SPECJALISTA DS. BHP I P.POŻ. Łomża oferta pracy Państwowa Wyższa Szkoła Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży
Stanowisko: SPECJALISTA DS. BHP I P.POŻ.
Wynagrodzenie: od 1 300 PLN
Zakres obowiązków: Do podstawowych obowiązków należeć będzie między innymi: a) kontrola stanu bhp i ochrony przeciwpożarowej w Uczelni i jednostkach jej podległych;b) szkolenia z zakresu bhp i p.poż. dla pracowników Uczelni, studentów, zleceniobiorców;c) ocena ryzyka zawodowego;d) sporządzanie dokumentacji powypadkowej;e) opracowywanie regulacji wewnętrznych oraz dokumentacji w obszarze bhp. i ochrony p. poż.
Data publikacji: 2020-09-01
Lokalizacja: Łomża (podlaskie)
Pracodawca: Państwowa Wyższa Szkoła Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Akademicka 14, 18-400 Łomża, powiat: m. Łomża, woj: podlaskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Do podstawowych obowiązków należeć będzie między innymi: a) kontrola stanu bhp i ochrony przeciwpożarowej w Uczelni i jednostkach jej podległych;b) szkolenia z zakresu bhp i p.poż. dla pracowników Uczelni, studentów, zleceniobiorców;c) ocena ryzyka zawodowego;d) sporządzanie dokumentacji powypadkowej;e) opracowywanie regulacji wewnętrznych oraz dokumentacji w obszarze bhp. i ochrony p. poż.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: inna
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|5
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 80
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 300 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
; wynagrodzenie: od 1300 zł brutto/mc, praca między godz. 8.00 a 16.00
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. BHP I P.POŻ.
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łomża
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podlaskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 20
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łomża
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2062
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łomża
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inspektor bezpieczeństwa i higieny pracy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), specjalizacja: bezpieczeństwo i higiena pracy
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
WYMAGANIA: 1) wykształcenie wyższe o specjalności: "bezpieczeństwo i higiena pracy" lub studia podyplomowe w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracylub 2) wyk. wyższe i co najmniej 3-letni staż pracy w służbie bhplub 3) zawód technika bezpieczeństwa i higieny pracy oraz co najmniej 5- letni staż w służbie bhp.Uprawnienia/ umiejętności: niezależnie od spełnienia jednego z warunków określonych powyżej wymagana jest: znajomość obowiązujących przepisów w obszarze bhp i p.poż. oraz biegła znajomość obsługi komputera oraz programów Word i Excel.
Nazwa pracodawcy:
Państwowa Wyższa Szkoła Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży
danePracodawcy_nip: 7181947148
danePracodawcy_regon: 451202740
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łomży
Adres pracodawcy:
Akademicka 14, 18-400 Łomża, powiat: m. Łomża, woj: podlaskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV;* szczegóły oferty pracy można znaleźć na stronie: https://www.pwsip.edu.pl/pracownicy/oferty-pracy/aktualne
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podlaskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 20
Powiat pracodawcy: m. Łomża
danePracodawcy_kodPowiatu: 2062
Gmina pracodawcy: Łomża
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Łomża
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0957241
Ulica pracodawcy: Akademicka
Numer budynku pracodawcy: 14
Profil działalności pracodawcy: Szkoły wyższe
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łomży
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|325502
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor bezpieczeństwa i higieny pracy
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 01.09.2020
Oferta pracy ważna do: 18.09.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 01.09.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 01.09.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?ebf958cc48921c6c2853382da5674676
Podobne oferty pracy
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-06-29 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzedaż telefoniczna (branża opakowań), poszukiwanie potencjalnych odbiorców, tworzenie własnej bazy danych klientów, sporządzanie ofert handlowych. Wymagania: wykształcenie min. średnie, doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, znajomość j. angielskiego, dobra znajomość komputera, Internetu, znajomość technik sprzedaży.
