SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY Besiekierz Rudny oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: pozyskiwanie nowych klientów, utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami, analizownie wyników sprzedazy, tworzenie dokumentów
Data publikacji: 2020-11-10
Lokalizacja: Besiekierz Rudny (łódzkie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Besiekierz Rudny, powiat: zgierski, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
pozyskiwanie nowych klientów, utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami, analizownie wyników sprzedazy, tworzenie dokumentów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Besiekierz Rudny
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 10
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: zgierski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1020
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.11.2020
Data zakończenia pracy: 30.06.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: PRAWO JAZDY KAT. B*
wymagania_wymaganiaKonieczne_uprawnieniaSzczegoly_0: Array
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
danePracodawcy_nip: 7272801344
danePracodawcy_regon: 364397946
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zgierzu
Adres pracodawcy:
Barona 10/10, 95-100 Zgierz, powiat: zgierski, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
skierowanie-oferta dostępna wyłącznie dla osób zarejestrowanych w PUP w Zgierzu, dane pracodawcy dostępne w Urzędzie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 10
Powiat pracodawcy: zgierski
danePracodawcy_kodPowiatu: 1020
Gmina pracodawcy: Zgierz
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Zgierz
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0959263
Ulica pracodawcy: Barona
Numer budynku pracodawcy: 10
danePracodawcy_nrLokalu: 10
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zgierzu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|243305
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|426
Data dodania oferty pracy: 10.11.2020
Oferta pracy ważna do: 30.11.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 10.11.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 10.11.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?e88438069817e1131b0895f7afdaee11
Podobne oferty pracy
Wykonywanie zadań w zakresie przeprowadzania zamówień usług, robót i dostaw w Projekcie, - monitoring realizacji umów zawartych w Projekcie, - wykonywanie prac mających na celu wyłonienie wykonawców usług/dostaw na potrzeby Projektu, - prawidłowe wyspecyfikowanie, nadzór nad realizacją i odbiór usług/dostaw dla Projektu, - współpraca ze specjalistą ds. promocji projektu w zakresie realizacji zadań PR, - współpraca z zespołem projektowym w celu opracowywania raportów, - współpraca z kancelarią prawną świadczącą usługi na rzecz Instytutu Badawczego Leśnictwa, - monitorowanie i nadzorowanie udostępniania danych projektowych dla Interesariuszy Projektu, - prowadzenie, organizowanie, nadzorowanie i kontrola prawidłowości sporządzania dokumentacji Projektu we współpracy z zespołem projektowym, - sporządzanie dokumentów formalnych związanych z realizacją zadań projektowych, - inne prace administracyjne związane z prowadzeniem Projektu LIFE+, - współpraca z Beneficjentami Programu LIFE w zakresie powierzonych obowiązków, - udział w szkoleniach związanych z powierzonymi obowiązkami, - wsparcie Biura Projektu w wykonywaniu prac administracyjnych oraz wykonywanie pozostałych zadań zleconych przez przełożonych.
INSTYTUT BADAWCZY LEŚNICTWA - 2019-03-25 - Raszyn (mazowieckie)
- Aktywne doradztwo produktowe: -Dbanie o wygląd ekspozycji produktowej - - Montaż i uzupełnianie materiałów reklamowych-Zatowarowwywanie półek zgodnie ze standardami merchandisingowymi -Dbałość o relacje z personelem placówki handlowej -Raportowanie dostępności produktów i sporządzanie
JET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-16 - Żory (śląskie)
Nadzór nad produkcją betonu, przewóz i dostarczenie do wskazanego przez pracodawcę miejsca rozładunku, prowadzenie rozmów z potencjalnymi klientami z rynku wschodniego.
kontakt przez PUP - 2016-06-17 - Boruja Kościelna (wielkopolskie)
staż
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Kraków (małopolskie)
rozpatrywanie zapytań związanych z procesem obciążenia zwrotnego proaktywne zarządzanie codziennymi zapytaniami o własny portfel klientów, w tym: tworzenie rozliczeń obciążenia zwrotnego-wysyłanie list kredytów, przygotowywanie raportów, prowadzenie archiwów ; konfigurowanie, aktualizowanie i monitorowanie rozl iczeń międzyokresowych ; kontrola roszczeń o obciążeniezwrotne poprzez raportowanie i analizy-zarządzanie portalem klienta (nowe wpisy, obsługa użytkowników) bycie łącznikiem między sprzedażą, dystrybucją i jednostką biznesową poprzez rozwijanie silny ch i otwartych relacji
kontakt przez PUP - 2020-01-08 - Kraków (małopolskie)
- sporządzanie sprawozdań budżetowych Rb, finansowych- otwieranie i zamykanie ksiąg rachunkowych- prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z obowiązującymi zasadami i przepisami prawnymi- bieżącą kontrolę rejestrowanych operacji gospodarczych w systemie ZWSI RON poprzez analizę raportów i zestawień- systematyczna kontrola zgodności sald kasy, rachunków bankowych
CENTRUM ZASOBÓW INFORMATYCZNYCH - 2020-02-13 - Warszawa (mazowieckie)
-
Sąd Okręgowy w Bydgoszczy - 2016-05-17 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
• Zapewnienie ciągłości produkcji,• Kierowanie zespołem operatorów,• Ustawianie maszyn i zwalnianie produkcji seryjnej,• Usuwanie drobnych usterek (zacięcia, reset maszyny, zła pozycja detalu oraz innych),• Udoskonalanie organizacji pracy w podległych obszarach.
