SPECJALISTA DS. EKSPORTU J.CZESKI Racibórz oferta pracy PROSAT Fojcik Sp.j.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. EKSPORTU J.CZESKI
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: Jakie będą Twoje zadania: • Kompleksowa obsługa klientów czeskich • Doradztwo handlowe w zakresie oferty firmy • Nadzór nad prawidłową realizacją zamówień sklepu internetowego KOTLY.COM i obiegiem dokumentacji • Udzielanie wszelkich informacji dotyczących oferty, dostępności produktów. Co oferujemy: • Pracę stacjonarną w stabilnej Firmie o ugruntowanej pozycji na rynku • Umowę o pracę na czas nieokreślony (po okresie próbnym) • Możliwość zwiększania kwalifikacji poprzez szkolenia produktowe i zdobywanie nowych doświadczeń zawodowych • Atrakcyjny system wynagrodzeń, premie, nagrody jubileuszowe, ZFSŚ
Data publikacji: 2019-07-05
Lokalizacja: Racibórz (śląskie)
Pracodawca: PROSAT Fojcik Sp.j.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Rudzka 107, 47-400 Racibórz, powiat: raciborski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Jakie będą Twoje zadania: • Kompleksowa obsługa klientów czeskich • Doradztwo handlowe w zakresie oferty firmy • Nadzór nad prawidłową realizacją zamówień sklepu internetowego KOTLY.COM i obiegiem dokumentacji • Udzielanie wszelkich informacji dotyczących oferty, dostępności produktów. Co oferujemy: • Pracę stacjonarną w stabilnej Firmie o ugruntowanej pozycji na rynku • Umowę o pracę na czas nieokreślony (po okresie próbnym) • Możliwość zwiększania kwalifikacji poprzez szkolenia produktowe i zdobywanie nowych doświadczeń zawodowych • Atrakcyjny system wynagrodzeń, premie, nagrody jubileuszowe, ZFSŚ
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. EKSPORTU J.CZESKI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Racibórz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: raciborski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Racibórz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Dokładniejszy opis oferty pracy:
praca stała, pracodawca szczególnie zainteresowany zatrudnieniem obywateli UE/EOG i Szwajcarii
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 08.07.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
czeski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Samodzielnej organizacji pracy
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera i wykorzystanie internetu
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Inne] : Nasze oczekiwania: • Znajomość języka czeskiego na poziomie komunikatywnym (w mowie i piśmie) • Dobra organizacja pracy własnej • Uśmiech i optymistyczne nastawienie do życia • Praktyczna znajomość obsługi komputera, MS Office, Internet • Chęć do nauki. Nie zwlekaj, zgłoś się i zdobądź ciekawą pracę blisko domu - miejsce pracy Racibórz / Krzyżanowice
Nazwa pracodawcy: PROSAT Fojcik Sp.j.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu
Adres pracodawcy:
Rudzka 107, 47-400 Racibórz, powiat: raciborski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski, czeski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: raciborski
Gmina pracodawcy: Racibórz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Racibórz
Adres strony pracodawcy: www.prosat.pl
Ulica pracodawcy: Rudzka
Numer budynku pracodawcy: 107
Profil działalności pracodawcy:
Sprzedaż hurtowa wyrobów metalowych oraz sprzętu
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 05.07.2019
Oferta pracy ważna do: 31.07.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 05.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 05.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?c9738ac1a20de0a1513d536a83a5f119
Podobne oferty pracy
pozyskiwanie klientów,archiwizacja dokumentów,obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2016-04-11 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
Obsługa zamówień. Obsługa wierzytelności. Rozwiązywanie sporów. Obsługa skarg klientów. Lubricant service. Zarządzanie elementami procesu DFOA. Wsparcie automatyzacji procesów.
kontakt przez PUP - 2017-09-19 - Kraków (małopolskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-03-20 - Poznań (wielkopolskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-09-26 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie akt osobowych pracowników, przygotowywanie dokumentów związanych z zatrudnieniem, ewidencjonowanie czasu pracy.
