SPECJALISTA DS EKSPORTU NA RYNKI WSCHODNIE Toruń oferta pracy GAMET S.A.

Stanowisko: SPECJALISTA DS EKSPORTU NA RYNKI WSCHODNIE
Wynagrodzenie: od 2 400 PLN
Zakres obowiązków: telefoniczna obsługa klientów w jezyku rosyjskim, wprowadzanie danych do systemu, przygotowywanie sprawozdań, analiz i raportów, przygotowywanie dokumentów, prowadzenie korespondencji, wsparcie i udział w bieżących pracach działu
Data publikacji: 2018-12-13
Lokalizacja: Toruń (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: GAMET S.A.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Chrzanowskiego 33, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
telefoniczna obsługa klientów w jezyku rosyjskim, wprowadzanie danych do systemu, przygotowywanie sprawozdań, analiz i raportów, przygotowywanie dokumentów, prowadzenie korespondencji, wsparcie i udział w bieżących pracach działu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 400 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: praca w godz. 8-16
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS EKSPORTU NA RYNKI WSCHODNIE
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Toruń
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Toruń
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Toruń
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
specjalista do spraw organizacji i rozwoju sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 13.12.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
rosyjski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera MS OFFICE
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość programu Word i Excel
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
dokładność, staranność, zainteresowanie i chęć rozwoju w obszarze sprzedaży, mile widziane praktyki i staże podczas studiów, dokładność, staranność, wysokie umiejetnosci interpersonalne, dobra organizacja pracy, umiejetność pracy w sytuacjach stresowych i pod presją czasu, umiejetność analizowania danych i przewidywania
Nazwa pracodawcy: GAMET S.A.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia
Adres pracodawcy:
87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
cv należy wysłać na email: rekrutacja (at) gamet.eu
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Toruń
Gmina pracodawcy: Toruń
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Toruń
Profil działalności pracodawcy:
produkcja akcesoriów meblowych; www.gamet.eu; gamet (at) gamet.eu
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw organizacji i rozwoju sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 13.12.2018
Oferta pracy ważna do: 13.01.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 13.12.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 13.12.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
obsługa sklepu internetowego
kontakt przez PUP - 2019-04-15 - Sosnowiec (śląskie)
opracowywanie i wdrażanie strategii marketingowej,monitorowanie wydarzeń branżowych, rynku oraz konkurencji,tworzenie i prowadzenie kampanii reklamowych,przygotowywanie akcji promocyjnych oraz pomoc przy tworzeniu materiałów reklamowych,bieżące analizowanie efektów prowadzonych działań oraz sporządzanie raportów,organizacja oraz obsługa stoiska firmowego podczas konferencji oraz eventów ogólnopolskich.gotowość do częstych wyjazdów służbowych
Nowa Szkoła Sp. z o.o. - 2016-06-23 - Łódź (łódzkie)
Zamawianie niezbędnego zapasu części zamiennych i podzespołów dla prawidłowego funkcjonowania procesów produkcyjnych, organizowanie aukcji zakupowych, zlecanie prac firmom zewnętrznym, archiwizowanie dokumentów, przestrzeganie prodcedur ISO
COGNOR S.A. ODDZIAŁ FERROSTAL ŁABĘDY W KRAKOWIE - 2017-10-10 - Kraków (małopolskie)
naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie list płac, sporządzanie deklaracji ZUS i PIT, sporządzanie dokumentacji w zakresie zatrudniania i zwalniania pracowników, prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej
Kancelaria Gospodarcza Piotr Szatkowski - 2016-10-14 - Poznań (wielkopolskie)
1. Tworzenie, prowadzenie i modernizacja bazy danych geodezyjnych2. Pozyskiwanie i weryfikacja danych geodezyjnych ( w tym wyjazdy w teren) 3. Gromadzenie, przetwarzanie i analiza danych geodezyjnych dla potrzeb bazy danych geodezyjnych4. Analiza i wprowadzanie do bazy archiwalnych materiałów geodezyjnych5. Redakcja i opracowanie materiałów geodezyjnych przy użyciu stosowanych BHMW aplikacji do tworzenia morskich map nawigacyjnych6. Monitorowanie realizacji zadań inwestycyjnych na polskich obszarach morskich oraz wydawanie komunikatów geodezyjnych.
BIURO HYDROGRAFICZNE MARYNARKI WOJENNEJ - 2017-02-13 - Gdynia (pomorskie)
Obróbka termiczna tworzyw sztucznych, formatowanie tworzyw sztucznych, spajanie elementów aktylowych za pomocą klejów polimerowych.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe " Plexi System" s.c. - 2018-10-05 - Wejherowo (pomorskie)
pozyskiwanie pracowników z zagranicy, kontakt z kandydatami z: Ukrainy, Rosji, Bangladeszu i innych, prace biurowe
USŁUGI BUDOWLANE SPURS KATARZYNA ŚWIECH - 2019-09-26 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Dokonywanie zakupów materiałowych, tworzenie i realizacja zamówień na potrzeby warsztatu, kontrola stanu materiałów, kontrola i obsługa dostaw w zakresie ilości, jakości, ewidencji, a także współpraca z klientem, poszukiwanie nowych dostawców na rynku oraz prowadzenie rozliczeń z dostawcami firmy, organizowanie pracy warsztatu. Wynagrodzenie 2500,00 zł brutto + premia. Więcej informacji pod numerem 722 337 773 lub71 389 81 50.
