SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNYCH Mrągowo oferta pracy Warmińsko-Mazurska Wojewódzka Komenda OHP w Olsztynie
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNYCH
Wynagrodzenie: 2 250 - 2 400 PLN
Zakres obowiązków: Organizacja prawidłowego funkcjonowania bazy jednostki;Organizacja i zabezpieczenie prawidłowego obiegu dokumentacji oraz informacji;Prowadzenie i rejestracja korespondencji;Wykonywanie dyspozycji środkami materiałowymi lub pieniężnymi zgodnie z obowiązującymi przepisami
Data publikacji: 2019-04-26
Lokalizacja: Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: Warmińsko-Mazurska Wojewódzka Komenda OHP w Olsztynie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Przemysłowa 11, 11-700 Mrągowo, powiat: mrągowski, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Organizacja prawidłowego funkcjonowania bazy jednostki;Organizacja i zabezpieczenie prawidłowego obiegu dokumentacji oraz informacji;Prowadzenie i rejestracja korespondencji;Wykonywanie dyspozycji środkami materiałowymi lub pieniężnymi zgodnie z obowiązującymi przepisami
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 250 - 2 400 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Mrągowo
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: mrągowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Mrągowo
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: technik administracji*
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 250 - 2 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Technik administracji* (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: umiejętność obsługi komputera
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
WYMAGANIA NIEZBĘDNEWykształcenie średnie lub wyższe ( studia wyższe na kierunku administracja.Obywatelstwo polskie.umiejętność obsługi komputera, m.in. programów pakietu MS Office, w tym bardzo dobra znajomości obsługi arkusza kalkulacyjnego MS Excel.Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.Kandydat nie może być prawomocnie skazany za przestępstwa umyślne.Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku.Minimum 2 lata stażu pracy zawodzie.WYMAGANIA DODATKOWEZdolności interpersonalne.Komunikatywność, kreatywność, samodzielność w realizacji zadań.Rzetelność i dokładność. Umiejętność organizacji pracy.Umiejętność radzenia sobie ze stresem.Chęć stałego rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji.DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE:- Życiorys/CV i list motywacyjny,- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia,- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy,- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa,- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru,- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz że przeciwko kandydatowi nie toczy się postępowanie za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE:- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia,- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy.TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW:- Dokumenty należy złożyć do: 20.05.2019 r.- Decyduje data stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty,- Miejsce składania dokumentów: Warmińsko-Mazurska Wojewódzka Komenda OHP, ul. Artyleryjska 3B, 10-165 Olsztyn z dopiskiem KD-14/A/2019".- Wybrani kandydaci zostaną zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną;
Nazwa pracodawcy:
Warmińsko-Mazurska Wojewódzka Komenda OHP w Olsztynie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Mrągowie
Adres pracodawcy:
Przemysłowa 11, 11-700 Mrągowo, powiat: mrągowski, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: mrągowski
Gmina pracodawcy: Mrągowo
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Mrągowo
Adres strony pracodawcy: www.warminsko-mazurska.ohp.pl
Ulica pracodawcy: Przemysłowa
Numer budynku pracodawcy: 11
Profil działalności pracodawcy:
OHP wykonują zadania Państwa w zakresie zatrudnienia oraz przeciwdziałania marginalizacji i wykluczeniu społecznemu młodzieży, a także zadania w zakresie jej kształcenia i wychowania.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Mrągowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik administracji*
