SPECJALISTA DS. BHP Dąbrowa Górnicza oferta pracy Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe "KONTRA" Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. BHP
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: nadzór nad higieną i bezpieczeństwem zakładu pracy
Data publikacji: 2019-08-05
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe "KONTRA" Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Aleja Józefa Piłsudskiego 92, 41-300 Dąbrowa Górnicza, powiat: m. Dąbrowa Górnicza, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
nadzór nad higieną i bezpieczeństwem zakładu pracy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. BHP
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Dąbrowa Górnicza
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Dąbrowa Górnicza
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Dąbrowa Górnicza
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista bezpieczeństwa i higieny pracy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 05.08.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: uprawnienia związane z zawodem
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy:
Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe "KONTRA" Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu
Adres pracodawcy:
Aleja Józefa Piłsudskiego 92, 41-300 Dąbrowa Górnicza, powiat: m. Dąbrowa Górnicza, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: kontakt telefoniczny
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Dąbrowa Górnicza
Gmina pracodawcy: Dąbrowa Górnicza
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Dąbrowa Górnicza
Ulica pracodawcy: Aleja Józefa Piłsudskiego
Numer budynku pracodawcy: 92
Profil działalności pracodawcy:
Roboty budowlane związane ze wznoszeniem budynków mieszkalnych i niemieszkalnych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista bezpieczeństwa i higieny pracy
Data dodania oferty pracy: 05.08.2019
Oferta pracy ważna do: 04.09.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 05.08.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 05.08.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?25aacf32a94862dce350019fa753f56b
Podobne oferty pracy
Dokonywanie zakupów w imieniu klienta, konsultowanie transakcji, poszukiwanie nowych producentów. Bezpośredni kontakt z klientem posługującym się językiem portugalskim.
kontakt przez PUP - 2016-04-11 - Łódź (łódzkie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2019-02-21 - Nysa (opolskie)
zapoznanie się z asortymentem towarowym, pomoc przy zamówieniach towaru, sprawdzanie dostarczonych towarów pod względem ilościowym i jakościowym, pomoc przy metkowaniu towaru, pomoc przy sprzedaży za pomocą komputera
kontakt przez PUP - 2019-04-05 - Chojna (zachodniopomorskie)
Przygotowanie i nadzorowanie prowadzonych inwestycji i remontów, prowadzenie spraw związanych z przepisami prawa budowlanego a dotyczących obiektów użyteczności publicznej (książki obiektów, przeglądy, badania, atesty itp.), przeprowadzenie procedury zamówień publicznych do 30 000 euro, prowadzenie spraw związanych z opiekunami obiektów, prowadzenie dokumentacji związanych z eksploatacją obiektów będących w zarządzaniu Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu. Praca w ramach umowy o zastępstwo - planowany okres zatrudnienia 01.07.2018 do 12.08.2019. Istniej możliwość pracy w niedziele.
Gminny Ośrodek Kultury i Sportu w Bolesławcu z siedzibą w Kruszynie - 2018-04-19 - Kruszyn (dolnośląskie)
obsługa klienta, pozyskiwanie nowego klienta
kontakt przez PUP - 2016-04-07 - Suwałki (podlaskie)
sporządzanie i koordynacja planów produkcyjnych, rozdzielanie prac pracownikom, rozliczanie pracowników z powierzonych prac, tworzenie specyfikacji zamówień, praca z dokumentacją techniczną.
S.M.Europe Ltd sp. z o.o. - 2016-08-17 - Gdańsk (pomorskie)
Sprzedaż telefoniczna (branża opakowań), poszukiwanie potencjalnych odbiorców, tworzenie własnej bazy danych klientów, sporządzanie ofert handlowych.
P.H. BRATPOL Jerzy Bratkowski - 2017-11-16 - Gdynia (pomorskie)
wyszukiwanie przetargów, przygotowywanie przetargów do wysyłki dla klienta, przygotowywanie materiałów na szkolenia, wydruk materiałów szkoleniowych i wysyłka,(podręczniki, ćwiczenia), kontakt z trenerami
kontakt przez PUP - 2018-11-13 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Profesjonalna obsługa klienta, wystawianie faktur, obsługa kasy fiskalnej, rozwiązywanie problemów klientów, przyjmowanie reklamacji.
