SPECJALISTA DS. AUTOMATYKI I STEROWANIA R24/0029-24/20 Włocławek oferta pracy ZAKŁAD SYSTEMÓW KOMPUTEROWYCH "ASKI" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. AUTOMATYKI I STEROWANIA R24/0029-24/20
Wynagrodzenie: od 6 400 PLN
Zakres obowiązków: - Przygotowywanie ofert z zakresu automatyki, pneumatyki, sterowania, robotyka- Projektowanie układów automatyki i sterowania,- Przeprowadzanie spotkań techniczno handlowych,- Realizacja i wdrażanie układów automatyki i sterowania na obiekcie,- Uczestnictwo w szkoleniach oraz stałe podnoszenie kwalifikacji zawodowych.
Data publikacji: 2020-01-07
Lokalizacja: Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: ZAKŁAD SYSTEMÓW KOMPUTEROWYCH "ASKI" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Toruńska, 87-800 Włocławek, powiat: m. Włocławek, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Przygotowywanie ofert z zakresu automatyki, pneumatyki, sterowania, robotyka- Projektowanie układów automatyki i sterowania,- Przeprowadzanie spotkań techniczno handlowych,- Realizacja i wdrażanie układów automatyki i sterowania na obiekcie,- Uczestnictwo w szkoleniach oraz stałe podnoszenie kwalifikacji zawodowych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 6 400 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. AUTOMATYKI I STEROWANIA R24/0029-24/20
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Włocławek
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Włocławek
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Włocławek
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inżynier automatyki i robotyki
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 6 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 07.01.2020
Data zakończenia pracy: 06.04.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Inżynier automatyki i robotyki
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), techniczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B (wymagany staż - lata: 1)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykszt. wyższe techniczne z zakresu automatyki, układów i systemów sterowania (PLC, DCS, SIS, ESD, BMS), robotyka; czynne prawo jazdy kat. B (min. 1 rok praktyki); znajomość zagadnień automatyki procesowej, automatyki maszynowej; umiejętność pracy w zespole; operatywność i samodzielność w działaniu; umiejętność biegłej obsługi komputera i narzędzi projektowych; gotowość do odbywania podróży służbowych na terenie Polski i za granicą; dobra znajomość języka angielskiego
Nazwa pracodawcy:
ZAKŁAD SYSTEMÓW KOMPUTEROWYCH "ASKI" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku
Adres pracodawcy:
TORUŃSKA, 87-800 Włocławek, powiat: m. Włocławek, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego na adres email: praca (at) aski.pl.Zapewniamy całkowitą dyskrecję. W CV prosimy o zamieszczenie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach rekrutacji, zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2018 poz.1000).
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Włocławek
Gmina pracodawcy: Włocławek
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Włocławek
Ulica pracodawcy: TORUŃSKA
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inżynier automatyki i robotyki
Data dodania oferty pracy: 07.01.2020
Oferta pracy ważna do: 07.02.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 07.01.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 07.01.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?3a9d37d8eb0793ed2709102f23f71e0f
Podobne oferty pracy
- Koordynowanie i nadzorowanie całokształtu procesów związanych ze sprzedażą produktów firmy na rynek krajowy. Monitorowanie rynku, poszukiwanie potencjalnych kontrahentów firmy.- Wynagrodzenie: od 3500 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek okres próbny 3 miesiące. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie kierunek dowolny. Wymagane min. 3 lata doświadczenia zawodowego. Wymagana znajomość języka angielskiego i niemieckiego w mowie i piśmie w stopniu komunikatywnym. Wymagane prawo jazdy kat. B. Wymagana znajomość obsługi komputera. Mile widziana znajomość programu Impuls. Kontakt wyłącznie e-mail: kadry (at) gonar.com.pl
GONAR - BIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-30 - Katowice (śląskie)
do uzgodnienia
34 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2018-07-26 - Rzeszów (podkarpackie)
zakres obowiązków:dopasowanie programu usług do potrzeb klienta, organizowanie podwykonawców usług związanych z przygotowywaniem oraz serwowaniem jedzenia , nadzór świadczonych usług;
kontakt przez PUP - 2019-05-29 - Warszawa (mazowieckie)
praca stacjonarna przy obsłudze mechaniczno-elektrycznej floty samochodów wschodnich klientów zagranicznych, wyceny, kosztorysy, wykonanie usług, obsługa administracyjna klienta, praca od poniedziałku do soboty w godz. 9-18
ARSCAR ADAM STĘPIEŃ - 2016-03-09 - Raszyn (mazowieckie)
przyjmowanie zgłoszeń, udzielanie informacji użytkownikom aplikacji, analiza i przedstawienie diagnozy problemów użytkownikowi, a następnie przekazanie uwag do specjalistów odpowiedzialnych za ich późniejsze usuwanie
CITY-NAV Sp. z o.o. - 2018-07-06 - Poznań (wielkopolskie)
Pozyskiwanie klientów zagranicznych, budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji handlowych, obsługa kontrahentów polegających na kompleksowej realizacji zamówień, promocja firmy i jej produktów.
