SPECJALISTA DO SPRAW ROZWOJU ZAWODOWEGO Bolesławiec oferta pracy Dolnośląska Wojewódzka Komenda OHP we Wrocławiu
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW ROZWOJU ZAWODOWEGO
Wynagrodzenie: od 2 365 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie szkoleniowej działalności kursowej umożliwiającej młodzieży zdobycie kwalifikacji zawodowych, doskonalenie zawodowe, reorientację zawodową oraz ukształtowania aktywnych postaw na ryku pracy; przygotowywanie planu szkoleń; pozyskiwanie oferty szkoleń dla młodzieży; pośrednictwo między młodzieżą zainteresowaną szkoleniami a zakładami pracy gotowymi do przeprowadzenia szkoleń; koordynacja szkoleń realizowanych przez podmioty zewnętrzne. Praca w systemie jednozmianowym w godzinach 07:45 15:45. Miejsce wykonywania pracy: Młodzieżowe Centrum Kariery OHP w Bolesławcu Al. Tysiąclecia 51. Data rozpoczęcia zatrudnienia listopad 2018.
Data publikacji: 2018-10-22
Lokalizacja: Bolesławiec (dolnośląskie)
Pracodawca: Dolnośląska Wojewódzka Komenda OHP we Wrocławiu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:1000 Lecia 51, 59-700 Bolesławiec, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie szkoleniowej działalności kursowej umożliwiającej młodzieży zdobycie kwalifikacji zawodowych, doskonalenie zawodowe, reorientację zawodową oraz ukształtowania aktywnych postaw na ryku pracy; przygotowywanie planu szkoleń; pozyskiwanie oferty szkoleń dla młodzieży; pośrednictwo między młodzieżą zainteresowaną szkoleniami a zakładami pracy gotowymi do przeprowadzenia szkoleń; koordynacja szkoleń realizowanych przez podmioty zewnętrzne. Praca w systemie jednozmianowym w godzinach 07:45 15:45. Miejsce wykonywania pracy: Młodzieżowe Centrum Kariery OHP w Bolesławcu Al. Tysiąclecia 51. Data rozpoczęcia zatrudnienia listopad 2018.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 365 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW ROZWOJU ZAWODOWEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bolesławiec
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bolesławiecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bolesławiec
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw rozwoju zawodowego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 365 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 05.11.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe - specjalność pedagogika, doradztwo zawodowe; 1 rok doświadczenia zawodowego, komunikatywność, otwartość, łatwość nawiązywania kontaktów z ludźmi, praca pod presją czasu, obsługa komputera (Word, Excel).
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy:
Dolnośląska Wojewódzka Komenda OHP we Wrocławiu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu
Adres pracodawcy:
Wyb. J.Słowackiego 9, 50-413 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Kontakt z pracodawca telefoniczny numer telefonu 71 71 344 65 70.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: Wyb. J.Słowackiego
Numer budynku pracodawcy: 9
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rozwoju zawodowego
Data dodania oferty pracy: 22.10.2018
Oferta pracy ważna do: 05.11.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 22.10.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 22.10.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie listy płac, naliczanie i ewidencja wynagrodzenia chorobowego pracowników, sporządzanie rozliczeń, zestawień i deklaracji do ZUS i do US.
kontakt przez PUP - 2016-05-18 - Andrychów (małopolskie)
Kontrola jakości produktów i zgodności ze standardami, wprowadzanie towaru na stan magazynowy, doskonalenie pracowników w jakości sortowanych produktów
kontakt przez PUP - 2017-07-04 - Świebodzin (lubuskie)
Manager ds. sprzedaży z j. serbskim/chorwackim - Nowy Sącz Firma Linemedia Sp. z o. o. - operator portalu internetowego Autoline.pl poszukuje pracownika do swojego oddziału w Nowym Sączu na stanowisko Manager ds. sprzedaży.Zakres obowiązków:- aktywna sprzedaż produktów portalu klientom biznesowym- poszukiwanie nowych odbiorców i utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi- fakturowanieWymagania:- wykształcenie min. średnie - studenci w trakcie studiów licencjackich lub magisterskich zaocznych- wysoka kultura osobista- umiejętność obsługi komputera i rozmowy przez telefon- znajomość funkcjonowania stron internetowych- min. dobra znajomość języka serbskiego/chorwackiego OBOWIĄZKOWO- mile widziane znajomość innych języków obcych- doświadczenie w sprzedaży będzie dodatkowym atutemFirma oferuje:- umowę o pracę- możliwość rozwoju zawodowego- atrakcyjny system wynagrodzeń- pracę w młodym, międzynarodowym zespole Kontakt: nzr (at) linemedia.com
LINEMEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-09 - Nowy Sącz (małopolskie)
Udzielanie porad lekarskich osobom pozbawionym wolności. Prowadzenie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami. Podejmowanie decyzji o przyjęciu chorych do izby i kierowanie do szpitala zgodnie ze wskazaniami lekarskimi i obowiązującym trybem postępowania. Wydawanie opinii o stanie zdrowia osadzonych.