Carrefour Polska Sp. z o.o. - 2019-06-10 - Gdańsk (pomorskie)
Sprzedaż produktów i obsługa kontahentów na rynkach zagraniczynych
SAMANTA - Adamek Sp.J Białka 556 A - 2019-08-29 - Białka (małopolskie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-12-28 - Warszawa (mazowieckie)
Odbiór zamówień, składanie zamówień na części serwisowe sprężarek śrubowych. Negocjacje cen u dostawców. Współpraca z kontrahentami i jej podtrzymywanie w oparciu o długotrwałe relacje. Rozeznanie i monitorowanie trendów rynkowych w celu optymalizacji kosztów zakupów. Kontrola jakości zamówień. Realizacja procesu kwalifikacji dostawców(ocena współpracy z dostawcą). Współpraca z działem technicznym. Poszukiwanie nowych rozwiązań w tematyce sprężarek śrubowych. Dostawa części do jednostek serwisowych na terenie Śląska.
MARANI Sp. z o.o. - 2017-10-05 - Zabrze (śląskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-09-18 - Warszawa (mazowieckie)
ustalanie zamówień do odbiorców zagranicznych, prowadzenie korespondencji, obsługa wysyłek, koordynacja zamówień eksportowych na produkcji, rozliczanie zamówień eksportowych
WOLA Spółka z O.O. - 2016-02-04 - Zduńska Wola (łódzkie)
Instalowanie, programowanie i serwis systemów technicznej ochrony mienia:SSWN, CCTV, SSP na terenie całego kraju
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO PROJEKTOWE "ALPREX"C.C. - 2019-08-23 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
obsługa klientów (telefoniczna, korespondencyjna, mailowa) czytanie korespondencji i odpowiadanie na nią wprowadzanie iprzetwarzanie danych w systemie komputerowym prace ogólneadministracyjne i biurowe inne związane ze specyfiką firmy.
Fundacja Football Academy Group - 2018-02-16 - Opole (opolskie)
Bieżąca obsługa zagranicznych kontrahentów; udział w przygotowywaniu zapytań ofertowych; planowanie, obsługa i koordynacja dostaw surowców; prowadzenie rejestracji dostaw; współpraca z magazynem oraz kontrola stanów magazynowych; przygotowywanie i kompletowanie dokumentów oraz ich archiwizacja; przygotowywanie raportów oraz zestawień.
Atlanta Poland S.A. - 2018-02-12 - Gdańsk (pomorskie)
Obsługa klienta, zmówienia
GREEN Magdalena Moczulska - 2018-04-10 - Tychy (śląskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-10-14 - Warszawa (mazowieckie)
Telefoniczny kontakt z klientem francuskojęzycznym i anglojęzycznym w celu potwierdzania manualnych i semiautomatycznych operacji bankowych oraz wykrycia i zatrzymania potencjalnych fałszerstw; Kontakt z klientem w celu rozwiązania niejasności; Uzyskiwanie zgody na transfery poprzez kontakt z agencjami; Praca na zintegrowanych systemach bankowych przestrzegając procedur i przy zachowaniu najwyższych standardów w ściśle określonych ramach czasowych; Współpraca z innymi członkami zespołu nad rozwiązywaniem niejasności i usprawnianiem procesów.
kontakt przez PUP - 2018-10-19 - Kraków (małopolskie)
Optykon Sp. z o.o. poszukuje osoby chętnej do pracy na stanowisku:Specjalisty ds. Sprzedaży i Marketingu B2B. Firma specjalizuje się w produkcji, usługach oraz dystrybucji wyrobów optycznych na rynku polskim i zagranicznym.Miejsce pracy: Wielgłowy k/Tczewa, ul. Leśna 2, pomorskie (przy głównej drodze E91 i przystankach autobusowych Latocha).Zakres obowiązków:-budowanie i realizowanie strategii marketingowych firmy,-wspieranie sprzedaży,-tworzenie tekstów marketingowych różnego rodzaju,-udział w tworzeniu nowych produktów,-administrowanie sklepem internetowym,-współpraca z innymi działami firmy, -nadzorowanie projektów marketingowych, ustalanie harmonogramów, analiza wyników i optymalizacja kampanii,-organizacja targów/imprez,-prowadzenie dokumentacji sprzedażowej.Oferujemy:-stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, -pracę w przyjaznym, profesjonalnym i rozwijającym się zespole, -rozwój osobisty poprzez szkolenia, doświadczanie oraz realizację nowych wyzwań,-wynagrodzenie składające się z pensji podstawowej, prowizji i premii.Aplikacje prosimy przesyłać na adres e-mail praca (at) optykon.pl lub tradycyjną pocztą na adres:Optykon Sp. z o.o. 83-120 Wielgłowy, ul. Leśna 2.