Data dodania oferty pracy: 26.04.2019
Oferta pracy ważna do: 25.05.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 26.04.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 26.04.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?a4c24a236d0b997f3b7e1f89cdd50b2a
Podobne oferty pracy
wykonywanie przewozu samochodów osobowych w krajach UE
PHU EUROPOL Łukasz Szwed - 2016-05-10 - Bełchatów (łódzkie)
ROZŁADUNEK, ZAŁADUNEK, DEMONTAŻ ZUŻYTEGO SPRZĘTU;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE
TOM ELEKTRORECYKLING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-05 - Szczecin (zachodniopomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-06-17 - Warszawa (mazowieckie)
- SZCZEGÓŁY OGŁOSZENIA: www.katowice.so.gov.pl ---> zakładka Oferty pracy.- Główne obowiązki i czynności: Realizowanie zadań w zakresie inwestycji i remontów i ich nadzór. Planowanie budżetowe i rozliczanie finansowe zadań inwestycyjnych i remontowych. Współpraca z uczestnikami procesów inwestycyjnych, remontowych (m.in. wykonawcami robót, projektantami itp.). Prowadzenie spraw, kontrola realizacji inwestycji i remontów, prowadzenie dokumentacji związanej z realizowanymi zadaniami w oddziale. - Wynagrodzenie: od 3500 zł/brutto. Umowa na czas określony powyżej 6 miesięcy. Wynagrodzenie za pracę wypłacane jest raz w miesiącu. Data rozpoczęcia pracy: po zakończeniu procedury konkursowej.Praca: od 7:30 do 15:30.Kandydat ubiegający się o pracę:1) posiadać pełną zdolność do czynności prawnych,2) posiadać nieposzlakowaną opinię,3) nie być karany za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe oraz nie może być prowadzone wobec kandydata postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe, 4) posiadać stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,5) posiadać wykształcenie wyższe co najmniej I stopnia, 6) posiadać zdolności analityczne i umiejętność sprawnego oraz samodzielnego działania,7) posiadać znajomość technik pracy biurowej, w tym umiejętność posługiwania się sprzętem komputerowym oraz umiejętnością obsługi komputera w środowisku Windows (Word, Excel),8) być samodzielny, rzetelny, kreatywny, komunikatywny, przejawiać inicjatywę w działaniu oraz zaangażowanie, powinien posiadać umiejętność samodzielnej i efektywnej organizacji pracy oraz efektywnej pracy w zespole oraz umiejętność pracy wielozadaniowej, 9) posiadać odpowiedni poziom wiedzy ogólnej i wysoki poziom kultury osobistej,10) posiadać świadectwo ukończenia stażu urzędniczego w sądzie lub w prokuraturze lub w toku konkursu wykazać się wiedzą wymaganą programem stażu urzędniczego, 11) posiadać uprawnienie do prowadzenia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno budowlanej lub instalacyjnej oraz przynależeć do Izby Inżynierów Budownictwa, 12) posiadać doświadczenie w zakresie nadzorowania/ koordynowania robót remontowych/ inwestycyjnych. Dodatkowe atuty:1) posiadanie uprawnień do kierowania i nadzorowania realizacji robót budowlanych przy zabytkach nieruchomych, o których mowa w ustawie z dnia 23.07.2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. Dz. U. z 2014r. poz. 1446 ze zm.),2) wiedza i doświadczenie w zakresie organizacji i zarządzania projektami,3) posiadanie umiejętności wykonywania kosztorysów inwestorskich robót remontowo-budowlanych z wykorzystaniem dostępnych programów i publikatorów do kosztorysowania
SĄD OKRĘGOWY W KATOWICACH - 2017-07-04 - Katowice (śląskie)
kompletowanie zamówień internetowych, pakowanie wysyłek detalicznych i hurtowych, dbanie o porządek w magazynie, kontakt z firmami kurierskimi
MODESTE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-10-01 - Białystok (podlaskie)
Aktywny kontakt z obecnymi kontrahentami oraz pozyskiwanie nowych kontaktów handlowych w obszarze Wschodniej Europy. Przygotowywanie dokumentów wysyłki. Kontakt tel. 605 432 297
Z.P.H.U. WA-BIS Waldemar Wata - 2016-01-11 - Wodzisław (świętokrzyskie)
Wdrażanie i opracowywanie strategii marketingowych firmy, wprowadzanie do systemu dystrybucji nowego produktu, opracowywanie i prowdzenie kampanii medialnych, kreowanie wizerunku firmy oraz jej produktów, kontakt bezpośredni z klientami firmy.warunek konieczny : posiadanie orzeczenia o niepełnosprawności , min. 1 rok stażu pracy w marketingu.
