SPECJALISTA DS. FUNDUSZY Gdańsk oferta pracy State Street Bank GMBH Sp. z o. o. Oddział w Polsce
Stanowisko: SPECJALISTA DS. FUNDUSZY
Wynagrodzenie: od 4 585,5 PLN
Zakres obowiązków: współpraca z podmiotami zewnętrznymi oraz wewnętrznymi zespołami w State Street w celu rozwiązania wszelkich problemów i zapytań związanych z obsługą klienta. Do codziennych obowiązków należy sprawdzanie raportów dotyczacych bilansu na kontach . Wszelkie niezgodności powinny być sprawdzane przez pracowników i rozwiązywane na bieżąco, a jeśli to niemożliwe raportowane/eskalowane do innych zespołów lub do Menadżerów Inwestycyjnych.
Data publikacji: 2020-04-17
Lokalizacja: Gdańsk (pomorskie)
Pracodawca: State Street Bank GMBH Sp. z o. o. Oddział w Polsce
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Grunwaldzka 409, 80-309 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
współpraca z podmiotami zewnętrznymi oraz wewnętrznymi zespołami w State Street w celu rozwiązania wszelkich problemów i zapytań związanych z obsługą klienta. Do codziennych obowiązków należy sprawdzanie raportów dotyczacych bilansu na kontach . Wszelkie niezgodności powinny być sprawdzane przez pracowników i rozwiązywane na bieżąco, a jeśli to niemożliwe raportowane/eskalowane do innych zespołów lub do Menadżerów Inwestycyjnych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 585,5 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: KOD 241190
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. FUNDUSZY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdańsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 22
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdańsk
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2261
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdańsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
specjalista do spraw pozyskiwania funduszy (fundraiser)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 585,5 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.05.2020
Data zakończenia pracy: 30.03.2023
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe, kierunek: inżynierskie; minimum 10 miesięcy na podobnym stanowisku w środowisku międzynarodowym; praktyczna znajomość Microsoft Excel i Word; dobre zdolności analityczne i numeryczne; tworzenie raportów finansowych, pełna odpowiedzialność za powierzone działania, wysoka jakość i dokładność podejmowanych działań, wysoki poziom umiejętności interpersonalnych i umiejętność współdziałania w zespole, komunikatywna znajomość języka angielskiego.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 10
Nazwa pracodawcy:
State Street Bank GMBH Sp. z o. o. Oddział w Polsce
danePracodawcy_nip: 1060004083
danePracodawcy_regon: 122964108
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
Podgórska 36, 31-536 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 12
Powiat pracodawcy: m. Kraków
danePracodawcy_kodPowiatu: 1261
Gmina pracodawcy: Kraków
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Kraków
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0950463
Ulica pracodawcy: Podgórska
Numer budynku pracodawcy: 36
Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242109
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw pozyskiwania funduszy (fundraiser)
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 20.04.2020
Oferta pracy ważna do: 21.04.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 20.04.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 17.04.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
tekstNieDotyczy: nie dotyczy
tekstNie: NIE
tekstTak: TAK
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?01fec36d90feb5af388f45e8cc005a9a
Podobne oferty pracy
Prowadzenie postępowań administracyjnych, sprawozdawczości związanej z gospodarką odpadami, prowadzenie baz danych, obsługi mieszkańców, wprowadzanie do systemu deklaracji . Umowa o pracę na zastępstwo pierwsza umowa będzie podpisana na okres 3 m-cy.
ZWIĄZEK MIĘDZYGMINNY "PILSKI REGION GOSPODARKI ODPADAMI KOMUNALNYMI" - 2020-06-26 - Piła (wielkopolskie)
sporzadzanie dokumentó diot.ubezpieczeń majątkowych
kontakt przez PUP - 2019-11-18 - Wielbark (warmińsko-mazurskie)
sprzedaż produktów za granicę lub sprowadzanie produktów, obsługa zagranicznych transakcji handlowych itp.
