SPECJALISTA DS. FINANSOWO-KSIĘGOWYCH I RACHUNKOWOŚCI Olsztyn oferta pracy MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ENERGETYKI CIEPLNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. FINANSOWO-KSIĘGOWYCH I RACHUNKOWOŚCI
Wynagrodzenie: 3 385 - 5 335 PLN
Zakres obowiązków: rozliczanie płatności z dostawcami i odbiorcami, analiza rozrachunków, sporządzanie kompensat, not korygujących, pism zewnętrznych, naliczanie odsetek od nieterminowych wpłat, zastępowanie pracowników działu w tym obsługa kasy, windykacja należności i prowadzenie korespondencji w tym zakresie (bieżąca współpraca z Radcą prawnym), analiza sald rozrachunkowych, rozliczanie płatności z odbiorcami i dostawcami,sporządzanie potwierdzeń sald, sporządzanie informacji i analiz związanych z windykacją należności, kontrola opłat związanych z postępowaniem sądowym oraz egzekucyjnym.Godziny pracy: 7-15
Data publikacji: 2019-03-12
Lokalizacja: Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ENERGETYKI CIEPLNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Słoneczna 46, 10-710 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
rozliczanie płatności z dostawcami i odbiorcami, analiza rozrachunków, sporządzanie kompensat, not korygujących, pism zewnętrznych, naliczanie odsetek od nieterminowych wpłat, zastępowanie pracowników działu w tym obsługa kasy, windykacja należności i prowadzenie korespondencji w tym zakresie (bieżąca współpraca z Radcą prawnym), analiza sald rozrachunkowych, rozliczanie płatności z odbiorcami i dostawcami,sporządzanie potwierdzeń sald, sporządzanie informacji i analiz związanych z windykacją należności, kontrola opłat związanych z postępowaniem sądowym oraz egzekucyjnym.Godziny pracy: 7-15
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 385 - 5 335 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. FINANSOWO-KSIĘGOWYCH I RACHUNKOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Olsztyn
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Olsztyn
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Olsztyn
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 385 - 5 335 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2019
Data zakończenia pracy: 30.06.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości (wymagany staż - lata: 5)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
bardzo dobra znajomość pakietu Office (Excel, Word)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane: wykształcenie wyższe ekonomiczne (profil: rachunkowość i finanse) oraz 5 letnie doświadczenie zawodowe w księgowości, praktyczna znajomość przepisów podatkowych, ustawy o rachunkowości, praktyczna znajomość procesów finansowo-księgowych oraz sprawozdawczych, doświadczenie w obrocie gotówką środkami pieniężnymi, umiejętność obsługi programów finansowo - księgowych, znajomość pakietu MS Office Excel, znajomość prawa w zakresie prowadzenia dokumentacji związanej z windykacją należności, uczciwość, skrupulatność, dokładność, dbałość o najwyższą jakość pracy, odpowiedzialność, terminowe wykonywanie powierzonych zadań, bardzo dobre umiejętności komunikacyjne zarówno w pracy zespołowej jak i z klientem, kreatywność, chęć podnoszenia kwalifikacji zawodowych w zakresie finansów i rachunkowości.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy:
MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ENERGETYKI CIEPLNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Adres pracodawcy:
Słoneczna 46, 10-710 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: m. Olsztyn
Gmina pracodawcy: Olsztyn
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Olsztyn
Ulica pracodawcy: Słoneczna
Numer budynku pracodawcy: 46
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Data dodania oferty pracy: 12.03.2019
Oferta pracy ważna do: 22.03.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 12.03.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 12.03.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-10-09 - Słomniki (małopolskie)
Zakres obowiązków:obsługa sklepu internetowego, nadzór nad realizacją zamówień,dbałość o ekspozycję asortymentu w sklepie internetowym - aktualizacja treści oraz grafiki, wprowadzanie nowych produktów do sklepuRodzaj umowy:Umowa o pracę
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PRYMUS" ZYGMUNT GRYGORCZUK - 2017-05-16 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pakowanie produkcji, obsługa maszyn pakujących, magazynowanie produkcji.