PLAST-MET SYSTEMY OGRODZENIOWE Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością Spółka Komandytowa - 2017-12-13 - Trzebnica (dolnośląskie)
Zakładanie doświadczeń rejestrowych i poglądowych, monitoring i kontrola założonych dośwadczeń, zdobywanie wiedzy praktycznej, sporządzanie raportów końcowych
SynTech Research Poland Sp. Z o.o. - 2017-03-20 - Pyrzyce (zachodniopomorskie)
nawiązywanie i utrzymanie relacji z klientami z Polski i Izraela oraz filią firmy w Izraelu i innych przedstawicielstw na świecie, delegacje zagraniczne do przedstawicielstw firm na całym świecie, poszerzanie wiedzy na temat wymagań rynku i aktualne potrzeby przemysłu wyrobów hutniczych i materiałów lotniczych danego kraju, przygotowywanie ofert sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2018-03-19 - Mysłowice (śląskie)
Praktyczna umiejętność naprawy pojazdów samochodowych. Praca jednozmianowa w wym. 1 atatu, w godz. 7-15, od poniedziałku do piątku. Umowa na czas okreslony (min. 2 lata). Wymagania: min. zawodowe wykształcenie, praktyczne umiejętności naprawy pojazdów samochodowych, prawo jazdy kat. B.
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Kartuzy (pomorskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-08-08 - Zawiercie (śląskie)
prace przy zakładaniu ogrodów prywatnych, prace pielęgnacyjne zieleni na terenie Słupska i okolic; godz. pracy 7-15, możliwość nadgodzin; wynagrodzenie 2000-2500 zł brutto- do uzgodnienia; wstępnie kontakt telefoniczny z pracodawcą w celu ustalenia terminu spotkania
GAJA-ART Hałas Arkadiusz - 2017-04-24 - Słupsk (pomorskie)
prace gospodarczo-konserwatorskie
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Głowno (łódzkie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-10-04 - Warszawa (mazowieckie)
rekrutacja pracowników z za wschodniej granicy, praca w biurze
JOB- PANKRATION SP. Z O.O. - 2018-10-29 - Mosina (wielkopolskie)
Odpowiedzialność za grupę konserwatorów;sprawowanie nadzoru ich pracy; planowanie remontów budynków mieszkalnych i lokali usługowych.
LUBELSKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA - 2018-03-16 - Lublin (lubelskie)
Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych, realizacja założonych planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych członków Kasy, współudział w organizacji działań marketingowych na lokalnym rynku.
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2017-10-02 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
Sprzedaż telefonów komórkowych i usług telekomunikacyjnych.
MUSIK-SHOP Jacek Krupa - 2015-11-18 - Lubartów (lubelskie)
przyjmowanie/odbiór od dostawcy/podwykonawców dokumentacji projektowej i jej zarejestrowanie w rejestrze budowy; weryfikacja dokumentacji względem wymagań kontraktowych od strony administracyjnej; zarządzanie i monitorowanie obiegiem dokumentacji tj. m. in. odbiór dokumentacji od podwykonawców, dystrybucja w zespole; odesłanie do podwykonawcy uwag i zmian; przygotowywanie protokołów przekazania zweryfikowanej dokumentacji do klienta; archiwizacja dokumentacji projektowej; stosowanie się do wymagań i procedur kontraktowych;I umowa na okres próbny, kolejna na 1 rok;
