SPECJALISTA MARKETINGU SPOŁECZNEGO Warszawa oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA MARKETINGU SPOŁECZNEGO
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie stron firmy na portalach społecznościowych, budowanie wizerunku firmy w internecie oraz dbanie o aktualizację treści ona stronach www firmy oraz rozwój portali społecznościowych.
Data publikacji: 2020-08-05
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie stron firmy na portalach społecznościowych, budowanie wizerunku firmy w internecie oraz dbanie o aktualizację treści ona stronach www firmy oraz rozwój portali społecznościowych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|11
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|2
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA MARKETINGU SPOŁECZNEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 14
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1465
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista marketingu społecznego
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 05.08.2020
Data zakończenia pracy: 04.08.2023
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista marketingu społecznego (wymagany staż - [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 1)
wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wymagane wykształcenie średnie, znajomość i umiejętność stosowania zasad Social Media marketing (marketing za pomocą mediów społecznościowych), roczne doświadczenie zawodowe, biegła znajomość angielskiego, rozsyjskiego oraz ukraińskiego.Prowadzenie stron firmy na portalach społecznościowych, budowanie wizerunku firmy w internecie oraz dbanie o aktualizację treści ona stronach www firmy oraz rozwój portali społecznościowych.
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 2
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
danePracodawcy_nip: 5342444228
danePracodawcy_regon: 366176860
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Grochowska 171b, 04-111 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 14
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
danePracodawcy_kodPowiatu: 1465
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0918123
Ulica pracodawcy: Grochowska
Numer budynku pracodawcy: 171b
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|263409
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista marketingu społecznego
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 05.08.2020
Oferta pracy ważna do: 31.08.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 05.08.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 05.08.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?795934c42bfe33d3442cee0802f0d0af
Podobne oferty pracy
Obsługa klientów: odpowiadanie na ich pytania i skargi docierające do firmy drogą telefoniczną, poprzez chat/fax, mail, pocztą tradycyjną. Rejestrowanie kontaktów w systemie komputerowym. Wykonywanie połączeń wychodzących w celu poinformowania o statusie sprawy. Praca na dwie zmiany 8:30-16:30, 11:00-19:00. Oferta dostępna w sali C, E. Kontakt z pracodawcą - e-mail: wroclaw.jobs (at) acneuro.com
TELECOMMUNICATIONS OPERATIONS & SERVICE CENTRE (ACN) Sp. z o.o. - 2016-10-31 - Wrocław (dolnośląskie)
Szkolenia BHP
Gimnazjum Nr 5 - 2017-07-07 - Jaworzno (śląskie)
Przyjęcie, wydanie towaru. Transport towaru do klienta. Zarządzanie magazynem.
F.U.H.P. KAMACER, Kamila Gaweł - 2016-10-24 - Dębica (podkarpackie)
Sporządzanie raportów, kontakty z klientami, negocjowanie warunków współpracy, przygotowywanie ofert handlowych.
kontakt przez PUP - 2018-07-19 - Kraków (małopolskie)
Sporządzanie list płac dla pracowników: rozliczanie nadgodzin, godzin ponadwymiarowych, urlopów zwolnień lekarskich, premii, świadczeń dodatkowych.Sporządzanie list płac dla osób zatrudnionych na podstawie umów cywilno-prawnych.Współpraca z ZUS, US, GUS, PFRON (sporządzanie deklaracji).Prowadzenie spraw Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.Przygotowywanie zestawień i statystyk dla kierownictwa.Sporządzanie list płac kieszonkowego i stypendium dla wychowanków.Bieżąca analiza planu wynagrodzeń pod względem wykorzystania funduszu.Dekretacja list płac oraz bieżąca analiza kont wynagrodzeń.Sporządzanie kwartalnych zestawień budżetowych MS-DB 5 i Rb-70.