OPTYKON Sp. z o.o. - 2017-03-23 - Wielgłowy (pomorskie)
- Praca na dziale Elektrycznym i Automatyki,- Przygotowywanie zapytań ofertowych, analiza ofert, składanie zamówień,- Negocjacje cen,- Kontrola stanów magazynowych komponentów oraz wyrobów gotowych,- Prowadzenie inwentaryzacji,- Współpraca z działem projektowym i montażu elektrycznego.- Drobne prace monterskie,- Osoby zainteresowane prosimy o przesłaie CV na adres e-mail: a.jedras (at) mtm-gmbh.com
M+P Przemysłowe Urządzenia Myjące S.A. - 2015-11-24 - Tczew (pomorskie)
Opis stanowiska:- Optymalizacja, usprawnianie i ciągłe doskonalenie procesów w obszarze funkcjonowania zakładu produkcyjnego- Identyfikowanie problemów oraz wdrażanie zmian operacyjnych w celu zapewnienia efektywności oraz jakości procesów produkcyjnych- Wdrażanie projektów i narzędzi Lean Manufacturing (TPM, VSM, 5S, KANBAN, SMED, Quick Change-Over)- Optymalizacja procesów produkcyjnych - poprawa wydajności urządzeń, redukcja kosztów oraz poziomu odpadów- Wdrożenie i koordynacja systemu szkoleń oraz zarządzanie grupami projektowymi- Opracowanie, raportowanie, wdrożenie i zarządzanie wskaźnikami operacyjnymi- Opracowywanie instrukcji i dokumentacji technicznej- Współpraca i aktywny kontakt z dostawcami urządzeń z zagranicy. Wymagania:- Wykształcenie wyższe techniczne- Doświadczenie na podobnym stanowisku- Dobra organizacja pracy- Znajomość procesów i metodologii systematycznego rozwiązywania problemów- Teoretyczna i praktyczna znajomość narzędzi Ciągłego Doskonalenia -Lean- Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, otwartość oraz determinacja w osiąganiu celów- Komunikatywna znajomość języka angielskiego.Pracodawca oferuje:- Umowę o pracę - Doskonałą atmosferę pracy w ambitnym zespole- Uczestnictwo w realizacji ciekawych i nowatorskich projektów- Pracę przy najnowszym technologicznie parku maszynowym- Atrakcyjne wynagrodzenie wraz z pakietem benefitów m.in. prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie, karnety sportowe- Możliwość stałego rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych.
HENKEL POLSKA OPERATIONS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-05-10 - Racibórz (śląskie)
Odpowiedzialność materialna za magazyn żywności, odpowiedzialność za blok żywienia w Hotelu Ziemowit. Pracodawca zapewnia 1,5 miesięczne przeszkolenie.
DOMS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-02-07 - Jarnołtówek (opolskie)
Analiza przychodów, kosztów i marż, forecastowanie, budżetowanie, przygotowywanie planów przepływów pieniężnych, sporządzanie i interpretacja raportów, współpraca ze wszystkimi działami firmy.
Job Impulse Polska Sp. z o.o. - 2016-12-12 - Opalenica (wielkopolskie)
Przyjmowanie zamówień od klienta. Wprowadzanie zamówień do systemu, wysyłka na kuchnię, obsługa kasy fiskalnej. Wystawianie paragonów/faktur za usługi gastronomiczne. Przygotowywanie napojów, koktajli, drinków, smoothie, świeżych soków. Przygotowywanie kaw, herbat. Dowożenie jedzenia "na dowóz" na terenie Brodnicy i okolic. Dbanie o porządek w restauracji i na miejscu pracy.
kontakt przez PUP - 2018-07-07 - Szabda (kujawsko-pomorskie)
pracę w biurze sporządzanie kalkulacji kosztów wyznaczanie marż pokrycia, analiza rentowności produktu Porównywanie i interpretacja kosztów rzeczywistych z kosztami planowanymi analiza odchyleń Prowadzenie kontroli wewnętrznej Analiza zużycia kluczowychmateriałów Analiza wydajności pracy pracowników produkcyjnych na poszczególnych zmianach Comiesięczna analiza wybranych materiałów pomocniczych Analizy ekonomiczne interpretacja wynikówekonomicznych przedsiębiorstwa Przygotowywanie prognoz sprawozdań finansowych w tym prognozy przepływów Kontrola przepływów należności, przygotowywanie monitów do klientów, Troska o przyszłość wyników finansowych oraz przyczyniania się tym do wyższej gospodarności.
Systemy i Technologie Sp. z o.o. - 2018-08-13 - Polkowice (dolnośląskie)
opracowywanie wniosków aplikacyjnych w ramach działań "miękkich" i "twardych" perspektywy finansowane 2014-2020
Unifund Sp.z o.o. - 2015-12-01 - Andrespol (łódzkie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-06-03 - Krosno (podkarpackie)
uczestnictwo w robotach budowlanych, prowadzenie dokumentacji, kontrola produkcjiKontakt: Klaudia Matuszewska 785 970 696
kontakt przez PUP - 2018-10-29 - Konieczno (świętokrzyskie)