SPECJALISTA DS. EKSPORTU Iława oferta pracy 4IQ GROUP Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością
Stanowisko: SPECJALISTA DS. EKSPORTU
Wynagrodzenie: 3 100 - 3 400 PLN
Zakres obowiązków: Pełna realizacja zadań w zakresie obsługi klientów zagranicznych (przepisy eksportowe, fakturowanie, transport).
Data publikacji: 2020-08-05
Lokalizacja: Iława (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: 4IQ GROUP Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ostródzka 54, 14-200 Iława, powiat: iławski, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Pełna realizacja zadań w zakresie obsługi klientów zagranicznych (przepisy eksportowe, fakturowanie, transport).
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 100 - 3 400 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: w zależności od kwalifikacji
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. EKSPORTU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Iława
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 28
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: iławski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2807
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Iława
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 100 - 3 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 06.08.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), brak
wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Cv proszę o wysyłanie na adres mailowy: kasia (at) 4iq.com.pl Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się tylko z wybranymi osobami. Wymagania: dyspozycyjność, sumienność, uczciwość, bezkonfliktowość, kultura osobista, umiejętność pracy w zespole, zaangażowanie i chęć nauki, znajomość przepisów eksportowych, samodzielność! dodatkowym atutem jest doświadczenie na podobnym stanowisku. Praca od poniedziałku do piątku.
Nazwa pracodawcy:
4IQ GROUP Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością
danePracodawcy_nip: 7441810795
danePracodawcy_regon: 281602876
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Iławie
Adres pracodawcy:
Ostródzka 54, 14-200 Iława, powiat: iławski, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CVW przesłanej aplikacji prosimy o zamieszczenie klauzuli zezwalającej na przetwarzanie danych osobowych: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97o ochronie danych osobowych, U. nr 133 poz. 833) .
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 28
Powiat pracodawcy: iławski
danePracodawcy_kodPowiatu: 2807
Gmina pracodawcy: Iława
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Iława
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0964650
Adres strony pracodawcy: www.4iq.com.pl
Ulica pracodawcy: Ostródzka
Numer budynku pracodawcy: 54
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Iławie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|243305
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 05.08.2020
Data dodania oferty pracy: 05.08.2020
Oferta pracy ważna do: 30.09.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 05.08.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 05.08.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?d6ff82b2044cc96286a1c8362dd0c594
Podobne oferty pracy
Nadzór nad prawidłowym wykonywaniem prac konserwacyjnych maszyn i urządzeń oraz budynków zakładu, współpraca z firmami zewnętrznymi, kierowanie pracownikami i nadzór nad organizacją pracy w podległym obszarze, wsparcie przy usuwaniu awarii oraz nieplanowanych postojów maszyn, nadzór nad dokumentacją techniczną maszyn i urządzeń, współtworzenie planu przeglądów, remontów, modernizacji maszyn i urządzeń, współtworzenie i kontrola realizacji budżetu działu, prowadzenie dokumentacji technicznej (np. protokoły, raporty, rysunki), utrzymywanie dyscypliny pracy wśród podległych pracowników, w szczególności nadzór nad przestrzeganiem wewnętrznych procedur, Regulaminu Pracy, BHP itd., Proponowanie rozwiązań polepszających bezpieczeństwo użytkowania maszyn i urządzeń oraz wydajność.
KWANGJIN POLAND SP. Z O.O. - 2016-03-10 - Tychy (śląskie)
Sortowanie wyrobów według gatunków na podstawie norm.
kontakt przez PUP - 2018-06-12 - Gdańsk (pomorskie)
Wykształcenie: wyższe techniczne; min. 10 lat pracy w japońskim przedsiębiorstwie produkcyjnym związanym z motoryzacją; znajomość języka japońskiego na poziomie Native Speaker; znajomość urzadzeń służących do produkcji filtrów ceramicznych; zakres obowiązków: nadzór nad prawidłowym instalowaniem i utrzymanie parku maszynowego w zkaładzie NGK w Polsce; sporządzanie raportów do macierzystej spółki z Japonii, utrzymywanie kontaktów z Japońskimi producentami i serwisantami maszyn; organizowanie pracy dla Japońskich serwisantów maszyn oraz dla podwykonawców; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-07-26 - Gliwice (śląskie)
Zgodny
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Łasinie - 2016-07-01 - Łasin (kujawsko-pomorskie)
Przewóz materiałów niebezpiecznych w cysternach.
