SPECJALISTA DS. BADAŃ I KOMUNIKACJI PROJEKTU Szczecin oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. BADAŃ I KOMUNIKACJI PROJEKTU
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: tworzenie rozwiązań projektowych
Data publikacji: 2019-10-18
Lokalizacja: Szczecin (zachodniopomorskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: tworzenie rozwiązań projektowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. BADAŃ I KOMUNIKACJI PROJEKTU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Szczecin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Szczecin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista komunikacji społecznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 23.10.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Specjalista komunikacji społecznej
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Policach
Adres pracodawcy:
Kościuszki 5, 72-010 Police, powiat: policki, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: policki
Gmina pracodawcy: Police
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Police
Ulica pracodawcy: Kościuszki
Numer budynku pracodawcy: 5
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Policach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista komunikacji społecznej
Data dodania oferty pracy: 18.10.2019
Oferta pracy ważna do: 17.11.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 18.10.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 18.10.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?d11606cb48b431274538769551df5434
Podobne oferty pracy
-analiza sprzedaży-zarządzanie asortymentem-badanie rynku i trendów w obszarze handlu elektronicznego-wdrażanie właściwych rozwiązań w zwiększeniu efektywności sprzedaży elektronicznejPraca od poniedziałku do piątku 8:00-16:00. Umowa o pracę na okres próbny 1m-c lub umowa na czas określony 1m-c do uzgodnienia.
FIRMA HANDLOWA RAJMUND MÜLLER - 2017-05-09 - Mikołów (śląskie)
Przygotowywanie elementów konstrukcji budowlanych, montowanie elementów konstrukcji budowlanych, wykonywanie prac związanych z rozbiórką elementów budowlanych.
WAR-EIGHT Sp. z o.o. - 2017-09-22 - Nowy Modlin (mazowieckie)
jw.
Przedsiębiorstwo Budownictwa Miejskiego Południe SA - 2017-07-19 - Warszawa (mazowieckie)
utrzymywanie odpowiednich stanów magazynowych,przeprowadzanie akcji ofertowych i analiz porównawczych,negocjowanie warunków kontraktów z dostawcami
OPAKMET SP.Z.O.O. SP. KOMANDYTOWA - 2016-09-12 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Przygotowywanie ofert sprzedażowych i prezentacji, negocjacje handlowe z klientami, podpisywanie umów/aneksów z klientami, fakturowanie, przeprowadzanie prezentacji, fotorelacje z hoteli, popularnych restauracji, przygotowywanie prezentacji handlowych, wyszukiwanie ofert przetargowych, tworzenie treści i dobór fotografii do ofert i prezentacji. Praca dwuzmianowa w godzinach 08:00-16:00, 10:00-18:00.
kontakt przez PUP - 2019-01-04 - Piła (wielkopolskie)
prace pomocnicze w zakresie obsługi pracowników oraz kooperantów firmy
kontakt przez PUP - 2017-02-08 - Kwidzyn (pomorskie)
telefoniczna obsługa sprzedażowa i posprzedażowa klientów, przygotowywanie i wysyłka ofert handlowych, fakturowanie i obsługa dokumentów sprzedaży, budowanie dobrych relacji z Klientami, doradztwo w zakresie oferty firmy, dbanie o dobry wizerunek firmy
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe KARENA S.A. - 2016-05-25 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
-
HAVI TRAVEL POLSKA SP. Z O.O - 2017-12-04 - Straszków (wielkopolskie)
- obsługa wszystkich połączeń wychodzących i przychodzących od klientów- przygotowywanie ofert dla klienta oraz realizacji jego zamówień - budowanie relacji z aktualnymi klientami, oraz nastawienie na poszukiwanie nowych klientów w branży HRPraca w godzinach: 08:00-16:00Wymagania: wykształcenie wyższe, doświadczenie w obsłudze klienta, umiejętność budowania długotrwałych relacji z klientem, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, samodzielność, systematyczność i dokładność, znajomość języka rosyjskiego na poziomie A1, min. 3 lata doświadczenia zawodowego
FUNDACJA "SŁOWIANIE POMERANII" - 2018-10-22 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Obsługa obecnych klientów i pozyskiwanie nowych, tworzenie i negocjacja ofert handlowych.