Enforest Sp.zo.o - 2018-01-05 - Wołów (dolnośląskie)
Obsługa biura Działu Produkcji. Zapwenienie poprawnego przepływu informacji między Działem Produkcji i innymi działami (kontrola przepływu dokumentów). Wsparcie w realizacji zadań Działu Produkcji. Przegląd i tworzenie dokumentacji technicznej i produkcyjnej. Weryfikacja dokumentów. Przygotowywanie raportów. Zarządzanie bazami danych i rejestrami. Koordynacja planu pracy Działu Produkcji. Nadzór nad terminowością realizacji zadań Działu Produkcji.
kontakt przez PUP - 2019-09-02 - Głogów (dolnośląskie)
sporządzanie dokumentacji przy zatrudnieniu pracowników, zakładanie akt osobowych, sporządzanie list płac, sporządzanie deklaracji ZUS przy pomocy programu PŁATNIK, dokonywanie zmian warunków pracy i płacy, sporządzanie dokumentacji przy rozwiązaniu umowy o pracę.
ADVOKATUS Kancelaria Prawa Gospodarczego i Podatkowego spółka z o.o. - 2017-02-14 - Białystok (podlaskie)
aktualizacja danych w systemie dostaw do klientó,wprowadzanie danych dotyczących transportów.
kontakt przez PUP - 2017-05-09 - Zambrów (podlaskie)
obsługa klienta na stacji benzynowej w Miłosnej
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-TRANSPORTOWE "TRANSMAS" sp. j. - 2019-06-14 - Miłosna (dolnośląskie)
Dodawanie nowych produktów do bazy sklepu zgodnie z obowiązującymi normami. Wystawianie aukcji internetowych. Obsługa administracyjna procesów sprzedaży Przygotowanie ofert handlowych Redagowanie zamieszczonych treści Dodawanie nowych wpisów oraz aktualności na stronach internetowych
ELHURT PLUS Sp. z o.o. Sp. Komandytowa - 2016-02-17 - Osieczany (małopolskie)
- obsługa administracyjno-finansowa projektu- przygotowywanie umów, protokołów, sprawozdań okresowych i końcowych, wniosków o płatność, kosztorysów, harmonogramów płatności zgodnie z zawartymi umowami na realizację projektów- bieżąca obsługa elektronicznego Systemu SL2014 (w zakresie związanej z rozliczaniem projektów)- kontrola wydatkowanych środków finansowych – prowadzenie dokumentacji oraz korespondencji wewnętrznej oraz zewnętrznej związanej z wydatkowaniem środków- opisywanie dokumentów księgowych zgodnie z wytycznymi oraz archiwizacja dokumentacji rozliczeniowej projektów- współpraca z zespołem projektowym, podmiotami zewnętrznymi oraz instytucjami wdrażającymi
Fundacja OKNO NA WSCHÓD - 2018-03-14 - Białystok (podlaskie)
obsługa transakcji międzynarodowych w zakresie zakupu towarów i logistyki, budowanie długofalowych relacji z partnerami zagranicznymi, analiza rynku dostawców i ocena dostawców, prowadzenie analiz warunków handlowych dostaw, bieżący monitoring zleconej produkcji, kontrola stanów magazynowych, analiza rotacji zapasów, przygotowywanie raportów i analiz, zgłaszanie i rozliczanie reklamacji jakościowych
GAMET S.A. - 2018-04-16 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
przygotowywanie ofert i kontakt z klientem
Hotel TARNOVIA S.A. - 2017-05-29 - Tarnów (małopolskie)
realizacja planów wdrożenia nowego projektu marketów budowlanych, optymalizacja półki z wykorzystaniem category management, udział w remodelingach nowych marketów, dbałość o wygląd ekspozycji asortymentu w regale, reprezentowanie firmy w terenie
MAJSTER BUDOWLANE ABC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-05-14 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
pozyskiwanie ofert, obsługa informatyczna
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Wieluń (łódzkie)
- utrzymanie należytej czystości i porządku pokoi mieszkalnych, pomieszczeń, korytarzy, wyposażenia,- mycie okien, zmiana firan,- utrzymanie czystości w łazienkach i pomieszczeniach WC, brudowniku,- sprzątanie pokoi dziennego pobytu, ciągów komunikacyjnych, pomieszczeń terapeutyczno rehabilitacyjnych, pomieszczeń administracyjnych, kaplicy,- pastowanie i froterowanie podłóg,- przygotowywanie stołów i naczyń do posiłków,- roznoszenie posiłków i pomoc przy karmieniu,- czynne uczestnictwo w pracach zespołu opiekuńczo- terapeutycznego,- sprawowanie funkcji pracownika pierwszego kontaktu.
kontakt przez PUP - 2016-07-21 - Strzałkowo (wielkopolskie)
- wdrażanie i modernizacje instalacji AKP, - uruchamianie i rozruch instalacji AKP,- projektowanie instalacji AKP i elektrycznych,- kosztorysowanie prac instalacji elektrycznych i AKP,- sporzadzenie dokumentacji technicznej.
