SPECJALISTA DS OBRÓBKI TWORZYW SZTUCZNYCH Wejherowo oferta pracy Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe " Plexi System" s.c.
Stanowisko: SPECJALISTA DS OBRÓBKI TWORZYW SZTUCZNYCH
Wynagrodzenie: od 2 300 PLN
Zakres obowiązków: Obróbka termiczna tworzyw sztucznych, formatowanie tworzyw sztucznych, spajanie elementów aktylowych za pomocą klejów polimerowych.
Data publikacji: 2018-10-05
Lokalizacja: Wejherowo (pomorskie)
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe " Plexi System" s.c.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Oś. F. Fenikowskiego 21/L 8, 84-200 Wejherowo, powiat: wejherowski, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obróbka termiczna tworzyw sztucznych, formatowanie tworzyw sztucznych, spajanie elementów aktylowych za pomocą klejów polimerowych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS OBRÓBKI TWORZYW SZTUCZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wejherowo
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wejherowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wejherowo
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
operator urządzeń do formowania wyrobów z tworzyw sztucznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.01.2019
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: doświadczenie na podobnym stanowisku,
Nazwa pracodawcy:
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe " Plexi System" s.c.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie
Adres pracodawcy:
Oś. F. Fenikowskiego 21/L 8, 84-200 Wejherowo, powiat: wejherowski, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: wejherowski
Gmina pracodawcy: Wejherowo
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wejherowo
Ulica pracodawcy: Oś. F. Fenikowskiego
Numer budynku pracodawcy: 21
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 3
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
operator urządzeń do formowania wyrobów z tworzyw sztucznych
Data dodania oferty pracy: 08.10.2018
Oferta pracy ważna do: 25.10.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 08.10.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 05.10.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Wymagane wykształcenie wyższe, prawo jazdy kat. B. Pracownik powinien posiadać też wiedzę z zakresu ochrony przeciwpożarowej, znajomość przepisów z zakresu ochrony środowiska, umiejętność pracy w systemie ISO, umiejętność opracowywania dokumentacji BHP, znajomość przepisów prawa pracy i BHP. Powinien również cechować się m.in.: rozwiniętymi umiejętnościami przywódczymi i negocjacyjnymi, odpowiedzialnością, sumiennością, samodzielnością oraz umiejętnością przekonywania, argumentowania i prowadzenia dyskusji, a także szybkim refleksem, podzielnością uwagi, zdolnością koncentrowania się i łatwością publicznego zabierania głosu, bardzo dobrą organizacją pracy i umiejętnością zarządzania zespołem pracowników. Charakterystyka pracy: Inspektor BHP to osoba, która koordynuje i nadzoruje z upoważnienia pracodawcy, całokształt poczynań związanych ze stanem bezpieczeństwa i higieny pracy w zakładzie. Do głównych obowiązków tego pracownika należy: prowadzenie analiz ryzyka i oceny ryzyka na stanowiskach pracy, prowadzenie postępowań powypadkowych, kontrola oraz archiwizowanie dokumentacji BHP, przeprowadzanie szkoleń z zakresu BHP, czuwanie nad przestrzeganiem przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, współdziałanie w zakresie profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami, podnoszenie poziomu bezpieczeństwa pracy w firmie. Kontakt z pracodawcą telefoniczny.
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE ERGO-TECH SC - 2017-05-16 - Rybnik (śląskie)
sprzedaż i dystrybucja kosmetyków
kontakt przez OHP - 2016-09-26 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
Negocjowanie cen oraz warunków dostaw wyrobów hutniczych, dokonywanie zakupów zgodnie z istniejącymi potrzebami, ciągłe doskonalenie relacji z dostawcami, poszukiwanie nowych dostawców.Frma zajmuje się dystrybucją wyrobów hutniczych ze stali węglowej i nierdzewnej, aluminium, blach dachowych oraz ogrodzeń i bram garażowych.
