SPECJALISTA DS. BHP I PPOŻ (0,5 ETATU) K/M Warszawa oferta pracy Soeć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Przemysłu Organicznego
Stanowisko: SPECJALISTA DS. BHP I PPOŻ (0,5 ETATU) K/M
Wynagrodzenie: od 1 800 PLN
Zakres obowiązków: - sprawdzanie warunków pracy w zakresie przestrzegania przepisów i zasad BHP, - sporządzanie ocen i analiz ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy oraz informowanie kierownictwa o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych- doradzanie pracodawcy w zakresie prawnej ochrony pracy oraz w rozwiązywaniu problemów z dziedziny bezpieczeństwa i higieny pracy -uczestniczenie w opracowywaniu planów modernizacyjnych i inwestycyjnych oraz w odbiorach technicznych obiektów i urządzeń produkcyjnych- audytowanie systemów BHP- diagnozowanie potrzeb edukacyjnych oraz prowadzenie działalności informacyjnej i popularyzatorskiej- współpraca z firmą zewnętrzną obsługującą Instytut w zakresie pppoż
Data publikacji: 2019-09-23
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: Soeć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Przemysłu Organicznego
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Annopol 6, 03-236 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- sprawdzanie warunków pracy w zakresie przestrzegania przepisów i zasad BHP, - sporządzanie ocen i analiz ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy oraz informowanie kierownictwa o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych- doradzanie pracodawcy w zakresie prawnej ochrony pracy oraz w rozwiązywaniu problemów z dziedziny bezpieczeństwa i higieny pracy -uczestniczenie w opracowywaniu planów modernizacyjnych i inwestycyjnych oraz w odbiorach technicznych obiektów i urządzeń produkcyjnych- audytowanie systemów BHP- diagnozowanie potrzeb edukacyjnych oraz prowadzenie działalności informacyjnej i popularyzatorskiej- współpraca z firmą zewnętrzną obsługującą Instytut w zakresie pppoż
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. BHP I PPOŻ (0,5 ETATU) K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista bezpieczeństwa i higieny pracy
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 14.10.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Specjalista bezpieczeństwa i higieny pracy
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie wyższe, znajomość zagadnień bhp w zakresie produkcji chemicznej (organicznej i nieorganicznej), znajomość języka angielskiego na poziomie A2, umiejętność obsługi komputera. Obowiązki: - sprawdzanie warunków pracy w zakresie przestrzegania przepisów i zasad BHP, - sporządzanie ocen i analiz ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy oraz informowanie kierownictwa o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych- doradzanie pracodawcy w zakresie prawnej ochrony pracy oraz w rozwiązywaniu problemów z dziedziny bezpieczeństwa i higieny pracy -uczestniczenie w opracowywaniu planów modernizacyjnych i inwestycyjnych oraz w odbiorach technicznych obiektów i urządzeń produkcyjnych- audytowanie systemów BHP- diagnozowanie potrzeb edukacyjnych oraz prowadzenie działalności informacyjnej i popularyzatorskiej- współpraca z firmą zewnętrzną obsługującą Instytut w zakresie pppoż[Zgłoszenia: rekrutacja (at) ipo.waw.pl, 22 884 12 80]
Nazwa pracodawcy:
Soeć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Przemysłu Organicznego
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Annopol 6, 03-236 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Po uzgodnieniu z pracodawcą
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Annopol
Numer budynku pracodawcy: 6
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista bezpieczeństwa i higieny pracy
Data dodania oferty pracy: 23.09.2019
Oferta pracy ważna do: 01.10.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 23.09.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 23.09.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?63ba96cdf30ae1cc1c916318cdca8553
Podobne oferty pracy
naprawa, konserwacja, przeglądy urządzeń informatycznych; nadzorowanie prawidłowego funkcjonowania urządzeń działających w ramach systemów informatycznych; instalacja oprogramowania systemowego i użytkowego. Umowa wrzesień - listopad 2018 r.; godziny pracy: 7.15- 15.15
Szkoła Policji w Słupsku - 2018-07-13 - Słupsk (pomorskie)
- przyjmowanie oraz wydawanie towarów zgodnie z awizacją ( obsługa programów magazynowych)- wystawianie faktur, umów oraz oświadczeń dostawców ( min. sprzedaż i zakup zboża, usługi składowania)- bieżąca weryfikacja stanów magazynowych- wykonywanie raportów oraz inwentaryzacji- dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i korespondencji w tym prowadzenie kartotek klientów- nadzór na transportami dostarczającmi i odbierającymi towar w tym obsługa bocznicy kolejowej - dbanie o terminowe przeglądy ( serwis urządzeń i instalacji elektrycznej)
GLENPORT Sp. z o.o. - 2019-02-27 - Baborów (opolskie)
- tworzenie i wystawianie aukcji na portalach aukcyjnych- tworzenie katalogów produktów- przetwarzanie zamówień- obsługa klientów
Pyc-Sport - 2016-01-11 - Łódź (łódzkie)
Działanie w celu pozyskania zleceń dla Spółki, organizowanie i prowadzenie działań marketingowych dla pozyskania zleceń, negocjowanie warunków umów ze Zleceniodawcami, przygotowywanie umów ze zleceniodawcami, utrzymywanie bieżących kontaktów ze zleceniodawcami. Praca od poniedziałku do piątku w godz. 7:15-15:15.
