SPECJALISTA OBSŁUGI KLIENTA Siedlce oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: SPECJALISTA OBSŁUGI KLIENTA

Wynagrodzenie: od 2 600 PLN

Zakres obowiązków: Obsługa poczty, serkretariatu, przygotowywanie raportów, kontakt z klientem, doradztwo w zakresie gamy produktowej, promowanie wyrobów na targach, zdobywanie zamówień oraz monitoring ich realizacji, prezentowanie produktów oraz usług firmy, podnoszenie wiedzy z zakresu techniki oraz sprzedaży, wyjazdy do oddziałów firmy, obsługa dokumentacji biurowej.

Data publikacji: 2020-03-18

Lokalizacja: Siedlce (mazowieckie)

Pracodawca: kontakt przez PUP

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy: Siedlce, powiat: m. Siedlce, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Obsługa poczty, serkretariatu, przygotowywanie raportów, kontakt z klientem, doradztwo w zakresie gamy produktowej, promowanie wyrobów na targach, zdobywanie zamówień oraz monitoring ich realizacji, prezentowanie produktów oraz usług firmy, podnoszenie wiedzy z zakresu techniki oraz sprzedaży, wyjazdy do oddziałów firmy, obsługa dokumentacji biurowej.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + do uzgodnienia

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA OBSŁUGI KLIENTA

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Siedlce

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Siedlce

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2020

Data zakończenia pracy: 30.06.2020

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Pozostali pracownicy obsługi biurowej

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, ekonomiczne

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Mile widziana znajomość języka angielskiego lub rosyjskiego, umiejętność jazdy samochodem, wskazana znajomość programu subiekt, umiejętność pakietu Word i Excel, odpowiedzialność, komunikatywność, dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole, mile widziana znajomość programów InDesign lub Gimp.

Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Siedlcach

Adres pracodawcy:
Kazimierza Pułaskiego 19/21, 08-110 Siedlce, powiat: m. Siedlce, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV w formacie pdf przesłać emailem na adres: kariera (at) mssiedlce.com

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

Powiat pracodawcy: m. Siedlce

Gmina pracodawcy: Siedlce

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Siedlce

Ulica pracodawcy: Kazimierza Pułaskiego

Numer budynku pracodawcy: 19/21

Profil działalności pracodawcy:
Przedsiębiorstwo produkcyjno - handlowe w branży meblowej (producent stołów i krzeseł), od I 2013r - raczej tylko wynajem i transport12.12.2014- firma obecnie zatrudnia wyłącznie kierowców TIR-ów. RŻ

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Siedlcach

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Data dodania oferty pracy: 18.03.2020

Oferta pracy ważna do: 17.04.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 18.03.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 18.03.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?1b8fdb1275b31fc72d69c90bb798c34d

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS. WINDYKACJI - od 2 000 PLN

- nawiązywanie relacji handlowych z kontrahentami,- przygotowywanie korespondencji, i pism;- obsługa urządzeń biurowych,- efektywne i skuteczne prowadzenie negocjacji,- stały monitoring prowadzonych spraw,
Grupa Aurum Polskie Kancelarie Windykacyjne sp. z o. o. - 2016-10-13 - Legnica (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS ROZLICZEŃ - od 2 700 PLN

Ogólny zakres obowiązkow na stanowisku pracy: sporządzanie kalkulacji oraz kosztorysowanie robot w branżach mechaniczna, elektryczna, instalacyjna.
Hutnicze Przedsiębiorstwo Remontowe Sp. z o.o. - 2019-01-10 - Legnica (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. EKSPORTU - od 5 000 PLN