ODMET S.A. - 2017-02-03 - Siedlce (mazowieckie)
prowadzenie działań zmierzających do zwiększania liczby inwestorów indyjskich w Polsce
kontakt przez PUP - 2017-03-23 - Piaseczno (mazowieckie)
Dbanie o czystość i porządek wewnątrz obiektu + pomoc przy pięlęgnacji pacjenta
MEDASIST Sp.zo.o. - 2017-03-03 - Sokołów Podlaski (mazowieckie)
- poszukiwanie pracowników na rynku Europy Wschodniej, - rekrutacją obywateli Europy Wschodniej, - prowadzenie dokumentacji związanej z legalizacją pracy i pobytu obywateli EW, – prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej (teczki personalne, karty wynagrodzeń i zasiłków chorobowych, ewidencja czasu pracy);- sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, wystawianie świadectw pracy;– sporządzanie umów cywilnoprawnych (umowy o dzieło, umowy zlecenie) dla zleceniobiorców;– rozliczanie umów o dzieło i umów zlecenie.
kontakt przez PUP - 2017-11-21 - Lublin (lubelskie)
Prowadzenie ksiąg, księgowanie wyciągów, uzgadnianie rachunków, wystawianie faktur, prace administracyjne.
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Kraków (małopolskie)
- PROWADZENIE I ORGANIZOWANIE SZKOLEŃ DLA ROLNIKÓW- PROWADZENIE DOKUMENTACJI SZKOLENIOWEJ
SZKOLTEX CENTRUM USŁUG BHP I KADR DANIEL SOCHACKI - 2017-01-24 - Lublin (lubelskie)
Obsługa klienta, koordynacja działań związanych z serwisem, komunikacyjne zarządzanie grupą osób
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Dąbrowa Tarnowska (małopolskie)
Aktywne pozyskiwanie i utrzymywanie kontaktów biznesowych.
Leszek Stański FIRMA HANDLOWA "MICROPRO" - 2018-05-16 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Przygotowywanie ofert w zakresie wentylacji, tworzenie kosztorysów, robienie przedmiarów, zestawień materiałowych, przygotowywanie dokumentacji powykonawczej.
Alles Cool Chłodnictwo Klimatyzacja Wentylacja Jacek Stempin - 2016-07-06 - Kępno (wielkopolskie)
w/g potrzeb
ROKA ZAKŁAD PRACY CHRONIONEJ SPÓŁKA Z O.O. - 2016-04-01 - Kielce (świętokrzyskie)
Obsługa aktualnych klientów firmy, budowlanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientem, przygotowywanie ofert handlowych, nawiązywanie współpracy z klientami zagranicznymi, prowadzenie rozmów handlowych, udział w targach branżowych, doskonalenie wiedzy produktowej. Wynagrodzenie podstawowe - możliwość negocjacji + premia miesięczna i kwartalna.
ZAKŁAD PRODUKCJI SPRZĘTU OŚWIETLENIOWEGO "ROSA" STANISŁAW ROSA - 2018-01-24 - Tychy (śląskie)
wdrażanie strategii marketingowej oraz opracowywanie oferty firmy opracowanie i kreowanie wizerunku firmy oraz jej produktów, opracowywanie treści sprzedażowych oraz przygotowywanie akcji promocyjnych, ocena szans rynkowych związanych ze sprzedażą towarów lub usług, monitoring rynku współpraca z klientami i partnerami handlowymi. Praca w godz. 08:00-16:00
Lothlory Mirosława Tomanik - 2016-07-19 - Opole (opolskie)
Wykształcenie: min.średnie; angielski na poziomiemin.B2;zakres obowiązków: dążenie do stworzenia relacji klient="Twój przyjaciel"; szukanie nowych i obsługa obecnych Klientów; przygotowywanie ofert; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
IDEA Arkadiusz Kardyś - 2017-10-20 - Gliwice (śląskie)
Pozyskiwanie nowych klientów, przygotowywanie ofertoraz kalkulacji obsługi, podtrzymywanie dobrych relacji z obecnymi klientami itp
KM OKNO S.C. KLESZCZ BOGUSŁAW, KLESZCZ-WÓJCIK EWA - 2017-04-20 - Borowa (podkarpackie)
kierowca kat C , dystrybucja towaru w sklepach spożywczych (praca w hurtowni spożywczej), sprawdzanie towaru;
Sobolewski Adrian Inko - 2018-03-14 - Lublin (lubelskie)
