SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY Bełchatów oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: 997,4 PLN
Zakres obowiązków: wg. programu stażu,zatrudnienie staż pn-pt 8-16
Data publikacji: 2017-02-10
Lokalizacja: Bełchatów (łódzkie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Bełchatów, powiat: bełchatowski, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków: wg. programu stażu,zatrudnienie staż pn-pt 8-16
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bełchatów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bełchatowski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 9
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2017
Data zakończenia pracy: 30.11.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, kierunek: średnie
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bełchatowie
Adres pracodawcy:
Bawełniana 3, 97-400 Bełchatów, powiat: bełchatowski, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv, skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: bełchatowski
Gmina pracodawcy: Bełchatów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bełchatów
Ulica pracodawcy: Bawełniana
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bełchatowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 10.02.2017
Data dodania oferty pracy: 09.02.2017
Oferta pracy ważna do: 01.03.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 09.02.2017
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
KONTAKT Z KLIENTEM ZEWNĘTRZNYM,ROZMOWY SERWISOWE,OPRACOWYWANIE OFERT SERWISOWYCH
WYTWÓRNIA URZĄDZEŃ CHŁODNICZYCH "PZL-DĘBICA" SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-06-24 - Dębica (podkarpackie)
zgodnie z charakterystyką pracy
DATINI USŁUGI FINANSOWE PAWEŁ RUBAS - 2016-07-12 - Pleszew (wielkopolskie)
prowadzenie dokumentacji związanej ze stosunkiem pracy (nawiązanie, przebieg, zakończenie współpracy); prowadzenie akt osobowych oraz ewidencji pracowniczej; zgłaszanie i wyrejestrowywanie pracowników w ZUS; terminowa i prawidłowa obsługa kadrowa pracowników;prowadzenie sekretariatu i obsługa Klientów.
kontakt przez OHP - 2016-01-26 - Poznań (wielkopolskie)
- Pomaganie w dochodzeniu praw w sprawach związanych z przyjęciem, leczeniem, warunkami pobytu i wypisaniem ze szpitala psychiatrycznego; wyjaśnianie lub pomaganie w wyjaśnianiu ustnych i pisemnych skarg pacjentów; współpraca z rodziną, przedstawicielem ustawowym, opiekunem prawnym lub faktycznym pacjentów; inicjowanie i prowadzenie działalności edukacyjno-informacyjnej w zakresie praw osób korzystających ze świadczeń zdrowotnych udzielanych przez szpital psychiatryczny oraz zapewnienie pacjentom dostępu do informacji prawnej; prowadzenie czynności związanych z badaniem sprawy na miejscu w podmiotach leczniczych na podstawie upoważnienia udzielonego przez Rzecznika Praw Pacjenta; przetwarzanie danych o charakterze statystycznym, w tym o liczbie i rodzaju przeprowadzonych spraw.- Liczba wolnych miejsc pracy: 1 ETAT. Miejsce wykonywania pracy: - W WOJ. MAZOWIECKIM - WARSZAWA1. Instytut Psychiatrii i Neurologii, ul. Sobieskiego 9, Warszawa- Wynagrodzenie: 3100 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na 1 rok. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. System wynagradzania: miesięczny płacony z dołu.- Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie w pracy z osobami z zaburzeniami psychicznymi. Wymagana wiedza na temat praw i wolności człowieka, w szczególności osób z zaburzeniami psychicznymi, a także możliwości skutecznej ochrony praw; umiejętność stosowania prawa w praktyce; znajomość Konstytucji RP; znajomość ustawy o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta; znajomość ustawy o ochronie zdrowia psychicznego oraz aktów wykonawczych; znajomość ustawy o służbie cywilnej; znajomość rozporządzenia w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą; znajomość Kodeksu karnego, Kodeksu karnego wykonawczego; Kodeku cywilnego; Kodeksu postępowania cywilnego; Kodeksu rodzinnego i opiekuńczego; znajomość rozporządzenia w sprawie wykazu zakładów psychiatrycznych i zakładów leczenia odwykowego przeznaczonych do wykonywania środków zabezpieczających oraz składu, trybu powołania i zadań komisji psychiatrycznej do spraw środków zabezpieczających; znajomość podstaw ustrojowych funkcjonowania państwa, w tym przepisów określających kompetencje organów administracji rządowej i samorządowej; bardzo dobra organizacji pracy własnej, terminowość oraz odporność na stres; asertywność i umiejętność przekonywania; nieposzlakowana opinia; posiadanie obywatelstwa polskiego albo obywatelstwa innego państwa Unii Europejskiej albo obywatelstwa innego państwa, którego obywatele na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego posiadają prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej; korzystanie z pełni praw publicznych; nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Oferta pracy jest przeznaczona również dla osób niepełnosprawnych.
