SPECJALISTA DS. HANDLOWYCH K/M Warszawa oferta pracy OLEJE KATOWICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. HANDLOWYCH K/M
Wynagrodzenie: od 3 400 PLN
Zakres obowiązków: - przyjmowanie zamówień - wystawianie dokumentów sprzedaży - dostarczanie towaru - odbiór towaru - rozmowa telefoniczna z klientam - wysyłanie wycen
Data publikacji: 2020-06-16
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: OLEJE KATOWICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Bartycka 116, 00-716 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- przyjmowanie zamówień - wystawianie dokumentów sprzedaży - dostarczanie towaru - odbiór towaru - rozmowa telefoniczna z klientam - wysyłanie wycen
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 400 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. HANDLOWYCH K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 14
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1465
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Specjalista do spraw sprzedaży
wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B
wymagania_wymaganiaKonieczne_uprawnieniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie średnie, prawo jazdy kat. B.Obowiązki:- przyjmowanie zamówień - wystawianie dokumentów sprzedaży - dostarczanie towaru - odbiór towaru - rozmowa telefoniczna z klientam - wysyłanie wycen[Zgłoszenia: 604 261 875]
Nazwa pracodawcy:
OLEJE KATOWICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
danePracodawcy_nip: 6342878022
danePracodawcy_regon: 36586220400000
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Bartycka 116, 00-716 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Po uzgodnieniu z pracodawcą
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 14
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
danePracodawcy_kodPowiatu: 1465
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0918123
Ulica pracodawcy: Bartycka
Numer budynku pracodawcy: 116
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|243305
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 16.06.2020
Data dodania oferty pracy: 16.06.2020
Oferta pracy ważna do: 10.07.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 16.06.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 14.06.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?84de05c9a4a78fe48ddf3f29fe9eea59
Podobne oferty pracy
tworzenie wizerunku rynku polskiego w mediach indyjskich, prowadzenie działań zmierzających do zainteresowania inwestorów indyjskich rynkiem polskim
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Piaseczno (mazowieckie)
naliczanie wynagrodzeń, wydawanie zaświadczeń, obsługa programu Płatnik, wystawianie rachunków do umów, umów zleceń
REDPOL RECYCLING SP. Z O.O. - 2018-10-02 - Ćmiłów (lubelskie)
Twoje zadania:•opracowywanie oraz wdrażanie planów i działań marketingowych,•prowadzenie profili w mediach społecznościowych, •aktualizacja strony internetowej firmy,•uczestnictwo w projektach dotyczących kreowania, wdrażania i promocji nowych produktów,•uczestnictwo w targach,•wsparcie przy budowaniu relacji z partnerami biznesowymi,•asystowanie w prowadzeniu projektów sprzedażowych,•wsparcie przy tworzeniu umów i ofert handlowych.Oczekujemy:•umiejętności pracy zespołowej,•kreatywności oraz dociekliwości,•znajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,•minimum średniego wykształcenia.•Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku.
TOOLS FACTORY SP. JAWNAA.POPŁAWSKA , R.POPŁAWSKI - 2020-06-05 - Stefanówka (mazowieckie)
Składanie, szykowanie odzieży do wysyłki.
kontakt przez OHP - 2017-11-03 - Gądki (wielkopolskie)
Planowanie i realizacja procesów rekrutacji, prowadzenie rozmów kwalifikacujnych, prowadzenie bazy danych, zamieszczanie ogłoszeń, rekrutacyjnych w internecie i prasie.
kontakt przez PUP - 2017-11-29 - Płock (mazowieckie)
-wyspecjalizowana obsługa firm w dziedzinie telekomunikacyjnej,-sprzedaż produktów i usług operatora sieci PLAY,- utrzymanie i pozyskanie klientów biznesowych,- prowadzenie negocjacji handlowych,- doradztwo w zakresie ofert i usług PLAY,- obsługa posprzedażowa klientów,- dbanie o wizerunek firmy.
