SPECJALISTA DS. AUTOMATYKI BUDYNKOWEJ Katowice oferta pracy WOŹNICA ADAM P.P.H.U. AVIKON
Stanowisko: SPECJALISTA DS. AUTOMATYKI BUDYNKOWEJ
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Praca w nowo otwartym salonie sprzedaży w Katowicach z automatyką budynkową, automatyką inteligentnego domu oraz oświetlenia - wymagana znajomość w/w systemów. Dodatkowe wymagania na stanowisku: znajomość j. angielskiego w stopniu komunikatywnym, mile widziane wykształcenie średnie/wyższe kierunkowe, podstawowa znajomość IT, elektroniki. Oferujemy: stabilne zatrudnienie, możliwość intensywnego rozwoju zawodowego w postaci szkoleń na terenie Polski oraz Europy, premię uznaniową, atrakcyjne warunki pracy i płacy.OKRES ZATRUDNIENIA W PRZYPADKU PRACY NA PODSTAWIE UMOWY:Umowa na okres próbny 3 m-ceMIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:KatowicePRACA W DNIACH I GODZINACH:Pn-pt 7-15
Data publikacji: 2018-09-19
Lokalizacja: Katowice (śląskie)
Pracodawca: WOŹNICA ADAM P.P.H.U. AVIKON
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:40-246 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Praca w nowo otwartym salonie sprzedaży w Katowicach z automatyką budynkową, automatyką inteligentnego domu oraz oświetlenia - wymagana znajomość w/w systemów. Dodatkowe wymagania na stanowisku: znajomość j. angielskiego w stopniu komunikatywnym, mile widziane wykształcenie średnie/wyższe kierunkowe, podstawowa znajomość IT, elektroniki. Oferujemy: stabilne zatrudnienie, możliwość intensywnego rozwoju zawodowego w postaci szkoleń na terenie Polski oraz Europy, premię uznaniową, atrakcyjne warunki pracy i płacy.OKRES ZATRUDNIENIA W PRZYPADKU PRACY NA PODSTAWIE UMOWY:Umowa na okres próbny 3 m-ceMIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:KatowicePRACA W DNIACH I GODZINACH:Pn-pt 7-15
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 78
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. AUTOMATYKI BUDYNKOWEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Katowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Katowice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Katowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: technik automatyk*
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 08.10.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Handlowiec
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Podstawy elektryki
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa klienta
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie: minim. średnie , mile widziane wyższe/kierunkowe. Doświadczenie: Minim. 6 m-cy na danym lub podobnym stanowisku. Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B. Umiejętności: Podstawy elektryki, obsługa klienta, umiejętność prezentacji. Znajomośc j. angielskiego w stopniu komunikatywnym. Inne: Podstawowa znajomość IT, elektroniki.
Nazwa pracodawcy: WOŹNICA ADAM P.P.H.U. AVIKON
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę:
Powiatowy Urząd Pracy w Mikołowie z siedzibą w Łaziskach Górnych
Adres pracodawcy:
43-190 Mikołów, powiat: mikołowski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, Termin: pn-pt, Godziny : 7-15
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: mikołowski
Gmina pracodawcy: Mikołów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Mikołów
Profil działalności pracodawcy: Wykonywanie instalacji elektrycznych
Oferta zgłoszona przez:
Powiatowy Urząd Pracy w Mikołowie z siedzibą w Łaziskach Górnych
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik automatyk*
Data dodania oferty pracy: 19.09.2018
Oferta pracy ważna do: 30.11.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 19.09.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 19.09.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Przyjmowanie zamówień od klientów zagranicznych
Euro-Box Sp. z o.o. - 2016-07-04 - Ługów (lubuskie)
Główne zadania: Obsługa klienta oraz doradztwo techniczne Badanie potrzeb klientów i oferowanie rozwiązań Przygotowanie oferty handlowej dla klientów Wprowadzenie zamówień klientów oraz monitorowanie ich realizacji Wystawianie faktur sprzedażowych Praca na systemie Comarch Optima Współpraca z pozostałymi działami firmy w celu zapewnienianajlepszej obsługi klienta
METALWIT Łukasz Nadolski - 2016-03-09 - Lipniki (kujawsko-pomorskie)
pozyskiwanie i bieżąca obsługa klientów (negocjacje), sporządzanie ofert i warunków współpracy
kontakt przez PUP - 2017-10-27 - Chrzanów (małopolskie)
Oferta dla osób do 30 roku życia. Branża: sprzęt medyczny. Obsługa klienta indywidualnego i instytucjonalnego. Realizacja zamówień, fakturowanie, ofertowanie.
