SPECJALISTA DS. BUDOWY I ROZWOJU SIECI SPRZEDAŻY/FRANCZYZY B2B EU Opole oferta pracy MSX Internacional NOX Groupe sp z o.o. Sp.K
Stanowisko: SPECJALISTA DS. BUDOWY I ROZWOJU SIECI SPRZEDAŻY/FRANCZYZY B2B EU
Wynagrodzenie: od 5 500 PLN
Zakres obowiązków: zarządzanie i rozwój sieci sprzedaży na rynku niemieckojezycznym, koordynowanie procesów otwierania nowych punktów, przygotowywanie i wdrażanie działań optymalizujących sieć sprzedaży, identyfikowanie i weryfikowanie potencjału sieci sprzedaży oraz działania zmierzające do zwiekszenia efektywności sprzedaży, budowanie narzedzi i programów do efektywności sieci sprzedaży, przygotowywanie i wdrazanie programów rozwojowych dla punktów sprzedaży, inicjowanie i wdrażanie działań marketingowych w punktach sprezdaży, tworzenie procedur, wytycznych, standardów pracy dla sieci sprzedaży.
Data publikacji: 2020-06-18
Lokalizacja: Opole (opolskie)
Pracodawca: MSX Internacional NOX Groupe sp z o.o. Sp.K
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wrocławska 113, 45-873 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
zarządzanie i rozwój sieci sprzedaży na rynku niemieckojezycznym, koordynowanie procesów otwierania nowych punktów, przygotowywanie i wdrażanie działań optymalizujących sieć sprzedaży, identyfikowanie i weryfikowanie potencjału sieci sprzedaży oraz działania zmierzające do zwiekszenia efektywności sprzedaży, budowanie narzedzi i programów do efektywności sieci sprzedaży, przygotowywanie i wdrazanie programów rozwojowych dla punktów sprzedaży, inicjowanie i wdrażanie działań marketingowych w punktach sprezdaży, tworzenie procedur, wytycznych, standardów pracy dla sieci sprzedaży.
Forma zatrudnienia: Kontrakt menedżerski
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|27
Zmianowość pracy: nie dotyczy
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|6
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 500 PLN
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. BUDOWY I ROZWOJU SIECI SPRZEDAŻY/FRANCZYZY B2B EU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Opole
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 16
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Opole
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1661
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Opole
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: regionalny kierownik sprzedaży
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 19.06.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
niemiecki, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_1: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
doświadczenie-2 lata w pracy na podobnym stanowisku, w otwieraniu i rozwoju punktów sprzedażowych, skuteczny negocjator, znajomość narzędzi wsparcia sprzedaży, doświadczenie we wdrażaniu standardów pracy i osługi klienta, efektywna praca pod presją czasu
Nazwa pracodawcy: MSX Internacional NOX Groupe sp z o.o. Sp.K
danePracodawcy_nip: 7543026496
danePracodawcy_regon: 160374794
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Adres pracodawcy:
Wrocławska 113, 45-873 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
cv wraz zklauzulą o ochronie danych osobowych na adres: kariera (at) msxinternational.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: opolskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 16
Powiat pracodawcy: m. Opole
danePracodawcy_kodPowiatu: 1661
Gmina pracodawcy: Opole
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Opole
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0965016
Ulica pracodawcy: Wrocławska
Numer budynku pracodawcy: 113
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|122106
Zawód wykonywany przez pracownika: regionalny kierownik sprzedaży
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 18.06.2020
Oferta pracy ważna do: 31.07.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 18.06.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 18.06.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?c6eb72fe3726ac15646871c55a282412
Podobne oferty pracy
-obsługa klienta-wystawianie dokumentów sprzedażowych
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE ELŻBIETA I JERZY PATER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-07 - Brzeźnica (podkarpackie)
porządkowanie dokumentacji pracowniczej, prowadzenie ewidencji czasu pracu, aktualizowanie danych w systemach kadrowo - płacowych, koordynowanie pracowników agencyjnych, archiwizowanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2020-06-17 - Chorzele (mazowieckie)
Rozliczanie bieżące firm pod kątem kadr, płac, ZUS.