Przedsiębiorstwo Handlowe BRATPOL - 2017-05-29 - Gdynia (pomorskie)
- monitorowanie oraz ocena ryzyka związanego z praniem pieniędzy (AML), tożsamością klienta (KYC), Sankcjami oraz Korupcją- ocena danych dotyczących tożsamości klienta oraz weryfikowanie ich z wymaganiami programu Identyfikacji Klienta UBS (CIP) oraz identyfikacja kluczowego ryzyka związanego z praniem pieniędzy oraz z ewentualnymi niedoskonałościami procesu- zbieranie, porównywanie, analizowanie i raportowanie informacji na temat elementów programu AML- monitorowanie transakcji klienta i raportowanie potencjalnej aktywności niezgodnej z prawem
kontakt przez PUP - 2018-12-07 - Zabierzów (małopolskie)
pmonitorowanie ststusu szkoleń BHP oraz badań lekarskich, ewidencja i rozliczanie czasu służby i pracy, aktualizacja danych pracowniczych w systemach wewnętrznych, przygotowanie umów o pracę, aneksów, świadectw pracy itp.; sporządzanie zestawień i raportów kadrowych, prowadzenie spraw związanych ze świadczeniami na rzecz pracowników
SZKOŁA ASPIRANTÓW PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ - 2018-03-22 - Poznań (wielkopolskie)
• Realizacja procesów rekrutacyjnych• Aktywne pozyskiwanie Kandydatów• Prowadzenie dokumentacji• Kontakt oraz utrzymywanie dobrych relacji z Klientami oraz Pracownikami• Inne prace zlecone
kontakt przez PUP - 2017-10-31 - Kraków (małopolskie)
- prowadzenie ewidencji czasu pracy- prowadzenie dokumentacji kadrowej (około 60 osób)- inne prace związane z kadrami - wstępnie zatrudnienie w ramach umowy o pracę na 1/4 etatu okres próbny, potem umowa o pracę na czas określony z możliwością pełnego etatu - wynagrodzenie do negocjacji - godziny pracy do uzgodnienia
BRITISH INTERNATIONAL SCHOOL OF THE UNIVERSITY OF ŁÓDŹ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-03-09 - Łódź (łódzkie)
PRZYGOTOWYWANIE I PROWADZENIE PEŁNEJ DOKUMENTACJI KADROWO-PŁACOWEJ, NALICZANIE WYNAGRODZEŃ I SPORZĄDZANIE LIST PŁAC, PROWADZENIE EWIDENCJI CZASU PRACY,ROZLICZANIE URLOPÓW ORAZ ZWOLNIEN LEKARSKICH, SPORZĄDZANIE DEKLARACJI DO ZUS,US,GUS,PFRON, PRZYGOTOWYWANIE RAPORTÓW I ANALIZ Z ZAKRESU KADROWO-PŁACOWEGO
HR OPTICENTER SP. Z O.O. - 2017-10-10 - Rzeszów (podkarpackie)
Sporządzanie ofert, dokumentacji podwykonawczej. Pozyskiwanie nowych klientów. Wysyłanie zapytań ofertowych.
