SPECJALISTA DS. E-COMMERCE Mielec oferta pracy TEMAR ARKADIUSZ OKOŃ SPÓŁKA JAWNA
Stanowisko: SPECJALISTA DS. E-COMMERCE
Wynagrodzenie: od 4 200 PLN
Zakres obowiązków: Zarządzanie i pełna odpowiedzialność za sklep internetowy, rozbudowa portfolio produktowego, rozbudowa obecnych i znalezienie nowych kanałów sprzedaży, współpraca z zewnętrznymi platformami sprzedaży, tworzenie strategi rozwoju i promocji marki, dbanie o kontent i zdjęcia produktowe, stworzenie i wdrożenie kalendarza wydarzeń promocyjnych, opracowanie strategii marketingowej , budżetu i planu działań w poszczególnych kwartałach roku, regularne raportowanie na temat wskaźników sprzedaży i efektywności prowadzonych działań marketingowych.
Data publikacji: 2020-11-10
Lokalizacja: Mielec (podkarpackie)
Pracodawca: TEMAR ARKADIUSZ OKOŃ SPÓŁKA JAWNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Inwestorów 12, 39-300 Mielec, powiat: mielecki, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zarządzanie i pełna odpowiedzialność za sklep internetowy, rozbudowa portfolio produktowego, rozbudowa obecnych i znalezienie nowych kanałów sprzedaży, współpraca z zewnętrznymi platformami sprzedaży, tworzenie strategi rozwoju i promocji marki, dbanie o kontent i zdjęcia produktowe, stworzenie i wdrożenie kalendarza wydarzeń promocyjnych, opracowanie strategii marketingowej , budżetu i planu działań w poszczególnych kwartałach roku, regularne raportowanie na temat wskaźników sprzedaży i efektywności prowadzonych działań marketingowych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 200 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie 4200 brutto+ premia do 100% w zależności od efektów pracy
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. E-COMMERCE
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Mielec
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 18
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: mielecki
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1811
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Mielec
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista sprzedaży internetowej
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 1
Nazwa pracodawcy: TEMAR ARKADIUSZ OKOŃ SPÓŁKA JAWNA
danePracodawcy_nip: 8172023014
danePracodawcy_regon: 180151475
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu
Adres pracodawcy:
Inwestorów 12, 39-300 Mielec, powiat: mielecki, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Osoby zainteresowany ofertą pracy proszone są o przesłanie CV na adres e-mail: arek (at) temar.mielec.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 18
Powiat pracodawcy: mielecki
danePracodawcy_kodPowiatu: 1811
Gmina pracodawcy: Mielec
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Mielec
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0974618
Ulica pracodawcy: Inwestorów
Numer budynku pracodawcy: 12
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|243109
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista sprzedaży internetowej
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 10.11.2020
Data dodania oferty pracy: 09.11.2020
Oferta pracy ważna do: 30.11.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 09.11.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 09.11.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?ebf29c40bf6a5e34e7ba8fb6914c2189
Podobne oferty pracy
dbanie o relacje z klientami z Wietnamu, wspomaganie pracy wietnamskich przedstawicieli handlowych, odpowiedzialność za utrzymanie porządku w dokumentach wietnamskich firm
kontakt przez PUP - 2018-03-28 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
obsługa sklepu internetowego i serwisu Allegro.pl; telefoniczna i mailowa obsługa klientów; doradztwo w zakresie sprzętu sportowego; obsługa posprzedażowa; realizacja założonych celów sprzedażowych; obsługa zamówień; budowanie pozytywnych relacji z klientami; dbałość o pozytywny wizerunek firmy
BASKETO TOMCZAK EMILIAN - 2015-11-05 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Telefoniczna Obsługa Klienta, poprawne zapisywanie danych w systemie komputerowym
D&L Contact Center sp. z o.o. - 2016-06-21 - Piaseczno (mazowieckie)
kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników, rozliczanie czasu pracy, rozliczenie absencji pracowniczych, wprawadzanie i uaktualnianie danych kadrowo-płacowych w systemie, przygotowywanie raportów, statystyk i sprawozdań kadrowo-płacowych
FREEVOLT sp. z o.o. - 2016-05-06 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
analizowanie dokumentacji i wymagań technicznych związanych z procedurą przygotowania oferty, opracowywanie kosztorysów ofertowych, przedmiotów robót na podstawie dokumentacji projektu oraz PFU, sporządzanie zapytań ofertowych do dostawców, podwykonawców, analizowanie ofert zewnętrznych i komunikacja z dostawcami w zakresie ustaleń ofertowych
HUSAR BUDOWNICTWO INŻYNIERYJNE S.A. - 2016-08-17 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
jw.
