SPECJALISTA DS. EKSPORTU NA RYNEK WŁOSKI Golina oferta pracy ZAKŁAD PRZEMYSŁU MIĘSNEGO BIERNACKI SP Z O.O.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. EKSPORTU NA RYNEK WŁOSKI
Wynagrodzenie: od 4 500 PLN
Zakres obowiązków: -pozyskiwanie nowych klientów z rynku włoskojęzycznego-utrzymywanie telefoniczne i mailowe relacje z obecnymi partnerami handlowymi pracując stacjonarnie z naszego biura-regularnie poszerzanie wiedzę o naszych produktach, by być profesjonalnym reprezentantem firmy na rynek włoskojęzyczny
Data publikacji: 2020-06-23
Lokalizacja: Golina (wielkopolskie)
Pracodawca: ZAKŁAD PRZEMYSŁU MIĘSNEGO BIERNACKI SP Z O.O.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Dworcowa 47 D, 63-200 Golina, powiat: jarociński, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-pozyskiwanie nowych klientów z rynku włoskojęzycznego-utrzymywanie telefoniczne i mailowe relacje z obecnymi partnerami handlowymi pracując stacjonarnie z naszego biura-regularnie poszerzanie wiedzę o naszych produktach, by być profesjonalnym reprezentantem firmy na rynek włoskojęzyczny
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. EKSPORTU NA RYNEK WŁOSKI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Golina
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 30
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: jarociński
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 3006
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Jarocin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: przedstawiciel handlowy
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 24.06.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
włoski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: komunikatywność,obsługa klienta
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
Nazwa pracodawcy: ZAKŁAD PRZEMYSŁU MIĘSNEGO BIERNACKI SP Z O.O.
danePracodawcy_nip: 6172148186
danePracodawcy_regon: 300459077
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Jarocinie
Adres pracodawcy:
Dworcowa 47 D, 63-200 Golina, powiat: jarociński, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 30
Powiat pracodawcy: jarociński
danePracodawcy_kodPowiatu: 3006
Gmina pracodawcy: Jarocin
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Golina
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0199361
Ulica pracodawcy: Dworcowa
Numer budynku pracodawcy: 47 D
Profil działalności pracodawcy:
przetwarzanie i konserwowanie mięsa,z wyłączeniem mięsa z drobiu
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Jarocinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|332203
Zawód wykonywany przez pracownika: przedstawiciel handlowy
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 23.06.2020
Data dodania oferty pracy: 23.06.2020
Oferta pracy ważna do: 23.07.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 23.06.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 23.06.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?f50539395c967bcfecbbb0683a94750e
Podobne oferty pracy
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-03-24 - Warszawa (mazowieckie)
Przyjmowanie towaru, pakowanie i wysyłka towaru mebli do klientów, utrzymanie porządku na magazynie
kontakt przez PUP - 2016-08-31 - Słupsk (pomorskie)
prace porządkowe
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Krzeszów (dolnośląskie)
Rozpatrywanie reklamacji i sporządzanie dokumentacji, przyjmowanie zwrotów, wystawianie dokumentów. Praca od poniedziałku do piątku w godz. 6:45-15:00, 12:45-21:00 lub 13:45-22:00.
POLSKA GRUPA FARMACEUTYCZNA SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-08-31 - Kraków (małopolskie)
prowadzenie dokumentacji bydła, wykonywanie przelewów, zapisywanie zgloszeń, wypisywanie faktur, prowadzenie analizy zysków i strat, prowadzenie ksiąg pod nadzorem głównej księgowej
Firma handlowa - Czarnecki Michał - 2017-11-23 - Mleczówka (mazowieckie)
Pomoc i naprawa samochodów
kontakt przez PUP - 2018-11-02 - Łódź (łódzkie)
Przyjmowanie rezerwacji od gości na pobyt w Dom Wczasowy "WAM" oddział Rewita Jurata
DW WAM SP.ZO.O. O/WDW JURATA - 2017-01-13 - Jurata (pomorskie)
Brak danych
SYSTEM DATA SP. Z O.O. - 2017-06-06 - Mielec (podkarpackie)
- Obsługa klienta na sali sprzedaży- Wystawianie dokumentów sprzedaży w systemie (Subiekt GT)- Wprowadzanie do systemu dokumentów handlowych- Aktywne poszukiwanie nowych klientów- Przygotowywanie ofert- Realizacja zamówień
Hurtownia Porcelany "CENTRUM" Porcelana, Szkło, Sztućce Sp. z o.o. Spółka komandytowa - 2017-11-17 - Świętochłowice (śląskie)
Realizowanie wyznaczonych planów i celów sprzedażowych;Monitorowanie skuteczności działań sprzedażowych - analiza wyników i raportów handlowych;Badanie potrzeb potencjalnych Klientów oraz budowanie długofalowych relacji biznesowych;Monitoring oraz analiza rynku;Przygotowywanie ofert handlowych i umów handlowych;Prowadzenie negocjacji z partnerami handlowymi;Bieżąca współpraca z pozostałymi działami spółki.
