SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC - PRACA W MOGILNIE (NR 1561) Inowrocław oferta pracy FREEVOLT sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC - PRACA W MOGILNIE (NR 1561)
Wynagrodzenie: 1 850 - 2 000 PLN
Zakres obowiązków: kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników, rozliczanie czasu pracy, rozliczenie absencji pracowniczych, wprawadzanie i uaktualnianie danych kadrowo-płacowych w systemie, przygotowywanie raportów, statystyk i sprawozdań kadrowo-płacowych
Data publikacji: 2016-05-06
Lokalizacja: Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: FREEVOLT sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:-------, 88-100 Inowrocław, powiat: inowrocławski, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników, rozliczanie czasu pracy, rozliczenie absencji pracowniczych, wprawadzanie i uaktualnianie danych kadrowo-płacowych w systemie, przygotowywanie raportów, statystyk i sprawozdań kadrowo-płacowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 850 - 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC - PRACA W MOGILNIE (NR 1561)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Inowrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: inowrocławski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Inowrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 850 - 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 07.05.2016
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0:
Specjalista do spraw kadr (wymagany staż - lata: 1)
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
bardzo dobra znajomość obsługi MS EXCEL;praktyczna znajomość obsługi systemu Gratyfikat;umiejętność analitycznego myślenia;samodzielność i dobra organizacja czasu pracy;dyspozycyjność
Nazwa pracodawcy: FREEVOLT sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu
Adres pracodawcy:
Paciorkiewicza 3, 85-862 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
osoby zainteresowane ofertą pracy proszone są o przesłanie swojego cv na e-mail: rekrutacja (at) freevolt.com
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
Ulica pracodawcy: Paciorkiewicza
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 06.05.2016
Data dodania oferty pracy: 06.05.2016
Oferta pracy ważna do: 06.06.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 06.05.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 06.05.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- Kontakty i negocjacje z dostawcami,- Dokonywanie zakupów pod potrzeby produkcji i działów handlowych, - Nadzór nad realizacją zamówień, terminowością dostaw oraz obiegiem dokumentacji.- Stały nadzór i optymalizację stanów magazynowych.- Przygotowywanie raportów i analiz na potrzeby kierownictwa.
LUXIONA POLAND S.A - 2016-05-12 - Jacentów (świętokrzyskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-11-29 - Białystok (podlaskie)
prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej
Economic Consultant Sp. z o.o. - 2017-09-27 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
Tworzenie ofert dla klientów, planowanie i przygotowanie działań reklamowych, inne prace biurowe.
kontakt przez PUP - 2018-03-09 - Lublin (lubelskie)
wspomaganie pracy chińskich przedstawicieli handlowych, kontakty z klientami i kontrahentami chińskimi, przygotowywanie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2018-06-12 - Jabłonowo (mazowieckie)
montaż elementów
Bielecki Bogdan Agencja Reklamowa "ARA" - 2016-02-29 - Kluczbork (opolskie)
WG PROGRAMU
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Warszawa (mazowieckie)
- koordynacja pracy biura firmy- dbanie o prawidłowy obieg dokumentów (korespondecje, zamówienia)- kontakt z kontahentami- sporządzanie pism urzędowych, sprawozdań, raportów
Przedsiębiorstwo Produkcyjno- Handlowe "Kapica Market" Florian Kapica - 2017-03-24 - Biłgoraj (lubelskie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-05-23 - Warszawa (mazowieckie)
Wystawianie produktów na sprzedaż, obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2017-11-28 - Suwałki (podlaskie)
Monitorowanie i ewidencja systemu bezpieczeństwa i higieny żywności przy produkcji Kebabu, prowadzenie HACCP.