SILCARE sp. z o.o. Sp. K - 2019-02-06 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
przygotowywanie dokumentów kadrowych, prowadzenie akt osobowych, przygotowywanie sprawozdań, ewidencja czasu pracy pracowników, sporzadzanie listy płac, zgłaszanie pracowników do ubezpieczeń (obsługa płatnika)
FAST-FOL Gadomscy Sp.J. - 2019-10-04 - Mława (mazowieckie)
- wymagane wykształcenie wyższe lub średnie- organizacja czasu pracy jednostki- planowanie harmonogramów i wizyt- mile widziane orzeczenie o stopniu niepełnosprawności
Centrum Medyczne SALUS Łukasz Rządkowski sp. j. - 2019-01-02 - Przemęt (wielkopolskie)
Noszenie cegieł i zaprawy murarskiej, kopanie i wypełnianie dołów i rowów przy użyciu narzędzi ręcznych, ładownie i rozładowywanie materiałów budowlanych, wykonywanie prostych prac rozbiórkowych.
Firma Handlowo Usługowa Handbud Wiesław Blicharski - 2016-09-09 - Włodawa (lubelskie)
- Przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji związanej z zatrudnianiem cudzoziemców ukraińskojęzycznych, w tym między innymi oświadczeń o powierzeniu wykonywania pracy do PUP, zezwoleń na pracę, jednolitych zezwoleń na pobyt czasowy i pracę; monitorowanie przebiegu postępowań administracyjnych oraz dbanie o terminowość procesów legalizacyjnych; bieżąca współpraca z Urzędem Wojewódzkim, Urzędem Pracy, Strażą Graniczną w zakresie zatrudniania obcokrajowców; wyjazdy do ww. instytucji z obcokrajowcami; wsparcie cudzoziemców w zakresie: uzyskiwania numeru PESEL/NIP, dokonywania meldunku i wyrabiania karty pobytu czasowego; informowanie cudzoziemców ukraińskojęzycznych o poszczególnych etapach przygotowania do pracy, w tym statusu ich dokumentów legalizujących pracę; odnotowywanie danych w wewnętrznych firmowych rejestrach oraz odpowiednia archiwizacja otrzymanych dokumentów; dbałość o prawidłowy obieg dokumentów i informacji w firmie. Współpraca z innymi działami firmy (np. Działem Personalnym, Działem Księgowości, Działem Administracji, Działem Rekrutacji).- Wynagrodzenie: min. 2800 zł/brutto. Praca na umowę o pracę. Umowa na okres próbny na 3 miesiące z możliwością przedłużenia. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Poziom wykształcenia: Brak. Doświadczenie zawodowe: NIE jest wymagane. Wymagane umiejętności: teoretyczna i praktyczna znajomość zagadnień i przepisów w zakresie legalizacji pracy i pobytu cudzoziemców na terenie Polski; doświadczenie na podobnym stanowisku- mile widziane; umiejętność tworzenia zestawień i raportów, praktyczna znajomość obsługi MS Office (zwłaszcza Excel), umiejętność obsługi komputera. Wymagana znajomość języka ukraińskiego w stopniu B2 i/lub jako język ojczysty w mowie i piśmie. Inne wymagania: gotowość do podjęcia pracy z obcojęzycznym personelem; samodzielność, dobra organizacja pracy, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, umiejętność pracy pod presją czasu.