SEKO S.A. - 2015-11-20 - Chojnice (pomorskie)
- Realizacja uprawnień mieszkaniowych funkcjonariuszy Szkoły; prowadzenie gospodarki finansowej w zakresie wydatków związanych z realizacją uprawnień mieszkaniowych policjantów; prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach mieszkaniowych policjantów oraz opracowywanie rozstrzygnięć w tym zakresie; prowadzenie dokumentacji, rejestrów i ewidencji dotyczących realizacji uprawnień mieszkaniowych policjantów; organizowanie zakwaterowania w akademikach o podwyższonym standardzie.- Wynagrodzenie: 2380 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na zastępstwo na okres od 01.09.2017 -31.12.2017r.. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:30-15:30. Wymaganie wykształcenie średnie lub wyższe (preferowane wykształcenie wyższe administracyjne). Doświadczenie zawodowe przy wykształceniu. średnim wymagane 3 lata, przy wykształceniu wyższym 1 rok (wyłącznie ze stosunku pracy). Wymagana umiejętność stosowania przepisów kpa. Wymagana umiejętność obsługi komputera, w szczególności arkusza kalkulacyjnego Excell i edytora tekstu Word.
SZKOŁA POLICJI W KATOWICACH - 2017-08-11 - Katowice (śląskie)
samodzielna obsługa kadrowo-płacowa pracowników Grupy Kapitałowej, w tym: naliczanie list płac, podatku i składek ZUS, przygotowywanie dokumentacji kadrowej, sporządzanie deklaracji ZUS i PIT, sporządzanie sprawozdań GUS, rozliczanie benefitów i świadczeń pracowniczych, współpraca z księgowością w zakresie księgowania płac i rozrachunków.
LEARNING SYSTEMS GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-03-06 - Warszawa (mazowieckie)
Wypełnianie funkcji doradczych w zakresie wykonywanych przewozów towarów niebezpiecznych z wykorzystaniem transportu samochodowego.Sporządzanie rocznych sprawozdań z działalności 25 WOG w zakresie wykonywanych przewozów towarów niebezpiecznych.Śledzenie zgodności przewozów realizowanych w 25 WOG z wymaganiami dotyczącymi przewozów towarów niebezpiecznych.Śledzenie procedur służących zachowaniu zgodności z wymaganiami dotyczącymi identyfikacji przewożonych towarów niebezpiecznych.Śledzenie procedur służących sprawdzeniu wyposażenia używanego w związku z przewozem, załadunkiem i rozładunkiem towarów niebezpiecznych.Prowadzenie szkoleń osób zaangażowanych w przewóz towarów niebezpiecznych oraz związany z nim załadunek i rozładunek.
25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku - 2016-07-06 - Białystok (podlaskie)
prace związane z prowadzeniem Stowarzyszenia
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Częstochowa (śląskie)
-sprawowanie opieki nad flotą samochodową (nadzór nad stanem technicznym, kontakt z serwisantami),-rozliczanie paliwa (zamawianie, przyjmowanie dostaw),-zarządzanie warszratem samochodowym,-prowadzenie dokumentacji serwisowej,-zamawianie części
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWO-PRODUKCYJNA "PIOTROWSKI" MARIUSZ PIOTROWSKI - 2018-07-23 - Szczekociny (śląskie)
Koordynowanie załadunków, wyszukiwanie przewoźników i zlecanie przewozów, nadzór nad transportem od załadunku do rozładunku
kontakt przez PUP - 2017-06-28 - Grójec (mazowieckie)
Pozyskiwanie nowych klientów-akwizycja, przygotowywanie ofert, negocjacje
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Kraków (małopolskie)
Pozyskiwanie i obsługa klientów, prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta;
Emi Plus sp.j. Maciej Dobrowolski i Mirosław Topolski - 2019-09-09 - Lublin (lubelskie)
Prowadzenie całości spraw związanych z organizacją przydzielonych imprez targowych i przedsięwzięć w zakresie: przygotowania merytorycznego targów,pozyskiwania współorganizatorów oraz instytucji wspierających realizowaną imprezę,tworzenia i aktualizacji baz danych potencjalnych wystawców i zwiedzających,pozyskiwania wystawców i zwiedzających na targi,współpracy z komórkami organizacyjnymi odpowiedzialnymi za logistyczne przygotowanie imprez.
