SPECJALISTA DS. ADMINISTROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI Wrocław oferta pracy AMW TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO "KWATERA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ADMINISTROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI
Wynagrodzenie: do 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Bieżący nadzór nad nieruchomościami.Prowadzenie dokumentacji administracyjnej i eksploatacyjnej oraz ewidencji dot. nieruchomości.Współpraca z dostawcami usług związanych z utrzymaniem nieruchomosci.Nadzór nad ich własciwa realizacją, protokolarny odbiór i przekazywanie nieruchomości.Przeprowadzenie wizji lokalnych nieruchomości, podejmowanie czynności mających na celu usuniecie awarii oraz jej przyczyn i skutków.Dokonywanie odczytów wskazań liczników.Rozliczanie kosztów dostawy mediów.Opisywanie faktur/ rachunków pod wzgledem rachunkowym zgodnie z zawartymi umowami. Bieżący kontakt z lokatorami.Bieżąca obsługa programu do zarządzania nieruchomościami.Praca na okres próbny, następnie na czas określony, a docelowo na czas nieokreślony.Praca na jedną zmianę w godzinach 7:00-17:00. Kontakt kandydatów z pracodawcą: telefoniczny 022 3974552 p. Anna Gaj, e-mail: hr (at) amwkwatera.plOferta dostępna w sali E.
Data publikacji: 2018-09-12
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: AMW TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO "KWATERA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Żelazna 46, 53-428 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Bieżący nadzór nad nieruchomościami.Prowadzenie dokumentacji administracyjnej i eksploatacyjnej oraz ewidencji dot. nieruchomości.Współpraca z dostawcami usług związanych z utrzymaniem nieruchomosci.Nadzór nad ich własciwa realizacją, protokolarny odbiór i przekazywanie nieruchomości.Przeprowadzenie wizji lokalnych nieruchomości, podejmowanie czynności mających na celu usuniecie awarii oraz jej przyczyn i skutków.Dokonywanie odczytów wskazań liczników.Rozliczanie kosztów dostawy mediów.Opisywanie faktur/ rachunków pod wzgledem rachunkowym zgodnie z zawartymi umowami. Bieżący kontakt z lokatorami.Bieżąca obsługa programu do zarządzania nieruchomościami.Praca na okres próbny, następnie na czas określony, a docelowo na czas nieokreślony.Praca na jedną zmianę w godzinach 7:00-17:00. Kontakt kandydatów z pracodawcą: telefoniczny 022 3974552 p. Anna Gaj, e-mail: hr (at) amwkwatera.plOferta dostępna w sali E.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ADMINISTROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: administrator nieruchomości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Administrator nieruchomości
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: PRAWO JAZDY KAT. B*
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość pakietu MS Office
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe lub średnie każde.Doświadczenie zawodowe zwiazane z nieruchomosciami (mile widziane).Dobra obsługa komputera.Prawo jazdy kat.B.Biegła znajomość pakietu MS OFFICE, samodzielność, dyspozycyjność, zaangażowanie.
Nazwa pracodawcy:
AMW TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO "KWATERA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Starościńska 1, 02-516 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Starościńska
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: administrator nieruchomości
Data dodania oferty pracy: 13.09.2018
Oferta pracy ważna do: 10.10.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 13.09.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 12.09.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Prowadzenie korespondencji w języku angielskim związanej z funkcjonowaniem działu GM, prowadzenie dokumentacji dotyczącej funkcjonowania działu wynikających z obowiązujących procedur w zakładzie, prowadzenie korespondencji z firmami zewnętrznymi w zakresie zleceń wykonania prac oraz formalnych umów i pism, koordynacja zadań związanych z działalnością poza działową tj. akcje krwiodawstwa, paczki itp., prowadzenie oraz bieżąca aktualizacja dokumentacji dotyczącej mienia zakładowego, nadzór merytoryczny nad czasem pracy pracowników działu, bieżące prowadzenie dokumentacji związanej ze szkoleniami pracowników, dbałość o wizerunek firmy, organizowanie pracy biura.