KING BIKANERI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-18 - Otyń (lubuskie)
Kontakt z klientem niemieckojęzycznym. Przygotowywanie ofert, rozliczanie, przygotowywanie zamówień oraz nadzór nad ich realizacją.
kontakt przez PUP - 2019-05-15 - Lublin (lubelskie)
PRZYGOTOWYWANIE FORMALNO-PRAWNE INWESTYCJI DO REALIZACJI, PROWADZENIE POSTĘPOWAŃ FORMALNYCHW IMIENIU INWESTORA, WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE (ADMNISTRACJA, BUDOWNICTWO, OCHRONA ŚRODWISKA), ZNAJOMOŚĆ PAKIETU OFFICE, MILE WIDZIANA ZNAJOMOŚC AUTOCAD,
kontakt przez PUP - 2016-05-13 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Prowadzenie sklepu internetowego, pozycjonowanie stron.
kontakt przez PUP - 2020-11-10 - Warszawa (mazowieckie)
Poszukiwanie kontrahentów i utrzymywanie relacji biznesowych (import artykułów elektronicznych)
BETTER TRADE MEDIA MARCIN KALISZ - 2018-11-29 - Sopot (pomorskie)
Dokonywanie transakcji w imieniu i na zlecenie klienta, bezpośredni konatkt z klientem posługującym się językiem wietnamskim.
kontakt przez PUP - 2017-08-30 - Łódź (łódzkie)
obsługa sklepu internetowego, strony internetowej, wprowadzanie produktów do sprzedaży internetowej
kontakt przez PUP - 2017-02-09 - Dziemięrzyce (małopolskie)
pozyskiwanie nowych klientów, utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami, analizownie wyników sprzedazy, tworzenie dokumentów
kontakt przez PUP - 2020-11-10 - Besiekierz Rudny (łódzkie)
Utrzymywanie porządku na magazynie. Praca 168 godzin/miesięcznie.
ATOM-SERWIS sp. z o.o. - 2017-04-27 - Nadarzyn (mazowieckie)
Praca w salonie kosmetycznym, promowanie kosmetyków
Elit Service sp. z o. spółka komandytowa - 2016-07-10 - Gdańsk (pomorskie)
Prace administracyjno-biurowe związane z funkcjonowaniem firmy,zbieranie informacji do przygotowywanych przez doradcę projektów.
ASCEND COLSUNTING BARTOSZ KOWALIK - 2017-03-10 - Sadurki (lubelskie)
Monitorowanie ogłoszeń przetargowychPrzygotowywanie ofert przetargowych oraz kalkulacji cenowychProwadzenie korespondencji zewnętrznej oraz wewnętrznejSporządzanie niezbędnych dokumentów, pism związanych z postępowaniami przetargowymiKoordynacja umów przetargowychPrzygotowywanie raportów, statystykArchiwizacja dokumentacji przetargowejPrzygotowywanie i składanie ofert w ramach zapytań ofertowych i cenowychBieżąca obsługa klienta
Instytut Biotechnologii Surowic i Szczepionek BIOMED Spółka Akcyjna - 2020-11-06 - Kraków (małopolskie)
Obsługa klientów zagranicznych, przygotowywanie ofert handlowych, doradztwo techniczne, współpraca z działem realizacji zamówień.
BUGLO PLACE ZABAW SP. Z O.O. SP. K. - 2018-03-05 - Koszalin (zachodniopomorskie)
kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa, prowadzenie akt oraz dokumentacji
KONECKE SPÓŁKA Z O.O. - 2017-01-26 - Słubice (lubuskie)
Wykształceniewyższe (mile widziane kierunkowe); doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w firmie produkcyjnej; znajomość języka angielskiego mile widziana, bardzo dobra znajomość Excel; bardzo dobra organizacja pracy; umiejętności negocjacyjne i analityczne; umiejętność pracy pod presją czasu; dobrze rozwinięte umiejętności w zakresie komunikacji i pracy w grupie; staranność i dokładność w działaniu; Utrzymywanie optymalnego poziomu zapasów produktów, składanie zamówień na podstawie prognozowanej sprzedaży, kontrola realizacji zamówień, nadzorowanie oraz egzekwowanie terminowości dostaw, bieżący kontakt z dostawcami, udział w procesie reklamacji dostarczonego towaru, wyjaśnianie rozbieżności w dostawach, rozliczanie faktur zakupowych, planowanie dostaw materiałów w celu zapewnienia ciągłości produkcji; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
KALMET SPÓŁKA AKCYJNA - 2020-07-09 - Gliwice (śląskie)
POZYSKIWANIE PRACOWNIKÓW ZE WSCHODU, PRZEPROWADZANIE ROZMÓW REKRUTACYJNYCH, PUBLIKOWANIE OGŁOSZEŃ, ROZWIĄZYWANIE BIEŻĄCYCH PROBLEMÓW PRACOWNIKÓW.WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE OGÓLNOKSZTAŁCĄCE, BIEGŁA OBSŁUGA KOMPUTERA Z OBSŁUGĄ INTERNETU, ŁATWOŚĆ W NAWIĄZYWANIU KONTAKTÓW, BRAK PRZECIWWSKAZAŃ ZDROWOTNYCH, ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA UKRAIŃSKIEGO I ROSYJSKIEGO W MOWIE I PIŚMIE NA POZIOMIE C1PRACA W GODZINACH: 08:00-16:00