Zakład Poprawczy i Schronisko dla Nieletnich - 2018-09-04 - Konstantynów Łódzki (łódzkie)
dyspozycyjność,godziny pracy oraz wynagrodzenie do uzgodnienia
SŁAWOMIR BYLICKI PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWE BYLICKI - 2019-12-09 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
załadunek i rozładunek towarów, kierowanie wózkiem widłowympraca na umowę tymczasową przez agencję zatrudnienia
STIP UNITED Sp z o.o. - 2018-06-14 - Mielec (podkarpackie)
praca w multimedialnym salonie NC+, biegła obsługa komputera i kasy fiskalnej, wykonywanie operacji w systemie obsługi klienta, prezentacja oferty operatora, sprzedaż i doradztwo w zakresie produktów i usług NC+, wymiana i serwis sprzętu, usuwanie problemów technicznych zgłaszanych przez klientów, budowanie pozytywnych relacji z klientami, a także dbanie o wizerunek firmy
SAT-SYSTEM - 2017-03-10 - Kościan (wielkopolskie)
sporządzanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami, przygotowanie wzoru umowy, sporządzanie i publikowanie ogłoszeń o zamówieniu publicznym, udział w pracach komisji przetargowej wraz ze sporządzeniem protokołu z jej posiedzeń oraz protokołu postępowania, przygotowanie dokumentów niezbędnych do zawarcia umowy z wykonawcą wyłonionym w drodze przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Okres próbny 3 miesiące, możliwe dalsze zatrudnienie; godziny pracy: 7.25- 15.00
WOJEWÓDZKI SZPITAL SPECJALISTYCZNY IM. JANUSZA KORCZAKA W SŁUPSKU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-30 - Słupsk (pomorskie)
Realizacja planów inwestycji,remontów i zakupów. Zbieranie ofert związanych z realizacją planów gospodarczych oraz kwalifikowanie zewnętrzynych firm remontowo-budowlanych,organizowanie przetargów oraz nadzór nad ścisłym przestrzeganiem zawartych w nim warunków. Przygotowanie umów z kontrahentami w zakresie usług remontowo-budowlanych oraz nadzór nad ścisłym przestrzeganiem zawartych w nich warunków. Prowadzenie nadzoru i kontroli nad prawidłowością eksploatacji,utrzymania w pełnej sprawności,przeglądami i remontami oraz dokumentacją: budynków i budowli,pozostałej infrastruktury zgodnie z obowiązującym prawem i rozporządzeniami.Praca od 7-15
Spółdzielnia Pracy "Cukry Nyskie" - 2018-02-21 - Nysa (opolskie)
- nadzór inwestorski robót sanitarnych na miejscu budowy- uzgodnienia z wykonawcami- uzgodnienia dokumentacji budowlanej- opiniowanie projektów budowlanych- rozliczanie wykonanych prac remontowo-budowlanych
12 Terenowy Oddział Lotniskowy - 2019-08-30 - Warszawa (mazowieckie)
-
kontakt przez PUP - 2017-07-21 - Słupca (wielkopolskie)
• prowadzenie kancelarii zgodnie z przepisami Instrukcji kancelaryjnej;• odbiór, rejestracja, rozdział oraz dystrybucja korespondencji elektronicznej i papierowej zgodnie z dekretacją Dyrektora;• prowadzenie rejestrów korespondencji;• współpraca z firmami kurierskimi i pocztą;• instruowanie pracowników Ośrodka w zakresie wykonywanych czynności kancelaryjnych i dokumentowania przebiegu załatwianych spraw;• kontrola nad prawidłowym wykonywaniem czynności kancelaryjnych;• obsługa organizacyjna Rady Społecznej działającej przy Ośrodku;• prowadzenie dokumentacji dotyczącej kontroli zarządczej w Ośrodku.
Lubuski Ośrodek Doradztwa Rolniczego - 2020-10-06 - Kalsk (lubuskie)
Poszukiwanie nowych rynków zbytu. Organizowanie wyjazdów służbowych. Tłumaczenie ustne i pisemne. Prowadzenie korespondencji
AF ENERGY sp. z o.o. - 2016-04-22 - Gdańsk (pomorskie)
Prowadzenie spraw kadrowych pracowników szkoły; prowadzenie teczek, akt osobowych pracowników; tworzenie i wprowadzanie do systemu komputerowego dokumentacji związanej z dyscypliną pracy: list obecności, ewidencji czasu pracy, rejestru zwolnień lekarskich; kompletowanie wymaganych dokumentów kandydatów do pracy; sporządzanie umowy o pracę oraz rozwiązywanie umów o pracę; wystawianie świadectw pracy oraz zaświadczeń o zatrudnieniu.