F.H.U. "Bielawa" Krzysztof Bielecki - 2018-10-12 - Leśna (dolnośląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2019-02-19 - Głogów (dolnośląskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontaktowanie się z kontrahentami i klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2018-10-03 - Jabłonowo (mazowieckie)
-prowadzenie bieżącej kontroli raportów kasowych i wycjągów bankowych w celu sprawdzenia kompletności dokumentów, terminowość sporządzania dowodów księgowych oraz zgodności ujęcia zapisów księgowych z dokumentami źródłowymi;-sprawdzanie dokumentów księgowych pod względem zgodności wysokości zobowiązań i terminów regulowania zobowiązań wynikających z zawartych umów w celu prawidłowej realizacji płatności;-dokonywania sprawdzenia dowodów księgowych pod względem fromalno-rachunkowym w celu eliminowania błędów;-prowadzenie kontroli z zakresu działalności finansowej w celu oceny poprawności wykonywanych zadań;-prowadzenie kontroli rozliczania zagranicznych podróży służbowych funkcjonariuszy i pracowników w celu prawidłowej wypłaty należności;-opracowywanie wewnętrznych aktów prawnych, aktualizowanie obowiązujących przepisów oraz przedstawianie propozycji nowych zasad działania w celu organizacji pracy w Oddziale.
NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ. - 2019-02-12 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
- prowadzenie baz klientów i segmentacja odbiorców wg produktów;- udział w przygotowaniu kampanii reklamowych;- przygotowywanie ofert handlowych;- udział w targach i wystawach.Praca od pon. do pt. od 7:00 do 15:00
SYSTEM BAROSZ GWIMET SP. ZO.O. - 2019-03-11 - Wodzisław Śląski (śląskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2016-12-27 - Sanok (podkarpackie)
Manager ds. sprzedaży z języskiem serbskiego lub chorwackiego Firma Linemedia Sp. z o. o. - operator portalu internetowego Autoline.pl poszukuje pracownika do swojego oddziału w Nowym Sączu na stanowisko Manager ds. sprzedaży.Zakres obowiązków:- aktywna sprzedaż produktów portalu klientom biznesowym- poszukiwanie nowych odbiorców i utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi- fakturowanieWymagania:- wykształcenie min. średnie - studenci w trakcie studiów licencjackich lub magisterskich zaocznych- wysoka kultura osobista- umiejętność obsługi komputera i rozmowy przez telefon- znajomość funkcjonowania stron internetowych- min. dobra znajomość języka chorwackiego lub serbskiego- mile widziane znajomość innych języków obcych- doświadczenie w sprzedaży będzie dodatkowym atutemFirma oferuje:- umowę o pracę- możliwość rozwoju zawodowego- atrakcyjny system wynagrodzeń- pracę w młodym, międzynarodowym zespole Kontakt: nzr (at) linemedia.com
Linemedia Sp. z o.o. - 2016-09-07 - Nowy Sącz (małopolskie)
Obsługa kluczowych biur podróży, sporządzanie umów, negocjowanie kontraktów, gruntowna wiedza w dziedzinie marketingu z obszaru hotelowego, zdolność organizowania kampani marketingowychoraz umiejętność tworzenia pakietów pobytowych dla grup, znajomość techniki i narzędzi marketingowych w zakresie sprzedazy a także promacji i tworzenia wizerunku firmy , koordynacja spotkań biznesowych, konferencji i bankietów.