kontakt przez PUP - 2019-08-23 - Katowice (śląskie)
•Przygotowywanie dokumentacji przetargowych o udzielenie zamówienia, zgodnie z obowiązującą Ustawą•Udział w pracach komisji przetargowej•Udział w sporządzaniu sprawozdań/protokołów z przeprowadzonych postępowań•Archiwizacja dokumentacji przetargowej•Współpraca z komórkami organizacyjnymi wnioskującymi o przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia•Bieżący monitoring przepisów, aktów prawnych w zakresie zamówień•Terminowa realizacja zadań
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Działanie jako ekspert rynkowy i punkt centralnydla lokalnych usług HR i zarządzania zasobami ludzkimi poprzez rozwiązywaniezłożonych wniosków i wspólnych / wiodących inicjatyw. Zapewnianie klientom pełnej, dokładnej i terminowej odpowiedzi zgodnie z globalnymi i lokalnymi wytycznymi, w ramach wskaźników KPI HR oraz efektywne wykorzystanie narzędzi i systemów HR. Przejrzystość wszystkich przychodzących zapytań, w tym koordynacja z różnymi zespołami, regularna obserwacja i informowanie klientów o statusie.Szkolenie i doradzanie klientom i wewnętrznym interesariuszom w zakresie procesów i systemów HR SSC.Wykonywanie lokalnych działań związanych z sektorem C & B w odniesieniu do przypisanych rynków w celu dostarczenia dokładnego i terminowego wynagrodzenia pracowników za pośrednictwem listy płac. Utrzymanie danych HR2U i przeprowadzenie audytu zgodnie z wymaganiami kontroli wewnętrznej, procedurą audytu, OPM i wskaźnikami KPI HR. Przeprowadzanie analizy przyczyn źródłowychwszystkich błędów i implementacja działań zapobiegawczych. Zapewnianie klientom i zespołom SSC jasnych i dokładnych odpowiedzi dot. lokalnych procesów C & B. Badanie i eskalacja wyjątkowych przypadków i przetwarzanie niespójności w zespole kompensacyjnym SSC i / lub zespołach centralnych. Wspieranie zespołu kompensacyjnego SSC podczas realizacji globalnych cykli (IC, Merit, Ankiety płacowe) i dla projektów.Przygotowanie wysokiej jakości standardowych i złożonych raportów, w tym obliczeń (np. wytyczne dotyczące wzrostu wynagrodzeń) i symulacji. Uruchamianie raportów i kontroli kwalifikowalności, aby wspierać lokalne cykle C & B (nagrody, wynagrodzenia zmienne, programy świadczeń).Koordynowanie i wykonywanie złożonych zmian masowych poprzez analizę org. struktury, przygotowanie pliku, kontakt z zaangażowanymi stronami, terminowe i dokładne utrzymanie danych i przygotowanie dokumentów.Proaktywne określanie obszarów i sposobów poprawy w ramach usług świadczonych przez HR SSC. Inicjowanie i prowadzenie projektów CI w celu poprawy wydajności usług. Budowanie skutecznej współpracy między zespołami SSC i rynkiem HR w celu wdrożenia proponowanych ulepszeń. Dzielenie się najlepszymi praktykami, aby jeszcze bardziej zwiększyć jakość usług. Aktywne monitorowanie KPI zespołu, abyidentyfikować przyczyny opóźnień i / lub błędów i proponowanie ulepszeń.Wspieranie wdrażania nowych procesów i narzędzi, uczestnicząc w działaniach. Odgrywanie kluczowej roli w utrzymywaniu wiedzy w zespole przez wprowadzanie na rynek i szkolenie HR Generalists. Regularne tworzenie i aktualizacja instrukcji pracy o wysokiej jakości w porozumieniu z różnymi zaangażowanymi stronami HR. Wspieranie Lidera Zespołu, koordynując wspólne inicjatywy z zespołami SSC irynkowymi zespołami HR. Zastępowanie Lidera Zespołu podczas jego / jejnieobecności.
kontakt przez PUP - 2018-02-12 - Kraków (małopolskie)
Wymagane wykształcenie średnie, min. 2 lata doświadczenia, znajomość j. angielskiego. Charakterystyka pracy: przyjmowanie i potwierdzanie zamówień oraz bieżące informowanie Klienta o stanie realizacji zleceń, udział w przygotowywaniu ofert handlowych, kontrola realizacji zamówień, prowadzenie negocjacji z Klientem, telefoniczna obsługa Klienta, pozyskiwanie Klientów Biznesowych na podległym terenie, współpraca z pozostałymi działami w firmie. Kontakt z pracodawcą telefoniczny.
ADEGIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-04-11 - Wodzisław Śląski (śląskie)
.