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Szymonków (opolskie)
- prowadzenie spraw związanych z zatrudnieniem i zwalnianiem pracowników oraz innych spraw pracowniczych,- sprawozdania do GUS, PEFRON,- wystawianie zaświadczeń i innych dokumentów pracownikom
Zakład Sprzętu Instalacyjnego Polam-Nakło - 2017-05-04 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie stron firmy na portalach społecznościowych, budowanie wizerunku firmy w internecie oraz dbanie o aktualizację treści ona stronach www firmy oraz rozwój portali społecznościowych.
kontakt przez PUP - 2020-08-05 - Warszawa (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Warszawa (mazowieckie)
zarządzanie, planowanie, rozliczanie żywienia w ośrodku
kontakt przez PUP - 2019-03-14 - Pobierowo (zachodniopomorskie)
Współuczestnictwo w działaniach technicznych w zakresie utrzymania taboru kolejowego własnego i powierzonego oraz infrastruktury, w tym:Pozyskiwanie zleceń zewnętrznych w zakresie utrzymania taboru kolejowego i infrastruktury,Wspomaganie prowadzenia reklamacji związanych z naprawami taboru,Nadzór i realizacja remontów infrastruktury budowlanej,Sporządzanie dokumentacji związanej z działalnością komórki organizacyjnej ( analizy, sprawozdania i opracowania),Przygotowywanie zamówień zakupowych w zakresie ( remontów, napraw infrastruktury i taboru kolejowego),Prowadzenie dokumentacji dozorowej taboru kolejowego oraz infrastruktury,Prowadzenie dokumentacji budowlanej obiektów budowlanych,Planowanie i rozliczanie napraw okresowych taboru.Diagnozowanie problemów, ich analizowanie, poszukiwanie przyczyn źródłowych oraz proponowanie rozwiązań w celu uniknięcia problemów w przyszłości;okresowe przeglądy wyposażenia;prace mające na celu utrzymanie ruchu
CIECH Cargo Sp. zo.o. - 2018-03-30 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służyby cywilnej.szczegółowe informacje dotyczące naboru oraz druki do pobrania można uzyskać na stronie http://www.ostrow.psp.wlkp.pl lub w kadrach Komendy Powiatowej PSP w Ostrowie Wielkopolskim ul. Stefana Batorego 21
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej - 2020-01-15 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Praca w dziale logistycznym
"POL-FOODS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-05 - Prostki (warmińsko-mazurskie)
- bieżąca obsługa klientów z rynku węgierskiego - promowanie produktów - dbanie o relację z klientami - kształtowanie dobrego wizerunku firmy - pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb - administracja i praca z wewnętrznym systemem
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-09-24 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa biurowa klientów Spółki. Pozyskiwanie nowych klientów.
"TABEX-OZMO" Sp zo.o. - 2017-08-08 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
nawiązywanie kontaktów z nowymi klientami i utrzymywanie pozytywnych relacji handlowych z dotychczasowymi, przygotowanie ofert oraz prezentacji wizualnej produktów dla klientów, sprzedaż, negocjacje handlowe monitorowanie zleceń oraz zadowolenia klientów, praca w dziale handlowym - stacjonarna.
Zakład Produkcji Odzieży „ARGOS” Grażyna Korytowska - 2020-08-13 - Suchy Las (wielkopolskie)
organizacja i obsługa zleceń transportowych, bieżące kontrolowanie terminowości dostaw, kontrola obiegu i prawidłowości dokumentacji, współpraca z firmami zewnętrznymi, kontaktowanie się z partnerami handlowymi, obsługa i realizacja przesyłek kurierskich, prowadzenie dokumentacji transportowej
kontakt przez PUP - 2020-08-20 - Stara Iwiczna (mazowieckie)
Pomoc klientom w rejestracji kart SIM poprzez weryfikację ich tożsamości za pomocą kamery internetowej lub aplikacji. Obsługa klienta przez telefon oraz za pośrednictwem poczty elektronicznej, czatu i platform mediów społecznościowych. Zapewnienie wysokiego poziomu obsługi klienta.
kontakt przez OHP - 2018-06-14 - Bułgaria (Bułgaria)
Obsługa procesów poligraficznych na potrzeby rynku amerykańskiego, kontakt z klientami z terenu Stanów Zjednoczonych w j. angielskim, obsługa informatycznych systemów poligraficznych i programu MS Office, obsługa komputera MAC.