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Mielec (podkarpackie)
praca biurowa w zakriesie: obsługa komputera i pakietu OFFICE, rozliczanie ewidencji czasu pracy pracowników, sporądzanie dokumentacji kadrowo-płacowej przy wykorzystaniu oprogramowania ENOVA 365, raporotwanie, organizowanie pracy własnej, bezpośrednni kontakt telefoniczny lub mailowy z pracownikami tymczasowymi.
kontakt przez PUP - 2019-05-08 - Legnica (dolnośląskie)
przyjmowanie zamówień od klientów, wystawianie faktur, współpraca oraz utrzymywanie dobrych relacji z klientem, organizowanie transportu, współpraca z firmami zewnętrznymi
Evostil sp. z o .o - 2019-02-08 - Mielec (podkarpackie)
Przyjmowanie, obsługa i weryfikacja systemu zamówień internetowych. Aktywna sprzedaż i pozyskiwanie nowych klientów. Kontakt mailowy i telefoniczny z klientami. Obsługa sklepu internetowego.
CEprojekt Krzysztof Zdebski - 2018-07-23 - Brzesko (małopolskie)
Opis stanowiska: -efektywna organizacja pracy własnej pod presją czasu, -nadzór nad zapewnieniem prawidłowości składanych zamówień -odpowiedzialność za dostępność towaru w jednostce -monitorowanie statusu zamówień towarowych -nadzór nad prawidłowością przesunięć i zwrotówNasze oczekiwania: wykształcenie wyższe (mile widziani tegoroczni absolwenci), wysoko rozwinięte umiejętności analitycznego myślenia, umiejętność pracy pod presją czasu, samodzielność w rozwiązywaniu problemów, konsekwencja w działaniu.
Merkury Market Spóka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. - 2018-12-03 - Krosno (podkarpackie)
Promocja sklepu "Świat Ucznia" w placówkach szkolnych, przedszkolnych, placach zabaw.
kontakt przez PUP - 2017-09-21 - Kowale (pomorskie)
-
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "LECH" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie rozliczeń płacowych i kadr firmy
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Zgodnie ze stanowiskiem.
kontakt przez PUP - 2018-10-04 - Piła (łódzkie)
22. Charakterystyka lub rodzaj wykonywanej pracy:Zakres obowiązków, w szczególności: 1) przygotowywanie i przeprowadzanie zamówień publicznych oraz sporządzanie umów zawieranych przez Centrum oraz współpraca z komórkami organizacyjnymi Centrum w tym zakresie;2) opracowywanie informacji niezbędnych do sporządzania planów zamówień publicznych/planów postępowań i sprawozdań z zakresu zamówień publicznych;3) prowadzenie postępowań o udzielanie zamówień publicznych w szczególności zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro;4) udział w wykonywaniu zadań i czynności w zakresie formalno prawnego przygotowania i przeprowadzania postępowań o udzielanie zamówień publicznych w szczególności zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro;5) udział w pracach komisji przetargowej - sporadycznie,6) prowadzenie korespondencji (odpowiedzi na zapytania, zamówienia, pisma itp.),7) ocena formalno prawna składanych ofert (weryfikacja prawidłowości i kompletności dokumentacji sporządzonej w postępowaniach o zamówienia publiczne) - dotyczy w szczególności zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro;8) koordynowanie i kontrolowanie czynności związanych z zawarciem umowy z wybranym oferentem poprzez dokonywanie wstępnej kontroli projektów umów.Kontakt z pracodawcą: 1. Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu. 2. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem: Nabór na stanowisko: Specjalista zamówień publicznych we Wrocławskim Centrum Integracji, w terminie do dnia 9.03.2018r. do godziny 15,00
Wrocławskie Centrum Integracji - 2018-02-23 - Wrocław (dolnośląskie)
Dokonywanie zakupów w imieniu klientów, fakturowanie dokumentów na rachunkach klientów. Kontakt z klientem rosyjsko - i francuskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Łódź (łódzkie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-08-01 - Warszawa (mazowieckie)
Opracowywanie ofert handlowych i aplikowanie w akcjach przetargowych, realizacja planów sprzedażowych dla stałych i nowo pozyskanych klientów, aktywne nawiązywanie i utrzymywanie relacji z klientami.
P.P.H "LOGIS" Sp. z o.o. - 2016-03-24 - Kielce (świętokrzyskie)
Czynności biurowe w sekretariacie sądowym, a w szczególności:- wykonywanie czynności związanych z prowadzeniem akt sądowych,- wykonywanie wydanych w sprawach zarządzeń,- protokołowanie przebiegu rozpraw i posiedzeń sądowych,- rozpisywanie sesji,- sporządzanie i wysyłka korespondencji.