CENTRUM SYSTEMÓW ASEKURACJI SP. Z O.O. - 2020-08-31 - Gdańsk (pomorskie)
Utrzymanie i rozwój master data w systemie PrefSuitew w zakresie etapów produkcji, narzędzie i okucia (PrefOpen),, optymalizacja danych okuciowych we współpracy z dostawcami okuć, planowanie produkcji, tworzenie serii produkcyjnych i optymalizacja, dokumentacja produkcyjna włącznie z etykietami, monitoring i potwierdzenie etapów produkcyjnych, sterowanie maszyn, zapewnienie bieżącej działalności w zakresie identyfikacji, dokumentowania i eliminacji incydentów w działaniu programu, pierwsza linia wsparcia w tematach związanych z IT dla głównych obszarów działania, ciągłego doskonalenia procesów, aplikacji i systemów zapewniających ciągłość procesów produkcyjnych
DOBROPLAST FABRYKA OKIEN sp. z o.o. - 2016-09-05 - Zambrów (podlaskie)
Wyszukiwanie pracowników ze wschodu, przeprowadzanie rozmowy kwalifikacyjnej
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Białośliwie (wielkopolskie)
Wykształcenie średnie; prawo jazdy kat. B znajomość jęz. angielskiego; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
MAGA-BIOTAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-01 - Gliwice (śląskie)
przeprowadzanie kontroli warunków pracy, sporządzanie okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy, udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy, prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją zadań służby bhp, udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, uczestniczenie w pracach komisji bezpieczeństwa i higieny pracy w OR KRUS w Poznaniu, prowadzenie instruktażu ogólnego w ramach szkolenia wstępnego bhp, udział w opracowywaniu wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i instrukcji ogólnych dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO - 2020-04-15 - Poznań (wielkopolskie)
wykonywanie prac biurowych, obsługa urządzń biurowych, praca związana z handlem i wyrobami, pełny etat, praca w hurtowni instalacyjnej, załadunek oraz rozładunek samochodów.
HYDROSOLAR Sp.z.o.o Dolny Śląsk s.k. - 2017-10-17 - Świdnica (dolnośląskie)
-promowanie firmy i jej oferty-organizowanie i prowadzenie szkoleń branżowych
kontakt przez PUP - 2018-11-22 - Zaborze (małopolskie)
Nadzór i odpowiedzialność za sprawne i bezpieczne działanie maszyn i urządzeń w zakładzie, naprawy, konserwacje, prowadzenie dokumentacji.
CEDROB S.A. w Ciechanowie - 2019-06-11 - Kossobudy (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-07-01 - Warszawa (mazowieckie)
tworzenie treści i grafiki ulotek, prospektów, katalogów iinnych materiałów promocyjnych firmy tworzenie grafik iidentyfikacji wizualnej firmy (logo firmy, wizytówki, papierfirmowy) tworzenie reklamy w Internecie prowadzenie iobsługa profilu firmy w mediach społecznościowych prowadzenie i aktualizacja strony www firmy, tworzenie grafikdo strony www przygotowanie newsletterów firmy i ich wysyłkado klientów opracowywanie kampaniimarketingowych/reklamowych z uwzględnieniem poczynańkonkurencji, a także wyników badań rynkowych; analizowanierynku i ofert konkurencji; prowadzenie kampanii mailingowych pozyskiwanie klientów przez telefon i spotkania bezpośrednie
COMPETENCE Training & Coaching Institute Barbara Jaśkiewicz - 2016-07-11 - Polkowice (dolnośląskie)
Przygotowanie materiałów i urządzeń do wykonywania badań. Przyjmowanie pacjętów na badania na podstawie skierowania, według ustalonej kolejności, wpisywanie danych dosystemu komputerowego. Wykonywanie, obróbka i oznaczanie zdjęć radiologicznych oraz kierowanie ich do oceny lekarzy rtg, wydawanie zdjęć, wypożyczanie oddziałom, ewidencjonowanie i archiwizowanie wykonanych badań, prowadzenie statystyk i rozliczeń materiałów zużytych do badań. Wykonywanie badań TK.
SZPITAL GIŻYCKI Sp. z o.o. - 2017-07-06 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
wg stanowiska
HORIZONT PROJECT DEVELOPMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-05 - Biskupiec (warmińsko-mazurskie)
Specjalista ds. zakupów (import z Indii)
kontakt przez PUP - 2018-07-26 - Poznań (wielkopolskie)
bieżącą obsługą klientów kluczowych firmy z krajów arabskich, a także ichpozyskiwanie,odpowiedż na zapytania ofertowe, negocjacja warunków oferowanych usług, podpisanie umów i utrzymaniestałego kontaktu z najważniejszymi dla firmy klientami
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Kraków (małopolskie)
prowadzenie nadzoru sanitarnego nad środkami transportu żywności
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Słubicach - 2018-01-19 - Słubice (lubuskie)
Praca biurowa, fakturowanie, ofertowanie, wysyłka towaru z magazynu, współpraca z magazynem wyrobów gotowych, kontakt z klientem.