Jednostka Wojskowa 4461 - 2019-01-17 - Dęblin (lubelskie)
Realizacja obowiązków służby BHP wynikających z ustawy o służbie BHP- Nadzór nad systemami: OHSAS 18001, ISO 14001 - Nadzór nad Oceną Ryzyka Zawodowego- Tworzenie wewnątrzzakładowych instrukcji bezpieczeństwa- Odbiory maszyn i stanowisk pracy pod kątem BHP,- Przeprowadzanie audytów BHP, ergonomicznych i systemowych- Przeprowadzanie szkoleń wstępnych,- Nadzór nad firmami zewnętrznymi oraz przeprowadzanie szkoleń dla firm zewnętrznych
Indesit Company Polska Sp.z o.o. - 2016-03-25 - Radomsko (łódzkie)
wypełnianie dokumentacji, praca biuorwa, konsultacje z klientami, promocja firmy, analiza dokumentów, tworzenie prezentacji
Agroexpert Agnieszka Linkowska Olszewka - 2015-12-11 - Braniewo (warmińsko-mazurskie)
• dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych,• dobór i sprzedaż akcesoriów,• pozyskiwanie nowych klientów
Suder & Suder sp. z o.o. - 2016-04-11 - Brzozowiec (lubuskie)
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie min. średnie zawodowe, umiejętność: znajomość logistyki/ transportu w Europie Wschodniej oraz UE, prawo jazdy kat. B, doświadczenie zawodowe: min. 2 lata na podobnym stanowisku, znajomość j. rosyjskiego, ukraińskiego, angielskiego w stopniu dobrym. Ogólny zakres obowiązków: sporządzanie raportów oraz dokumentacji, planowanie i organizacja przewozów w Europie wschodniej i UE, monitorowanie zleceń.
kontakt przez PUP - 2017-04-05 - Lublin (lubelskie)
pozyskiwanie nowych klientów; utrzymywanie relacji z bieżącymi klientami; fakturowanie; tworzenie raportów i zestawień w Excelu; przygotowywanie odpowiedzi na zapytania ofertowe; obsługa klienta poprzez kontakt telefoniczny oraz e-mailowy; jedna zmiana (7-15); kontakt z pracodawcą telefoniczny oraz e-mailowy.
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "MAT" Mateusz Bujno - 2016-02-11 - Kobylnica (pomorskie)
osoba na ww. stanowisku odpowiedzialna będzie za szeroko pojętą organizację reklamy, przygotowanie projektów reklamowych,obsługę bieżącą nowo powstającej strony internetowej: tj. aktualizowanie informacji, prowadzenie funpage firmy, organizacja wszystkich niezbędnyc porcesów które się z tym wiążą, ponadto organizacja dokumentacji firmowej jak i pozyskiwanie partnerów do współpracy
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Poznań (wielkopolskie)
tworzenie i prowadzenie dokumentacji jakościowej, opracowanie raportów, analiz i reklamacji, nadzór nad wdrażanym systemem zarządzania
FINE ALTECH Mława sp. z o.o. - 2017-06-14 - Mława (mazowieckie)
Organizacja prawidłowego funkcjonowania bazy jednostki;Organizacja i zabezpieczenie prawidłowego obiegu dokumentacji oraz informacji;Prowadzenie i rejestracja korespondencji;Wykonywanie dyspozycji środkami materiałowymi lub pieniężnymi zgodnie z obowiązującymi przepisami
Warmińsko-Mazurska Wojewódzka Komenda OHP w Olsztynie - 2019-04-26 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
praca w biurze. pozyskiwanie oferentów do reklamy, przygotowywanie materiałów reklamowych
Pożyczka OKEY sc - 2016-11-17 - Starachowice (świętokrzyskie)
Montaż podzespołów.Praca przy maszynach w ruchu.Praca na linii montażowej.Orgazniaowanie pracy innych osób, koordynowanie pracowników tymczasowych.Termin rozpoczecia zatrudnienia ustalany indywidualnie z kandydatem.
kontakt przez PUP - 2017-07-04 - Łódź (łódzkie)
Obsługa procesów księgowych. Kontrola dokumentów finansowych. Obsługa bieżących zapytań i zleceń ze strony klientów wewnętrznych.
Bayer Sp. z o.o. - 2018-06-13 - Gdańsk (pomorskie)
Zapewnienie ciągłości procesów produkcyjnych, nadzór nad bieżącymi przeglądami i remontami maszyn, udział w uruchamianiu nowych linii produkcyjnych, maszyn, urządzeń, nadzór nad magazynem części zamiennych, nadzór nad pracą podległego zespołu, kontrolowanie stanu technicznego maszyn, urządzeń i pomieszczeń, eliminowanie nieprawidłowości.
Przedsiębiorstwo Zbożowo-Młynarskie "PZZ" w Stoisławiu S.A. - 2018-11-23 - Stoisław (zachodniopomorskie)