowanie planów marketingowych, obsługa klienta indywidualnwgo i hurtowego, sporządzanie faktur, paragonów, W-Z,
kontakt przez PUP - 2018-03-23 - Chorzów (śląskie)
wsparcie w obszarze działań marketingowych
kontakt przez PUP - 2017-06-16 - Ustroń (śląskie)
sprzedaz wycieczek, organizacja pracy biura
kontakt przez PUP - 2017-06-13 - Będzin (śląskie)
Wspólpraca z klientem francuskojęzycznym (kontakt e-mailowy oraz telefoniczny), wprowadzanie danych do systemu wewnętrznego.Pracodawca oferuje umowę na okres próbny 3 m-ce z możliwością przedłużenia, praca jednozmianowa w godz.8-16, pełny etat.Kontakt osobisty, emailowy: praca (at) donedeliveries.com
DONE Deliveries Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.K - 2019-08-22 - Andrychów (małopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-08-02 - Warszawa (mazowieckie)
ZGODNIE ZZ PROGRAMEMEM
kontakt przez PUP - 2015-11-30 - Białobrzegi (mazowieckie)
- realizacja obowiązków służby BHP wynikających z rozporządzenia,- kontrola warunków pracy i dokonywanie oceny ryzyka zawodowego,- pełnienie funkcji doradczej i kontrolnej w zakresie BHP,- kontrolowanie i eliminowanie zagrożeń w trakcie realizacji robót,- prowadzenie szkoleń BHP dla pracowników,- prowadzenie dokumentacji BHP,- przygotowywanie analiz i raportów z zakresu BHP
Broton BHP Jakub Brotoń - 2019-01-14 - Dębica (podkarpackie)
Obługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-08-11 - Sochaczew (mazowieckie)
rozwijanie sprzedaży zgodnie ze startegią firmy,planowanie i realizacja działań marketingowych
kontakt przez PUP - 2016-08-23 - Będzin (śląskie)
Pomoc/nauka:-obsługa korespondencji,-archiwizowanie dokumentów,-obsługa klienta indywidualnego,-obsluga klienta biznesowego,-przygotowywanie dokumentów dot. obsługi klienta,obsluga sprzetów biurowych.
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Gdynia (pomorskie)
Przewożenie odpadów na terenie zakładu samochodem ciężarowym (hakowcem), w kontenerach o pojemności 30 m3.
Regionalne Centrum Zagospodarowania i Unieszkodliwiania Odpadów CZYSTY REGION Spółka z o.o. - 2017-03-14 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
- uczestniczenie w opracowywaniu propozycji do planu zamówień publicznych w zakresie właściwości sekcji, w oparciu o propozycje podziału zamówień wg Wspólnego Słownika Zamówień wszystkich dokonywanych dostaw materiałów, sprzętu i usług oraz nad realizacją powyższego planu w celu właściwej realizacji zadań sekcji,- prowadzenie Rejestru Zamówień Publicznych w celu kontroli wydatków do 14 000 Euro,- analizowanie i kontrolowanie, właściwego wykorzystywania środków pieniężnych w zakresie właściwości sekcji oraz sporządzanie na koniec miesiąca planu salda końcowego w celu prawidłowego wydatkowania przydzielonych środków finansowych,- prowadzenie bieżącej analizy wydatków budżetowych w zakresie właściwości sekcji w ramach przydzielonych środków finansowych na dany rok kalendarzowy w celu zapewnienia prawidłowej realizacji planowanych zamierzeń,- opracowywanie faktur w zakresie zadań wykonywanych w sekcji oraz opłaty za energię elektryczną, usługi komunalne, sprzęt kwaterunkowy, gospodarczy, przeciwpożarowy i środki do utrzymania czystości w celu zapewnienia terminowej realizacji zapłaty,- kontrolowanie przestrzegania bieżących umów pod względem finansowym w celu prawidłowego ewidencjonowanie dokumentacji i przestrzegania terminów rozliczeń finansowych, - rejestrowanie faktur za wykonane dostawy i usługi w celu zapewnienia terminowego i prawidłowego zapewnienia ewidencji księgowej prowadzonej w sekcji.
NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ. - 2020-01-20 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Weryfikacja napraw pojazdów kosztorysów, wycena wartości szkód OC, AC, współpraca z serwisami mechanicznymi.
Mr Biuro Paweł Burdzy - 2017-06-30 - Bolesławiec (dolnośląskie)
jw.