kontakt przez OHP - 2018-02-05 - Pyrzyce (zachodniopomorskie)
Zarządzanie środkami transportu, ustalanie rozkładu jazdy, prowadzenie ubezpieczeń pasażerów. Ewidencja czasu pracy i odpoczynku kierowców.
EWE-TRANS Sp. z o.o. - 2016-04-26 - Zamość (lubelskie)
-współudział w wykonywaniu: dokumentacji projektowo-kosztorysowej, prac remontowych i inwestycyjnych-sporządzanie planów związanych ze zmianami infrastruktury i planów rocznych remontów w obiektach szpitalnych
Zespół Opieki Zdrowotnej w Skarżysku-Kamiennej - 2019-12-13 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
Obsługa kasowo-płacowa pracowników tymczasowych. Sporządzanie umów, wystawianie świadectw pracy. Prowadzenie teczek osobowych. Rozliczanie czasu pracy. Dbanie o zamówienia zakupowe. Dyżury u klientów.
ADECCO POLAND Sp. z o.o. - 2016-07-29 - Legnica (dolnośląskie)
pozyskiwanie towaru do sprzedazy z zagranicy, sprzedaż, eksport i import towaru sprzedaż towaru w siedzibie firmy
kontakt przez PUP - 2018-03-19 - Darłowo (zachodniopomorskie)
nadzór nad sprawami administracyjnymi związanymi ze składaniem wniosków poprzedzających rozbiórki budynków; monitorowanie terminów; tworzenie instrukcji oraz procedur; analizy kosztów; zapewnienie obiegu dokumentów
DSR Catarin Sp. z o.o, Spółka komandytowa - 2015-12-01 - Markowice (kujawsko-pomorskie)
sporządzanie raportów i sprawozdań w zakresie spraw dotyczących zatrudnienia zgodnie z obowiązującymi przepisami i terminami;przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy, także na podstawie umów cywilnoprawnych, oraz zmianami w warunkach pracy i płacy;prowadzenie akt osobowych zgodnie z wymaganiami prawa pracy;
kontakt przez PUP - 2019-03-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
organizowanie zaopatrzenia, przyjmowanie dostaw towarów, przygotowywanie produktów do sprzedaży, przyjmowanie i rejestrowanie zamówień na towary w hurtowniach, sporządzanie faktur za towary, załatwianie rekrutacji zakupionych towarów, praca na terenie województwa śląskiego, terytorium RP i UE
ALTERA NATURA Sp. z o.o. - 2017-12-18 - Sosnowiec (śląskie)
Wykształcenie: średnie techniczne (mechanik samochodowy, technik budownictwa); znajomość zagadnień i procedur związanych z eksploatacją pojazdów samochodowych; prawo jazdy kat.B; zakres obowiązków: monitorowanie stanu technicznego pojazdów; nadzór oraz zlecanie napraw i przeglądów samochodów; obsługa aministracyjna floty samochodowej; koordynowanie ubezpieczeń komunikacyjnych (nadzór, likwidacja szkód); inne prace zlecone; jedna zmiana; możliwość pracy na 1/2 etatu; miejsce pracy: Gliwice
BARIL COATINGS POLSKA TTK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2020-06-30 - Gliwice (śląskie)
Sporządzanie ofert dla klientów, utrzymywanie dobrych relacji z klientami firmy, opracowywanie wpływających zamówień, prowadzenie negocjacji z dostawcami.