Profesjonalną obsługę obecnych klientów eksportowych oraz aktywne pozyskiwanie nowych dystrybutorów i rynków zbytu Realizacja założonych planów sprzedażowych poprzez aktywne prowadzenie sprzedaży produktów oferowanych przez firmęPrzygotowywanie ofert i prezentacji handlowych oraz negocjowanie warunków współpracyKoordynacja i nadzór nad operacjami handlowymZgłaszanie pomysłów i rozwiązań, pomocnych w codziennej pracy oraz w rozwoju firmyOrganizacja i reprezentowanie firmy na targach branżowych i innych imprezach promocyjnych Analizowanie rynków międzynarodowych w celu poszukiwania nowych szans na rozwój sprzedaży Analizy podległych rynków (m.in. ceny, trendy, konkurencja) Współtworzenie budżetu handlowego działu z dokładną analizą kosztówBudowanie pozytywnego wizerunku firmy
GRUPA MAROX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-04-14 - Oświęcim (małopolskie)

PRACOWNIK OCHRONY - od 2 000 PLN

ochrona obiektu i mienia
kontakt przez OHP - 2017-03-02 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 760 PLN

Współpraca z kontrahentami rynku krajów arabskich oraz wschodnich, obsługa reklamacji, przygotowywanie ofert, analiza sprzedaży.
"PAGED MEBLE" S.A. - 2016-01-27 - Jasienica (śląskie)

SPECJALISTA OBSŁUGI PRAWNEJ/MŁODSZY SPECJALISTA OBSŁUGI PRAWNEJ - od 2 000 PLN

Praca biurowa w zakresie:- kompletowanie dokumentacji procesowej na etapie postępowania sądowego,- obsługa korespondencji z sądami i urządami, stronami postępowania,- inne prace biurowe związane z obsługą spraw na etapie sądowym.
Kancelaria Prawnicza FORUM radca prawny Krzysztof Piluś i s-ka spółka komandytowa - 2017-08-23 - Zamość (lubelskie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNYCH - do 5 500 PLN

obsługa biura; nadzór nad obiegiem dokumentów; współpraca z podmiotami zewnętrznymi; reprezentowanie spółki przed urzędami i instytucjami
OBSŁUGA I POŚREDNICTWO FINANSOWE "PLUS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-04-13 - Zgorzelec (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW HANDLU - od 1 850 PLN

- Realizowanie i koordynowanie działań w zakresie wsparcia sprzedaży. Budowanie wizerunku firmy na rynku. Pozyskiwanie nowych klientów. Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji biznesowych z klientami firmy. Budowanie bazy klientów. Realizowanie planów sprzedażowych. Przygotowywanie ofert handlowych. Prowadzenie rozmów handlowych z klientami oraz aktywny udział podczas negocjacji .Uczestniczenie w imprezach, targach i konferencjach branżowych a także szkoleniach oraz certyfikacja z produktów. Przygotowanie raportów z wykonywanych działań. Analizowanie działań konkurencji w celu udoskonalenia oferty handlowej. Prowadzenie szkoleń i prezentacji dla użytkowników końcowych.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, ale niekoniecznie -> pracodawca zapewnia branżowe szkolenie. Kontakt telefoniczny (8:00-18:00) (Tel. 505-923-713) lub e-mail: biuro (at) ms-it.pl
MS-IT MIŁOSZ SĘKALA - 2016-01-20 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY (159 REF.DO 30R.Ż) - od 2 100 PLN

Oferta skierowana do bezrobotnych do 30r.ż.Dbanie o wizerunek firmy, aktywne pozyskiwanie klientów, przygotowywanie ofert handlowych.
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Żanęcin (mazowieckie)

PRACOWNIK OBSŁUGI BIUROWEJ - 1 017,4 PLN

- prowadzenie sekretariatu, przyjmowanie telefonów, korespondencji, sprawdzanie poczty elektronicznej- prowadzenie dokumentacji uczniowskich, wystawianie zaświadczeń, legitymacji szkolnych- ewidencja wycieczek szkolnych, prowadzenie rejestru wyjść- wydawanie delegacji pracownikom-inne prace biurowe
kontakt przez PUP - 2018-11-26 - Biecz (małopolskie)