JM DATA S.C. ŻEBROWSKI JAROSŁAW, RYCIAK MACIEJ - 2016-10-10 - Warszawa (mazowieckie)
Prace administracyjno-biurowe
kontakt przez PUP - 2019-01-03 - Leoncin (mazowieckie)
Wykonywanie czynności w oparciu o ustawę o rachunkowości, zakładowy plan kont i wewnętrzne regulacje PRS czynności związanych z prowadzeniem księgowości, a w szczególności: dekretowanie, księgowanie i kompletowanie dowodów księgowych,księgowanie rozrachunków; naliczanie amortyzacji, wycena aktywów i pasywów na dzień bilansowy. Naliczanie zobowiązań podatkowych z tytułu podatku dochodowego od osób prawnych, wpłaty z zysku, VAT. Przygotowywanie danych do sporządzania sprawozdawczości GUS. Sprawozdawczość wewnętrzna - sporządzanie informacji ekonomicznych dla kierownictwa. Obsługa administracyjna: przyjmowanie i rejestrowanie korespondencji pionu, obsługa korespondencji, sporządzanie wniosków o archiwizację dokumentów księgowych. Przestrzeganie przepisów i zasad BHP i ppoż
Polski Rejestr Statków S.A. - 2019-06-27 - Gdańsk (pomorskie)
sprzątanie powierzchni biurowych
Mega Błysk Group MARIUSZ PAWLAK - 2018-05-18 - Łódź (łódzkie)
wg. harmonogramu
kontakt przez PUP - 2017-12-05 - Kraków (małopolskie)
- Obsługa telefoniczna klienta w zakresie przetwarzania danych dotyczących kont (potwierdzanie sald, monitorowanie spłat należności), opracowywanie planów spłaty należności i wdrażanie stosowanych rozwiązań w tym celu, rozpatrywanie skarg klienta z uwzględnieniem odpowiedniej terminowości. - Wynagrodzenie: 4000 do 4500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca na jedną zmianę w elastycznym czasie pracy w godzinach: 8:00-18:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe w obsłudze klienta. Wymagana znajomość obsługi komputera (pakiet Ms Office). Wymagana biegła znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie (B2). Kontakt telefoniczny (9:00-17:00) (Tel. 665-310-176) lub e-mail: joanna.gorka (at) arvato.pl
ARVATO POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ODDZIAŁ "BPO FINANCE&ACCOUNTING" W KATOWICACH - 2018-03-20 - Katowice (śląskie)
refundacja 30 art. 150 f
kontakt przez PUP - 2017-08-23 - Białogard (zachodniopomorskie)
prace biurowe, kontakt z klientem
HADES FINANSE SP. Z O.O. - 2015-11-27 - Lubin (dolnośląskie)
Obsługa poczty, serkretariatu, przygotowywanie raportów, kontakt z klientem, doradztwo w zakresie gamy produktowej, promowanie wyrobów na targach, zdobywanie zamówień oraz monitoring ich realizacji, prezentowanie produktów oraz usług firmy, podnoszenie wiedzy z zakresu techniki oraz sprzedaży, wyjazdy do oddziałów firmy, obsługa dokumentacji biurowej.
kontakt przez PUP - 2020-03-18 - Siedlce (mazowieckie)
- bieżąca obsługa klientów z rynku węgierskiego - promowanie produktów - dbanie o relację z klientami - kształtowanie dobrego wizerunku firmy - pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb - administracja i praca z wewnętrznym systemem
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-09-24 - Warszawa (mazowieckie)
1. Prowadzenie dziennika korespondencji i dokumentacji kancelaryjnej;2. Prowadzenie list obecności pracowników;3. Kontrolowanie aktualności badań lekarskich, książeczek zdrowia pracowników;4. Obsługa administracyjno-kadrowa pracowników;5. Prowadzenie akt osobowych pracowników i innej dokumentacji z przestrzeganiem ustawy o ochronie danych osobowych;6. Dbałość o prawidłową organizację pracy;7. Zakup materiałów biurowych.
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Gryfino (zachodniopomorskie)
Legalizacja pobytu i pracy cudzoziemców na terytorium RP (w tym zbieranie i składanie wniosków o wydanie zezwoleń na pracę, oświadczeń o powierzeniu wykonywania pracy cudzoziemcowi)Kompletowanie dokumentów niezbędnych od strony pracodawcy dla cudzoziemca starającego się o wydanie zezwolenia na pobyt czasowy i pracę Kontakt z Urzędami (Łódzki Urząd Wojewódzki w Łodzi, Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi)
kontakt przez PUP - 2019-11-20 - Łódź (łódzkie)
a)obliczanie wynagrodzeń pracowników szkoły oraz sporządzanie list płac,b)prowadzenie kasy oraz właściwe przechowywanie wartości pieniężnych wraz ze sporządzeniem całokształtu dokumentacji kasowej,c)prowadzenie ewidencji środków trwałych,d)prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniami społecznymi pracowników,e)wystawianie zaświadczeń o wysokości zarobków pracowników szkoły,f)obliczanie zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych,g)sporządzanie zeznań podatkowych,h)sporządzenie przelewów,i)prowadzenie obsługi księgowej ZFŚS,j)sporządzanie sprawozdań do GUS,k)sporządzanie sprawozdań do SIO w zakresie płac,l)prawidłowe przechowywanie i archiwizowanie dokumentów płacowych.