Areszt Śledczy w Koszalinie - 2018-04-06 - Dobrowo (zachodniopomorskie)
Prowadzenie dokumentacji kadrowej
Favet Sp. z o.o. Kruszewnia - 2016-07-08 - Kruszewnia (warmińsko-mazurskie)
1) prowadzenie rekrutacji na organizowane przez CKU formy kształcenia,2) prowadzenie dokumentacji słuchaczy oraz uczestników poszczególnych usług szkoleniowych,3) sporządzanie umów cywilnoprawnych,4 ) weryfikacja opłat za świadczone usługi edukacyjne,5) prowadzenie spraw administracyjno-technicznych związanych z organizowanymi formami kształcenia,6) tworzenie bazy danych pracodawców województwa dolnośląskiego,7) zamieszczanie ofert w Bazie Usług Rozwojowych oraz ich aktualizacja,8) udzielanie informacji na temat oferty edukacyjnej CKU,9) aktualizacja strony internetowej CKU,10) przygotowanie sprawozdań cząstkowych i końcowych w zakresie prowadzonych spraw,11) przygotowanie i przekazanie gromadzonej dokumentacji do archiwum.
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Witelona w Legnicy - 2018-03-14 - Legnica (dolnośląskie)
Praca w spółce działającej na rynku nieruchomości, związana z wyjazdami w obrębie całego kraju.
PROFAM Sp. z o.o. - 2017-04-04 - Jawor (dolnośląskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-11-09 - Warszawa (mazowieckie)
realizacja zamówień z ukraińsko- i rosyjskojęzycznymi klientami - piniaty
MAMFRAJDE.PL JOANNA JASZCZUK - 2018-10-09 - Marki (mazowieckie)
SPECJALISTA DS TECHNICZNYCH
PHYTOPHARM KLĘKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-03-03 - Klęka (wielkopolskie)
Obsługa klienta. Ofertowanie, składanie zamówień.
kontakt przez PUP - 2018-05-03 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
prezentowanie oferty firmy, doradctwo z zakresu odpowiednich rozwiązań dla klienta, sporządzanie projektów dokumentacji zamówień.
kontakt przez PUP - 2017-11-27 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
pozyskiwanie pracowników z państw wschodnich, czynna rekrutacja, przygotowywanie ofert pracy, współpraca z instytucjami zagranicznymi
kontakt przez PUP - 2018-01-10 - Żyrardów (mazowieckie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży na rynku indyjskim, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów z Indii, kontakt z kontrahentami i klientami z Indii
kontakt przez PUP - 2017-07-26 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
- poszukiwanie nowych dostawców- prowadzenie negocjacji cenowo-terminowych- zapewnienie dostępności materiałów- przygotowywanie zamówień- kontrola terminowej realizacji- współpraca z pozostałymi działami
KAPLAST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-07-19 - Rabka-Zdrój (małopolskie)
szycie odzieży roboczej
kontakt przez PUP - 2017-09-18 - Kraśnica-Kolonia (wielkopolskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2016-04-26 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
projektowanie i prowadzenie kampanii w mediach interakrywnych;kreowanie i planowanie strategii kampanii marketingowych;projektowanie graficzne
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Częstochowa (śląskie)
- Więcej informacji na stronie http://www.mdkligota.pl/news- Zadania wykonywane na stanowisku: prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowo-płacowej (akta osobowe, zaświadczenia, umowy, aneksy, świadectwa pracy, ewidencja czasu pracy), prowadzenie wszelkiej dokumentacji związanej z ubezpieczeniami społecznymi, zdrowotnymi, obsługa programu Płatnik, monitorowanie uprawnień urlopowych i wykorzystania urlopów, kontrola ważności badań lekarskich, wystawianie skierowań na badania lekarskie i dokumentów ZUS, rozliczanie czasu pracy (urlopy, zwolnienia lekarskie itp.), prowadzenie ewidencji czasu pracy, obliczanie zasiłków chorobowych, wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu, sporządzanie dokumentów w zakresie zatrudniania i zwalniania pracowników, prawidłowe i terminowe naliczanie wynagrodzeń, zasiłków, sporządzanie list płac wynagrodzeń za pracę, wynagrodzeń za czas choroby, nagród, zasiłków płatnych z ZUS, umów-zleceń, prowadzenie i aktualizowanie danych w systemie kadrowo-płacowych, sporządzanie deklaracji i przeprowadzanie rozliczeń z ZUS, US, sporządzanie sprawozdań do GUS, egzekwowanie należności na podstawie tytułów wykonawczych, wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego.- Wynagrodzenie: 2500 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 7:00-15:00. Wymagania konieczne:- wykształcenie : min. średnie, mile widziane wykształcenie wyższe,- staż pracy minimum 3 lata w dziale kadrowo-płacowym,- znajomość przepisów prawa pracy, podatkowych i ubezpieczeń społecznych, - znajomość przepisów w zakresie zatrudniania na umowy cywilne,- dobra znajomość programów komputerowych m.in. Symfonia kadry i płace, Płatnik, Microsoft Office Excel, Word,- umiejętność redagowania pism, - umiejętność zarządzania własnym czasem pracy,- kreatywność i umiejętność budowania relacji w zespole,- zaangażowanie w powierzone obowiązki.Wymagania dodatkowe: samodzielność i zaangażowanie, dyspozycyjność
MIEJSKI DOM KULTURY "LIGOTA" W KATOWICACH - 2018-10-01 - Katowice (śląskie)
Sprzedaż massmailingowa oraz telefoniczna usług szkoleniowych, praca z bazami danych oraz budowa własnej bazy klientów, nazwiązywanie i utrzymywanie kontaktów z klientami, aktywne pozyskiwanie nowych klientów i budowanie z nimi długofalowych relacji, profesjonalna obsługa klienta, badanie potrzeb szkoleniowych klientów, aktywny udział w budowaniu oferty szkoleniowej, inne prace związane z realizacją usług szkoleniowychWymagania: wykształcenie wyższe, umiejętnośći: sprzedażowe i komunikacyjne, dobra organizacja pracy własnej, mile widziane prawo jazdy kat. B i własny samochód, mile widziane doświadczenie w sprzedaży/telemarketingupraca 8-16, możliwość pracy na umowę zleceniecv na e-mail: centrum (at) frdl.szczecin.pl
FUNDACJA ROZWOJU DEMOKRACJI LOKALNEJ - 2017-01-19 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Uczestnictwo w eventach, sprzedaż
kontakt przez PUP - 2017-10-31 - Warka (mazowieckie)
Wykształcenie min. srednie, bardzo dobra znajomość programu Excel. Charakterystyka pracy: prowadzenie rozliczeń mediów, import/eksport danych, przygotowywanie sprawozdań, raportów. Kontakt z pracodawcą e-mailowy: biuro (at) energosystemrybnik.pl.
ENERGOSYSTEM SP. Z O.O. - 2016-01-19 - Rybnik (śląskie)
ZGODNIE Z WNIOSKIEM
kontakt przez PUP - 2017-10-18 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
Przygotowywanie programów oraz cenników, poznanie technik sprzedaży, kompletowanie dokumentów do sprzedaży, obsługa klienta, przygotowywanie samochodów do sprzedaży. Wykształcenie min. średnie, obsługa komputera, dyspozycyjność, kontaktowość, umiejętność pracy w grupie.
kontakt przez PUP - 2016-03-02 - Mysłowice (śląskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-05-18 - Warszawa (mazowieckie)
- kontakt z klientem anglojęzycznym i francuskojęzycznym- monitorowanie terminowego regulowania należności- przygotowywanie przeterminowanych wierzytelności- analiza i rejestrowanie różnic między fakturą i oryginalnym zamówieniem
kontakt przez PUP - 2018-08-01 - Łódź (łódzkie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-05-23 - Warszawa (mazowieckie)
wykształcenie bez znaczenia, doświadczenie jako kierowca, prawo jazdy C lub C/E + kwalifikacje. Transport po kraju.
Firma Handlowo Usługowa Danuta Tomaszewska - 2016-06-09 - Pogorzałki Wielkie (wielkopolskie)
kontakty z klientami, wyjazdy na targi, dbanie i budowanie wizerunku firmy
BUNASTA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-27 - Porosły (podlaskie)