SPECJALISTA DS. LOGISTYKI - 3 400 - 4 000 PLN

Zamówienia materiałów na podstawie zapotrzebowania MRP i ustalonych stanów minimalnych, rozwój sieci dostawców, zarządzanie dokumentami magazynowymi (przyjęcia, rozchody), udział w projektach rozwojowych, zarządzanie działem logistyki. Praca w ramach umowy o pracę na okres próbny 1-3 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony, w godz. 7.00-15.00.
Redor Sp. z.o.o - 2019-10-24 - Bielsko-Biała (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW RACHUNKOWOŚCI - od 4 000 PLN

prowadzenie ksiąg rachunkowych klientów biura rachunkowego
"BILANS" Biuro Rachunkowe ANNA MIĄSKOWSKA - 2017-08-04 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW CONTROLLINGU - od 3 500 PLN

Sporządzanie analiz ekonomicznych, sprawozdań, raportów, prace planistyczne i budżetowe, monitorowanie realizacji budżetu, koordynacja prac w zakresie planów rzeczowo - finansowych
Przedsiębiorstwo Zbożowo-Młynarskie "PZZ" w Stoisławiu S.A. - 2017-01-20 - Stoisław (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS ROZLICZEŃ ZUS - od 3 500 PLN

Sporządzanie list płac, umów zlecenia i o dzieło. Naliczanie podatku od wynagrodzeń, składek ZUS pracowników oraz osób prowadzących działalność gospodarczą. Rozliczenia refundacji do PFRON-u.
BIURO RACHUNKOWOŚCI ZYSK JULIA PRYCZKOWSKA - 2019-04-04 - Reda (pomorskie)

SPECJALISTA DS. ZAKUPÓW - do 2 500 PLN

- zapewnienie ciągłości dostaw materiałów, komponentów i surowców zgodnie z planem produkcji oraz w ramach określonego budżetu, - minimalizowanie ryzyka wynikającego z problemów jakościowych i zagrożonych terminów dostaw, - negocjowanie umów, kontrola ich realizacji oraz rozwiązywanie bieżących problemów, - wdrażanie rozwiązań optymalizujących koszty zakupowe, - monitorowanie bieżących stanów magazynowych i optymalizacja zapasów, - budowanie relacji z nowymi oraz dotychczasowymi dostawcami (zagranicznymi i polskimi), - prowadzenie dokumentacji zakupowej zgodnie ze standardami firmy, - przygotowywyanie raportów i analiz, - udział w planowaniu zakupów, współpracując z innymi działami w firmie. Oferta dostępna w sali F. Kontakt z pracodawcą: Stanisław Pankała, tel.: 71 78 27 100 wew. 102.
Archimedes S.A. - 2016-06-15 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW OSOBOWYCH - od 2 060 PLN

prowadzenie rozmów rekrutacyjnych
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2017-06-20 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)

MONTER MEBLI - 997,4 PLN

montowanie mebli
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Głuchówek (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW SZKOLEŃ - 997,4 PLN

prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Warszawa (mazowieckie)

ELEKTROMONTER - 2 100 - 2 500 PLN

modernizacja instalacji elektrycznych w obiektach handlowych i przemysłowych
kontakt przez PUP - 2018-07-19 - Cedzyna (świętokrzyskie)

SPECJALISTA URZĄDZEŃ CHŁODNICZYCH - od 2 000 PLN

utrzymanie wymaganego stanu technicznego maszyn, urządzeń w celu zapewnienia ciągłości produkcji
BioConcept-Gardenia Sp. z o. o. - 2016-12-06 - Starachowice (świętokrzyskie)

SPECJALISTA W DZIALE ZAKUPÓW - od 4 500 PLN

dokonywanie translakcji w imieniu i na zlecenie klienta, bezpośredni kontakt z klientami hiszpańsko-języcznymi
kontakt przez PUP - 2018-04-23 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 2 100 PLN

obsługa procesu sprzedaży,kreacje graficzne
kontakt przez PUP - 2018-04-13 - Wieliczka (małopolskie)

