SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA I SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ(NR 3510) Bydgoszcz oferta pracy PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PRYMUS" ZYGMUNT GRYGORCZUK
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA I SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ(NR 3510)
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Zakres obowiązków:obsługa sklepu internetowego, nadzór nad realizacją zamówień,dbałość o ekspozycję asortymentu w sklepie internetowym - aktualizacja treści oraz grafiki, wprowadzanie nowych produktów do sklepuRodzaj umowy:Umowa o pracę
Data publikacji: 2017-05-16
Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PRYMUS" ZYGMUNT GRYGORCZUK
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kościuszki 27b, 85-079 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zakres obowiązków:obsługa sklepu internetowego, nadzór nad realizacją zamówień,dbałość o ekspozycję asortymentu w sklepie internetowym - aktualizacja treści oraz grafiki, wprowadzanie nowych produktów do sklepuRodzaj umowy:Umowa o pracę
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA I SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ(NR 3510)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: organizator obsługi sprzedaży internetowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 17.05.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
doświadczenie na podobnym stanowisku (obsługa klienta, zarządzanie sklepem internetowym), znajomość specyfiki branży e-commerce, dobra znajomość pakietu Office, znajomość programów graficznych,znajomość narzędzi Google - Google Analytics, Google Search Console, dodatkowym atutem będzie znajomość języków programowania
Nazwa pracodawcy:
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PRYMUS" ZYGMUNT GRYGORCZUK
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Kościuszki 27b, 85-079 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV należy przesłać na adres e-mailowy: biuro (at) prymus.bydgoszcz.plUWAGA: w tytule wiadomości należy podać nazwę stanowiska!
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
Ulica pracodawcy: Kościuszki
Numer budynku pracodawcy: 27b
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: organizator obsługi sprzedaży internetowej
Data dodania oferty pracy: 16.05.2017
Oferta pracy ważna do: 22.05.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 16.05.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 16.05.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
odpowiedzialność za nadzorowanie i koordynowanie procesów związanych z obsługą zagranicznych klientów firmy.
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Żabia Wola (lubelskie)
Rozliczanie wydatków, szkolenie nowoprzyjętych kierowców z Ukrainy i Rosji. Wymagane: wykształcenie min. średnie, min. 6-miesięczne doświadczenie zawodowe, znajomość języka ukraińskiego w stopniu biegłym.
MASZOŃSKI LOGISTIC SP. Z O. O. SP. K. - 2018-04-19 - Sulęcin (lubuskie)
samodzielne prowdzenie procesu rekrutacji i selekcji kandydatów, prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych
kontakt przez PUP - 2018-10-05 - Poznań (lubelskie)
praca biurowa, wystawianie dokumentów sprzedaży (wz i faktury), wystawianie dokumentów przychodowych (Pz i Pw), wystawianie zamówień, praca od poniedziałku do piątku w godz. 7-15
PRZEMYSŁOWO TECHNICZNA SPÓŁDZIELNIA PRACY "TECHNIPROT" - 2016-10-18 - Pruszków (mazowieckie)
Obsługa systemów zabezpieczeń technicznych
kontakt przez PUP - 2015-10-06 - Janów Lubelski (lubelskie)
Prowadzenie spraw logistycznych biura małopolskiej WK OHP, prowadzenie dokumentacji dotyczącej wykorzystania samochodów służbowych. Podróże służbowe - prowadzenie samochodu służbowego.
kontakt przez OHP - 2018-01-03 - Kraków (małopolskie)
Przygotowywanie receptór mieszania wyrobów gotowych według sciśle podanych parametrów, zarządzanie ruchami magazynowymi, koordynacja i ustalenie planów pracy , tworzenie i rozliczanie zleceń produkcyjnych
ALPEX SP. Z O.O. - 2017-12-14 - Łęczeszyce (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2015-11-30 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie szkoleń dla rolników z zakresu stosowania środków ochrony roślin oraz obsługi maszyn rolniczych. Doradztwo w zakresie rolnictwa.
SZKOLTEX CENTRUM USŁUG BHP I KADR - 2016-01-19 - Lublin (lubelskie)
- obsługa wózka woidłowego, rozładunek i załadunek dostaw, - kompletacja dostaw, - kontakt z klientem w j. rosyjskim, - praca ze skanerem. Umowa o pracę tymczasową, czterobrygadowy system czasu parcy.