AKINTI Sp. z o.o. - 2016-01-18 - Opalenica (wielkopolskie)
Zapewnienie płynnego przekazaniaklienta/produktu z działu implementacji do działuobsługi klienta. Zapewnienie szybkiego imaksymalnego wykorzystania programu od dniawprowadzenia (na przykład niski poziomodrzucenia transakcji, odpowiedni poziom limitukredytowego dla klienta i posiadaczy kart,ustawienie spłaty Direct Debit, monitorowanieterminów spłaty zadłużenia) Zapewnienie, że Fronti Back Office są świadome pojawienia się nowegoklienta i każdego wyjątku od procesu/programu.Jest głównym punktem kontaktu dla klienta odmomentu wdrożenia programu, zarówno dlaadministratora programu po stronie klienta jak i osób zarządzających. Dostarczanie bardzo dobrychrezultatów w zakresie satysfakcji klienta. Ciągłyrozwój i zwiększanie swojej wiedzy w zakresieprogram Kart dla klienta. Rozwijanie relacji zklientem celem ciągłego rozszerzania portfelaoferowanych produktów, także na nowych rynkach(nowe oddziały, nowe kraje) Stwarzanie możliwości aktywnego rozwoju programu w oparciu o posiadane informacje od klienta. Częsta i aktywnakomunikacja z klientem. Prowadzenie regularnychrozmów konferencyjnych pozwalających układaćplany działania. Planowanie, organizowanie iprowadzenie regularnych przeglądów poziomuobsługi klienta, we współpracy z pracownikamiinnych departamentów Citi. Praca nad codziennymiwyzwaniami razem z najważniejszymi osobamikontaktowymi w organizacji klienta, zeszczególnym ukierunkowaniem na rozwiązaniepodstawowych przyczyn wszelkich problemówEskalacja problemów branie odpowiedzialności zasprawę i koordynacja prac nad jej szybkimrozwiązaniem. Identyfikacja głównych przyczynwszelkich powtarzających się problemów w Citi iobsłudze klienta Współpraca z Call Centre i BackOffice przy rozwiązywaniu codziennych problemówposiadaczy kart Prowadzenie uzgodnieńfinansowych odnośnie otrzymywanych płatnościcelem utrzymywania limitu kredytowe dla klienta iposiadaczy kart, Pomoc klientom w zarządzaniuzapasem kart (w przypadku jeśli klient ma kilkadedykowanych programów/wzorów kart) poprzezaktywne monitorowanie wydanych, aktywnych izamkniętych kart. Obserwowanie trendów ipotencjalnych zmian celem optymalizacji działaniaprogramów Tworzenie możliwości proaktywnegorozwoju Programu. Praktykowanie ciągłego iefektywnego doskonalenia procesów wraz zOperacjami i z klientami Citi, by eliminować błędy,przeszkody i ograniczać koszty. Wzrostwykorzystania produktów poprzez rozwójgeograficzny lub dodatkowe możliwości transakcjiBieżąca analiza programu (spadki transakcji,terminowości płatności, przyczyn kontaktu klientówKartowych) Zaangażowanie i koordynowanie pracodpowiednich jednostek w Citi w zależności odpotrzeb klienta, np. Operacji, Produktu,Implementacji.
kontakt przez PUP - 2016-12-23 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
- Kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa;- Prowadzenie akt osobowych oraz dokumentacji pracowniczej związanej ze stosunkiem pracy;- Rozliczanie czasu pracy, prowadzenie ewidencji czasu pracy, a także przygotowywanie harmonogramów i weryfikacja list obecności;- Prowadzenie rekrutacji pracowników;- Naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie list płac oraz rozliczanie umów cywilno- prawnych;- Prowadzenia dokumentacji zasiłkowej, rozliczanie wynagrodzeń chorobowych i zasiłków;- Prowadzenie dokumentacji ubezpieczeniowej, sporządzanie deklaracji ZUS, PIT oraz wymaganych przepisami sprawozdań do US, GUS oraz PEFRON; - Wystawianie wymaganych przepisami dokumentów oraz zaświadczeń dla pracowników;- Sporządzanie raportów oraz zestawień na potrzeby wewnętrzne firmy;- Monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy, prawa podatkowego oraz ubezpieczeń społecznych.
INSTAL PROJEKT GAWŁOWSCY ŚCIERZYŃSCY SPÓŁKA JAWNA - 2017-01-25 - Kruszyn (kujawsko-pomorskie)
Pozyskiwanie i obsługa klientów, sporządzanie ofert handlowych, prowadzenie negocjacji handlowych, doradztwo techniczne, współpraca z działem realizacji zamówień
BUGLO Place Zabaw Sp. z o.o. Sp. Komandytowa - 2016-08-05 - Koszalin (zachodniopomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-10-30 - Warszawa (mazowieckie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2016-04-22 - Radziejów (kujawsko-pomorskie)
tworzenie ofert sprzedażowych, koordynacje procesu sprzedazy produktow, realizacja założonych planów sprzedażowych, negocjowanie umów i warunków handlowych, podejmowanie działań marketingowych w celu zwiększenia sprzedaży prpduktów lub usługi
kontakt przez PUP - 2018-03-09 - Zduńska Wola (łódzkie)
ocena klienta pod względem zdolności kredytowej, bezpośredni kontakt z klientem hiszpańskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2016-01-27 - Konstantynów Łódzki (łódzkie)
Opracowywanie wymagań technicznych, przy współpracy z dostawcami i odbiorcami materiałów w kraju i zagranicą.Badanie materiałów nowej generacji i stosowanych w produkcji bieżącej spadochronów, sprawdzanie jakości materiałów i prowadzenie reklamacji, wykonywanie sprawozdań z badań.Unifikacja, typizacja materiałów, opiniowanie doboru materiałów i technologiczności konstrukcji wyrobów.Poszukiwanie nowych materiałów.