SPECJALISTA DS. KONSTRUKCJI URZĄDZEŃ ELEKTRYCZNYCH POD ZIEMIĄ - od 4 000 PLN

Zadania: - projektowanie rozdzielnic nn, stacji transformatorowych, instalacji elektrycznych,- dobór aparatury dla prowadzonych projektów,- opracowanie dokumentacji technicznej,- udział w uruchomieniach instalacji elektrycznych i automatyki,- współpraca z działami produkcji i uruchomienia,- wprowadzanie poprawek do istniejących dokumentacji i projektów związanych z branżą automatyki oraz elektryczną
INOVA Centrum Innowacji Technicznych Sp. z o.o. - 2019-04-02 - Lubin (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - od 2 000 PLN

organizowanie zaopatrzenia i przyjmowanie dostaw towarów, przygotowanie produktów do sprzedaży, przyjmowanie i rejestrowanie zamówień na towary w hurtowniach, sporządzanie faktur za towary, załatwianie rejestracjii zakupionych towarów, praca na terenie województwa sląskiego, terytorium RP i UE
NEMO REGERE Sp. z o.o. - 2017-08-03 - Sosnowiec (śląskie)

SPECJALISTA K/M - od 2 750 PLN

jw
Wojskowe Biuro Historyczne - 2018-09-25 - Warszawa (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO-PRAWNYCH - 2 040 - 5 000 PLN

Przygotowywyanie umów pracowniczych oraz dla kontrahentów, swobodne poruszanie się w przepisach administracyjno-prawnych
Spółka „POOLA-REVEL” sp. z o.o. - 2017-02-03 - Gdańsk (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY DO KLIENTA BIZNESOWEGO - 2 500 - 4 000 PLN

sprzeaż usług i produktów operatora, pozyskiwanie nowych klientów biznesowych, przygotowywanie i prezentacja indywidualnych rozwiązan telekomunikacyjnych u klientów, utrzymywanie stałego kontaktu i pozytywnych relacji z klientami, odpowiedź na zapytania klientów, składanie ofert, kreowanie pozytywnego wizerunku firmy. Praca n aterenie powiatu oleśnickiego i przyległych powiatów.
kontakt przez PUP - 2017-01-12 - Oleśnica (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 3 000 PLN

1. Przyjmowanie zamówień od klienta i bieżącą ich realizację.2. Aktywne uczestnictwo w opracowaniu specyfikacji produktu. 3. Generowanie raportów dotyczących współpracy z klientem.4. Aktywna współpraca z klientem w celu budowania i utrzymania dobrych relacji biznesowych. 5. Realizacja procesu Badania Zadowolenia Klienta.6. Regularne analizy przewidywania sprzedaży (forecast) pod kątem ich zaplanowania i możliwości realizacji. 7. Ustalanie, kontrola i potwierdzanie terminów realizacji zamówień oraz spedycji wyrobu gotowego do Klienta8. Aktywny udział w realizacji planu sprzedaży na dany miesiąc. 9. Przyjmowanie reklamacje od Klientów oraz dążenie do ich szybkiego wyjaśnienia i zamknięcia w systemie.
Amcor Flexible Złotów Sp. z o.o - 2017-01-10 - Złotów (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 600 PLN

Obsługa i pozyskiwanie nowych klientów, Sprzedaż produktów bankowych, realizowanie założonychcelów sprzedaży, telefonowanie do klientów, prowadzenie spotkać w celu sprzedaży produktów, realizacja wysokich standardów wyglądu i obsługi. Praca w salonie operatora Plus. Docelowo umowa na czas nieokreślony. Praca w godz: 10-18.
COLTEX ST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-04-25 - Wejherowo (pomorskie)


Wybierz powiat