P.H.U. "ADAMPOL" CIEŚLA ADAM - 2018-01-04 - Kudowa-Zdrój (dolnośląskie)
- wprowadzanie danych do systemu kadrowo – płacowego,- naliczanie wynagrodzeń i zasiłków ZUS, sporządzanie list płac dla pracowników i zleceniobiorców,- sporządzanie deklaracji ZUS, PFRON, PIT, sprawozdań GUS,- prowadzenie bieżącej ewidencji i dokumentacji płacowej,- wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu,- bieżące prowadzenie dokumentacji kadrowo – płacowej (akta osobowe, sporządzanie dokumentów kadrowych związanych z zatrudnieniem pracownika oraz rozwiązaniem umowy o pracę);- rozliczanie czasu pracy,- tworzenie raportów oraz zestawień na potrzeby wewnętrzne,- praktyczna znajomość prawa pracy, ugruntowana wiedza z zakresu zagadnień płacowych, ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych oraz podatkowych, -dokładność, wnikliwość i terminowość w podejściu do realizowanych
Hal-Spaw Sp. z o. o. - 2016-09-14 - Blękwit (wielkopolskie)
- PROWADZENIE SZKOLEŃ DLA ROLNIKÓW ( W TYM SZKOLEŃ Z ZAKRESU STOSOWANIA ŚRODKÓW OCHRONY ROŚLIN)-WYKONYWANIE PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH OPRYSKIWACZY (PO UPRZEDNIM UZYSKANIU UPRAWNIEŃ)
SZKOLTEX CENTRUM USŁUG BHP I KADR DANIEL SOCHACKI - 2016-03-22 - Abramowice Prywatne (lubelskie)
- obsługa klienta, - obsługa komputera, - wykonywanie wycen. Oferta dostępna w sali G, C, E. Kontakt z pracodawcą - e-mail: joanna.malas (at) arwfocus.pl
ARW FOCUS KRZYSZTOF WOJTIUK SPÓŁKA JAWNA - 2019-01-14 - Wrocław (dolnośląskie)
prowadzenie efektywnej sprzedaży systemów kasowo-komputerowych w kanale HoReCapozyskiwanie nowych obszarów rynku i nawiązywanie nowych kontaktów handlowychumacnianie i rozwijanie istniejącej bazy Klientówprowadzenie negocjacji handlowychsporządzanie prezentacji, ofert i wycen
OPTEAM SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-11-21 - Tajęcina (podkarpackie)
sprawdzanie dokumentów pod względem merytorycznym,formalnym i rachunkowym,dekretowanie dokumentów księgowych,prowadzenie ewidencji Vat zakupów,sprzedaży,wprowadzanie dokumentów księgowych do systemu księgowego
Biuro Rachunkowe Roszak & Roszak - 2016-10-19 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
Utrzymywanie dobrych relacji z klientami, aktywne poszukiwanie nowych klientów, prezentowanie, dopasowywanie i koordynowanie świadczonych usług, raportowanie efektów pracy, negocjowanie warunków świadczenia usług z klientami. Praca ok. 7 godzin dziennie.
IMAGO Tomasz Kulig - 2017-01-20 - Kraków (małopolskie)
tworzenie planów produkcyjnych długo i krótkoterminowych; monitorowanie stanów magazynowych produktu gotowego oraz surowców; planowanie zakupów surowców w oparciu o plany produkcyjne; zapewnianie terminowości realizacji zamówień; współpraca z działem kontraktacji, produkcji, technologii, logistyki i działem handlu; opracowywanie prognoz, raportów i zestawień
Animex Foods Spółka z o.o. Spółka Komandytowa Oddział w Iławie - 2017-08-18 - Iława (warmińsko-mazurskie)
świadczenie usług dyspozytorskich: rozsyłanie zleceń kurierowi, wykonywanie prac biurowych
DPD POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-04 - Skawina (małopolskie)
WSPÓŁPRACA Z PARTNERAMI MEDIALNYMI, ORGANIZACJE WYSTAW W GALERIACH HANDLOWYCH, PRZYGOTOWYWANIE INDYWIDUALNYCH OFERT, OPRACOWYWANIE MATERIAŁÓW REKLAMOWYCH ORAZ PRZYGOTOWYWANIE AKCJI PROMOCYJNYCH.
LEMARPOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-15 - Zator (małopolskie)
Praca w dziale sprzedaży, obsługa klientów rynku hiszpańskiego. Wymagane wykształcenie conajmniej średnie, bardzo dobra znajomość j. hiszpańskiego, prawo jazdy kat. B, obsługa komputera. Wysokość wynagrodzenia zostanie przedstawiona na spotkaniu z kandydatem. Kontakt z pracodawcą telefoniczny lub e-mailowy rekrutacja (at) classen.com.pl.
CLASSEN-POL S.A. - 2016-08-12 - Zwonowice (śląskie)
j/w
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-06-22 - Warszawa (mazowieckie)
kontrola jakości surowca na przyjęciu, kontrola czystości opakowań, kontrola czystości lini produkcyjnych,
kontakt przez PUP - 2017-12-15 - Piotrawin (lubelskie)
Planowanie, koordynowanie i optymalizacja procesów logistycznych. Współpraca z dostawcami/odbiorcami przedsiębiorstwa, a także z przewoźnikami i spedytorami. Monitorowanie i analizowanie wskaźników, parametrów oraz ocena ryzyka w łańcuchu dostaw. Wysokość wynagrodzenia do negocjacji (zależne od kompetencji).