Adecco Poland Sp. z o.o. - 2016-09-16 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
•przygotowywanie ofert handlowych•sprzedaż produktów / realizacja zamówień•budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z klientami•realizowanie planów i polityki handlowej firmy•śledzenie ogłoszeń przetargowych i przygotowanie ofert przetargowych
Zakład Aparatury Elektrycznej WOLTAN Sp. z o.o. - 2018-10-17 - Łódź (łódzkie)
sprzątanie klatek schodowych w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych
A & J Spółka z o. o. - 2017-10-30 - Augustów (podlaskie)
Komunikatywna znajomośćj.ukraińskiego, gotowośćd opracy w wyjazdach na terenie całego kraju.
DREMAN JOB Sp. z o.o. spółka komandytowa - 2017-02-28 - Krapkowice (opolskie)
odbieranie telefonów, wykonywanie wycen, obsługa biura i sprzedaży internetowej
"agmART" MATEUSZ ZIELIŃSKI - 2017-03-30 - Kaczki Średnie (wielkopolskie)
Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów BHPoraz ochrony środowiska, szkolenie pracowników z zakresu BHP, współpraca z instytucjami zewnętrznymi oraz przygotowywanie wymaganych prawem raportów ustalanie okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy, obsługa sekretariatu.
IBES Sp. z o.o. - 2016-04-18 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Specjalista ds. sprzedaży
EUROEXIM Levchenko Sp. komandytowa - 2017-04-19 - Poznań (wielkopolskie)
Zarządzanie kadrami i płacami w spółce
ZARELA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-12-14 - Skawina (małopolskie)
prowadzenie spraw kadrowo-płacowych
MWM Sp. z o. o. - 2016-10-05 - Stryszów (małopolskie)
rozwijanie sieci sprzedaży zgodnie z celami firmy, dbanie o podtrzymywanie relacji z obecnymi klientami na podległym terenie, aktywne pozyskiwanie nowych klientów w branży przemysłowej, tworzenie ofert i prowadzenie negocjacji handlowych, wsparcie klientów w doborze odpowiednich produktów oraz nadzór na odpowiednim ich użytkowaniem, stałe raportowanie z działalności do centrali firmy
ELMET-RZESZÓW S.A. - 2016-05-17 - Rzeszów (podkarpackie)
Realizacja zadań związanych z bezpieczeństwem i higieną pracy, bezpieczeństwem pożarowym, oraz zadania związane z bezpieczeństwem obiektów wykonywanych na terenie Centrum Dystrybucji.
Media Expert - 2016-10-14 - Łódź (łódzkie)
1. Zapoznanie się z przepisami BHP, PPOŻ oraz ze specyfiką firmy.2. Zapoznanie z organizacją obiegu dokumentów, zasadami ewidencjonowania oraz klasyfikacji dokumentów.3. Obsługa urządzeń biurowych (skaner, drukarka, niszczarka, aparat fotograficzny).4. Obsługa komputera sporządzanie pism w programie WORD, sporządzanie tabel i zestawień w programie EXCEL.5. Obsługa programów komputerowych INTEGRA, FAKT.6. Prowadzenie korespondencji obsługa poczty elektronicznej.7. Przyjmowanie i obsługa interesantów.8. Pomoc interesantom w uzupełnianiu dokumentacji.9. Pomoc interesantom w zgłaszaniu szkód komunikacyjnych (infolinia).
kontakt przez PUP - 2016-04-22 - Pępowo (pomorskie)
obsługa całej gamy samochodów ciężarowych
kontakt przez PUP - 2018-07-26 - Świętochłowice (śląskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Szymany (warmińsko-mazurskie)
Telefoniczna obsługa klienta firmy; Doradztwo w zakresie produktów i usług; Przedstawienie oferty firmy w ramach bieżącej promocji; Obsługa korespondencji
FM GROUP POLSKA Artur Trawiński - 2017-07-20 - Wisznia Mała (dolnośląskie)
Więcej informacji: www.katowice.so.gov.pl - Zakładka Oferty PracyGłówne obowiązki i czynności:1)kompleksowe przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych;2)publikowanie postępowań;3)opracowanie jednolitych wzorów dokumentów, takich jak: specyfikacje istotnych warunków zamówienia, wzory umów, oświadczeń itp.;4)przygotowywanie korespondencji do Wykonawców (np. wezwanie do uzupełnienia dokumentów, wezwanie do złożenia wyjaśnień itp.);5)współpraca z osobami odpowiedzialnymi za realizację zamówienia, jak również z członkami komisji przetargowych we wszystkich fazach udzielania zamówienia publicznego;6)uczestnictwo w komisjach przetargowych, w tym badanie i ocena ofert, powołanych do przeprowadzania postępowań o udzielenie zamówień publicznych;7)udział w przygotowaniu materiałów w przypadku wniesienia środków ochrony prawnej i ewentualne reprezentowanie