BADER Polska Spółka z o.o. - 2018-02-15 - Bolesławiec (dolnośląskie)
obsługa klienta, obsługa komputera, układanie towaru na półce
"MARPOL" SPÓŁKA JAWNA RYSZARD MARCINKOWSKI, WŁODZIMIERZ MARCINKOWSKI - 2016-07-04 - Ciechanów (mazowieckie)
Obsługa kadrowa, rozmowy rekrutacyjne z obcokrajowcami. Mile widziane doświadczenie.
P.P.U.H. "GABI Jerczyńscy" Sp. j. - 2017-11-22 - Piaski (wielkopolskie)
wykształcenie min. średniemile widziane doświadczenie na ww stanowisku2 zmianywynagrodzenie: 2400 zł brutto + premia
TASOMIX Ireneusz Sobczak - 2018-01-18 - Biskupice Ołoboczne (wielkopolskie)
Obsługa kadrowa pracowników.Współpraca z centalą w Warszawie.
BUSINESS SUPPORT ADVISOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-09 - Ropczyce (podkarpackie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-06-01 - Bielsko-Biała (śląskie)
Produkcja potraw mięsnych, wydawanie posiłków.
CATERING - KARP Mirosława Karp - 2018-01-03 - Rogów (łódzkie)
jw.
BF POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-07 - Warszawa (mazowieckie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-09-16 - Warszawa (mazowieckie)
wz
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Warszawa (mazowieckie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Poznań (wielkopolskie)
wykształcenie średnie,handlowiec w salonie Orange
BazKom Dominik Paś - 2017-05-18 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
- kontakt mailowy i telefoniczny z klientami- przygotowanie ofert handlowych- wystawianie dokuemntów handlowych- promowanie produktów spółki- pozyskiwanie nowych klientów
Petro-Oil Podlaskie Centrum Olejowe Sp. z o.o. - 2016-09-20 - Ignatki-Osiedle (podlaskie)
•Prowadzenie środowiskowych działań operacyjnych,•Prowadzenie szczegółowej identyfikacji wymagań prawnych i innych wymagań dotyczących aspektów środowiskowych, •Przesyłanie informacji o tych wymaganiach do odpowiednich komórek spółki,•Współpraca z organami administracji państwowej, •Prowadzenie sprawozdawczości w zakresie odpadów, emisji,•Realizowanie zadań związanych z systemem ISO 14001.
Zamet Industry Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.K. - 2018-07-10 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
-
POL-SPAW Jarosław Mordek - 2017-06-22 - Malnia (opolskie)
Współpraca z dostawcami, negocjowanie stawek transportowych, kontrolowanie i optymalizowanie stanów magazynowych, kompletowanie zamówień, składanie zleceń transportowych, prowadzenie rozmów i negocjacji handlowych, negocjowanie cen i warunków sprzedazy, realizowanie zamówień zgodnie z zapotrzebowaniem, opracowywanie planów odbioru towaru na podstawie zamówień, nadzorowanie i koordynowanie zamówień zakupowych, monitorowanie stanów magazynowych, budowanie relacji z nowymi oraz dotychczasowymi dostawcami, negocjowanie i składanie zleceń transportowych obsługa reklamacji, praca w godz. 7-15
DOMUS sp. j. - 2016-07-05 - Strzelce Opolskie (opolskie)
Obsługa sprzedaży przez: sklep internetowy, Allegro, eBay, przyjmowanie zamówień telefonicznych i e-mail, przygotowywanie ofert,fakturowanie,obsługa spedycyjna wysyłek, fachowe doradztwo i obliczenia związane z doborem grzejników
KOOPERACJA.PL SP. Z O.O. - 2018-03-15 - Lubieszewo (zachodniopomorskie)
POSZUKUJEMY PRACOWNIKA NA STANOWISKO: SPRZEDAWCA DORADCA KLIENTA W SALONIE OPTYCZNYM ORAZ ,REFRAKCJONISTĘ, ,OPTOMETRYSTĘ ,MENAGERAZAJMUJEMY SIĘ ROZWIĄZYWANIEM W BARDZO SZEROKIM UJĘCIU PROBLEMÓW ZE WZROKIEM NASZYCH KLIENTÓW.