FIRMA AUDYTORSKA INTERFIN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-18 - Kraków (małopolskie)
zarządzanie restauracją
kontakt przez PUP - 2018-09-07 - Opole Lubelskie (lubelskie)
Pozyskiwanie nowych klientów. Utrzymywanie relacji z obecnymi klientami. Obsługa formalna kwestii handlowej.
KRZYSZTOF GÓRKA GREEN BROKER - 2019-03-15 - Drzewica (łódzkie)
pakowanie i konfekcjonowanie artykułów spożywczych w saszetki, torebki i opakowania kartonowe, pakowanie zestawów cateringowych przy maszynie, praca przy taśmie produkcyjnej.Umowa zlecenie, 168 godz/m-c; prace w godzinach 7:00-15:00
kontakt przez PUP - 2019-06-21 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa gości w restauracji typu fast food; Praca w siedzibie i na terenie trójmiasta
kontakt przez PUP - 2018-11-05 - Leźno (pomorskie)
bieżące wsparcie klienta, prowadzenie dokumentacji w SFDC. konsultacje z partnerami biznesowymi, przygotowywanie raportów
kontakt przez PUP - 2017-03-21 - Kraków (małopolskie)
Doradztwo ubezpieczeniowo- finansowe, aktywna sprzedaż produktów, organizacja i prowadzenie spotkań z klientem.
NATIONALE NEDERLANDEN USŁUGI FINANSOWE S.A. - 2016-10-27 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
Od kandydatów oczekujemy biegłej znajomości języka angielskiego, gotowości do wyjazdów służbowych i dyspozycyjności. Praca wiąże się również z wyjazdami na zagraniczne targi edukacyjne. Znajomość większej liczby języków obcych oraz posiadanie prawa jazdy będzie dodatkowym atutem.Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należała również bieżąca obsługa studentów, pomoc w sprawach urzędowych, współpraca z dziekanatem, udzielanie informacji studentom związanych ze sprawami pobytu w Polsce oraz wykonywanie bieżących zadań zleconych przez przełożonych.
LIN´ S INTERNATIONAL EDUCATION MANAGEMENT GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-03 - Lublin (lubelskie)
księgowanie faktur, sporządzanie deklaracji, optymalizacja kosztów
kontakt przez PUP - 2016-04-04 - Kraków (małopolskie)
-sporządzanie list płac,-rozliczanie ZUS i US,PFRON,-wystawianie różnorodnych druków i zaświadczeń dot.zatrudnienia i wynagradzania pracowników,-przygotowywanie danych do sprawozdań GUS,-przygotowywanie danych do arkusza organizcji,SIO,planów finansowych itp.-inne czynności zlecone przez Dyrektora
Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 1 w Olsztynie - 2017-03-10 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Wsparcie transakcyjne oparte na codziennym dostarczaniu jasnych i dokładnych rozwiązań dla pracowników, raportowanie i analiza danych, organizacja szkoleń i procesu zamówień: rezerwowanie miejsc (hoteli, pokojów konferencyjnych) w związku z lokalnymi i globalnymi procesami dostarczania i rekomendacjami. Zarządzanie procesem oceny wyników (zarządzanie i ocena wydajności w połowie i na koniec roku), prowadzenie raportów i monitorowanie analizy w zakresie tworzenia, wypełniania formularzy oceny pracy w celu zapewnienia wsparcia dla Dyrektorów/Menadżeró HR, ciągłe doskonalenie, gromadzenie informacji zwrotnych od dyrektora HR/menadżera i innych podmiotów, identyfikowanie uprawnień procesu, w celu stałego poprawiania jakości świadczonych usług i obsługi klienta.
kontakt przez PUP - 2018-07-23 - Kraków (małopolskie)
Sprzedaż części samochodowych, dzwiganie ciężkich elementów.