Doradztwo Sprzedaż pakietów ochronnych, zdrowotnych dla firm
PZU na Życie S.A. - 2017-06-27 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Praca na hali produkcyjnej -produkcja i montaż elementów rolet
Work Service S.A. - 2016-06-30 - Wejherowo (pomorskie)
Więcej informacji na stronie: www.katowice.so.gov.pl zakładka Oferty pracy1)Kompleksowe przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych;2)publikowanie postępowań;3)opracowanie jednolitych wzorów dokumentów, takich jak: specyfikacje istotnych warunków zamówienia, wzory umów, oświadczeń itp.;4)przygotowywanie korespondencji do Wykonawców (np. wezwanie do uzupełnienia dokumentów, wezwanie do złożenia wyjaśnień itp.);5)współpraca z osobami odpowiedzialnymi za realizację zamówienia, jak również z członkami komisji przetargowych we wszystkich fazach udzielania zamówienia publicznego;6)uczestnictwo w komisjach przetargowych, w tym badanie i ocena ofert, powołanych do przeprowadzania postępowań o udzielenie zamówień publicznych;7)udział w przygotowaniu materiałów w przypadku wniesienia środków ochrony prawnej i ewentualne reprezentowanie Zamawiającego;8)wykonanie zadań doradczych i kontrolnych, opiniowanie wyboru trybu postępowania;9)przygotowanie raportów, zestawień, sprawozdawczości oraz raportowanie całokształtu prac;10)szkolenie pracowników i innych osób biorących udział w postępowaniach o bieżące udzielenie zamówień publicznych;11)monitorowanie wprowadzanych zmian ustawowych i analiza wpływu tych zmian na obowiązujące regulacje wewnętrzne obowiązujące u Zamawiającego, w tym bieżące dostosowanie regulacji wewnętrznych do znowelizowanych, obowiązujących przepisów prawa. Bieżące informowanie o zmianach przepisów;12)nadzorowanie procedur rozeznania rynku dla zamówień, do których nie stosuje się przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z wewnętrznymi przepisami regulującymi udzielanie zamówień;13)opracowanie i przekazanie do archiwizowania całości dokumentacji wynikającej ze stosowania ustawy Prawo Zamówień Publicznych.- Wynagrodzenie: od 1050 zł brutto. Wynagrodzenie za pracę wypłacane jest raz w miesiącu. Praca na umowę o pracę na czas określony powyżej. Docelowo umowa na czas nieokreślony. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%). Data rozpoczęcia pracy: po zakończeniu procedury naboru.- Praca w równoważnym systemie czasu pracy w godz.: 7:30-15:30. Możliwość zatrudnienie również w zadaniowym czasie pracy. Wymagania niezbędne:1)pełna zdolność do czynności prawnych;2)wykształcenie wyższe drugiego stopnia (preferowane: prawo, administracja, zarządzanie, ekonomia);3)niekaralność za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe;4)przeciwko kandydatowi nie może być prowadzone postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe;5)nieposzlakowana opinia;6)stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku;7)znajomość Ustawy Prawo zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych tej ustawy, znajomość kodeksu cywilnego;8)udokumentowana wiedza z zakresu zamówień publicznych oraz minimum 2-letnie doświadczenie w zakresie przygotowania i przeprowadzania zamówień publicznych;9)znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office).Wymagania dodatkowe:rzetelność i terminowość; zdolność analitycznego myślenia; komunikatywność, operatywność i dobra organizacja pracy; wysoki poziom wiedzy ogólnej i kultury osobistej; inicjatywa i zaangażowanie; umiejętności negocjacyjne; odporność na stres; umiejętność pracy w zespole.