QUAD/GRAPHICS EUROPE Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2018-11-15 - Gdańsk (pomorskie)
prowadzenie szkoleń bhp, tworzenie wymaganej dokumentacji wynikającej z przepisów bhp i prawa pracy, wykonywanie audytów bhp, tworzenie programów szkoleń, dokumentacji powypadkowej, usuwanie uwag pokontrolnych PIP, prowadzenie rejestrów bhp
BHPEX Wielgus Spółka Jawna - 2016-06-02 - Zielona Góra (lubuskie)
Współtworzenie oraz realizacja strategii marketingowej firmy w tym: - współpraca z grafikami i agencjami reklamowymi- organizacja wydarzeń i projektów specjalnych m. in. targi branżowe- dbanie o "employer branding" wewnątrz i na zewnątrz firmy- opracowywanie kampanii promocyjnych i informacyjnych we współpracy z Działem Sprzedaży- administrowanie strony internetowej- analiza efektywności i optymalizacja prowadzonych działań marketingowych
kontakt przez PUP - 2019-06-07 - Łomża (podlaskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-07-08 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa maszyn i urzadzeń,nadzór nad urządzeniami,kontrola stanu technicznego urządzeń
SYNTHOS DWORY SP. ZOO OŚWIĘCIM - 2017-01-18 - Sochaczew (mazowieckie)
terminowe i prawidłowe przetwarzanie transakcji-przejęcie własności i inicjatywy do czasu pomyslnej realizacji transakcji, stosowanie podejścia zapewnienia prawidłowości -dokładna weryfikacja zadań realizowanych samodzielnie, przygotowywanie raprtów, analiz i prezentacji, zgodnie z wymogami, komunikowanie się z wewnętrznym i zewnętrznymi interesariuszami w efektywny i skuteczny sposób, przekazywanie informacji zwrotnych na temat jakości, rozwiązywanie problemów i ich eskalacja w sposób terminowyi skuteczny, prowadzenie działań windykacyjnych dla jednostek operacyjnych Shell zlokalizowanych w krajach arabskich w ramach działaności finansowej, zapewnienie że zadlużenie klienta jest gromadzone zgodnie z zakontraktowanymi warunkami płatności z zgodnie z Instrukcją Kredytu dystrybucyjnego
kontakt przez PUP - 2019-02-05 - Kraków (małopolskie)
pozyskiwanie ofert, sprzedaż, przygotowywanie wycen, sporządzanie dokumentacji sprzedażowej i magazynowej
kontakt przez PUP - 2016-09-13 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
utrzymywanie bieżących relacji handlowych ze stałymi klientami firmy, monitorowanie procesu produkcji zmówień stałych klientów firmy, kontrola realizacji zamówień, operatywność i dobra organizacja. Umowa na okres próbny, następnie na czas określony i nieokreślony. Godziny pracy: 8.00- 16.00. Wysokość wynagrodzenia: pensja zasadnicza plus premia- do uzgodnienia
PRZETWÓRSTWO TWORZYW SZTUCZNYCH PLAST-BOX S.A - 2017-10-06 - Słupsk (pomorskie)
nawiązywanie kontaktów i podtrzymywanie kontaktów handlowych.Dostawy towarów do klienta
"PENNY-DOBROSZYCE" Sp. z o.o. - 2016-05-23 - Dobroszyce (dolnośląskie)
przygotowwywanie i konfigurowanie powierzonego sprzętu komputerowego, rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez zdalnych i lokalnych użytkowników komputerów, drukarek, telefonów komórkowych itp. wdrażanie oprpgramowania, instalowanie aktualizacji, poprawki zabezpieczeń, utrzymanie ieci firmowej przewodowej i bezprzewodowej, zamawianie nowego sprzetu komputerowego zgodnie z przyjętą specyfikacją i standardami
SUZOHAPP POLAND SP. Z O.O. - 2018-10-09 - Koninko (wielkopolskie)
j.w
KONSALNET SECURITY SP Z.O.O - 2016-03-18 - Warszawa (mazowieckie)
praca w biurze rachunkowym
kontakt przez PUP - 2017-10-10 - Kamienna Góra (dolnośląskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów z chińskich, kontakt z kontrahentami i klientami
kontakt przez PUP - 2017-08-16 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
kontrola przestrzegania przepisów prawnych, oraz procedur BHP, PPOŻ; zapewnienie wsparcia merytorycznego w zakresie BHP, przygotowanie i nadzorowanie dokumentacji z zakresu BHP
Lavoro Sp. z o.o. - 2018-09-10 - Częstochowa (śląskie)
poszukiwanie nowych odbiorców, kontakt z klientem, obsługa sprzedaży, działania marketingowe.
DKSM MIROSŁAW HAŁDYS SP. komandytowa - 2018-01-16 - Świdnica (dolnośląskie)