Air-Pol Sp. z o.o. - 2017-08-03 - Legionowo (mazowieckie)
doradztwo w zakresie doboru produktu reklamowego i przygotowania kampanii reklamowej,sprzedaż reklam
Auto Box Advertising - 2016-12-06 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Obsługa klientów, sprzedaż bezpośrednia. Praca w godz. 6-14, 14-22.
kontakt przez PUP - 2018-05-09 - Łódź (łódzkie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-13 - Bieżuń (mazowieckie)
- profesjonalne i zindywidualizowane doradztwo oraz sprzedaż produktów bankowych i pozabankowych przy jednoczesnej obsłudze operacyjnej klientów,- dopasowywanie oferty produktowej do potrzeb klienta,- pozyskiwanie i budowanie długotrwałych relacji z klientami,- realizowanie zadań sprzedażowych,zapewnienie klientom profesjonalnej i najwyższej jakości obsługi,- dbałość o standardy obsługi klienta oraz kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy,- obsługa punktu kasowego
kontakt przez PUP - 2017-11-24 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
przygotowanie i prowadzenie dokumentacji kadrowej, księgowej i urlopowej, prowadzenie akt osobowych, ewidencji czasu pracy, sporządzanie listy płac i dokumentów rozliczeniowych ZUS, zarządzanie zasobami rzeczowymi, prowadzenie dokumentacji administracyjno- biurowej
Centrum Integracji Społecznej Krajowe Zrzeszenie Ludowe Zespoły Sportowe - 2018-08-03 - Mielno (zachodniopomorskie)
Sprzedaż wyrobów i usług firmy Zmer, pozyskiwanie klientów, obsługa obecnych klientów, realizacja zakupów zgodnie z zapotrzebowaniem
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNE APARATÓW I KONSTRUKCJI ENERGETYCZNYCH ZMER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-06 - Kalisz (wielkopolskie)
Samodzielne prowadzenie procesu rekrutacji i selekcji kandydatów, prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych.
Bixen Sp. z o. o. - 2018-06-27 - Gdańsk (pomorskie)
Opracowywanie wniosków dot. wszczęcia postępowania o udzielenie zamówień publicznych programów, inwestycji, dokumentacji projektowej, ekspertyz oraz robót budowlanych dla zadań ujętych w Planach Inwestycji Budowlanych.Sprawdzanie dokumentacji i jej zgodności z umową i kompletność.
Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Lublinie - 2017-10-02 - Lublin (lubelskie)
Dbałość o stan techniczny i naprawę urządzeń na terenie hotelu, osiąganie optymalnych parametrów użytkowych urządzeń i systemów oraz pilnowanie działań prewencyjnych w zakresie wyposażenia technicznego obiektu.
Hotel Narvil Sp. z o.o. - 2017-10-06 - Serock (mazowieckie)
- sprzedaż kursów językowych stacjonarnych oraz obozów językowych klientom indywidualnym, - doradztwo w sprawie wyboru kursów, - koordynacja kursów (kontakty z grupami, lektorami), - prowadzenie bazy kursantów oraz uczestników obozów w programie komputerowym (wpisywanie danych, drukowanie list uczestników), - obsługa administracyjna zgloszeń i rezerwacji, - wystawianie faktur VAT na opłaty za kursy i fiskalizacja na kasie fiskalnej. Wynagrodzenie: pensja podstawowa, bezpłatny kurs językowy, szkolenia. Godziny pracy: od poniedziałku do piątku od 10.00 do 18.00, niektóre soboty - 9:00-15:00. Forma zatrudnienia: umowa zlecenie na okres próbny (1 m-c), po sprawdzeniu się umowa o pracę (8-godzinny etat).Oferta dostępna w sali C, E. Kontakt z pracodawcą - CV wyłącznie w PDF przesyłać na adres: praca (at) lektor.com.pl
SZKOŁA JĘZYKÓW OBCYCH LEKTOR WIESŁAWA MYSZKOWSKA, ROMAN MYSZKOWSKI SPÓŁKA JAWNA - 2017-05-29 - Wrocław (dolnośląskie)
prognozowanie i analiza sprzedaży, monitoring bieżącego otoczenia rynkowego, projektowanie i programowanie aplikacji firmowej w języku objective- C, która będzie wykorzystana wewnątrz firmy, badanie procesów ekonomicznych (finansowych) firmy, miejsce wykonywania pracy teren całej Polski
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Kraków (małopolskie)