SPECJALISTA DS. BEZPIECZEŃSTWA INFORMACJI W BIURZE AUDYTORA I KONTROLI WEWNĘTRZNEJ Gliwice oferta pracy POLITECHNIKA ŚLĄSKA
Stanowisko: SPECJALISTA DS. BEZPIECZEŃSTWA INFORMACJI W BIURZE AUDYTORA I KONTROLI WEWNĘTRZNEJ
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: Szczegóły naboru na stronie www.polsl.pl w zakładce "oferty pracy".Wykształcenie wyższe; 3 lata stażu pracy; doświadczenie w pracy w zakresie zarządzania bezpieczeństwem informacji na uczelni; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
Data publikacji: 2017-05-31
Lokalizacja: Gliwice (śląskie)
Pracodawca: POLITECHNIKA ŚLĄSKA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Akademicka, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Szczegóły naboru na stronie www.polsl.pl w zakładce "oferty pracy".Wykształcenie wyższe; 3 lata stażu pracy; doświadczenie w pracy w zakresie zarządzania bezpieczeństwem informacji na uczelni; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto + premia regulaminowa + dodatek stażowy
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. BEZPIECZEŃSTWA INFORMACJI W BIURZE AUDYTORA I KONTROLI WEWNĘTRZNEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gliwice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gliwice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gliwice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
specjalista do spraw systemów zarządzania bezpieczeństwem informacji
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.06.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw systemów zarządzania bezpieczeństwem informacji (wymagany staż - lata: 3)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera i programów MS Office
Nazwa pracodawcy: POLITECHNIKA ŚLĄSKA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Adres pracodawcy:
Akademicka 2a, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Oferty zawierające komplet wymaganych dokumentów, należy składać w zamkniętej kopercie, z dopiskiem: Specjalista ds. bezpieczeństwa informacji w Biurze Audytora i Kontroli Wewnętrznej w terminie do dnia 2 czerwca 2017 roku, osobiście w Dziale Spraw Osobowych, przy ul. Akademickiej 2A, pokój nr 43 (wejście od biura podróży) lub przesłać na adres Pol. Śl.Prosimy również o wypełnienie formularza aplikacyjnego "https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=12e250fe40444d14b14f1d382a39410c" w wersji elektronicznej.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, Termin: do 02.06.2017r.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Gliwice
Gmina pracodawcy: Gliwice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gliwice
Ulica pracodawcy: Akademicka
Numer budynku pracodawcy: 2a
Profil działalności pracodawcy: Szkoły wyższe
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw systemów zarządzania bezpieczeństwem informacji
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 31.05.2017
Data dodania oferty pracy: 30.05.2017
Oferta pracy ważna do: 02.06.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 30.05.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 30.05.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Detekcja kabli telekomunikacyjnych oraz ich oznaczenie wg. dokumentacji oraz współpraca z innymi działami firmy
APROJEKT Jacek Szymczak - 2018-09-05 - Kraków (małopolskie)
-Współpraca z kontrahentami karajowymi i zagranicznymi,-Monitorowanie stanu zapasów magazynowych,-Zapewnienie dostępności materiałów,-Planowanie i składanie zamówień i ich koordynacja,-Monitorowanie przebiegu współpracy z dostawcami (aktualny cennik, rabaty, terminowość dostaw),-Współpraca z innymi działami,-Sporządzanie analiz i dokumentacji,-Dokonywanie zakupów zgodnie z istniejącymi przepisami prawnymi,-Wynagrodzenie do uzgodnienia.Profil działalności firmy:www.aku.plProducent jednorazowych artykułów higienicznych (papier śniadaniowy, woreczki śniadaniowe, folia kuchenna, ścierki, mopy, gąbki, wata kosmetyczna itp.)
AKU SPÓŁKA Z O.O. TCZEW - 2016-05-16 - Tczew (pomorskie)
- Tworzenie ofert i zamówień dla kontrahentów. Praca w programie e-nova. Praca w programie Office (Word, Excel). Pozyskiwanie nowych klientów. Spotkania z klientami. Dbanie o dobre kontakty z klientami. Dbanie o dobry wizerunek firmy. - Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe. Wymagane min. 2 lata doświadczenia zawodowego w branży. Bardzo dobra obsługa komputera, pakietu Office (Word, Excel). Umiejętność samodzielnego zorganizowania sobie pracy. Doświadczenie w sprzedaży rur stalowych. Mile widziana znajomość rynku rur nierdzewnych i kwasoodpornych oraz rur kotłowych. Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu średnim. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: biuro (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W ORGANIZACJI - 2017-09-01 - Katowice (śląskie)
prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej, sporządzanie umów o pracę, sporządzanie list płac, sporządzanie deklaracji do ZUS i Urzędu Skarbowego
PPHU "AKFA" Aleksandra Kukulska - 2016-08-08 - Gorzkowice (łódzkie)
w/g potrzeb
KOMFORT ŁAZIENKI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-14 - Kielce (świętokrzyskie)
przygotowywanie ofert sprzedaży, komunikacja z klientem, kontrola zamówień
kontakt przez PUP - 2017-04-04 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
j.w.