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - Łódź (łódzkie)
ReklamaSpecjalista ds. reklamyKoordynowanie projektów reklamowych
kontakt przez PUP - 2017-11-22 - Łódź (łódzkie)
Monitorowanie i rozliczanie wydatków zaplanowanych w budżecie projektu, sporządzanie sprawozdawczości finansowej, przygotowanie i korekta wniosku o płatność w części finansowej, prowadzenie obliczeń i zestawień wydatków ponoszonych w projekcie, opisywanie dokumentów księgowych i dokonywanie płatności, archiwizowanie dokumentów związanych ze stanowiskiem. 1/2 etatu,możliwe są również wyjazdy służbowe. Szczegółowe informacje na temat ww. oferty dostępne na str. internetowej: http://rops.bip.lubelskie.pl/index.php?id=55&p1=szczegoly&p2=6223Oferta dostępna również dla osób niepełnosprawnych.
REGIONALNY OŚRODEK POLITYKI SPOŁECZNEJ - 2016-02-02 - Lublin (lubelskie)
Wymagania:•Wykształcenie min. średnie•3-5 lat doświadczenia w pracy w obszarze płac i kadr (warunek konieczny)•Praktyczna znajomość zasad naliczania wynagrodzeń, przepisów podatkowych i ubezpieczeń społecznych •Język angielski w stopniu komunikatywnym (poziom min. B1/B2) – warunek konieczny•Znajomość programu Płatnik•Biegła obsługa komputera - Word, Excel, Outlook •Znajomość SAP HR mile widziana •Dokładność, sumienność, terminowość•Dyspozycyjność od zaraz (warunek konieczny)Oferujemy:•Pracę od zaraz na pełen etat od poniedziałku do piątku•Zatrudnienie od zaraz do 31.12.2017 w oparciu o umowę pracę tymczasową •Atrakcyjne wynagrodzenie oraz wyżywienie (1 obiad dziennie)•Pracę w dużej, międzynarodowej firmie w nowym biurze w Grodzisku Mazowieckim
JOBHOUSE Sp. z o.o. - 2016-09-29 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
praca wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-03 - Legnica (dolnośląskie)
wg rogramu
kontakt przez PUP - 2017-06-14 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
Brukarz
Przedsiębiorstwo Prod.-Handl.-Usług. Maria Loryś Hucisko 179 - 2018-08-03 - Hucisko (podkarpackie)
współpraca z najemcami mieszkań w zakresie zgłaszanych problemów technicznych współpraca z organami uprawniającymi do kontroli obiektów koordynacja i nadzór nad pracą firm świadczących usługi budowlane pozyskiwanie ofert od wykonawców na prace w zakresie modernizacji, aranżacji, napraw,usprawnień, remontów w budynkach mieszkalnych i komercyjnych wybór wykonawców i negocjowanie umów kontrola poszczególnych etapów prac, rozliczanie i raportowanie postępu wykonywaniazleceń prowadzenie dokumentacji technicznej obiektów
"NADWIŚLAŃSKA SPÓŁKA MIESZKANIOWA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-08 - Brzeszcze (małopolskie)
Wykonywanie czynności przy naprawie taboru kolejowego, zgodnie z posiadanymi kwalifikacjami
PKP CARGOTABOR Spółka z O.O. - 2016-12-05 - Zduńska Wola (łódzkie)
Sprzedaż klimatyzatorów na terenie kraju. Pozyskiwanie nowych klientów oraz podtrzymywanie dobrych relacji z obecnymi klientami. Tworzenie ofert sprzedażowych. Oferta dostępna w sali G, D. Kontakt z pracodawcą - e-mail: wroclaw (at) vidicon.pl
VIDICON Sp. z o.o. - 2017-02-13 - Wrocław (dolnośląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-31 - Warszawa (mazowieckie)
a)przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami do ustalenia prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,b)wprowadzanie danych do programu komputerowego,c)prowadzenie rejestrów (decyzji, zasiłków, świadczeniobiorców),d)przygotowywanie pism do wnioskodawców o uzupełnienie stwierdzonych w toku analizy ewentualnych braków dokumentacyjnych,e)współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznania prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczeniawychowawczego,f)przygotowywanie projektów decyzji przyznających prawo do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego lub o odmowie ich przyznania zgodnie z wymogami ustawyo świadczeniach rodzinnych oraz ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci,g)sporządzanie sprawozdań,h)tworzenie, bieżące prowadzenie i aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,i)prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń, sporządzanie list wypłat.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim - 2018-04-27 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Sprzedaż ofert turystycznych, obsługa Klienta, przygotowywanie ofert, reklama w firmie (portale społecznościowe, itp.). Praca rotacyjna według ustalonego grafiku: - w Bielsku-Białej od poniedziałku do piątku w godz. 9.00-17.00, w sobotę w godz. 10.00-14.00,- w Skoczowie od poniedziałku do soboty w godz. 9.00-19.00, w niedziele w godz. 11.00-17.00.Proponowane wynagrodzenie 2000 zł brutto miesięcznie + prowizja od sprzedaży.