BIURO RZECZNIKA PRAW PACJENTA - 2016-06-17 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klienta, sprzedaż ofert turystycznych i ubezpieczeń
kontakt przez PUP - 2017-12-14 - Tychy (śląskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-03-25 - Warszawa (mazowieckie)
informatyk
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Kraków (małopolskie)
przetwarzanie zamówień w Ms Offcie, przygotowywanie dokumentów sprzedaży, wsparcie organizacji transportu
B LINE Sp. z o.o. Sp.K. - 2017-12-22 - Poznań (wielkopolskie)
Badania opinii publicznejWynagrodzenie - do uzgodnienia
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2017-09-01 - Łódź (łódzkie)
Sprzedaż wyrobów medycznych, praca dla osób z wykształceniem fizjoterapeuty lub mgr rehabilitacji. Zainteresowane osoby proszone są o wysłanie CV na adres m.marszalek (at) med-partner.pl
MED PARTNER - 2016-03-08 - Nisko (podkarpackie)
Prowadzenie zajęć zgodnie z programem kształcenia słuchaczy z zakresu logistycznych systemów informatycznych
13. Wojskowy Oddział Gospodarczy/Centrum Szkolenia Logistyki - 2017-02-03 - Grupa (kujawsko-pomorskie)
- weryfikacja i wprowadzanie zmian w bazie klientów ukraińsko-języcznych- kontakt i obsługa klientów ukraińsko-języcznych
kontakt przez PUP - 2018-07-26 - Łódź (łódzkie)
praca w III Opiniodawczym Zespole Sądowych Specjalistów z siedzibą w Lesznie
Sąd Okręgowy w Poznaniu - 2016-05-09 - Leszno (wielkopolskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2018-04-12 - Brzeg (opolskie)
praca na magazynie, załadunek i rozładunek towarów
Krzysztof Jurek Firma Handlowa "Florchem", Firma Handlowa Agro Jurek - 2016-05-10 - Sulechów (małopolskie)
Weryfikacja i ewidencjonowanie dokumentów księgowych zgodnie z przepisami o rachunkowości. Wymagania: wykształcenie kierunkowe (rachunkowość, ekonomia), doświadczenie zawodowe min. 2 lata w pełnej księgowości, prawo jazdy kat. B. Swoje CV prosimy wysyłać na e-mail: kadry (at) enforest.eu
BIURO RACHUNKOWE ANETA GAJEWSKA - 2017-01-04 - Wińsko (dolnośląskie)
Naprawa kosiarek, pilarek, kos, traktorów, zamawianie części, obsługa klienta
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "PLON" G. i J. Koroza - 2016-05-12 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Przyjmowanie zapytań dotyczących zobowiązań i należności, klasyfikacja zgłoszeń, udzielanie informacji oraz pomoc w rozwiązywaniu problemów w dziedzinie księgowości, kontakt telefoniczny oraz e-mailowy z dostawcami oraz klientami w języku niemieckim, rosyjskim i angielskim, koordynowanie linii wsparcia wraz z pracownikami firmy, dla której wykonywane są usługi księgowo-finansowe, dbanie o wysoki poziom obsługi klienta w zakresie świadczonych usług, przygotowywanie oraz analiza raportów.
kontakt przez PUP - 2018-02-21 - Kraków (małopolskie)
nauka i pomoc w pozyskiwaniu ofert zakupu
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Piła (wielkopolskie)
specjalista ds. kosmetyki aut
ATJ24 Sp. z o.o. - 2015-12-08 - Poznań (wielkopolskie)
Zapoznanie z zasadami ewidencji delegacji słuzbowych i inne
kontakt przez PUP - 2017-11-22 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Wdrażanie produkcji/ współpraca z firmami dot. obróbki termicznej i plastycznej metali przy współpracy z firmami w Bułgarii i Ukrainie.Wdrażanie produkcji kucia precyzyjnego kół do przekładni stożkowych.Niezbędne kwalifikacje zawodowe: biegła znajomość języka rosyjskiego, ukraińskiego, języka angielskiego oraz minimalny staż w zawodzie 5 lat. Wykształcenie wyższe dziedziny metalurgii/ obróbka plastyczna i termiczna metali.Praca w siedzibie firmy Hermon, delegalcje na Ukrainę oraz do Bułgarii
HERMON CZECH & MUZIA SP.J. - 2016-06-07 - Racibórz (śląskie)
poszukiwanie nowych kontrahentów na rynku uzbeckim i rosyjskim, rozmowy z klientami telefonicznie, mailowo, wyjazdy służbowe
kontakt przez PUP - 2017-04-10 - Białystok (podlaskie)
Rozpatrywanie reklamacji od kontrahentów zagranicznych. Wymagana znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie, mile widziana znajomość branży meblowej.