Grupa Profas Sp. z o.o. - 2015-12-07 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klientów, aktywna współpraca w realizacji zadań sprzedaży, kompleksowa obsługa zamówień.
FLORPAK Sp. z o.o. - 2017-03-06 - Wojnicz (małopolskie)
pisanie oraz rozliczanie wniosków inwestycyjnych, szkoleniowych, oraz ZUS i pozyczek unijnych, praca biurowa
kontakt przez PUP - 2016-05-23 - Poznań (wielkopolskie)
Pozyskiwanie nowych klientów, realizacja określonych projektów i celów marketingowych. Rozliczanie bieżącej dokumentacji, obsługa biura, koordynacja pracy lektorów. Mile widziane doświadczenie w rozliczaniu projektów unijnych.
ROYAL SCHOOL Centrum Języków Obcych Barbara Kubalańca - 2017-08-07 - Opole (opolskie)
Sporządzanie list płac, kontakt z Zus,
BIURO DORADZTWA PODATKOWEGO LUCYNA KOWALCZYK - 2017-06-20 - Jawiszowice (małopolskie)
praca z katalogiem części, sprzedaż części do ciągników, maszyn rolnicznych i samochodów ciężarowych, tworzenie ofert handlowych, dowóz części do warsztatów samochodowych, praca na magazynie z częściami itp.
kontakt przez PUP - 2015-11-30 - Kluczbork (opolskie)
Sprżedaż usług: imprez okolicznosciowych, wesel, spotkań szkoleniowych. Praca w godz. 8.00-16.00WYMAGANIA: wykształcenie zawodowe, prawo jazdy kat. "B"KONTAKT Z PRACODAWCĄ TELEF. 531 656 001 lub e-mail: rafaljulga1 (at) gmail.com
PREIS Paweł Preisner - 2017-02-07 - Radawa (podkarpackie)
jw.
LXX Liceum Ogólnokształcące im. Aleksandra Kamińskiego - 2018-03-30 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie ewidencji pracowników i ich akt osobowych, prowadzenie ewidencji urlopów, zgłaszanie do ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego pracowników i ich rodzin, sporządzanie umów o pracę, wystawianie zaswiadczeń o zatrudnieniu i zarobkach, obsługa Płatnika
kontakt przez PUP - 2016-07-19 - Kielce (świętokrzyskie)
prowadzenie kalendarza spotkań prezesa, wyjazdów służbowych oraz przygotowywanie niezbędnej dokumentacji dotyczącej tematów spotkań, udział w spotkaniach handlowych i prowadzenie rozmów z kontrahentami, sporządzanie raportów, sprawozdań, analiz, prezentacji, zarządzanie korespondencją wychodzącą i przychodzącą, tłumaczenie pism i rozmów słuzbowych w trakcie odbywających się spotkań, wsparcie administarcyjne innych działów firmy
TARSILVEX GLASS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-06-30 - Kraków (małopolskie)
Kreowanie i realizacja zadań promocyjnych i marketingowychPozyskiwanie partnerów, sponsorów, reklamodawcówObsługa mediów społecznościowych
TEATR WIELKI w ŁODZI - 2018-08-21 - Łódź (łódzkie)
Rozlicznie wpłat, fakturowanie, kontakt z księgowością
kontakt przez PUP - 2016-11-23 - Kraków (małopolskie)
obróbka iwyrobu zgodnie z dokumentacją technologiczną, bieżąca kontrola wyrobów, obsługa maszyn i urządzeń cnc
Fabryki Narzędzi Specjalnych Sp. z o.o. - 2018-07-09 - Poznań (wielkopolskie)
SPRZEDAŻ WYROBÓW FIRMOWYCH, POSZUKIWANIE RYNKÓW ZBYTU W POLSCE I ZAGRANICĄ, ZAWIERANIE UMÓW SPRZEDAŻY I KOOPERACYJNYCH, SPORZĄDZANIE KALKULACJI, DOJAZD DO KLIENTA W CELU DOKONANIA POMIARU;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE LUB WYŻSZE TECHNICZNE, BARDZO DOBRA OBSŁUGA PODSTAWOWYCH PROGRAMÓW KOMPUTEROWYCH, PRAWO JAZDY KAT.B, BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA NIEMIECKIEGO, MILE WIDZIANY MINIMUM 1 ROK DOŚWIADCZENIA JAKO HANDLOWIEC; CV NALEŻY PRZESŁAĆ NA e-maila:biuro (at) markiz.com.pl
MARKIZ SERWIS MARCIN ABRAMCZYK - 2016-04-18 - Szczecin (zachodniopomorskie)
zawieranie umów ubezpieczeniowych, pozyskiwanie nowych klientów, sprzedaż produktów ubezpieczeniowych
Biuro Rachunkowe "AS" Joanna Rumińska - 2017-07-18 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
Nawiązywanie i utrzymywanie długofalowych relacji kontaktów biznesowych z klientami z sektora B2B, sprzedaż usług prze telefon (rozmowy wychodzące i przychodzące), tworzenie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klientów, wsparcie w umawianiu wizyt handlowych. Praca w Jaworzu od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-16.00.