SĄD OKRĘGOWY W RZESZOWIE - 2018-10-31 - Łańcut (podkarpackie)
j.w
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-10-24 - Warszawa (mazowieckie)
planowanie, opracowywanie, organizowanie startegii i programów marketingowych do promocji szkoleń lotniczych, przyjmowanie interesantów oraz utrzymanie dobrych relacji, budowanie wizerunku firmy w mediach, pisanie tekstów reklamowych, wykonywanie innych zadań pokrewnych, czynnosci pomocnicze i doradcze w stosunku do innych stanowiskw firmie
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Mielec (podkarpackie)
Obieranie warzyw, przygotowywanie sałatek i surówek wykonywanie prostych prac kuchennych.
SMK S.C. SEBASTIAN BANASIK, KRYSTIAN BANASIK, JÓZEFA BANASIK,EDWARD BANASIK, MAJA STEFANIAK - 2016-06-28 - Lublin (lubelskie)
prowadzenie nadzoru technicznego nad zasobem mieszkaniowym, w szczególności: wykonywanie przeglądów technicznych, dokonywanie czynności związanych z przyjmowaniem/zdawaniem lokali, w tym ocena stanu technicznego, ustalenie stopnia zużycia wyposażenia, sporządzanie protokołów i zakresów prac remontowych, sporządzanie przedmiarów i kosztorysów przy wykorzystaniu programu NORMA PRO, zbieranie ofert na roboty budowlane i usługi niezbędne do właściwego funkcjonowania nieruchomości oraz przygotowanie projektów umów w powyższym zakresie, nadzorowanie, kontrolowanie, odbiory prac remontowych i realizowanych usług niezbędnych do właściwego funkcjonowania nieruchomości, prowadzenie i przechowywanie dokumentacji w tym Książki Obiektu Budowlanego, przygotowanie dokumentacji technicznej w ramach procedur zamówień publicznych
AMW Towarzystwo Budownictwa Społecznego "KWATERA" Spółka Z Ograniczoną Odpowiedzianością - 2018-12-21 - Sandomierz (świętokrzyskie)
analiza rynku branżowego na Ukrainie i w Rosji, nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktów handlowych z podmiotami mającymi siedzibę na Ukrainie i w Rosji, budowanie korzystengo wizerunku firmy
kontakt przez PUP - 2017-07-07 - Dynów (podkarpackie)
Praca przy wystawianiu faktur, przyjmowaniu zamówień, obsłudze sklepów firmowych i kontrahentów.
ZAKŁAD MIĘSNY "MOŚCIBRODY" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-06-12 - Mościbrody (mazowieckie)
- obsługa kadrowo-płacowa klientów (podmioty ponad 100 osobowe),- przygotowywanie zestawień.
HRT Witold Gębuś - 2016-01-05 - Kraków (małopolskie)
Obsługa biurowa klientów agencji i archoiwizacja dokumentów.
kontakt przez PUP - 2017-07-10 - Kalisz (wielkopolskie)
Praca w dziale handlowym
Uni- Bis Group spółka z o.o. - 2016-09-05 - Lębork (pomorskie)
Procesowanie i zarządzanie zamówieniami klientów w systemie ERP; przygotowywanie raportów; przesyłanie mailem ofert do klientów z rynku rosyjskiego, ukraińskiego oraz niemieckiego; przygotowywanie dokumentów do zamówień dot. wysyłki; eskalowanie i rozwiązywanie problemów dot. uszkodzonych zamówień, opóźnień i niezgodności w dostawie; pozyskiwanie informacji od firm logistycznych dot. dostaw; aktualizowanie w systemie ERP danych dot. cen, klientów i dostawców;kontakt z klientami z europy wschodniej oraz zachodniej - głównie Rosja, Ukraina, Niemcy.
kontakt przez PUP - 2019-12-17 - Kraków (małopolskie)
Przyjmowanie zgloszen o przesyłkach, odbiór i dostarczanie przesyłek DHL- EKSPRES
kontakt przez PUP - 2019-12-05 - Nisko (podkarpackie)