BUDIMEX SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-08-23 - Bogatynia (dolnośląskie)
1. PROWADZI KARTOTEKI WYNAGRODZEŃ, ZASIŁKÓW ZA POMOCĄ PROGRAMU KOMPUTEROWEGO.1. SPORZĄDZA LISTY PŁAC Z UMÓW O PRACĘ I UMÓW ZLECENIA Z TYTUŁU WYNAGRODZEŃ, ZASIŁKÓW CHOROBOWYCH, MACIERZYŃSKICH, RODZICIELSKICH, OJCOWSKICH, FUNDUSZU SOCJALNEGO ORAZ WSZELKICH INNYCH WYPŁAT.3.NA PODSTAWIE LIST PŁAC SPORZĄDZA PRZELEWY BANKOWE Z TYTUŁU POTRĄCEŃ ORAZ RACHUNKÓW OSOBISTYCH PRACOWNIKÓW SZKOŁY (PRZEKAZ ELEKTRONICZNY).4. SPRAWDZA LISTY PŁAC POD WZGLĘDEM FORMALNYM I RACHUNKOWYM, PRZESTRZEGA OBOWIĄZJĄCE TERMINY W ZAKRESIE WYPŁAT.5. SPORZĄDZA ZESTAWIENIA WYPŁAT Z TYTUŁU WYNAGRODZEŃ ORAZ SPORZĄDZA DOWODY WEWNĘTRZNE W ZAKRESIE TYCH WYPŁAT.6. SPORZĄDZA SPRAWOZDANIA Z WYKONANIA FUNDUSZU PŁAC I ZATRUDNIENIA ZE ŚRODKÓW BUDŻETOWYCH I POZABUDŻETOWYCH.7. SPORZĄDZA ROZLICZENIA Z ZAKRESU WYNAGRODZEŃ DO SPRAWOZDAŃ I PLANÓW FINANSOWYCH SZKOŁY.8. SPORZĄDZA DEKLARACJE ROZLICZENIOWE ORAZ RAPORTY IMIENNE Z TYTUŁU ROZLICZEŃ DO PROGRAMU PŁATNIK ZUS PRZEKAZ ELEKTRONICZNY.9. PROWADZI I PRZESTRZEGA ZGODNIE Z OBOWIĄZUJĄCYMI PRZEPISAMI DOKUMENTACJĘ STANOWIĄCĄ PODSTAWĘ WYPŁAT WYNAGRODZEŃ Z UMÓW O PRACĘ I ZLECENIA.10. PRZEKAZUJE TERMINOWO SPRAWOZDANIA DO GUS.11. PRZEKAZUJE TERMINOWO PIT-4R, PIT-8AR, PIT-11, ZA POMOCĄ PROGRAMU E-DEKLARACJE ORAZ UPO DO URZĘDU SKARBOWEGO.12. NA BIEŻĄCO DOKONUJE AKTUALIZACJI DANYCH W ARKUSZU ORGANIZACYJNYM SZKOŁY.13. NALICZA STAŁE I NIEPERIODYCZNE SKŁADNIKI WYNAGRODZEŃ PRACOWNIKÓW SZKOŁY.14. INFORMUJE PRACOWNIKÓW SZKOŁY O AKTUALNYCH PRZEPISACH FINANSOWYCH, SZCZEGÓLNIE DOTYCZĄCE WYNAGRODZENIA.15. PRAWIDŁOWO ZABEZPIECZA W ARCHIWUM DOKUMENTACJĘ WYNIKAJĄCĄ Z ZAJMOWANEGO STANOWISKA.16. PROWADZI EWIDENCJĘ UDZIELONYCH POŻYCZEK Z KZP DZIAŁAJĄCEJ PRZY SP 37 W SZCZECINIE.17. WPROWADZA ORAZ PODPISUJE W BANKU-PRZEKAZ ELEKTRONICZNY FAKTURY DO ZAPŁATY Z BUDŻETU, WYDZIELONEGO RACHUNKU DOCHODÓW, FUNDUSZU SOCJALNEGO, ODDZIAŁU PRZEDSZKOLNEGO ZGODNIE Z DEKRETEM GŁÓWNEJ KSIĘGOWEJ;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE MIN. ŚREDNIE O PROFILU OGÓLNYM LUB ZAWODOWYM UMOŻLIWIAJĄCE WYKONYWANIE ZADAŃ STOSOWNE Z OPISEM STANOWISKA I 5 LETNI STAŻ PRACY LUB WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE ODPOWIEDNIEJ SPECJALNOŚCI UMOŻLIWIAJĄCE WYKONYWANIE ZADAŃ NA STANOWISKU I STAŻ PRACY MIN. 4 LATA;UMIEJĘTNOŚCI: STANOWISKO SAMODZIELNE WYMAGAJĄCE PRACY W ZESPOLE, ZNAJOMOŚĆ PRAWA PRACY ORAZ DOTYCZĄCYCH NALICZENIA PŁAC W PLACÓWCE OŚWIATOWEJ, ROZLICZENIA Z ZAKŁADEM UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ORAZ URZĘDEM SKARBOWYM;BRAK P/WSKAZAŃ ZDROWOTNYCH, NIEKARALNOŚĆ;KONTAKT Z PRACODAWCĄ: OSOBISTY, TELEFONICZNY 914668479, 914668460 LUB CV NA e-mail: sekretariat (at) sp37.szczecin.pl LUB CV I LIST MOTYWACYJNY PRZESŁAĆ POCZTĄWYNAGRODZENIE 2780 ZŁ BRUTTO + dodatek za wysługę lat
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 37 IM. KPT. Ż. W. ANTONIEGO LEDÓCHOWSKIEGO W SZCZECINIE - 2018-02-09 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Wsparcie przy sporządzaniu deklaracji i raportów podatkowych. Wsparcie w ramach procesu raportowania podatkowego. Przygotowywanie raportów.