TARGI KIELCE S.A. w Kielcach - 2016-05-25 - Kielce (świętokrzyskie)
- Szczegółowe informacje o konkursie, sygn. PO V WO 1111.1.2018 znajdują się na stronie internetowej Prokuratury Okręgowej w Katowicach: www.katowice.po.gov.pl - Osoba zatrudniona na stanowisku specjalisty do spraw inwestycji i remontów wykonuje zadania polegające, w szczególności na: - koordynacji i nadzorze nad realizacją programów inwestycyjnych i zadań remontowych: przygotowaniu programu inwestycji i zadań remontowych, uczestniczeniu w opracowywaniu rocznych i wieloletnich planów inwestycyjnych i remontów, przygotowaniu i kontroli budżetu zadań inwestycyjnych i remontowych,uzyskaniu niezbędnych w procesie inwestycyjnym lub remontowym uzgodnień i pozwoleń, ocenie kompletności, spójności i poprawności rozwiązań projektowych, przedmiarów, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, kosztorysów i dokumentacji projektowej zgodnie z obowiązującymi przepisami, udziale w przygotowaniu harmonogramu rzeczowo-finansowego inwestycji, rozliczaniu zadań inwestycyjnych i remontowych pod względem finansowym, technicznym i merytorycznym, monitorowaniu i kontroli pracy wykonawców zgodnie z zawartymi umowami, rozliczaniu wykonawców z wykonanych zadań i postępu prac budowlanych, także poprzez organizowanie i branie udziału w naradach koordynacyjnych na budowie, nadzorze nad dokumentacją podwykonawczą sporządzaną przez wykonawcę.- współpracy przy pozyskiwaniu nowych nieruchomości w celu zabezpieczenia powierzchni biurowych i magazynowych na potrzeby prokuratur okręgu katowickiego, - współpracy przy przygotowywaniu wniosków i realizacji projektów współfinansowanych ze środków zewnętrznych, - współpracy przy przygotowywaniu wniosków do jednostek nadrzędnych w sprawie pozyskania środków finansowych na realizację inwestycji i zadań remontowych, - uczestniczeniu w przygotowaniu i realizacji postępowań w trybie zamówień publicznych dla zadań inwestycyjnych i remontowych oraz związanych z utrzymaniem nieruchomości, - udziale w opracowywaniu projektów planów wydatków jednostki w zakresie inwestycji i remontów oraz utrzymania nieruchomości, jak też sporządzeniu kwartalnych analiz i sprawozdań w tym zakresie, - sporządzaniu okresowych przeglądów budynków będących w dyspozycji prokuratur okręgu katowickiego, - bieżącym administrowaniu nieruchomościami użytkowanymi przez Prokuraturę Okręgową w Katowicach i prokuratury rejonowe okręgu katowickiego.- Wynagrodzenie: 4000-5000 zl brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Praca: 7:30-15:30. - Wymagania konieczne: - wykształcenie wyższe drugiego stopnia,- pełna zdolność do czynności prawnych,- niekaralność za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe,- nie prowadzenie przeciwko kandydatowi postępowania o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe, - stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku objętym konkursem, - wykształcenie wyższe techniczne drugiego stopnia, - minimum 3-letnie doświadczenie w koordynowaniu prac budowlanych,- nieposzlakowana opinia, Wymagania dodatkowe: - posiadanie uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie określonych w art. 12 ust. 1 Prawa budowlanego (Dz. U. z 2017 roku, poz. 1332 - tekst jednolity ze zm.) - doświadczenie przy budowie, rozbudowie, remontach lub administrowaniu obiektów będących w dyspozycji jednostek sektora finansów publicznych, - doświadczenie przy realizacji projektów współfinansowanych ze środków zewnętrznych (środki unijne, WFOŚiGW, NFOŚiGW, itp.), - umiejętności wykorzystywania specjalistycznych narzędzi informatycznych, np. AutoCAD, NormaPro, MS Project, itp., - znajomość przepisów prawa z zakresu prawa budowlanego, zamówień publicznych oraz ustawy o finansach publicznych, - znajomość obsługi komputera, w tym korzystanie z aplikacji biurowych.