"INTESTER" Sp. z o.o. Dobrów - 2019-05-27 - Dobrów (świętokrzyskie)
Naliczanie wynagrodzeń i świadczeń pracowniczych zgodnie z obowiązującym prawem,sporządzanie list płac, sporządzanie zgłoszeń i deklaracji: ZUS, PIT, GUS, współpraca z ZUS, GUS, US oraz innymi Instytucjami, przygotowywanie raportów oraz analiz,prowadzenie dokumentacji płacowej, rozliczanie czasu pracy.
DS Smith Polska Sp z o.o. w Kielcach - 2017-01-11 - Kielce (świętokrzyskie)
bieżące zatrudnianie personelu z rynku rosyjskiego, białoruskiego i ukraińskiego na potrzeby projektów.
kontakt przez PUP - 2017-05-25 - Dębówka (mazowieckie)
prace ogólnobudowlane
P.H.U. DORPOL Leśna Dorota - 2017-11-29 - Mogilno (kujawsko-pomorskie)
Brak danych
Przedsiębiorstwo Turystyczne "SZOT" Agnieszka Maria Zyzało - 2017-10-23 - Augustów (podlaskie)
Planowanie, organizowanie i prowadzenie zajęć dydaktyczno-wychowawczych w języku angielskim rozwijających zainteresowania i uzdolnienia dzieci i młodzieży w dziedzinie języków i przedsiębiorczości według autorskiego programu opartego o program IB; planowanie i częściowe przygotowywanie dla uczestników zajęć: materiałów, narzędzi, niezbędnych do pracy na zajęciach; prowadzenie dokumentacji przebiegu zajęć; przeprowadzenie testów, egzaminów kontrolnych; dbałość o umiejętność poprawnego formułowania wypowiedzi i rozumienia języka żywego przez uczestników kursu
kontakt przez PUP - 2019-09-30 - Lusina (małopolskie)
Prowadzenie indywidualnego doradztwa zawodowego mającego na celu wsparcie w wyborze drogi rozwoju zawodowego, kierunku przekwalifikowania, analizie potencjału zawodowego studentów i absolwentów WSAiB;Prowadzenie zajęć grupowych z zakresu metod i sposobów poszukiwania zatrudnienia;Opracowywanie materiałów doradczych i edukacyjnych;Projektowanie i wdrażanie przedsięwzięć ukierunkowanych na rozwój kompetencji i wzrost zatrudnialności;Udział w opracowywaniu strategii Biura, ustalania priorytetów i wypracowania właściwych metod działania;Aktywne poszukiwanie dobrych praktyk, nowatorskich rozwiązań i potencjalnych możliwości rozwoju Biura Karier;Rozwijanie współpracy pomiędzy Biurem Karier a partnerami i specjalistami zewnętrznymi;Dbanie o wizerunek Biura Karier na Uczelni i poza nią.
WYŻSZA SZKOŁA ADMINISTRACJI I BIZNESU IM. EUGENIUSZA KWIATKOWSKIEGO W GDYNI - 2017-08-31 - Gdynia (pomorskie)
Utrzymanie kontaktów z obecnymi klientami firmy oraz pozyskiwanie nowych
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Jasło (podkarpackie)
-
Opera Nova w Bydgoszczy - 2018-09-11 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Sortowanie makulatury, niszczenie dokumentów.
FOX RECYKLING SP. Z O.O - 2016-05-17 - Gdynia (pomorskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:- obsługa kadrowa pracowników m.in. zatrudnianie pracowników, prowadzenie akt osobowych, zgłoszenia pracowników do ZUS, nadzór nad aktualnością uprawnień pracowników, sporządzanie świadectw pracy i innych dokumentów kadrowych- ewidencja oraz rozliczanie czasu pracy- naliczanie wynagrodzeń, zasiłków, składek ZUS, zaliczek na podatek dochodowy i innych świadczeń pracowniczych- sporządzanie list wynagrodzeń dla pracowników i rozliczanie umów cywilno-prawnych- dokonywanie rozliczeń i sporządzanie deklaracji do ZUS, US, GUS, PFRON- sporządzanie rocznych deklaracji podatkowych dla pracowników (PIT, IFT)- zatrudnianie, obsługa kadrowa i rozliczanie wynagrodzeń cudzoziemców- współpraca ze służbami bhp w zakresie szkoleń i badań profilaktycznych pracowników
Magtrans Sp. z o.o. - 2019-04-16 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)