SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNYCH I ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH Częstochowa oferta pracy Biblioteka Publiczna im. dr. W.Biegańskiego
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNYCH I ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: 1. Zbieranie ofert na wykonanie usług.2. Przygotowywanie dokumentacji i przeprowadzanie procedury związanej z przetargami i zapytaniami ofertowymi.3. Prowadzenia ksiąg inwentarzowych ze sprzętem znajdującym się w Filiach bibliotecznych i działach wewnętrznych Biblioteki.4. Przygotowywanie dokumentacji i przeprowadzanie likwidacji sprzętu bibliotecznego.5. Obsługa programu magazynowego i programu ze sprzętem bibliotecznym.6. Zaopatrzenie pracowników Biblioteki w środki higieny osobistej i odzież zgodnie z tabelą zakładową.7. Prowadzenie spraw związanych z zamówieniami publicznymi zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004r. prawo zamówień publicznych oraz ustawy z dnia 11 września 2019r. prawo zamówień publicznych.
Data publikacji: 2020-02-27
Lokalizacja: Częstochowa (śląskie)
Pracodawca: Biblioteka Publiczna im. dr. W.Biegańskiego
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Aleja Najświętszej Maryi Panny 22, 42-202 Częstochowa, powiat: m. Częstochowa, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1. Zbieranie ofert na wykonanie usług.2. Przygotowywanie dokumentacji i przeprowadzanie procedury związanej z przetargami i zapytaniami ofertowymi.3. Prowadzenia ksiąg inwentarzowych ze sprzętem znajdującym się w Filiach bibliotecznych i działach wewnętrznych Biblioteki.4. Przygotowywanie dokumentacji i przeprowadzanie likwidacji sprzętu bibliotecznego.5. Obsługa programu magazynowego i programu ze sprzętem bibliotecznym.6. Zaopatrzenie pracowników Biblioteki w środki higieny osobistej i odzież zgodnie z tabelą zakładową.7. Prowadzenie spraw związanych z zamówieniami publicznymi zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004r. prawo zamówień publicznych oraz ustawy z dnia 11 września 2019r. prawo zamówień publicznych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNYCH I ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Częstochowa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Częstochowa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Częstochowa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarządu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 1] : znajomość prawa zamówień publicznych[Inne] : mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
Nazwa pracodawcy: Biblioteka Publiczna im. dr. W.Biegańskiego
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie
Adres pracodawcy:
Aleja Najświętszej Maryi Panny 22, 42-202 Częstochowa, powiat: m. Częstochowa, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, można wydać skierowanie
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail, poczta, Godziny : 34-360-56-28
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Częstochowa
Gmina pracodawcy: Częstochowa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Częstochowa
Ulica pracodawcy: Aleja Najświętszej Maryi Panny
Numer budynku pracodawcy: 22
Profil działalności pracodawcy: Działalność bibliotek
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarządu
Data dodania oferty pracy: 02.03.2020
Oferta pracy ważna do: 11.03.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 02.03.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 27.02.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?4bde71bbe3361439fcbe250077de987c
Podobne oferty pracy
Sprzedaż i promowanie produktów i usług; budowanie relacji z klientem; realizację planów sprzeadażowych; nadzór nad powierzonym mieniem; samodzielność; komunikatywność.
RsSerwis Rafał Sikora - 2019-08-09 - Kępno (wielkopolskie)
Obsługa klienta bezpośrednia i pośrednia (drogą mailową lub telefoniczną), prace biurowe związane z obsługą zamówień.
Surmiak Mateusz MADE OF WOOD Group - 2016-10-06 - Świnna Poręba (małopolskie)
Komunikacja z klientem zagranicznym, tworzenie i prowadzenie stron internetowych, tworzenie materiałów graficznych różnego rodzaju, promocja firmy w internecie na rynkach zagranicznych
kontakt przez PUP - 2016-11-09 - Piaseczno (mazowieckie)
Sprzedaż części samochodowych.
Centrum Części Samochodowych Ford Michał Goździewski - 2016-07-25 - Starogard Gdański (pomorskie)
Wymagania:- wykształcenie min. średnie;- doświadczenie w zakresie kadr i płac;- znajomość przepisów z zakresu naliczania wynagrodzeń oraz prawa pracy;- znajomość programu Płatnik oraz zasad sporządzania i korygowania dokumentów rozliczeniowych ZUS;- znajomość obsługi komputera i pakietu biurowego (MS Word, Excel);- mile widziana znajomość programu kadrowo - płacowego Enova.Zadania:- obsługa kadrowo-płacowa pracowników firmy;- prowadzenie akt osobowych i dokumentacji pracowniczej;- rejestrowanie danych w systemie kadrowo-płacowym;- wsparcie procesów rekrutacji i selekcji pracowników;- naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie list płac oraz rachunków do umów cywilnoprawnych;- sporządzanie deklaracji na potrzeby ZUS, GUS, US;- prowadzenie ewidencji czasu pracy (RCP).Kontakt z pracodawcą osobisty, telefoniczny lub e-mailowy kadry (at) adanex.pl.