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 5 im. Leszka Kołakowskiego w Kożuchowie - 2017-12-20 - Kożuchów (lubuskie)
- Więcej informacji na stronie: : : http://bip.womkat.edu.pl/regionalny-osrodek-doskonalenia-nauczycieli-wom-w-katowicach-oglasza-nabor-na-wolne-stanowisko-urzednicze-specjalista-ds-informatyki-2Zakres wykonywanych zadań:1. Obsługa sieci komputerowej ośrodka,2. Aktualizacja i umieszczanie informacji w sieci Internet3. Stały nadzór i kontrola poprawności działania sieci internetowej 4. Nadzór, konserwacja i kontrola poprawności działania sprzętu komputerowego i oprogramowania znajdującego się w ośrodku obsługa informatyczna szkoleń5. Monitorowanie oraz zgłaszanie potrzeb w zakresie sprzętu i oprogramowania komputerowego 6. Dbałość o legalność zainstalowanego oprogramowania- Udzielanie konsultacji i pomocy pracownikom Ośrodka w zakresie posługiwania się sprzętem komputerowym7. Instalacja i wdrażanie oprogramowania systemów informatycznych8. Serwis i pomoc w utrzymaniu środowiska IT9. Współpraca z dostawcami usług IT i sprzętu10. Utrzymanie strony WWW i strony intranetowej11. Ochrona danych w systemach informatycznych przed nieautoryzowanym dostępem, modyfikacją lub zniszczeniem, w celu zabezpieczenia przed utratą danych.- Wynagrodzenie: 1125 zł brutto (płaca zasadnicza 1100 zł brutto + do 20% premii + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%).- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Praca w łączonym systemie ruchomego czasu pracy i równoważnego czasu pracy.1. Wymagania1.1 Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem: - wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) informatyczne - lub wykształcenie średnie informatyczne i 3 letni staż pracy na podobnym stanowisku - bardzo dobra znajomość obsługi komputera - znajomość w stopniu dobrym przynajmniej jednego języka oprogramowania oraz języka baz danych np. SQL - umiejętność obsługi sieci komputerowych - znajomość systemów operacyjnych z rodziny MS w zakresie instalacji i obsługi - obywatelstwo polskie - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych - brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - zgoda na przetwarzanie danych osobowych - umiejętność konfigurowania sprzętu komputerowego - stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku, potwierdzony zaświadczeniem lekarskim.1.2 Wymagania dodatkowe oczekiwane od kandydata:- dokładność, samodzielność, odpowiedzialność, terminowość - operatywność i zaradność, umiejętność szybkiego rozwiązywania problemów - komunikatywność, umiejętność współpracy - elastyczność, podzielność uwagi, kultura osobista - zdolności analityczne - dyspozycyjność - znajomość przepisów ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne i ustaw o dostępie do informacji publicznej, systemie informacji oświatowej oraz aktów wykonawczych do tych ustaw - znajomość ustawy z dnia 10.05.2018 r. o ochronie danych osobowych - znajomość języka angielskiego.Na ofertę mogą aplikować również osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności
REGIONALNY OŚRODEK DOSKONALENIA NAUCZYCIELI "WOM" W KATOWICACH - 2019-04-10 - Katowice (śląskie)
zgodnie z charakterystyką pracy
Pleszewskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego sp. z o.o. - 2019-05-07 - Pleszew (wielkopolskie)
obsługa Wspólnot Mieszkaniowych w zakresie eksploatacyjno-technicznym; prowadzenie książki obiektu budowlanego i bieżącej dokumentacji technicznej budynków; zlecanie i nadzór nad wykonywaniem przeglądów okresowych; sprawdzanie, zlecanie prac i kontrolowanie wykonawców robót w istniejących budynkach: - prace remontowe i eksploatacyjne, monitorowanie i kontrola stanu technicznego budynku, prowadzenie ewidencji napraw i awarii oraz zgłoszeń członków Wspólnot Mieszkaniowych, nadzór nad terminowym dokonywaniem odczytów na nieruchomościach; udział w spotkaniach i zebraniach ze Wspólnotami Mieszkaniowymi. Godziny pracy 7.00-15.00
Piątka Zarządzanie Nieruchomościami Spółdzielnia Socjalna - 2019-11-28 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)