Zamawiającego;8)wykonanie zadań doradczych i kontrolnych, opiniowanie wyboru trybu postępowania;9)przygotowanie raportów, zestawień, sprawozdawczości oraz raportowanie całokształtu prac;10)szkolenie pracowników i innych osób biorących udział w postępowaniach o bieżące udzielenie zamówień publicznych;11)monitorowanie wprowadzanych zmian ustawowych i analiza wpływu tych zmian na obowiązujące regulacje wewnętrzne obowiązujące u Zamawiającego, w tym bieżące dostosowanie regulacji wewnętrznych do znowelizowanych, obowiązujących przepisów prawa. Bieżące informowanie o zmianach przepisów;12)nadzorowanie procedur rozeznania rynku dla zamówień, do których nie stosuje się przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z wewnętrznymi przepisami regulującymi udzielanie zamówień;13)opracowanie i przekazanie do archiwizowania całości dokumentacji wynikającej ze stosowania ustawy Prawo Zamówień Publicznych.- Wynagrodzenie: od 3000 zł brutto. Wynagrodzenie za pracę wypłacane jest raz w miesiącu. Praca na umowę o pracę na czas określony powyżej 6 miesięcy. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po zakończeniu procedury konkursowej.- Praca: 7:30-15:30. Wymagania niezbędne:1)pełna zdolność do czynności prawnych;2)wykształcenie wyższe drugiego stopnia (preferowane: prawo, administracja, zarządzanie, ekonomia);3)niekaralność za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe;4)przeciwko kandydatowi nie może być prowadzone postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe;5)nieposzlakowana opinia;6)stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku;7)znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych tej ustawy, znajomość kodeksu cywilnego;8)udokumentowana wiedza z zakresu zamówień publicznych oraz minimum 2-letnie doświadczenie w zakresie przygotowania i przeprowadzania zamówień publicznych;9)znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office).Wymagania dodatkowe: rzetelność i terminowość; zdolność analitycznego myślenia; komunikatywność, operatywność i dobra organizacja pracy; wysoki poziom wiedzy ogólnej i kultury osobistej; inicjatywa i zaangażowanie; umiejętności negocjacyjne; odporność na stres; umiejętność pracy w zespole
SĄD OKRĘGOWY W KATOWICACH - 2018-09-18 - Katowice (śląskie)
Specjalista ds. rozliczeń/ inżynier kontraktu
kontakt przez PUP - 2017-09-13 - Poznań (wielkopolskie)
zgodne ze stanowiskiem: wykształcenie minimum średnie, preferowane wyższe; umiejętności: znajomość stosu TCP/IP, znajomość techniki manualnego/automatycznego testowania aplikacji QA, HTML i Java Script; m.in. 2 lata doświadczenia zawodowego na w/w stanowisku lub podobnym; znajomość języków obcych: biegła znajomość języka rosyjskiego i angielskiego w mowie i piśmie. Ogólny zakres obowiązków: analiza zabezpieczeń w systemie IT, aplikacjach webowych i desktopowych oraz w warstwie protokołów sieciowych, przygotowywanie dokumentacji technicznej, raportów i poprawek (net/Java), obsługa kontrahentów m. in. z Federacji Rosyjskiej, UE, USA i Kanady.
kontakt przez PUP - 2015-12-30 - Lublin (lubelskie)
Praca przy sprzedaży i marketingu w zakresie oferowanych produktów ( stolarki okiennej, drzwiowej itp) na terenie całej Polski, przygotowywanie materiałów handlowych i marketingowych w postaci ofert, ulotek reklamowych, wykonywanie prezentacji audiowizualnych, przygotowywanie umów z kontrahentami, negocjacje, uczestnictwo w targach i spotkaniach biznesowych
kontakt przez PUP - 2018-01-10 - Koszalin (zachodniopomorskie)
nadzorowanie, weryfikacja jakościowa projektów, odpowiedzialność za prowadzenie projektów, działania z zakresu logistyki, planowanie produkcji, wdrażanie dokumentacji pracowników i wg założeń dostawców, tworzenie oferty dla klienta
SIERAKOWSKI CZESŁAW LAKIERNICTWO - 2017-10-11 - Sierakowo (wielkopolskie)
weryfikacja faktur pod kątem formalnym i rachunkowym oraz podatkowym, przygotowywanie przelewów bankowych i księgowanie wyciągów bankowych, ewidencja i księgowanie dokumentów bankowych, weryfikacja i uzgadnianie sald, wsparcie działu księgowości w bieżących sprawach, zarządzanie dokumentacją (monitorowanie i archiwacja)
Przedsiębiorstwo Zbożowo-Młynarskie "PZZ" w Stoisławiu S.A. - 2018-10-15 - Stoisław (zachodniopomorskie)