Kuhn Biuro Rachunkowe Sp. z o.o. - 2017-12-07 - Wodzisław Śląski (śląskie)
wykształcenie min. średnie mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku,kultura osobista, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, otwartość na zdobywanie wiedzy, biegła obsługa komputera, telefoniczne doradztwo w zakresie energii elektrycznej, niezbędne narzędzia pracy, szkolenia produktowe przygotowujące do pracy, szkolenia podnoszące kwalifikacje, stabilna praca w branży o bardzo wysokim potencjale rynku, mozliwość rozwoju zawodowego w branży energetycznej.Umowa o dzieło, wynagrodzenie 12zł brutto / godz.
EKOSYNERGIA Sp.zo.o - 2016-09-21 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
organizowanie zaopatrzenia i przyjmowanie dostaw towarów, przygotowanie produktów do sprzedaży, przyjmowanie i rejestrowanie zamówień na towary w hurtowniach, sporządzanie faktur za towary, załatwianie rejestracjii zakupionych towarów, praca na terenie województwa śląskiego, terytorium RP i UE
NEMO REGERE Sp. z o.o. - 2018-01-03 - Sosnowiec (śląskie)
Zapoznanie się z regulaminem organizacyjnym Urzędu Miejskiego w Kartuzach, Regulaminem Pracy, instrukcją bezpieczeństwa, ustawą o ochronie danych osobowych oraz przepisami wewnętrznymi Zapoznanie się z obiegiem dokumentacjiObsługa kserokopiarki i komputera w zakresie właściwości Wydziału OrganizacyjnegoKompletowanie dokumentacji do załatwiania sprawZapoznanie się z procedurą wysyłki korespondencji Organizacją spotkań i naradFormułowanie pism urzędowychKontakty z klientami UrzęduWykonywanie prac administracyjnych Pisanie pismObsługa petentów Kompletowanie dokumentacji do archiwizowania zgodnie z instrukcją kancelaryjnąWysyłka korespondencji w zakresie właściwości Wydziału Organizacyjnego i Wydziału Spraw Obywatelskich
kontakt przez PUP - 2017-03-30 - Kartuzy (pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-12-21 - Warszawa (mazowieckie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ PUP W GDAŃSKU. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2016-05-27 - Gdańsk (pomorskie)
zarządzanie działem finansowym oraz podległymi pracownikami, kontrola efektywności działań spółki w perspektywie finansowej
kontakt przez PUP - 2016-07-26 - Żory (śląskie)
administrowanie bazy danych, udział w projekcie wdrożenia systemu ERP
Curtis Development Sp.z o.o. w W-e Dz. Przet.Tw. w Krzywonosi - 2019-03-06 - Krzywonoś (mazowieckie)
e-mail: krapkowice (at) oodr.pl
Opolski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Łosiowie - 2015-11-20 - Krapkowice (opolskie)
Przygotowywanie scoringu finansowego na podstawie dostarczonych dokumentów; przygotowywanie aplikacji kredytowych dla potrzeb podjęcia decyzji kredytowej przez Department Ryzyka Kredytowego; przygotowanie dokumentów dla produktów i zabezpieczeń kredytowych; przygotowywanie raportów; wspieranie pozostałych członków zespołu w kompleksowej obsłudze procesu kredytowego, w tym obsługa produktów kredytowych w systemie ewidencyjno- operacyjnym Banku. Dostarczanie wysokiej jakości usług zgodnie z oczekiwaniami Klienta Zewnętrznego i Wewnętrznego; praca w zgodzie z wewnętrznymi zasadami i procedurami Organizacji; samodzielne i odpowiedzialne wykonywanie zleconych zadań; udział i wsparcie dla projektów specjalnych i procesowanie niestandardowych przypadków; realizacja zadań zleconych przez bezpośredniego przełożonego.
kontakt przez PUP - 2018-04-12 - Kraków (małopolskie)
-Bieżąca obsługa kontaktów zagranicznych-Kompleksowa wysyłks krajowa-Przyjmowanie zamówień i wysyłka-Reklamacje-Fakturowanie i wyprowadzanie dokumentów CNR oraz specyfikacja wysyłkowa.