AGAPE FINANSE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-08 - Jaworze (śląskie)
sporządzanie pism urzędowych, prowadzenie korespondencji, obsługa poczty elektronicznej, fakturowanie, sporządzanie dokumentacji ZAiKS
kontakt przez PUP - 2016-10-05 - Bolesławiec (dolnośląskie)
- rozwój wewnętrznych rozwiązań opartych na platformie SharePoint; - obsługa wymagań dotyczących ulepszeń lub opracowywanie nowych rozwiązań; - działanie na podstawie najlepszych praktyk, wyznaczanie rozwiązań i przyszłych strategii dotyczących SharePoint; - projektowanie i architektura; - utrzymywanie i wspieranie istniejących aplikacji; - współpraca z zespołem Infrastruktury SharePoint w zakresie wdrożeń, rozwiazywania problemów, poprawiania jakości, bieżącego utrzymania. Umowa o pracę na okres próbny, nastepnie na czas nieokreślony.
kontakt przez PUP - 2017-07-06 - Wrocław (dolnośląskie)
Wykształcenie: wyższe techniczne; min. 10 lat pracy w japońskim przedsiębiorstwie produkcyjnym związanym z motoryzacją; znajomość języka japońskiego na poziomie Native Speaker; znajomość urzadzeń służących do produkcji filtrów ceramicznych; zakres obowiązków: nadzór nad prawidłowym instalowaniem i utrzymanie parku maszynowego w zkaładzie NGK w Polsce; sporządzanie raportów do macierzystej spółki z Japonii, utrzymywanie kontaktów z Japońskimi producentami i serwisantami maszyn; organizowanie pracy dla Japońskich serwisantów maszyn oraz dla podwykonawców; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-07-26 - Gliwice (śląskie)
-
Miejskie Przedsiębiorstwo Infrastruktury KOS-EKO Spółka z o.o. - 2017-05-17 - Kościerzyna (pomorskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-07-07 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Do głównych zadań na stanowisku należeć będzie:Prowadzenie spraw związanych z gotowością mobilizacyjną i bojową. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej ćwiczeń epizodycznych, szkoleń uzupełniających, kadry i pracowników resortu obrony narodowej.
17 Terenowy Oddział Lotniskowy - 2016-04-21 - Gdańsk (pomorskie)
Obsługa portalu internetowego.
PHU AGROVET ANDRZEJ KONOPKA - 2017-06-05 - Śniadowo (podlaskie)
Wiedza z zakresu systemów operacyjnych, serwerowych, sieci LAN, VolP Umiejętność konfigurowania i zarządzania sprzętem sieciowym (Fortinet,TP-Lin Dobra znajomość protokołów i usług sieciowych: VPN, BGP, VLAN,IPSLA, DNS, SMTP Umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemóworaz organizacji swojej pracy Kreatywność i umiejętność szybkiegouczenia się Zaangażowania w pracę Wdrażanie zadań wynikających zRODO. WYNAGRODZENIE ZGODNIE Z POSIADAMYMI KWALIFIKACJAMI. Praca w godzinach 8-16
HONGBO CLEAN ENERGY EUROPE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-25 - Opole (opolskie)