FURMANEK TRADING Sp. j. - 2015-11-18 - Czosnów (mazowieckie)
- Zarządzenie Nr 15/2017 z dnia 6 marca 2017r. Prezesa Sądu Okręgowego w Katowicach § 1 Na podstawie art. 8 ust. 1 w zw. z art. 9 ust. 7 ustawy z dnia 5 sierpnia 2015r. o opiniodawczych zespołach sądowych specjalistów (t.j - Dz. U. z 2015r. poz. 1418) oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Sprawiedliwości z dnia 11 marca 2016r. w sprawie konkursów na stanowiska kierownika i specjalisty opiniodawczego zespołu sądowych specjalistów (Dz. U. z 2016r. poz. 367) zarządzam przeprowadzenie konkursu na stanowisko specjalisty (w zakresie psychologii), o sygnaturze O.Kdr. 110-1102-10/17, w IV Opiniodawczym Zespole Sądowych Specjalistów w Sądzie Okręgowym w Katowicach z siedzibą w Sosnowcu - ul. Leona Kruczkowskiego 2, 41-200 Sosnowiec. - Ilość wolnych stanowisk: 1 (umowa na czas określony w celu zastępstwa pracownika w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności w pracy).- Termin I etapu konkursu: 7 kwietnia 2017r.- Miejsce przeprowadzenia konkursu: Sąd Okręgowy w Katowicach- Miejsce i termin II i III etapu konkursu zostanie ogłoszone na stronie internetowej www.katowice.so.gov.pl w dziale Oferty pracy.- Zarządzam zamieszczenie ogłoszenia na tablicy ogłoszeń w gmachu Sądu Okręgowego w Katowicach, nadto w siedzibie Urzędu Pracy w Katowicach, w Biuletynie Informacji Publicznej, na stronie internetowej Sądu Okręgowego w Katowicach.- W zakresie przeprowadzania badań oraz opiniowania do zadań specjalisty należy:a) realizacja procesu diagnostycznego w obszarze posiadanej specjalności, adekwatnie do problemu diagnostycznego;b) stosowanie metod i technik badawczych, dokonywanie interpretacji i integracji wyników badania w zakresie własnej specjalności;c) sporządzanie części opinii w zakresie posiadanych kompetencji zawodowych;d) wykonywanie czynności diagnostycznych z najwyższą starannością, zgodnie z aktualnymi wskazaniami wiedzy i nauki oraz etyką wykonywanego zawodu, bezstronnie i terminowo.W ramach zespołu, na zlecenie sądu, prowadzenie mediacji, przeprowadzania wywiadów środowiskowych w sprawach nieletnich, prowadzenie poradnictwa specjalistycznego dla małoletnich, nieletnich i ich rodzin.- Wynagrodzenie: od 3000 zł/brutto. Wynagrodzenie za pracę wypłacane jest raz w miesiącu. Praca na umowę o pracę na czas określony w celu zastępstwa pracownika w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności w pracy. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%). Data rozpoczęcia pracy: po zakończeniu procedury naboru (ok. 01.05.2017r.).- Praca w równoważnym systemie czasu pracy w godzinach: 7:30-18:00.
SĄD OKRĘGOWY W KATOWICACH - 2017-03-07 - Sosnowiec (śląskie)
kontakt i utrzymywanie relacji z klientami, realizacja wyznaczonych celów, koordynacja procesu realizacji zleceń, budowa i zarządzanie własną bazą klientów
kontakt przez PUP - 2016-02-09 - Tarnów (małopolskie)
asystentka zarządu, praca w sekretariaciegodz. pracy 8.00-16.00wynagrodzenie do uzgodnienia
HANYANG ZAS sp. z o.o. - 2018-02-08 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Poznań (wielkopolskie)
-nawiązywanie kontaktów z kontahentami, -negocjowanie cen,-zawieranie nowych kontraktów- umów handlowych
kontakt przez PUP - 2016-03-02 - Gdów (małopolskie)