TRADYCJA FABRYKA OKIEN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-03-16 - Nowy Sącz (małopolskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-07-11 - Warszawa (mazowieckie)
Zapoznanie się z przepisami BHP I P.POŻ. Prowadzenie dokumentacji procesu rekrutacji i selekcji kandydatów. Sporządzanie opisu stanowiska pracy,określanie źródeł pozyskiwania kandydatów.
kontakt przez PUP - 2016-01-05 - Lublin (lubelskie)
d
kontakt przez PUP - 2018-11-15 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
tłumaczenie tekstów marketingowych, produktów, regulaminów z j. polskiego na j. rumuński i mołdawski, obsługa telefoniczna i mailowa klienta zagranicznego - udzielanie informacji odnośnie towaru, wysyłki, kosztów, przebiegu transakcji oraz warunków zakupowych, rozwiązywanie problemów związanych z niezrealizowaniem lub opóźnieniem zamówienia
kontakt przez PUP - 2019-08-23 - Wrocław (dolnośląskie)
prace biurowe związane z organizacją transportu, monitorowanie i nadzorowanie procesów transportowych, optymalizacja i kontrola kosztów, sporządzanie analiz i raportów
kontakt przez PUP - 2016-11-25 - Jankowice (śląskie)
rozwijanie sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów wietnamskich, kontaktowanie się z kontrahentami i klientami z Wietnamu
kontakt przez PUP - 2018-07-25 - Jabłonowo (mazowieckie)
Sprzedaż i doradztwo w zakresie ochrony roślin, prace magazynowe.Praca jednozmianowa w godzinach 08.00-16.00 lub 10.00-18.00.Wysokość wynagrodzenia do uzgodnienia.
FOLJAN Katarzyna Siadkowska - 2019-04-08 - Skarżyn (mazowieckie)
Rozliczanie wynagrodzeń i świadczeń.Przygotowywanie list płac.Sporządzanie deklaracji PIT,PFRON,ZUS.Praca w godzinach od 08:00 do 16:00.
ELWIRA DURKOWSKA "TAX" BIURO RACHUNKOWE - 2020-08-13 - Stargard (zachodniopomorskie)
Rozwój sieci dystrybucyjnej wyszukiwanie i pozyskiwanie klientów hurtowych i sieciowych; Kompleksowa obsługa procesu sprzedaży (obsługa bieżących zamówień, doradztwo, przygotowanie ofert, kontrola procesu realizacji zamówienia, analiza współpracy z kontrahentem); Analiza profilu działalności obecnych i potencjalnych klientów wraz z aktywizacją sprzedaży; Analiza sprzedaży w kanale hurtowym i nowoczesnym (analiza sprzedaży produktów, analizy aktywności/potencjału/rozwoju kontrahentów, analiza konkurencji dostawcy/produkty) Prowadzenie spotkań handlowych i prezentacja produktów; Opracowywanie raportów sprzedażowych; Realizacja celów sprzedażowych; Reprezentowanie firmy na targach i spotkaniach branżowych oraz kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy;
kontakt przez PUP - 2019-08-14 - Chorzów (śląskie)
uczestniczenie w negocjacjach, uzgodnieniach zapisów umownych z podwykonawcami na budowie,weryfikacja i opiniowanie umów podwykonawczych zawieranych z dalszymi podwykonawcami,kompletowanie dokumentów niezbędnych do akceptacji umów przez Zamawiającego, zgłaszanie firm podwykonawczych jako oficjalnych podwykonawców do Zamawiającego,przygotowanie propozycji korespondencji pomiędzy Wykonawcą, a Zamawiającym w kwestiach spornych dotyczących wykonawstwa robót, interpretacji zapisów Kontraktu, umów podwykonawczych, zgłoszeń podwykonawców, prowadzenie korespondencji z podwykonawcami, kontrahentami oraz dostawcami usług i materiałów,kontrola prawidłowości realizacji umów podwykonawczych, a zwłaszcza kwestii spornych, prowadzenie rejestru i archiwizacja umów na budowie, wsparcie pracowników technicznych budowy w zakresie interpretacji norm, przepisów i umów.
BUDIMEX SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-08-29 - Bogatynia (dolnośląskie)
wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2020-02-21 - Polkowice (dolnośląskie)
ewidencja odpadów, wystawianie kart przekazania odpadów, obsługa wagi samochodowej, praca biurowa
Zakład Ogólnobudowlany Jerzy Nowak - 2016-06-27 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Prowadzenie systemów płacowych, naliczanie zasiłków chorobowych,wynagrodzeń pracowniczych. Prowadzenie analizy funduszu płac. Sporzadzanie sprzawozdania z zakresu zatrudnienia i funduszu płac. Sprawdzanie kart pracy.Sporzadznie listy płac dotyczących pracowników zleconych i innych.Naliczanie i odprowadzanie podatku dochodowego od osób fizycznych, sporządzanie deklaracji ZUS.
kontakt przez PUP - 2018-07-31 - Myślibórz (zachodniopomorskie)