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 3 IM. JANUSZA KUSOCIŃSKIEGO W LEGIONOWIE - 2020-01-17 - Legionowo (mazowieckie)
Specjalista zastosowań informatyki/ IT Business Developer
BROADWAY INTERNATIONAL Sp. z o.o. - 2017-05-17 - Poznań (wielkopolskie)
Nadzór i prowadzenie bieżących spraw związanych z eksploatacją i obsługą użytkowanych budynków i wyposażenia, w tym planowanie i realizacja zaopatrzenia administracyjnobiurowego oraz nadzór nad firmami sprzątającymi. Organizacja i nadzór nad właściwym zabezpieczeniem majątku trwałego i wyposażenia. Prowadzenie spraw dotyczących transportu własnego i obcego. Realizacja zadań inwentaryzacyjno- rozliczeniowych. Nadzór i kontrola realizacji umów związanych z zaopatrzeniem Instytucji w produkty i usługi w zakresie administracyjno-gospodarczym. Naliczanie i weryfikacja list płac. Sporządzanie rozliczeń, deklaracji i raportów do ZUS, US i GUS.
Płocka Orkiestra Symfoniczna im. Witolda Lutosławskiego - 2019-09-04 - Płock (mazowieckie)
analizowanie rynku i ofert konkurencji, planowanie efektywnych kanałów i metod sprzedaży, tworzenie ofert handlowych, pozyskiwanie nowych klientów, analizowanie wyników sprzedaży, utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami hanlowymi, negocjowanie umów i warunków handlowych, realizowanie planów sprzedazowych, reprezentowanie firmy w wydarzeniach branżowych, sporządanie dokumentacji
DENEL Sp. z o.o. - 2018-03-02 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
1. Kontrola procesu produkcyjnego,2. Znajomość wymogów jakościowych,3. Prowadzenie dokumentacji.
PPHU "Kam - Pol" Import - Export Piotr Furmański - 2018-10-19 - Grabów (łódzkie)
obsługa kadrowa, naliczanie płac, rozliczenia ZUS, podatku
Kutnowskie Zakłady Drobiarskie Exdrob S.A. Kutno - 2018-03-07 - Kutno (łódzkie)
Opis stanowiska: - rozwijanie i umacnianie współpracy z klientami - przygotowywanie ofert handlowych; - obsługa i koordynacja pozyskanych zamówień; - utrzymanie bezpośrednich kontaktów z klientami; - sporządzanie zestawień i raportów sprzedażowych; - ścisła współpraca z działem marketingu w ramach prowadzonych aktywności sprzedażowych. Wymagania: - bardzo dobra znajomość obsługi komputera, w tym pakietu Office- szczególnie programu Excel; - znajomość technik
Lars Laj - 2016-05-10 - Dobra (zachodniopomorskie)
.
kontakt przez PUP - 2016-08-05 - Chojnice (pomorskie)
SPECJALISTA SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Straszęcin (podkarpackie)
analiza efektywności marketingowej
kontakt przez PUP - 2018-07-06 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
przygotowywanie procesów technologicznych zleceń realizowanych przez firmę, przygotowywanie dokumentacji magazynowej oraz tworzenie dokumentacji powykonawczej dla realizowanych przez siebie zleceń,sporządzanie zapotrzebowań materiałowych po uprzedniej weryfikacji zasobów magazynowych, nadzór nad kosztami pracy przy realizacji zleceń, kontrola nad przebiegiem realizacji zlecenia na każdym jego etapie
REMSOD SP Z O O - 2019-02-22 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze
kontakt przez PUP - 2020-07-29 - Zabrze (śląskie)
kreowanie wizerunku firmy na rynku indyjskim, wspieranie działu sprzedaży, ocena szans rynkowych związanych ze sprzedażą towarów lub usług
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Prowadzenie postępowania o zamówieniach publicznych. Prowadzenie dokumentacji zamówień publicznych realizowanych w jednostce oraz ich ewidencjonowanie.Wybór trybu zamówienia publicznego- zgodny z ustawą "Prawo zamówień publicznych".Sporządzanie dokuemntów do realizacji zamówień publicznych, w tym zbieranie ofert, ocena ofert, przygotowanie SIWZ (Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia). Zamówienia bezpośrednie.
Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 1 - 2018-01-03 - Gdynia (pomorskie)
Udzielanie pożyczek; obsługa rachunków i lokat; sprzedaż ubezpieczeń; obsługa kasowa
SKOK JAWORZNO - 2018-03-09 - Głowno (łódzkie)
pomoc przy wykonywaniu mebli na zamówienie
USŁUGI STOLARSKIE Dariusz Mielnicki - 2018-06-25 - Ostrołęka (mazowieckie)