ADANEX SP. Z O.O. - 2019-03-27 - Radlin (śląskie)
Prowadzenie spraw pracowniczych związanych ze stosunkiem pracy osób zatrudnionych w CIS.Prowadzenie ewidencji indywidualnych upoważnień i pełnomocnictw wydawanych przez Dyrektora CIS.Sprawowanie nadzoru i kontroli dyscypliny pracy oraz przestrzeganie przepisów regulaminu pracy i kodeksu pracy.Opracowywanie materiałów z przeprowadzonych kontroli.Sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem terminowości wykonywania badań okresowych pracowników i prowadzenie stosownej ewidencji.Sporządzanie i naliczanie list płac pracowników, kart wynagrodzeń, rozliczeń z ZUS, Urzędem Skarbowym.Zgłaszanie i wyrejestrowywanie do ubezpieczeń społecznych ZUS uczestników, naliczanie składek.Współpraca z Miejskim Ośrodkiem Pomocy Rodzinie w Chełmie w zakresie zgłoszeń i wyrejestrowań do ubezpieczenia zdrowotnego uczestników.Prowadzenie dokumentacji związanej z wydawaniem poleceń wyjazdów służbowych.Prowadzenie rejestrów wykorzystanych urlopów pracowników.Prowadzenie sekretariatu CIS.Zbieranie i realizacja zamówień dotyczących zapotrzebowania na zakup materiałów związanych z działalnością CIS.Przygotowywanie procedur zgodnie z ustawą o zamówieniach publicznych.
Centrum Integracji Społecznej w Chełmie - 2018-10-10 - Chełm (lubelskie)
WSPÓŁPRACA Z KLIENTAMI, POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW, PISANIE OFERT, ORGANIZACJA POKAZÓW, ORGANIZOWANIE TRANSPORTU, PAKOWANIE TOWARU;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE TECHNICZNE, PRAWO JAZDY KAT.B, BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA NIEMIECKIEGO LUB ANGIELSKIEGO;
BIURO TECHNICZNO PROJEKTOWE VISKOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-11-18 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Pozyskiwanie nowych klientów, utrzymanie realizacji i pozyskanie klientów, kontrola zamówień, sporządzanie zleceń.
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Myślina (opolskie)
jw
PIEKARNIA KLEMENTYNKA Małgorzata Majkowska - 2016-08-04 - Marki (mazowieckie)
Pozyskiwanie klientów (również z zagranicy), utrzymywanie relacji z klientami. Do wynagrodzenia doliczana jest premia. Praca w godz. 7-15.
P.P.H.U."ABAT" Spółka Jawna Andrzej Janus, Roman Chocholski - 2019-03-13 - Wejherowo (pomorskie)
DO UZGODNIENIA Z PRACODAWCĄ
TESTIN KRZYSZTOF SAMBORSKI - 2017-03-09 - Rzeszów (podkarpackie)
Pobieranie prób z surowców i wyrobów gotowych, przyjmowanie surowca, nadzór nad procesem produkcji
UNIFREEZE Spółka z o.o. Zakład Produkcji w Płocku - 2016-05-30 - Płock (mazowieckie)
sprzedaż oferty zagranicznych wycieczek
kontakt przez PUP - 2018-05-16 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
- organizacja zakupu i sprzedazy towarów na całym świecie,- poszukiwania kontrahentów zagranicznych w Białorusi, Niemczech, Rosji, USA,- mozliwość wyjazdów do Białorusi i Niemiec
SIRIUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-26 - Białystok (podlaskie)
wyksz. min. średnie, min. 2 lata doświadczenia w branży handlowej, łatwość nawiązywania kontaktów z klientem, obowiązkowość i systematyczność, prawo jazdy kat. B, mile widziana znajomość języka angielskiego, znajomość MS Office, odporność na stres;pozyskiwanie klientów z branży stalowej, skuteczne prowadzenie sprzedaży, praca biurowa i w terenie;miejsce pracy: Ostrów Wielkopolski;wynagrodzenie: od 2700
VISTEEL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-19 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
- Reprezentacji firmy i współpraca z kontrahentami z Rosji, Ukrainy i Kazachstanu. Negocjowanie warunków umów, realizacja planów sprzedażowych, stały kontakt i budowa długotrwałych relacji z kontrahentami z Rosji, Ukrainy i Kazachstanu.- Miejsce wykonywania pracy: Katowice + wyjazdy służbowe do Rosji, Ukrainy, Kazachstanu.- Godziny Pracy: 9:00-17:00.