FABRYKA MEBLI "LIWEX" LIDIA SZARZYŃSKA WITOLD SZARZYŃSKI SPÓŁKA JAWNA - 2020-08-17 - Zagórz (podkarpackie)
Poszukiwanie nowych klientów,nowych rynków sprzedaży towaru,obsługa nowych kontraktów: przygotowywanie ofert, udział w spotkaniach z kontrahentami.
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWE Walerian Grzegorz Fabich - 2017-01-26 - Drawsko Pomorskie (zachodniopomorskie)
prowadzenie szkoleń na temat kultury panującej w indyjskich firmach oraz sposobach działania na rynku indyjskim
kontakt przez PUP - 2017-10-27 - Piaseczno (mazowieckie)
czynności związane z organizacją wszystkich form aktywizacji realizowanych przez Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
kontakt przez PUP - 2016-05-16 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
sprzedaż na stoisku PLAYrealizacja planów sprzedażowych i obowiązków konsultantapraca w godz. 8-16, 10-18
Mariusz Tylutki Firma Handlowo - Usługowa „PLAYMAX” - 2017-04-27 - Nowa Dęba (podkarpackie)
Specjalista do spraw kadr i płac - Biuro w MALBORKU obliczanie wynagrodzeń pracowników i przekazywanie środków pieniężnych na ich konta, rozliczanie przepracowanych godzin i dni ustawowo wolnych od pracy, dyżurów i wyjść prywatnych,ustalanie z zatrudnionymi spraw związanych z czasem wolnym od pracy, urlopami i zwolnieniami lekarskimi, nadzór nad wykonywaniem wymaganych dla danego stanowiska pracy badań wstępnych, okresowych i kontrolnych przez pracowników,rozliczenia z ZUS, Urzędem Skarbowym oraz PFRON (sporządzanie deklaracji, naliczanie zobowiązań, dokonywanie wpłat),sporządzanie sprawozdań oraz innych informacji na potrzeby GUS,współpraca z Urzędem Pracy w zakresie aktualnych i przyszłych dotacji oraz dofinansowań,rozliczanie benefitów pracowniczych,przyjmowanie i odpowiadanie na pisma urzędowe, organizacja kontaktu na płaszczyźnie urząd firma, asystowanie przy ewentualnej inspekcji PIP, dostarczanie wymaganej dokumentacji i udzielanie wyjaśnień,nadzór nad dopilnowaniem terminów szkoleń BHP i przeciwpożarowych, monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy, informowanie kierownictwa o zmianach dotyczących przedsiębiorstwa i opracowanie wymaganych przez nie działań.
KS SPORT M.KUJAWA, M.KRAWCZYK SPÓŁKA JAWNA - 2016-10-14 - Malbork (pomorskie)
- edycja zdjęć- aktualizacja oferty produktowej- przygotowywanie ofert- kontakt z klientem tureckim- przygotowywanie zamówień
kontakt przez PUP - 2019-02-06 - Łódź (łódzkie)
wymagania: wykształcenie wyższe (kierunek bez znaczenia), dobra znajomość zagadnień zarządzania jakością w zakładzie opieki zdrowotnej, wymagań normy ISO 9001:2015 oraz narzędzi zapewnienia jakości, doświadczenie w obszarze koordynacji, funkcjonowania oraz doskonalenia systemu zarządzania jakością w organizacjizakres obowiązków: nadzór i koordynacja działania systemu zarządzania, udział w działaniach służących rozwojowi i doskonaleniu wdrożonego systemu
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W KROTOSZYNIE - 2018-12-10 - Krotoszyn (wielkopolskie)
- prowadzenie zajęć edukacyjnych;- prowadzenie dokumentacji dydaktycznej;- organizacja pracy jednostki edukacyjnej;- reprezentowanie jednostki na zewnątrz;- przygotowywanie dokumentacji dydaktycznej;- prowadzenie sprawozdawczości jednostki;- bieżąca obsługa słuchaczy w zakresie dydaktycznym;- obsługa administracyjna biura;- organizacja odpowiedniego obiegu dokumentów w biurze.