kontakt przez PUP - 2016-10-14 - Andrychów (małopolskie)
nadzór nad procesem zakupów, analizowanie potrzeb i realizacja zamówień, negocjacje, dbałośc o dokumentacje w ww zakresie, wymagane doświadczenie zawodwe
INSBUD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ Wolsztyn - 2017-04-12 - Wolsztyn (wielkopolskie)
poszukiwanie, zatrudnianie, koordynacja pracy kierowców z Europy Wschodniej
kontakt przez PUP - 2017-12-21 - Swarzędz (wielkopolskie)
obsługa klientów firmy, prowadzenie terminarza, pilnowanie harmonogramu projektów, prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-07-06 - Kraków (małopolskie)
- Przyjmowanie zamówień od klienta i bieżącą ich realizację - Aktywne uczestnictwo w opracowaniu specyfikacji produktu - Generowanie raportów dotyczących współpracy z klientem - Aktywna współpraca z klientem w celu budowania i utrzymania dobrych relacji biznesowych. - Realizacja procesu Badania Zadowolenia Klienta.- Regularne analizy przewidywania sprzedaży (forecast) pod kątem ich zaplanowania i możliwości realizacji. - Ustalanie, kontrola i potwierdzanie terminów realizacji zamówień oraz spedycji wyrobu gotowego do Klienta- Aktywny udział w realizacji planu sprzedaży na dany miesiąc. - Przyjmowanie reklamacje od Klientów oraz dążenie do ich szybkiego wyjaśnienia i zamknięcia w systemie.
Amcor Flexibles Złotów sp. z o.o - 2019-03-05 - Złotów (wielkopolskie)
profesjonalna obsługa klientów na rynku polskim oraz niemieckim, analiza potrzeb klienta, przygotowywanie ofert handlowych, realizowanie założonych planów sprzedaży i tworzenie analiz z ich wykonania, sporządzanie i aktualizacja dokumentacji handlowej, reprezentowanie firmy w wydarzeniach branżowych; godz. pracy 8-16
Perla Polska Sp.z o.o. Sp. Komandytowa - 2017-06-20 - Głobino (pomorskie)
w/g zakresu
kontakt przez PUP - 2017-06-14 - Bubele (podlaskie)
według programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-04-12 - Siemkowice (łódzkie)
Szycie na maszynie wskazanych operacji.
BUKOWIANKA S.A. - 2016-08-26 - Buk (wielkopolskie)
Praca na dziale budowlanym, wędkarskim, z artykułami sanitarnymi oraz elektronarzędziowym.
STAMP Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-01-18 - Przeworsk (podkarpackie)
Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych, realizowanie założonych planów finansowych, pozyskiwanie nowych członków kasy, współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa "Piast: - 2018-03-23 - Zamość (lubelskie)
codzienna współpraca i komunikacja z Klientem, podejmowanie działań zmierzających do utrwalenia pozytywnych relacji z Klientem, bieżące monitorowanie realizacji zamówień Klientówwspółudział w planowaniu i organizacji transportów do Klientów, współudział w nadzorze nad reklamacjami logistycznymi zgłoszonymi przez Klientów, bieżąca komunikacja, współpraca i koordynacja działań z innymi działami firmy, współudział w rozwoju nowych projektów produkcyjnych, przygotowywanie raportów i analiz na potrzeby wewnętrzne bądź dla centrali
COROPLAST POLSKA SP. Z O.O. SP. K. - 2018-01-12 - Strzelce Opolskie (opolskie)
Diagnostyka komputerowa, odczytywanie błędów, kodowanie sterowników, ogólna mechanika samochodowa.
kontakt przez PUP - 2016-02-10 - Konopiska (śląskie)
zarządzanie przedmiarami i obmiarami robót w ramach projektu w zakresie prac elektrycznych i oprzyrządowania, zarówno dla celów księgowych, jak i mierzenia postępu projektu; zapewnianie prawidłowości i dokładności danych zgodnie z wewnętrznymi procedurami i wymogami projektu; tworzenie i aktualizacja wykazu materiałów projektowych i przedmiarów/obmiarów w księdze obmiarów, zgodnie z procedurami fakturowania aktywnego i pasywnego; aktualizacja bazy danych zarządzania projektem, wprowadzanie danych rzeczywistych; sprawdzanie rzeczywistych obmiarów w celu oceny i pomiaru postępu aktywnego i pasywnego zgodnie z zawartymi umowami
SAIPEM S.P.A. S.A. Oddział w Polsce - 2015-11-27 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-10-03 - Warszawa (mazowieckie)
nawiązywanie i utrzymywanie stałych kontaktów z klientami ze wschodu, liczne wyjazdy zagraniczne w celu podpisywania umów.