GOLDMINE WORK CENTRE SP.Z.O.O - 2019-10-09 - Szczecin (zachodniopomorskie)
ZADANIA REALIZOWANE PRZEZ FUNKCJONARIUSZY SŁUŻBY CELNO-SKARBOWEJ OKREŚLA USTAWA O KRAJOWEJ ADMINISTRACJI SKARBOWEJ Z DNIA 16.11.2016 r. (Dz.U. z 2020r., poz. 505 ze zm.).DATA ROZPOCĘCIA ZATRUDNIENIA PO ZAKOŃCZENIU POSTĘPOWANIA KWALIFIKACYJNEGO.POSTĘPOWANIE KWALIFIKACYJNE DO SŁUŻBY CELNO-SKARBOWEJ JEST WIELOETAPOWE. PO ETAPIE ANALIZY FORMALNEJ ZŁOŻONYCH OFERT PRACY (I ETAP) IAS W SZCZECINIE PRZEKAŻE KANDYDATOM INFORMACJĘ O KWALIFIKACJI LUB JEJ BRAKU ORAZ TERMINIE I MIEJSCU II ETAPU POSTĘPOWANIA KWALIFIKACYJNEGO.MINIMALNE WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE LUB ŚREDNIE BRANŻOWE.___________________________________________________SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE NA STRONIE:https://www.zachodniopomorskie.kas.gov.pl/zachodniopomorski-urzad-celno-skarbowy-w-szczecinie/ogloszenia/nabor/oferty-pracy
IZBA ADMINISTRACJI SKARBOWEJ W SZCZECINIE - 2020-08-27 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Prowadzenie szkoleniowej działalności kursowej umożliwiającej młodzieży zdobycie kwalifikacji zawodowych, doskonalenie zawodowe, reorientację zawodową oraz ukształtowania aktywnych postaw na ryku pracy; przygotowywanie planu szkoleń; pozyskiwanie oferty szkoleń dla młodzieży; pośrednictwo między młodzieżą zainteresowaną szkoleniami a zakładami pracy gotowymi do przeprowadzenia szkoleń; koordynacja szkoleń realizowanych przez podmioty zewnętrzne. Praca w systemie jednozmianowym w godzinach 07:45 15:45. Miejsce wykonywania pracy: Młodzieżowe Centrum Kariery OHP w Bolesławcu Al. Tysiąclecia 51. Data rozpoczęcia zatrudnienia listopad 2018.
Dolnośląska Wojewódzka Komenda OHP we Wrocławiu - 2018-10-22 - Bolesławiec (dolnośląskie)
prowadzenie rejestrów i ewidencji zgodnie z przepisami wewnętrznymi, opiniowanie wniosków o wszczęcie postępowania o udzielenie zamówieniapublicznego, a w tym udzielanie informacji co do trybu postępowań,przyjmowanie wniosków, weryfikacja i opiniowanie dokumentów, wybór trybuoraz przedkładanie wniosku władzom Uczelni, przygotowywanie i prowadzeniepostępowań o udzielenie planowanie zamówień publicznych w Uczelni i analizyw zakresie merytorycznym stanowiska, a w tym sporządzanie planu zamówieńpublicznych i planu postępowań, przygotowanie i przekazanie informacji zprowadzonych postępowań niezbędnych do sporządzenia sprawozdań z zakresuzamówień publicznych, współudział w przygotowaniu projektów aktów prawawewnętrznego, których przedmiotem jest udzielanie zamówień publicznych, praca w godz. 7-15
Politechnika Opolska - 2017-10-20 - Opole (opolskie)
BIEŻĄCA OBSŁUGA KLIENTÓW FIRMY, KOMUNIKACJA Z KLIENTAMI, ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW POPRZEZ DOSTĘPNE KANAŁY: chat, emails, tickets , RAPORTOWANIE O SWOICH WYNIKACH PRACY, WYJAZDY SŁUŻBOWE, BRANIE UDZIAŁU W SZKOLENIACH, UTRZYMANIE PORZADKU W MIEJSCU PRACY
kontakt przez PUP - 2016-06-03 - Wrocław (dolnośląskie)
1.Znajomość rachunkowości materiałowej2 Znajomość ewidencji środków trwałych3. Znajomość ustaw podatkowych.
"ELEKTROMONTAŻ- LUBLIN" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-02-12 - Lublin (lubelskie)
pomoc w przygotowaniu trzech posiłków dziennie w systemie żywienia zbiorowego, wydawanie posiłków, stosowanie procedur systemu HACCP, sprzątanie pomieszczeń kuchennych
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W WYGNANOWICACH - 2020-03-10 - Wygnanowice (lubelskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa urządzeń biurowych, obsługa biura, utrzymywanie relacji ze stałymi klientami
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Chorzów (śląskie)
.
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ GRONEKO SC - 2015-12-03 - Mikorzyn (kujawsko-pomorskie)