PROKURATURA OKRĘGOWA W KATOWICACH - 2018-01-18 - Katowice (śląskie)
SPRAWDZANIE LIST PŁAC I UMÓW ZLECEŃ, ROZLICZANIE ZUS WŁAŚCICIELI I PRACOWNIKÓW, KSIĘGOWANIE DO PKPIR ORAZ REJESTRU VAT, ZAŁATWIANIE SPRAW BIEŻĄCYCH KLIENTÓW BIURA.WYMAGANE: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, ZNAJOMOŚĆ PKPIR, REJESTRÓW VAT, ZUS, WYMAGANE DOŚWIADCZENIE W BIURZE RACHUNKOWYM.KONTAKT TELEFONICZNY 501 357 508, CV NA EMAIL - biurorachunkowegasik (at) gmail.com
BIURO PODATKOWO KONSULTINGOWE MAGDALENA GASIK - 2019-07-09 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Analizowanie dokumentacji i wymagań technicznych związanych z procedurą przygotowania oferty, wysyłanie zapytań ofertowych do dostawców branżowych, sporządzanie zestawień, analiza otrzymanych ofert, udział w negocjacjach techniczno - handlowych.Zdolności analityczne i negocjacyjn,znajomość programu do harmonogramowania i kosztorysowania.
GEO Spółka Z Ograniczoną Odpowiedzialnością - 2018-01-18 - Radymno (podkarpackie)
obsługa biura, organizacja szkoleń,pozyskiwanie klientów.
kontakt przez PUP - 2016-12-07 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
Zakres obowiązków:- przyjęcie i wydanie towaru z magazynu zgodnie z dokumentacją,- przeprowadzanie inwentaryzacji,- dbanie o właściwe składowanie materiału i jego rotację,- nadzór/kierowanie kilku osobową załogą,- utrzymywanie porządku i estetyki na powierzonym terenie,- gospodarka odpadami.Wymagania:- wykształcenie minimum średnie, preferowane wyższe,- posiadania uprawnień do obsługi wózków widłowych,- znajomości zasad prowadzenia gospodarki magazynowej,- zaangażowania, dyspozycyjności,- czynne uprawnienia prawa jazdy kat.: BOferujemy:- stabilne zatrudnienie w firmie będącej liderem w swojej branży,- atrakcyjne warunki zatrudnienia (stawka od 2 800 zł brutto plus do 50% premii),- możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia własnych kwalifikacji, szkolenia,- zdobycie, doświadczenia w pracy na odpowiedzialnym stanowisku,- ciekawa praca w dynamicznym zespole.
BRUK-BET Sp. z o. o. - 2017-08-17 - Racibórz (śląskie)
- bieżąca obsługa klientów z rynku czeskiego- promowanie produktów - dbanie o relację z klientami - kształtowanie dobrego wizerunku firmy - pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb - administracja i praca z wewnętrznym systemem
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-08-22 - Warszawa (mazowieckie)
Kompleksowa i profesjonalna obsługa klienta, profesjonalne prezentowanie nieruchomości, budowanie trwałych relacji z klientem, obsługa biura sprzedaży.
NORD HOUSE SP. Z O.O. - 2016-01-14 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
- Obsługa klientów z dedykowanego rynku zbytu; - Utrzymanie dobrych kontaktów z klientami; - Wprowadzanie danych i zamówień do systemów komputerowych; - Zarządzanie wprowadzonymi danymi; - Obsługa podstawowych programów biurowych; - Współpraca z innymi działami; - Raportowanie pracy do bezpośrednich przełożonych.
FLEX FILMS EUROPA Sp. z o.o. - 2018-02-16 - Września (wielkopolskie)
Umiejętność doboru sprzętu ortopedycznego, rehabilitacyjnego do potrzeb klientów, umiejętność obsługi komputera, doradztwo w zakresie doboru sprzętu medycznego
VITALIS PLUS Tomasz Kubiak - 2016-10-24 - Sieradz (łódzkie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Warszawa (mazowieckie)
Optymalizacja stron i treści pod kątem SEO;
Monitoring rynku i analiza działań SEO konkurencji;
Kreowanie i wdrażanie link building’u;
Analiza słów kluczowych i poszukiwanie nowych możliwości;
Rekomendacja usprawnień i nowych rozwiązań;
Analiza efektów podejmowanych działań i raportowanie
Media Expert - 2015-10-01 - Łódź (łódzkie)