"I-LOG" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-18 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY
Kronospan HPL Sp.z o.o. - 2016-02-10 - Pustków-Osiedle (podkarpackie)
a) przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami do ustalenia prawa do świadczeń rodzinnych, ,świadczeń opiekuńczych, świadczenia wychowawczego i innych, dot. merytorycznie ŚŚR,b) wprowadzanie danych do programu komputerowego,c) prowadzenie rejestrów (decyzji, zasiłków, świadczeniobiorców),d) przygotowywanie pism do wnioskodawców o uzupełnienie stwierdzonych w toku analizy ewentualnych braków dokumentacyjnych,e) współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznania prawa do ww. świadczeń,f) przygotowywanie projektów decyzji przyznających prawo do ww. świadczeń lub o odmowie ich przyznania zgodnie z wymogami ustaw,g) sporządzanie sprawozdań,h) tworzenie, bieżące prowadzenie i aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych jw. świadczeń,i) prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń, sporządzanie list wypłat,j) prowadzenie dziennika korespondencji ( wpisywanie poczty przychodzącej i wychodzącej składanie wniosków oraz innych dokumentów na nowy okres zasiłkowy.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim - 2019-06-12 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
tworzenie deklaracji celnych tranzytu do Unii Celnej, wyliczanie opłat celnych, wystawianie zabezpieczenia celnego, wypełnianie dokumentów celnych w języku rosyjskim
kontakt przez PUP - 2016-05-23 - Terespol (lubelskie)
- Obsługa kontrahentów zagranicznych. Sprzedaż i zakupy metali nieżelaznych. Praca w Bytomiu.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcanie wyższe (mile widziany kierunek: ochrona środowiska lub metalurgia lub kierunek z dziedzin pokrewnych na przykład: odlewnictwo. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata na podobnym stanowisku. Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (9:00-15:00) (Tel. 792-460-560) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Ks. mjra Karola Woźniaka 12, 40-389 Katowice - OBOK NUMERU Woźniaka 28 B) lub e-mail: biuro (at) ecom.slask.pl
ECOM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-27 - Bytom (śląskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:•PRZYGOTOWYWANIE OFERT NA INDYWIDUALNE PROJEKTY MEBLOWE•KOSZTORYSOWANIE WYPOSAŻENIA MEBLOWEGO•PRZYGOTOWYWANIE ZESTAWIEŃ POTRZEBNYCH MATERIAŁÓW•NADZÓR NAD REALIZACJĄ PROJEKTÓWWYMAGANIA:•ZNAJOMOŚĆ MATERIAŁÓW I ROZWIĄZAŃ STOSOWANYCH W MEBLARSTWIE•DOŚWIADCZENIE W KOSZTORYSOWANIU MEBLI•BARDZO DOBRA ORGANIZACJA PRACY ORAZ UMIEJĘTNOŚĆ PRACY POD PRESJĄ CZASU I OTOCZENIA•ZAANGAŻOWANIE W PRACĘ I SAMODZIELNOŚĆ W REALIZACJI ZADAŃ•ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA•PRAWO JAZDY KATEGORII BOFERUJEMY:•STAŁĄ PRACĘ W DYNAMICZNIE ROZWIJAJĄCEJ SIĘ FIRMIE•MOŻLIWOŚĆ ROZWOJU ZAWODOWEGO•WYNAGRODZENIE ADEKWATNE DO POSIADANEJ WIEDZY, UMIEJĘTNOŚCI, ZAANGAŻOWANIA W REALIZACJĘ ZADAŃ I OSIĄGANYCH EFEKTÓW PRACY
MEBLE.PL S.A. - 2016-12-08 - Rzeszów (podkarpackie)
j.w.
PHU AGAPOL TravelDeal Agnieszka Chmielewska - 2015-12-02 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie terapii indywidualnej i grupowej osób uzależnionych
OŚRODEK DLA OSÓB UZALEŻNIONYCH SP ZOZ NOWY DWOREK - 2020-09-08 - Nowy Dworek (lubuskie)
obsługa obecnych klientów, pozyskiwanie nowych klientów, tworzenie i negocjacja ofert
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2016-12-06 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Pozyskiwanie i opieka nad listą kluczowych klientów z regionu Amerykańskiego. Wspieranie celów finansowych poprzez proaktywne reagowanie na potrzeby klientów wewnętrznych oraz zewnętrznych. Zapewnienie przedsprzedażowego i posprzedażowego wparcia dla klientów. Wykonywanie działań mających na celu wzrost użytkowania produktów poprzez aktywne zaangażowanie z klientami. Działanie w imieniu klienta w procesie wyjaśniania i serwisowania produktów i danych strategicznych. Budowanie relacji z innymi grupami odpowiedzialnymi za opiekę klienta wewnątrz Thomas Reuters.
THOMSON REUTERS (MARKETS) EUROPE SA SPÓŁKA AKCYJNA ODDZIAŁ W POLSCE - 2017-03-09 - Gdynia (pomorskie)
W zakresie utrzymania dróg:opracowanie projektów budowlanych i wykonawczych,przeprowadzanie przeglądów specjalnych dróg, ulic, placów, parkingów w zakresie oceny stanu technicznego nawierzchni jezdni i chodników,przygotowywanie warunków technicznych do opracowania specyfikacji zamówień publicznych dot. zadań prowadzonych przez Dział Utrzymania Dróg,opracowywanie specyfikacji technicznych do projektów budowlanych,prowadzenie ewidencji postulatów, wniosków i notatek prasowych, badanie w terenie zasadności wniosków, postulatów i krytyki prasowej i udzielanie odpowiedzi zainteresowanym,przeciwdziałania wszelkim zagrożeniom dla ruchu drogowego, wynikającym ze stanu technicznego dróg.