FIT TRAVEL Ewa Parnas - 2017-09-13 - Bielsko-Biała (śląskie)
według stanowiska
"HALKO"USŁUGI HALINA KORBIEL - 2017-02-01 - Krzeszowice (małopolskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-21 - Olkusz (małopolskie)
wykonywanie zabiegów z zakresu kosmetyki
kontakt przez PUP - 2017-06-20 - Nowy Sącz (małopolskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2017-06-09 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Pomoc w organizowaniu wystaw i spotkań zgodnie z kalendarzem TMS, udział w pracach modernizacyjnych lokalu TMS i zaplecza gospodarczego, utrzymanie zieleni na podwórku, prace gospodarcze i porzadkowe w budynku TMS i podwórka, wykonywanie drobnych napraw, malowanie okien i drzwi, inne zadania zlecone przez przełożonego w zakresie kwalifikacji.
kontakt przez PUP - 2018-02-21 - Sławków (śląskie)
M. in.: kompleksowe przetwarzanie/obsługa wniosków gwarancyjnych, opieka nad punktami serwisowymi w zakresie doradztwa technicznego. Pierwsza umowa - o pracę na okres próbny 3 m-ce. Godziny pracy: pn. - czw. 07.00 - 15.30, pt. - 07.00 - 13.00
SAF-HOLLAND POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-28 - Piła (wielkopolskie)
Sprzedaż towarów do hurtowni, przygotowywanie ofert i negocjacje, realizacja planów sprzedaży, pozyskiwanie nowych klientów. Praca na umowę o pracę w godz. 8-16 w Kołobrzegu i wybranych województwach.
GT CORP Sp. z o.o. - 2018-04-06 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
W/g stanowiska.
P.P.U."JAMAR" Sp z o.o. w Kielcach - 2016-11-03 - Kielce (świętokrzyskie)
pozyskiwanie i bieżąca obsługa kontrahentów firmy, utrzymywanie relacji biznesowych, zapewnianie najwyższej jakości obsługi, prezentowanie oferty kontrahentom, prowadzenie negocjacji handlowych, koordynowanie realizacji umów, dobór kandydatów i kontrahentów do wykonywania usług, identyfikacja wymaganej dla pracowników dokumentacji, prowadzenie procedury rekrutacji, nadzorowanie pracy podległego zespołu, wyjazdy w delegacje, komunikacja oraz przygotowywanie dokumentów w języku angielskim, ukraińskim i rosyjskim, obsługa kontrahentów na terenie Polski, Rosji i Ukrainy.
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Białystok (podlaskie)
Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna m.in. za:zarządzanie oraz emisję dokumentacji technicznej,koordynacja przepływu dokumentacji na projekcie,nadzór nad terminowym przekazywaniem dokumentacji,sprawdzanie dokumentacji technicznej pod względem kompletności, z uwzględnieniem standardów i procedur przyjętych na projekcie,archiwizację dokumentacji w systemie Project Wise,
E003B7 Sp. z o.o. - 2016-04-13 - Jaworzno (śląskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie biblioteki szkolnej;
Zespół Szkół Budowlanych im. T. Kościuszki - 2018-09-03 - Zielona Góra (lubuskie)
jw
Biuro Rachunkowe "Ebor" Ewa Borkowska - 2018-09-14 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa kadrowo-płacowa i księgowa, obsługa administracyjna związana z działalnością pracodawcy tj. agencji pracy tymczasowej
EUROPRACH Sp. z o.o. - 2016-10-26 - Poznań (wielkopolskie)