Pasieka Pucer Dariusz Pucer - 2019-10-28 - Pastwiska (warmińsko-mazurskie)
analiza tras kierowcyweryfikacja kilometrówpraca w zespoleorganizacja stanowiska pracy
KOST-BET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-02-12 - Konopiska (śląskie)
szukanie odbiorców polskich owoców iwarzyw na rynkach wschodnich, prowadzenie negocjacji handlowych, zawieranie umów oraz prowadzenie dokumentacji sprzedażowej;
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Łęczeszyce (mazowieckie)
-prowadzenie obsługi księgowej szpitala-realizacja zapłat w systemie elektronicznym-sporządzanie sprawozdań-konstruowanie wskaźników i mierników oceny sytuacji finansowej-operatywny controling finansowy-ewidencja dokumentów finansowo-księgowych
Zespół Opieki Zdrowotnej w Skarżysku-Kamiennej - 2017-04-26 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
Obsługa administracyjna, współpraca z wykonawcami zleceń.
FIRMA AUDYTORSKA INTERFIN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-04 - Kraków (małopolskie)
sprzedaż, obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2020-04-20 - Kęty (małopolskie)
PRACE NA BUDOWIE BETONIARSKO-MURARSKIE TEREN CAŁEGO KRAJU.
BUDOWNICTWO PRZEMYSŁOWE I MIESZKANIOWE "KOLBUD" KRZYSZTOF RADECKI - 2016-02-09 - Dębica (podkarpackie)
SPORZĄDZANIE KALKULACJI CENOWYCH OFERTOWANYCH INWESTYCJI. PROWADZENIE UZGODNIEŃ TECHNICZNYCH Z KILENTAMI NA POTRZEBY OFERTY.PROWADZENIE UZGODNIEŃ TECHNICZNYCH Z PROJEKTANTEM. UCZESTNICTWO W WIZJACH LOKALNYCH I WYKONYWANIE OBMIARÓW. OFERUJEMY PRACĘ W DYNAMICZNIE ROZWIJAJACEJ SIE FIRMIE, PODNIESIENIE SWOICH KWALIFIKACJI.
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-PRODUKCYJNO-HANDLOWE NIWA JAN NIWA SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-03-17 - Ropczyce (podkarpackie)
Firma APROJEKT tworząca oddział w Siedlcach, poszukuje osób chcących rozwijać się w dziedzinie paszportyzacji sieci telekomunikacyjnych- sieci światłowodowych (FTTH-FTTB Szkieletowych), sieci HFC CATV (koncentrycznych RF + światłowodowych), kanalizacji, przyłączy i szaf telekomunikacyjnych, zasilania urządzeń telekomunikacyjnych. Zadania realizowane na wskazanym stanowisku: utrzymanie aktualnej informacji o sieci telekomunikacyjnej poprzez wprowadzanie oraz edycję danych w systemie paszportyzacji SmallWorld, weryfikowanie poprawności danych wprowadzonych do systemu paszportyzacji, udział w tworzeniu i kompletowaniu dokumentacji powykonawczej (praca w Siedlcach).
APROJEKT Jacek Szymczak - 2017-12-21 - Siedlce (mazowieckie)
Budowanie strategii rozwoju dla asortymentu BIO, rozwój i obsługa rynku włoskiego, zakupy z Włoch, rozbudowa portfolio dostawców, monitorowanie trendów i nowości, analiza rynku pod względem możliwości sprzedaży oraz dostepności produktów w kraju i za granicą.
GRUPA PRODUCENTÓW WARZYW PRIMAVEGA SP. Z O.O. - 2020-06-29 - Wróblewo-Osiedle (mazowieckie)