kontakt przez PUP - 2019-10-10 - Katowice (śląskie)
Wykształcenie: średnie; prawo jazdy kat.B; utrzymanie kontaktów z kontrahentami firm; pozyskiwanie nowych klientów; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
"ARMA POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-27 - Gliwice (śląskie)
pracownik biurowy do spraw turystyki ze znajomością języka niemieckiego. Kontakt e-mail: jan (at) kur-reisen.polczyn.com
AURAN Sp. z o.o. - 2018-10-23 - Połczyn-Zdrój (zachodniopomorskie)
obsługa mailowa i telefoniczna klientów zagranicznych, realizacje zamówień, obsługa klienta zagranicznego
"CONSALNET" S. A. - 2016-10-13 - Wiechlice (lubuskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2019-07-11 - Nowy Janków (mazowieckie)
Pozyskiwanie nowych klientów (sprzedaż butli do punktów handlowych), negocjowanie warunków handlowych, zawieranie umów z klientami, przygotowywanie raportów na potrzeby firmy.
AXAN GAZ Sp. z o.o - 2019-06-19 - Grzegorzew (wielkopolskie)
prace transportowe w ruchu pod ziemnią-utrzymanie wyrobisk górniczych w zakresie odwadniania i przetwarzania
Kopalnia Gipsu i Anhydrytu " Nowy Ląd" Sp. z o.o. Niwnice - 2019-10-23 - Niwnice (dolnośląskie)
wykonywanie działań z zakresu marketingu,współpraca z agencjami reklamowymi,drukarniami,grafikami w tworzeniu materiałów promocyjnych,monitoring aktywności wspierających sprzedaż,zarządzanie treściami utrzymania,rozwój serwisow internetowych firmy
"Maxim " Z.Kaczor - 2016-02-03 - Maksymilianowo (wielkopolskie)
Kompleksowa obsługa na odcinku zatrudniania i wynagradzania pracowników, wspieranie procesów rekrutacji nowych pracowników.
Zakład Przemysłu Mięsnego "Dróbaleks" Spółka Jawna K.E.C. Śmieszny, M. Mroczkowska - 2020-02-11 - Rudunki (kujawsko-pomorskie)
SKŁADANIE WNIOSKÓW TRANSPORTOWYCH W NIEMIECKIM URZĘDZIE POPRZEZ SYSTEM KOMPUTEROWY VEMAGS, WYTYCZANIE TRAS POD PRZEJAZD POJAZDÓW PONADNORMATYWNYCH, NADZOROWANIE PRZEBIEGU REALIZACJI WNIOSKÓW ORAZ KONTAKT Z URZĘDAMI, DBANIE O AKTUALNY STAN DOKUMENTÓW TECHNICZNYCH POJAZDÓW;UMOWA ZLECENIE W OKRESIE PRÓBNYM;WYMAGANIA:BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA NIEMIECKIEGO W MOWIE I PIŚMIE (WARUNEK BEZWZGLĘDNY), SILNA MOTYWACJA DO REALIZACJI ZAŁOŻONYCH CELÓW, ODPORNIOŚĆ NA STRES, DOŚWIADCZENIE W BRANZY TRANSPORTOWEJ ORAZ ZNAJOMOŚĆ TOPOGRAFII NIEMIEC BĘDZIE DODATKOWYM ATUTEM;
EUROKRAN 2 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-17 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Obsługa sterowania wtryskarek oraz urządzeń peryferyjnych procesów produkcyjnych.
kontakt przez PUP - 2019-06-10 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
-obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Niepołomice (małopolskie)
Opis stanowiska:rozliczanie wynagrodzeń pracowników, sporządzanie list płac, czynności z zakresu prawa pracy dotyczące nawiązywania oraz ustania stosunku pracy, prowadzenie ewidencji i rozliczanie czasu pracy pracowników, prowadzenie akt osobowych, sporządzanie deklaracji i sprawozdań do ZUS, US, GUS, PFRON, przygotowywanie i rozliczanie umów cywilnoprawnych, prowadzenie rozliczeń z ZUS, nadzorowanie dokumentacji związanej z ubezpieczeniami społecznymi pracowników i obsługa programu Płatnik,
Piotr Szczerbiński TRANS-LOGISTIC DĘBICA - 2018-03-08 - Dębica (podkarpackie)
aktywna sprzedaż materiałów budowlanych, doradztwo i kompleksowa obsługa klienta, składanie zamówień, dbanie o powierzoną grupę produktów, obsługa programu WF -MAG
Tarti s.c., R. Tartanus, I. Osial - 2016-12-01 - Żyrardów (mazowieckie)
tworzenie ofert handlowych, realizowanie planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych klientów, negocjowanie umów i warunków handlowych, sporzadzanie zamówień
BEIKS Machulski Spółka Jawna - 2020-01-20 - Kraśnik (lubelskie)