P.P.U.H. "GABI Jerczyńscy" Sp. j. - 2017-09-25 - Piaski (wielkopolskie)
wg stanowiska
GeNeo Call Center Sp. z o. o. - 2016-06-22 - Kielce (świętokrzyskie)
Wymagania: wykształcenie średnie, prawo jazdy kat. B, obsługa komputera i internetu, łatwość w nawiązywaniu kontaktów, umiejętnoś prowadzania prostych negocjacji, wysoko rozwinięte kompetencje komunikacyjne, dobra organizacja pracy, sumienność, rzetelność. Mile widziane doświadczenie w pracy z klientem B2B. Charakterystyka pracy: organizowanie pobytu klientów na szkoleniu (Hotel, rezerwacja terminów itp.), organizowanie spotkań biznesowych, obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, wsparcie działów firmy w pracach administracyjno- biurowych, pozyskiwanie klientów poprzez, prezentowanie i sprzedaż klientom usług świadczonych przez firmę. Praca jednozmianowy jednak z wyjazdami na szkolenia. Kontakt z pracodawcą telefoniczny. Aplikacje przesyłać e-mailem biuro (at) cks-partner.pl.
CENTRUM SZKOLENIA KADR PARTNER RAFAŁ WESOŁOWSKI - 2017-07-27 - Rybnik (śląskie)
obsługa klienta, obsługa agentów ubezpieczeniowych, obsługa systemu informatycznego
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Lubin (dolnośląskie)
Nadzór nad stanem i utrzymaniem w sprawności uczelnianych sieci i instalacji oraz związanych z nimi urządzeń w branży elektrycznej i sanitarnej, zgodnie z obowiązującymi przepisami, nadzór nad utrzymaniem w sprawności technicznej instalacji wentylacyjnych, klimatyzacyjnych, ogrzewania, elektrycznych itp., kompletowanie dokumentacji ruchowej (projektowy wykonawcze, paszporty, instrukcje obsługi, protokoły przeglądów), przygotowanie opisów przedmiotu zamówienia do zleceń na kontrole, instalacji elektrycznych i instalacji odgromowych, tworzenie i uaktualnianie instrukcji eksploatacji sieci i stacji transoformatorowych, realizacja i zarządzanie umowami o dostawy ciepła, energii elektrycznej, gazu ziemnego, wody i odprowadzania ścieków, tworzenie i wdrażanie zasad racjonalnej gospodarki energetycznej zbieranie danych, analizy i sprawozdawczość GUS, WIOŚ, UDT, nadzór nad eksploatacją urządzeń dźwigowych, wystawianie Technicznych Warunków Przyłączeń do sieci i instalacji po odbiorach technicznych, przygotowanie opisów przedmiotu zamówienia do zleceń na konserwację, naprawę i bieżący remont ogólnouczelnianych sieci infrastruktury energetycznej, przeprowadzanie sprawdzenia usunięcia usterek wykazanych w protokołach z kontroli instalacji elektrycznych, gazowych i odgromowych, przygotowanie opisów przedmiotu zamówienia do zleceń na wykonanie prac naprawczych poprzez przygotowanie: wycen, dokumentacji itp., prowadzenie ewidencji ilościowej i wartościowej zużycia nośników energetycznych we wszystkich obiektach UZ
Uniwersytet Zielonogórski - 2017-01-17 - Zielona Góra (lubuskie)
Firma sprzedaje usługi aromatyzacji przestrzeni handlowych.Skuteczne pozyskiwanie danych klientów, określenie grupy docelowej klientów, wdrażanie działań marketingowych, rezentacja oferty, przygotowywanie ofert i umów, dbanie o utrzymanie dobrych relacji z klientami,prowadzenie bazy danych, sporządzanie raportów dla przeołożonych. Umowa o prace na czas określony, praca jednozmianowa w godzinach od 8 do 16, miejsce wykonywania pracy:Wrocław, ul: Krakowska 100, wysokość wynagrodzenia brutto: 2000 zł na okresie próbnym + premia, po okresie próbnym negocjacja wynagrodzeniekontakt kandydatów z pracodawca emailowy: joasia (at) aroma-marketing.eu.
SCENTCARE POLSKA Marcin Kasprzak - 2017-02-27 - Wrocław (dolnośląskie)
prowadzenie spraw kadrowych żołnierzy zawodowych;Godziny pracy: od 7.30. do 15.30
Regionalne Centrum Informatyki Olsztyn - 2018-01-10 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)