XL TAPE INTERNATIONAL sp zo.o. - 2017-02-13 - Kielce (świętokrzyskie)
Sprzedaż detaliczna i hurtowa suplementów diety i kosmetyków. Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z kontrahentami z Rosji , Białorusi i z krajów wschodnich.
Naturomed Sp. z o. o. - 2018-09-25 - Gdynia (pomorskie)
nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z klientami firmy, dbanie o jej dobry wizerunek
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Poznań (wielkopolskie)
RPO
kontakt przez PUP - 2019-03-20 - Darłowo (zachodniopomorskie)
dokonywanie standardowych procedur operacyjnych dla laboratorium zgodnie z zasadami ASTM i BHP, plany analiztyczne według zapotrzebowania terminalu LNG i metodami pobierania próbek; obserwacja, kontrola, kalibrowanie i testowanie nowego sprzętu laboratyjnego oraz zapewnienie szkoleń dla lokalnych techników laboratoryjnych; nadzór nad rozruchem laboratorium: obserwacja i sprawdzanie wszystkich instalacji laboratoryjnych, wyposażenia oraz szklanych i chemicznych zasobów, organizowanie magazynu i pobierania próbek; radzenie sobie ze wszystkimi potrzebami i problemami pracy w laboratorium.
SAIPEM S.P.A. S.A. Oddział w Polsce - 2016-01-25 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
sprzedaż materiałów wykończeniowych oraz budowlanych, realizacja planów sprzedaży i marż, budowanie relacji z klientami, aktywne pozyskiwanie nowych klientów. Praca w godz.8-16
KOSTA Sp. z o.o - 2017-12-05 - Opole (opolskie)
sporządzanie list płac, deklaracji ubezpieczeniowych i podatkowych dot. umów o pracę i umów cywilno-prawnych, prowadzenie akt osobowych
ESTELLIGENCE SP. Z O.O. - 2017-12-20 - Kwidzyn (pomorskie)
wg. programu stażu,zatrudnienie staż pn-pt 8-16
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Bełchatów (łódzkie)
/ Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl / - Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:prowadzenie wyodrębnionej ewidencji księgowej projektu zgodnie zobowiązującymi przepisami, dokonywanie płatności w projekcie, opisywanie dokumentów księgowych, księgowanie dokumentów finansowo-księgowych zgodnie z montażem finansowym projektu.- Wynagrodzenie: 1462,50 zł brutto (płaca zasadnicza + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na czas określony do 31.08.2018r. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%). Data rozpoczęcia pracy po rozstrzygnięciu naboru od września 2017r.- Praca: 7:30-15:30 - wg. harmonogramu. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne ( rachunkowość, finanse, księgowość). Wymagane doświadczenie przy wykształceniu średnim 5 lat pracy w księgowości, przy wykształceniu wyższym 4 lata pracy w księgowości. Wymagana znajomość zasad księgowania projektów unijnych. Wymagana znajomość programów księgowych. Wymagana znajomość programów Word i Excel w zakresie podstawowym. wymagana umiejętność obsługi urządzeń biurowych. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie w prowadzeniu ewidencji księgowej projektów oraz w przygotowaniu dokumentacji finansowej wniosków o płatność projektów unijnych, doświadczenie w jednostce sektora finansów publicznych.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-08-07 - Katowice (śląskie)
-dbanie o pozytywny wizerunek firmy-przygotowanie ofert firmowych-rozmowy z klientami-pozyskiwanie nowych klientów-rozwój firmy
BHP,Kadry, Prawo Pracy Agnieszka Sochacka - 2020-09-02 - Lublin (lubelskie)
praca biurowa przy komputerze
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Poznań (wielkopolskie)
analiza rynku i ofert konkurencji, pozyskiwanie nowych klientów, tworzenie ofert handlowych, analizowanie wyników sprzedaży, negocjowanie warunków handlowych, sporządzanie kosztorysów
kontakt przez PUP - 2016-07-29 - Biała Podlaska (lubelskie)