Gdański Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku - 2018-04-03 - Gdańsk (pomorskie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-12-06 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-09-03 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie działań windykacji dla jednostek firmy, analiza i kontrola zadłużenia klientów, współpraca z innymi działami firmy, obsługa zapytań klientów
kontakt przez PUP - 2019-04-15 - Kraków (małopolskie)
specjalista ds pozyskiwania funduszy, praca biurowa, cały etat, 8-17, brutto 3200-możliwe dodatkowo wynagrodzenie prowizyjne, prace interwencyjne
kontakt przez PUP - 2018-01-26 - Warszawa (mazowieckie)
Bieżąca obsługa pracowników z zakresu kadr- zakładanie i prowadzenie akt osobowych zgodnie z obowiązującymi przepisami- sporządzanie dokumentacji personalnej (umowy, aneksy, porozumienia, wypowiedzenia, świadectwa pracy)- prowadzenie ewidencji urlopów i innych absencji- wprowadzanie danych pracowników do systemu kadrowego oraz ewidencjonowanie zmian- prowadzenie rozliczeń ZUS - prowadzenie dziennika korespondencji- wprowadzanie faktur i Wb do systemu księgowego- sporządzanie raportów kasowych- rozliczenia i kompensaty z kontrahentami- kontrola terminowości i zgodności dokonywanych płatnościpraca w godz. 8-16
JAL Zakład Produkcyjno-Handlowy s.j A.Jasiński, L.Guz, J.Kowal - 2016-11-03 - Kępa (opolskie)
przygotowanie dokumentów firmy, prowadzenie kalendarza spotkań
kontakt przez PUP - 2016-01-28 - Lublin (lubelskie)
zaopatrzenie w materiały budowlane
Budomex Sierpc Spólka z Ograniczoną Odpowiedzialnością - 2018-08-29 - Sierpc (mazowieckie)
Według stanowiska.
"TRANSSYSTEM" SPÓŁKA AKCYJNA SP. K. W WOLI DALSZEJ - 2018-08-08 - Wola Dalsza (podkarpackie)
Opracowywanie scenariuszy pod kątem prowadzenia zajęć historyczno-edukacyjnych z epoki wpływów rzymskich, oprowadzanie wycieczek i grup indywidualnych po terenie Faktorii Handlowej- osady rekonstrukcyjnej z okresu wpływów rzymskich, pomoc i organizacja przy imprezach własnych oraz zewnętrznych imprezach zleconych na Faktorii Handlowej, udział w promocji zewnętrznej obiektu i dbanie o jego rozwój, opieka nad wystawami znajdującymi się na terenie obiektu, stała troska o wygląd i stan techniczny przy użyciu posiadanych narzędzi.
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
sprzedaż samochodów nowych i używanych Volksvagen, obsługa klienta związana ze sprzedażą ; kredyty, leasing
Firma Wielobranżowa "Jodko-Schiewe" spółka jawna - 2016-02-10 - Świdnica (dolnośląskie)
1. Zbieranie ofert na wykonanie usług.2. Przygotowywanie dokumentacji i przeprowadzanie procedury związanej z przetargami i zapytaniami ofertowymi.3. Prowadzenia ksiąg inwentarzowych ze sprzętem znajdującym się w Filiach bibliotecznych i działach wewnętrznych Biblioteki.4. Przygotowywanie dokumentacji i przeprowadzanie likwidacji sprzętu bibliotecznego.5. Obsługa programu magazynowego i programu ze sprzętem bibliotecznym.6. Zaopatrzenie pracowników Biblioteki w środki higieny osobistej i odzież zgodnie z tabelą zakładową.7. Prowadzenie spraw związanych z zamówieniami publicznymi zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004r. prawo zamówień publicznych oraz ustawy z dnia 11 września 2019r. prawo zamówień publicznych.
Biblioteka Publiczna im. dr. W.Biegańskiego - 2020-02-27 - Częstochowa (śląskie)
sporządzanie kosztorysów. dokumentacji technicznej, operatów kolaudacyjnych, obsługa komputera (Excel, Word) oraz znajomość programów NORMA
"BIOBUD" Piotr Schabikowski - 2020-04-22 - Sokołowice (dolnośląskie)
Profesjonalna obsługa montażu opon przemysłowych
kontakt przez PUP - 2018-05-15 - Świętochłowice (śląskie)
Praca w Aptece
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Łącko (małopolskie)
PREZENTOWANIE OFERTY FIRMY NOWYM I DOTYCHCZASOWYM KLIENTOM, PRZYGOTOWANIE UMÓW ORAZ KOORDYNOWANIE ICH REALIZACJI, BUDOWANIE WIZERUNKU FIRMY NA RYNKU;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, OBSŁUGA KOMPUTERA I URZADZEŃ BIUROWYCH, ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA CHIŃSKIEGO I ROSYJSKIEGO
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Szczecin (zachodniopomorskie)