SĄD OKRĘGOWY W KATOWICACH - 2018-09-18 - Katowice (śląskie)
realizacja strategii firmy w zakresie obsługi procesówrekrutacyjnych Polska-Wschód. - rekrutacja i selekcja kandydatów, -budowanie oraz zarządzanie bazą kandydatów zgodnie z wymaganiamiKlienta, - budowanie trwałych relacji z kandydatami, pracownikami iklientami, współpraca w zakresie działań marketingowych, - obsługawewnętrznego systemu rekrutacyjnego, - współpraca z partnerami naWschodzie, - wyszukiwanie nowych kanałów dotarcia do kandydatów, -udział w targach, wydarzeniach zewnętrznych, - obsługa klientów w biurze,- tłumaczenie dokumentów i pism z j. ukraińskiego/rosyjskiego na j. polski,- raportowanie wyników do przełożonego.Praca w godz. 8-16
TIME2WORK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-10 - Opole (opolskie)
Kontakt z klientem ukraińskojęzycznym, przygotowanie raportów i analiz dla zarządu, ocena ryzyka handlowego.
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Łódź (łódzkie)
POSZUKIWANIE I REKRUTACJA PRACOWNIKÓW W JĘZYKU UKRAIŃSKIMTWORZENIE I PUBLIKOWANIE OGŁOSZEŃ REKRUTACYJNYCHPLANOWANIE STRATEGII REKRUTACYJNEJ DANEJ FIRMY
INTRASERVIS JOB SP. Z O.O. - 2017-06-27 - Goleniów (zachodniopomorskie)
Kontrola obsługi w sali restauracyjnej.
kontakt przez PUP - 2017-06-20 - Poznań (wielkopolskie)
kontrola dokumentów źródłowych pod względem rachunkowym i formalnym; dekretowanie oraz wprowadzanie dokumentów do systemu finansowo-księgowego; analiza rachunków; sporządzanie sprawozdań GUSPraca w godzinach: od 7.00 do 15.00
BIOFEED SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-19 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
sprzedaż lodów i wyrobów cukierniczych
Ewa Biernacka Cukiernika Biernacki - 2016-07-11 - Proszowice (małopolskie)
przygotowanie, wdrożenie i nadzór nad realizacją projektów inwestycyjnych dot. rozwoju sieci sprzedaży;koordynowanie procesów realizacji projektów aranżacyjnych w salonach sprzedaży; opracowywanie planu remontów bieżących i kapitalnych oraz ich wykonanie; realizacja biezące eksploatacji zasobów lokalowych sieci sprzedaży; zarządzanie procesem likwidacji awarii;
Liberty Poland S.A. - 2016-03-09 - Chorzów (śląskie)
Specjalista ds sitodruku bedzie odpowiedzialny za: stworzenie od podstaw działu, ktory będzie zajmował się sitodrukiem oraz wszystkimi kwestiami z tym związanymi. Przy tworzeniu takiego działu specjalista ds sitodruku odpowiedzialny będzie za tworzenie stanowiska pracy w dziale druku, wybór maszyn do zakupu materiałów , narzędzi do pracy, środków ochrony ( w porozumieniu z działem BHP). Osoba ta będzie odpowiedzialna za ścisłą i sprawną współpracę z działami powiązanymi( min. administracja, produkcja, dział projektowania). Codziennością będzie: szybkie, precyzyjne reakcje w kontaktach z klientem ( wewnętrznym i zewnetrznym) oraz realizacje jego wymagań, oczekiwań i potrzeb. Dostosowanie wydruków/ projektów do wysokich standardów produkcji przy zleceniach prowadzonych dla naszych klientów. Częścią zadań będzie tworzenie prototypów wydruków nanoszonych na ekspozycje przeznaczone do prezentacji klientom, nanoszenie zmian i aktualizowanie wcześniejszych projektów do aktualnie obowiązujących norm przy prezentacji produktów kosmetycznych naszych klientów.
DIAM POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-15 - Dobroszyce (dolnośląskie)
Demontaż pojazdów.
AUTO KASACJA Mariola Gańko - 2018-04-16 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
przygotowanie ofert produtków leasingowych, analiza i weryfikacja dokumentów finanswowych, sporządzanie umów
Ekspert Finanse Jerzy Sobański - 2017-08-25 - Świdnica (dolnośląskie)