Centrum Części Samochodowych Ford Michał Goździewski - 2018-01-16 - Starogard Gdański (pomorskie)
Profesjonalna obsługa klienta. Rzetelna ekspozycja produktów. Przyjmowanie kuponów. Obsługa komputera, drukarek. Dbanie o dobry wizerunek firmy.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-09-13 - Warszawa (mazowieckie)
Wdrożenie i opracowanie strategii marketingowej firmy, kreowanie wizerunku firmy oraz jej produktów, opracowanie materiałów reklamowych, współpraca z agencjami reklamowymi, analiza marketingowa konkurencji.
kontakt przez PUP - 2017-03-21 - Okuninka (lubelskie)
Telefoniczny kontakt z klientami biznesowymi, prezentacja oferty sieci Orange, sprzedaż usług i produktów
kontakt przez OHP - 2017-10-25 - Opole (opolskie)
obsługa obecnych klientów i pozyskiwanie nowych, tworzenie, negocjowanie ofert handlowych i realizacja zadań sprzedażowych
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2016-09-29 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Zakres obowiązków:1. Prowadzenie zbiorczej bazy danych dotyczącej stanu technicznego lotniczych środków bojowych.2. Prowadzenie analiz wielkości zapasów lotniczych środków bojowych.3. Udział w opracowywaniu, aktualizowaniu i opiniowaniu dokumentów normatywnych w zakresie gospodarowania lotniczymi środkami bojowymi.4. Typowanie lotniczych środków bojowych do badań na bezpieczeństwo użytkowania i przechowywania. Rodzaj umowy: umowa na okres próbny (docelowo umowa na czas nieokreślony, w pełnym wymiarze czasu pracy.
Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych - 2017-04-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Bieżący nadzór nad nieruchomościami; prowadzenie dokumentacji administracyjnej i eksploatacyjnej raz ewidencji dot. nieruchomości; współpraca z dostawcami usług związanych z utrzymaniem nieruchomości; nadzór nad ich właściwą realizacją, protokolarny odbiór i przekazywanie nieruchomości; przeprowadzanie wizji lokalnych nieruchomości, podejmowanie czynności mających na celu usunięcie awarii oraz jej przyczyn i skutków; dokonywanie odczytów wskazań liczników; rozliczanie kosztów dostawy mediów; opisywanie faktur/rachunków pod względem rachunkowym zgodnie z zawartymi umowami; bieżący kontakt z lokatorami; bieżąca obsługa programu do zarządzania nieruchomościami
AMW TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO "KWATERA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-17 - Leźnica Wielka (łódzkie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-30 - Pisz (warmińsko-mazurskie)
Kontrola jakości wyrobów
WIELKOPOLSKIE CENTRUM ODZIEŻY SPORTOWEJ KALAHARI ANNA LESZCZYŃSKA PAWLAK - 2016-09-19 - Czajków (wielkopolskie)
w/g stanowiska
Pan Pol Sp. z o o w Kielcach - 2016-07-27 - Kielce (świętokrzyskie)
Bieżąca obsługa klientów w ramach realizacji operacji związanych z obrotem gotówkowym i bezgotówkowym. Informowanie klientów o pełnej ofercie produktowej, promowanie i sprzedaż podstawowych produktów i usług oferowanych przez Bank. Pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie i rozwijanie relacji z aktualnymi klientami banku. Zapewnienie wysokiej jakości obsługi dla klientów Banku.
Bank Polska Kasa Opieki S.A. Oddział w Nowym Tomyślu - 2019-04-11 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
prowadzenie pojazdu
Konserwacja Terenów Zielonych Zakład Usługowy Jacek Wieczorek - 2017-11-07 - Bytom (śląskie)
Obsługa niemieckich klientów
IW-MET Ryszard Matuszak Sp. z o.o. Sp. k. - 2015-12-02 - Pniewy (wielkopolskie)
Aktywne pozyskiwanie klientów na rynku zagranicznym. Realizacja celów sprzedażowych, analiza rynku i konkurencji. Dbanie o wysoki poziom satysfakcji klientów.
P and V spółka z o.o. - 2016-03-24 - Józefów (mazowieckie)
Sprzedaż, Prace rozliczeniowe w magazynie.
kontakt przez PUP - 2016-11-29 - Czaniec (śląskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: - prowadzenie księgowości i rozliczeń administrowanych wspólnot mieszkaniowych, - rozliczanie mediów, - przygotowywanie rocznych rozliczeń, - przygotowywanie i prowadzenie zebrań wspólnot mieszkaniowych, -przygotowywanie projektów sprawozdań, ocen, analiz i bieżących informacji o realizacji zadań tematycznie związanych z działalnością wspólnot mieszkaniowych, - prowadzenie wszelkiego rodzaju negocjacji i uzgodnień z bankami prowadzącymi rachunki administrowanych wspólnot mieszkaniowych, -prowadzenie rozliczeń finansowych administrowanych wspólnot mieszkaniowych z Urzędem Skarbowym, - sporządzanie deklaracji CIT, - kontakty z właścicielami lokali w zakresie funkcjonowania wspólnot mieszkaniowych, obsługa wspólnot mieszkaniowych w zakresie kredytowania realizowanych inwestycji,- przygotowanie dokumentacji realizowanych inwestycji, uczestniczenie w odbiorach częściowych i końcowych, - przeprowadzanie postępowania ofertowego na zadania realizowane we wspólnotach mieszkaniowych.
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ - 2017-10-05 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)