Rogum Kable sp. z o.o. - 2018-06-08 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-03-20 - Poznań (wielkopolskie)
pozyskiwanie nowych klientów, opieka nad klientami już współpracującymi z firmąGodziny pracy: od 8.00 do 16.00Pracodawca oferuje samochód służbowy
Agro Projekt spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2018-04-06 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
- Zakres obowiązków:1. Prowadzenie spraw związanych z udzielaniem zamówień publicznych w Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych oraz wewnętrzne regulacje prawne, 2. Ewidencjonowanie elektroniczne dokumentów finansowych składanych przez jednostki realizujące, 3. Przygotowywanie dokumentów związanych z procedurą udzielania zamówień publicznych tj. ogłoszeń, SIWZ, itp., 4. Przyjmowanie i ewidencjonowanie ofert, 5. Prowadzenie centralnego rejestru zamówień publicznych, 6. Bieżące monitorowanie zmian w prawie zamówień publicznych i ich właściwe uwzględnianie w prowadzonych postępowaniach, 7. Opracowywanie sprawozdań i raportów z udzielonych przez Uczelnię zamówień publicznych, administracyjno-techniczną obsługę Komisji ds. Przetargów Publicznych itp.- Wynagrodzenie: 2700 zł/brutto. Zatrudnienie na podstawie umowy na zastępstwo w związku z usprawiedliwioną nieobecnością pracownika. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 07:30-15:30.Niezbędne wymagania:1. Wykształcenie wyższe ekonomiczne lub prawnicze, 2. Co najmniej trzyletnie doświadczenie zawodowe w obszarze zamówień publicznych w jednostce sektora finansów publicznych,3. Dobra znajomość przepisów ustawy Prawo Zamówień Publicznych,4. Samodzielność i dobra organizacja pracy,5. dobra znajomość pakietu Microsoft Office. Wymagania dodatkowe:- Ukończone studia podyplomowe, kursy, szkolenia z zakresu prawa zamówień publicznych,- Doświadczenie w realizacji zamówień dofinansowywanych ze środków pochodzących z funduszy unijnych, w tym znajomość zasad kwalifikowalności wydatków.
UNIWERSYTET EKONOMICZNY W KATOWICACH - 2019-04-05 - Katowice (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-10-12 - Warszawa (mazowieckie)
- współpraca w tworzeniu procedur związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi, - zapewnienie prawidłowej obsługi kadrowej pracowników, - prowadzenie całości spraw związanych z zobowiązaniami podatkowymi, ubezpieczeniami i płacami, - prowadzenie dokumentacji pracowniczej związanej ze stosunkiem pracy oraz innych form zatrudnienia, - tworzenie i prowadzenie akt osobowych oraz pozostałej dokumentacji pracowniczej, zgodnie z wymogami prawa, - przygotowywanie zestawień, analiz i raportów dotyczących kwestii kadrowych, - kontrola i rozliczanie czasu pracy, wprowadzanie do systemu urlopów pracowniczych, zwolnień lekarskich, - przygotowywanie dokumentów, w tym m.in. świadectw pracy, zaświadczeń potwierdzających zatrudnienie
TELEKADRA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-04-12 - Kraków (małopolskie)
Wykonywanie prac związanych z układaniem płytek.
Przedsiębiorstwo UNIPRO-BUD Spółka z o.o. - 2018-08-31 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Praca na produkcji przy montażu elementów metalowych, prace ślusarskie.
KAMET S.A. - 2017-05-24 - Reńska Wieś (opolskie)