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Żelechów (mazowieckie)
przygotowywanie ofert turystycznych oraz ich sprzedaż
AMADEUSZ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-27 - Chorzów (śląskie)
Projektowanie w branży metalowej. Wykonywanie dokumentacji technicznej.
PROTOMEX Przedsiębiorstwo Usługowo-Produkcyjne Sp. z o.o. - 2018-02-15 - Ksawerów (łódzkie)
wykształcenie wyższedobra znajomość j. angielskiegoobsługa pakietu MS Officebardzo dobra znajomość narzędzi marketingowychkomunikatywność, umiejętność pracy w zespole, kreatywność
PRESTIGE MJM Sp.z o.o. Sp. Komandytowa - 2017-01-16 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
jw.
ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 28 - 2018-09-17 - Warszawa (mazowieckie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-20 - Lubsko (lubuskie)
Obsługa klienta, tworzenie ofert handlowych, pozyskiwanie nowych klientów. Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta. Język niemiecki - biegły, język angielski - mile widziany.
Zakład Produkcyjno-Handlowy " Pinus II" Artur Nagier Ulanów - 2018-01-18 - Ulanów (podkarpackie)
- Przygotowywanie dokumentów związanych z rekrutacją;- Przygotowanie i przeprowadzenie spotkań informacyjnych na temat projektu;- Przygotowanie planu rozmowy rekrutacyjnej oraz przeprowadzenie rozmów;- Weryfikowanie kryteriów rekrutacyjnych (zgodnie z wnioskiem o dofinansowanie) osób zgłaszających akces do projektu;- kwalifikowanie osób zgłaszających akces do projektu, sporządzanie listy podstawowej i rezerwowej uczestników/ uczestniczek;
BUSINESS SCHOOL H.Polak, M. Polak Sp. J - 2018-04-09 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
kontakty z klientami zagranicznymi, tłumaczenia
WIPLAST Sp. z o.o. - 2017-04-21 - Tarnów (małopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-11-14 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa maszyn stolarskich
BRZOST Sp. z o. o. - 2017-03-10 - Przychojec (podkarpackie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za zadania związane z prowadzeniem harmonogramu oraz raportowaniem, w szczególności:aktualizację harmonogramu realizacji inwestycji, z uwzględnieniem logicznych relacji pomiędzy zadaniami,analizę wpływu zmian na harmonogram,monitorowanie stanu zaawansowania realizacji zadań i uaktualnianie harmonogramu w oparciu o dane nt. postępu prac,analizę zaawansowania prac w oparciu o metodę wartości wypracowanej,sporządzanie raportów dotyczących stanu harmonogramu dla potrzeb interesariuszy,przygotowywanie szczegółowych harmonogramów dla potrzeb prowadzenia akcji ofertowych oraz wyboru dostawców i podwykonawców,analizę ścieżki krytycznej i sygnalizowanie do Kierownictwa Projektu zagrożeń dla terminowej realizacji zadań, przeprowadzanie symulacji wpływu opóźnień, przyspieszeń, zmian sekwencji zadań na realizację projektu,przygotowanie propozycji działań korygujących w przypadku stwierdzenia odchyleń od harmonogramu,sporządzanie raportów, wyciągów i histogramów do Raportu Miesięcznego,wspomaganie inżynierów branżowych w zakresie związanym z harmonogramem.
E003B7 Sp. z o.o. - 2016-10-06 - Jaworzno (śląskie)
przyjmowanie zamówień, sprawdzanie ich poprawności i prowadzenie rejestrów zamówień, kontakt z Klientem, obieranie telefonów i korespondencji, wystawianie zleceń produkcyjnych, raportów pomiarowych, wystawianie faktur i WZ, pomoc w sprawach księgowych
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Plewiska (wielkopolskie)