BWK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-07-13 - Rzeszów (podkarpackie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-07-22 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-09-21 - Warszawa (mazowieckie)
- SZCZEGÓŁY OGŁOSZENIA: www.katowice.so.gov.pl ---> zakładka Oferty pracy.- Główne obowiązki i czynności: W zakresie przeprowadzania badań oraz opiniowania do zadań specjalisty należy: realizacja procesu diagnostycznego w obszarze posiadanej specjalności, adekwatnie do problemu diagnostycznego. Stosowanie metod i technik badawczych, dokonywanie interpretacji i integracji wyników badania w zakresie własnej specjalności. Sporządzanie części opinii w zakresie posiadanych kompetencji zawodowych. Wykonywanie czynności diagnostycznych z najwyższą starannością, zgodnie z aktualnymi wskazaniami wiedzy i nauki oraz etyką wykonywanego zawodu, bezstronnie i terminowo.W ramach zespołu, na zlecenie sądu, prowadzenie mediacji, przeprowadzania wywiadów środowiskowych w sprawach nieletnich, prowadzenie poradnictwa specjalistycznego dla małoletnich, nieletnich i ich rodzin.- Wynagrodzenie: od 3000 zł/brutto. Umowa na czas określony w celu zastępstwa pracownika w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności w pracy. Wynagrodzenie za pracę wypłacane jest raz w miesiącu. Data rozpoczęcia pracy: po zakończeniu procedury konkursowej.Praca: od 7:30 w systemie równoważnym
SĄD OKRĘGOWY W KATOWICACH - 2017-06-22 - Katowice (śląskie)
utrzymanie w ruchu linii sortowniczej odpadów pod kątem mechanicznym i hydrauliki siłowej, przeglądy naprawa
kontakt przez OHP - 2018-04-04 - Łężyce (pomorskie)
Wykonywanie usług serwisowych transformatorów, wykonywanie pomiarów, protokołów i raportów z prac. Prowadzenie dokumentacji, roziwazywanie zagdanień technicznych, organizacyjnych, środowiskowych.
kontakt przez PUP - 2016-07-12 - Łódź (łódzkie)
Koordynacja transportu własnego i zewnętrznego,wyszukiwanie towarów i ładunków na przwóz własnym transportem,poszukiwanie ładunków powrotnych,negocjacje umów,wypełnianie dokumentów przewozowych CRM,rozliczanie kierowców
REM II SPÓŁKA z o.o. - 2016-09-02 - Przemyśl (podkarpackie)
Obsługa sprzedaży w sklepie internetowym oraz na portalu Allegro.pl.Obsługiwanie rozmów telefonicznych, odpowiadanie na e-maile, obsługa reklamacji, obsługa posprzedażowa: przygotowywanie, pakowanie, nadawanie przesyłek.Relokacja towaru na magazynie.Praca biurowa na miejscu w siedzibie firmy w Krzywiniu.
Małgorzata Ludowicz System-Bank Sprzedaż Kredytowa Artykułów Fotograficznych Kościan - 2016-12-12 - Krzywiń (wielkopolskie)
Nadzór nad sprawnym i zgodnym z przepisami prawa działaniem urządzeń : elektroenergetycznych, zabiegowych, gastronomicznych, medycznych, dźwigów oraz instalacji elektrycznych i odgromowych;Zapewnienie fachowego nadzoru przy robotach elektroenergetycznych i ich zgodności i obowiązującymi przepisami
"Uzdrowisko Lądek-Długopole" Spółka Akcyjna - 2018-06-13 - Lądek-Zdrój (dolnośląskie)
Opracowywanie ofert, umów, analizowanie dokumentacji, specyfikacji, zamowień, pozyskiwanie ofert, realizacja ofert z kontrahentami, pilnowanie harmonogramu, sprawowanie pieczy nad obiegiem dokumentacji przy realizacji projektu
ECO TECHNOLOGIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-06 - Jędrzejów (świętokrzyskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-05-16 - Warszawa (mazowieckie)
Wdrażanie, testowanie, utrzymywanie usług ICT. Przegląd i wdrażanie aplikacji ICT. Współdziałanie z partnerami biznesowymi.
Kemira Gdańsk Sp. z o.o. - 2016-04-14 - Gdańsk (pomorskie)
Praca w Niemczech.
EUROPAJOB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-12 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)