przygotowywanie i współtworzenie akcji promocyjnych,marketingowych,materiałów promocyjnych, informacyjnych wspierającychsiły sprzedaży, budowanie wizerunku marki, współpraca przyopracowywaniu kampanii marketingowych, współpraca z mediami, milewidziana umiejętność prowadzenia kanałów Social Media orazpozycjonowania stron internetowych,praca w godz. 8-16
Teatr im.Jana Kochanowskiego - 2018-01-26 - Opole (opolskie)
Główne obowiązki:- przeprowadzanie kontroli stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego, rozmieszczenia podręcznego sprzętu gaśniczego i agregatów w Oddziale, w celu zapewnienia zgodnej z obowiązującymi przepisami ochrony przeciwpożarowej;- udział w odbiorach technicznych nowobudowanych, przebudowanych, remontowanych obiektów, pomieszczeń i urządzeń, w celu zapewnienia stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego;- prowadzenie szkoleń, udzielanie instruktaży pożarowych dla nowo przyjmowanych funkcjonariuszy i pracowników, w celu zapoznania z zasadami posługiwania się sprzętem gaśniczym i przestrzegania przepisów przeciwpożarowych;- udział w opracowaniu oraz uaktualnianiu planów ochrony przeciwpożarowej nadzorowanych obiektów, w celu zapewnienia bezpieczeństwa osób i ochrony mienia;- opracowanie analiz dotyczących stanu ochrony przeciwpożarowej w Oddziale, w celu przekazania Komendantowi Oddziału oraz do Komendy Głównej Straży Granicznej;- przeprowadzanie ćwiczebnych alarmów pożarowych z udziałem współdziałających jednostek Państwowej Straży Pożarnej, w celu praktycznego przećwiczenia wymaganych zachowań funkcjonariuszy i pracowników na wypadek zagrożenia pożarowego;- opracowanie projektów decyzji, wytycznych i instrukcji regulujących zagadnienia ochrony przeciwpożarowej, w celu dokonania wymaganych uregulowań prawnych w Oddziale.Warunki pracy:- warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: konieczność przeprowadzania niektórych czynności poza stałym miejscem pracy; praca w godzinach ustalonych z przełożonym na podstawie harmonogramu pracy;- miejsce i otoczenie organizacyjno - techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe (telefon, fax, kserokopiarka); stanowisko pracy znajduje się na czwartym piętrze;- możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi.Wykształcenie: tytuł zawodowy inżyniera pożarnictwa lub ukończone w Szkole Głównej Służby Pożarniczej studia wyższe w zakresie inżynierii bezpieczeństwa w specjalności inżynieria bezpieczeństwa pożarowego.Wymagania niezbędne:- znajomość przepisów przeciwpożarowych;- posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego lub pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe:- posiadanie uprawnień specjalisty ds. bhp;- posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy na stanowisku związanym z ochroną przeciwpożarową.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2019-06-28 - Racibórz (śląskie)
wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne
Kancelaria KNOW HOW sp.zo.o - 2019-03-22 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
KOMPLEKSOWA OBSŁUGA FIRMY W ZAKRESIE BHP;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE KIERUNKOWE BHP, MINIMUM ROCZNE DOŚWIADCZENIE, BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ PRZEPISÓW BHP, JĘZYK ANGIELSKI LUB NIEMIECKI W STOPNIU ŚREDNIOZAAWANSOWANYM;UMOWA ZLECENIE W OKRESIE PRÓBNYM, WYNAGRODZENIE NETTO 3000 ZŁ
EUROKRAN 2 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-21 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Bieżące rozliczenia budowy poprzez sporządzanie niezbędnych zestawień i analiz
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT WODNYCH I EKOLOGICZNYCH "EKO - WOD" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-05-24 - Boboszów (dolnośląskie)
Realizacja założonych planów sprzedaży, budowanie długofalowych relacji z Klientami B2B, pozyskiwanie nowych klientów poprzez aktywne działanie w terenie, koordynacja działań marketingowych, pomoc przy obsłudze sklepu internetowego. Praca w godz. 8-16.