SHELL POLSKA SP Z O. O. Oddział w Krakowie - 2017-06-16 - Kraków (małopolskie)
Specjalista do spraw marketingu i handlu:- wsłtworzenie strategii marketingowej firmy- przygotowywanie i wdrażanie akcji promocyjnych
RAMEX Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowo-akcyjna - 2018-07-02 - Nowy Sącz (małopolskie)
pozyskiwanie nowych klientów i sprzedaż internetowa
GRUPAFULL Jacek Kopczyński - 2016-11-15 - Drzecin (lubuskie)
Rozwijanie oferty badań neuromarketingowych.Przygotowywanie ofert oraz realizacja projektów badawczych.Poszukiwanie nowych klientów, nowe branże,rynki.Prezentacje i spotkania,udział w spotkaniach branżowych itp.Marketing w celu pozyskania nowych klientów.Kreowanie nowych produktów ofert.
ASM Centrum Badań i Analiz Rynku sp.zoo Kutno - 2017-08-04 - Kutno (łódzkie)
codzienna kontrola produktu gotowego, sporządzanie dziennych raportów, praca według ściśle okreslonych procedur
TAMA POLSKA Sp. z o.o. - 2018-01-18 - Świdnica (dolnośląskie)
Prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej, sporządzanie list płac, rozliczania z ZUS i US, księgowanie dokumentów - pełna księgowość.
A.O. SPECTRUM Sp. z o.o. - Sp. komandytowa - 2015-11-13 - Grajewo (podlaskie)
Organizowanie i nadzorowanie prac inwestycyjno-remontowych w obiektach teatru. Opracowanie planów remontów oraz przeprowadzanie postępowań przetargowych. Organizowanie i nadzorowanie prac dot. utrzymanie obiektów teatru w dobrym stanie technicznym,poprzez zabezpieczenie stałej sprawności sprzętu i urządeń. Zlecanie sprawnego usuwania usterek i awarii firmom zewnętrznym. Współpraca z podmiotami zewnętrznymi przy realizacji zleceń inwestycyjno- remontowych.
TEATR IM. H. MODRZEJEWSKIEJ W LEGNICY - 2017-08-01 - Legnica (dolnośląskie)
Przyjmowanie zapytań mailowych i telefonicznych od klientów, klasyfikację zgłoszeń, udzielanie informacji oraz pomoc w rozwiązywaniu problemów w zakresie usług finansowych, kontakt telefoniczny oraz e-mailowy z dostawcami i klientami w języku francuskim, drugą linią wsparcia oraz z pracownikami firmy, dla której wykonywane są usługi finansowe, dbanie o wysoki poziom obsługi klienta w zakresie świadczonych usług, przygotowanie oraz analizę raportów.
kontakt przez PUP - 2018-07-19 - Kraków (małopolskie)
Rozwiązywanie zapytań w ramach pracy dla danego rynku przy użyciu dedykowanej platformy; Wsparcie lokalnego zespołu na swoim rynku we współpracy z zespołem centralnym (Central Content Team) - korekta, analiza i usprawnianie procesów, tłumaczenia itp.; Otrzymywanie i analizowanie informacji zwrotnych od agentów w celu usprawnienia procesów oraz przeprowadzanie treningów, kiedy jest to konieczne; Edycja i aktualizacja istniejących źródeł wiedzy, dopasowywanie materiałów do potrzeb wspieranego rynku; Regularna weryfikacja materiałów w zdalnym Centrum Pomocy (Help Center), uwzględnianie aktualności; Dbanie o aktualność i przejrzystość treści dedykowanych dla wspieranego rynku i zespołu.
kontakt przez PUP - 2019-02-13 - Kraków (małopolskie)
bieżąca obsługa zamówień, fakturowanie, współpraca z kontrehentami zagranicznymi, współpraca z działem produkcji i magazynowania
RADAWAY Sp. z o.o. - 2016-06-08 - Swarzędz (wielkopolskie)