Prima Green Sp. z o.o. - 2018-07-10 - Bodzanów (mazowieckie)
Zgodnie ze stanowiskiem.
Słupskie Stowarzyszenie Innowacji Gospodarczych i Przedsiębiorczości - 2017-02-10 - Gdańsk (pomorskie)
Opis stanowiska:- Bieżąca obsługa kadrowa pracowników- Prowadzenie akt osobowych pracowników- Przygotowywanie umów, aneksów oraz zaświadczeń- Naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie listy płac- Prowadzenie rozliczeń w zakresie urlopów, wynagrodzeń i zasiłków chorobowych- Sporządzanie rozliczeń podatkowych- Sporządzanie deklaracji na potrzeby GUS, ZUS- Aktualizacja danych w systemie kadrowo-płacowym- A - 1
IWONA MAZUR BIURO RACHUNKOWE - 2019-02-26 - Dębica (podkarpackie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-11-22 - Warszawa (mazowieckie)
•Realizacja zadań z obszaru BHP zgodnie z wymaganiami prawnymi oraz standardami firmy;•Opracowanie i wdrażanie wymaganych procedur i instrukcji;•Przeprowadzanie analiz i ocen ryzyka zawodowego;•Opracowanie ramowych i szczegółowych programów szkoleń z zakresu BHP, prowadzenie szkoleń dla pracowników, podwykonawców;•Inicjowanie i wdrażanie działań mających na celu stałą poprawę bezpieczeństwa pracy;•Przygotowywanie raportów, statystyk i zestawień z zakresu BHP;•Udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy, zdarzeń potencjalnie wypadkowych oraz opracowanie wniosków i środków zaradczych.Godz. pracy 7-15.
HYDRO-NAVAL Spółka z o.o. - 2017-04-10 - Słupsk (pomorskie)
Działalność związana z szeroko pojętą materią administracji i promocji w tym rozwoju sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2015-12-15 - Grębiszew (mazowieckie)
Kluczowe zadania dotyczą: tworzenia, nadzoru i realizacji planu przeglądowego maszyn i urządzeń, odpowiedzialności za zapewnienie prawidłowego funkcjonowania, przeglądów i napraw maszyn i urządzeń, wprowadzania zasad TPM w zakładzie tworzenia, nadzoru i realizacji planów remontowych maszyn i urządzeń, prowadzenia działań z zakresu Preventive Maintenance, prowadzenia i udziału w projektach inwestycyjnych, modernizacyjnych z obszaru produkcji i infrastruktury, zarządzania dokumentacją techniczną, dotyczącą Utrzymania Ruchu, obsługi i zarządzania danymi w systemie SAP.
IFA POWERTRAIN POLSKA SP. Z O. O. - 2017-05-16 - Zimna Wódka (opolskie)
wyjazdy służbowe w celach administracyjnych, zaopatrzeniowych, utrzymywanie kontaktu z klientami, fakturowanie, obsługa magazynów, tworzenie planów produkcyjnych, logistyka, inwentaryzacje, konfekcjonowanie mieszanin do opakowań jednostkowych, etykietowanie, wykonywanie prac porządkowych, utrzymywanie czystości w biurze i zakładzie
kontakt przez PUP - 2019-03-05 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)