SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNYCH - WAGOWY Bogumi艂贸w oferta pracy "MAYA VICTORY" Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNYCH - WAGOWY
Wynagrodzenie: od 4聽000 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: Obs艂uga wagi samochodowej w zakresie rejestrowania i wa偶enia samochod贸w wje偶d偶aj膮cych i wyje偶d偶aj膮cych z terenu firmy; wprowadzanie danych do systemu wagowego, wystawianie dokument贸w KW; bie偶膮ce wyja艣nianie r贸偶nic wagowych; prowadzenie ewidencji magazynowej i wystawianie i kompletowanie dokument贸w (KW, PZ, WZ, FV); przygotowanie dokumentacji ksi臋gowej oraz raport贸w zwi膮zanych z ewidencj膮 magazynow膮; przygotowywanie dokumentacji wagowej i produkcyjnej oraz dbanie o jej prawid艂owy obieg pomi臋dzy poszczeg贸lnymi dzia艂ami w firmie; wsp贸艂prac臋 z innymi dzia艂ami firmy m.in. Logistyk膮, Dzia艂em Handlowym i Ksi臋gowo艣ci膮.
Data publikacji: 2019-07-18
Lokalizacja: Bogumi艂贸w (艂贸dzkie)
Pracodawca: "MAYA VICTORY" Sp. z o.o.
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:Nowa 2, 97-410 Bogumi艂贸w, powiat: be艂chatowski, woj: 艂贸dzkie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w:
Obs艂uga wagi samochodowej w zakresie rejestrowania i wa偶enia samochod贸w wje偶d偶aj膮cych i wyje偶d偶aj膮cych z terenu firmy; wprowadzanie danych do systemu wagowego, wystawianie dokument贸w KW; bie偶膮ce wyja艣nianie r贸偶nic wagowych; prowadzenie ewidencji magazynowej i wystawianie i kompletowanie dokument贸w (KW, PZ, WZ, FV); przygotowanie dokumentacji ksi臋gowej oraz raport贸w zwi膮zanych z ewidencj膮 magazynow膮; przygotowywanie dokumentacji wagowej i produkcyjnej oraz dbanie o jej prawid艂owy obieg pomi臋dzy poszczeg贸lnymi dzia艂ami w firmie; wsp贸艂prac臋 z innymi dzia艂ami firmy m.in. Logistyk膮, Dzia艂em Handlowym i Ksi臋gowo艣ci膮.
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na czas nieokre艣lony
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 4聽000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracuj膮cych na tym stanowisku: praca w godz.8-16
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 godzinow膮
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNYCH - WAGOWY
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Bogumi艂贸w
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: 艂贸dzkie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: be艂chatowski
Gmina, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Kleszcz贸w
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Czy jest to praca sta艂a?: 1
Zaw贸d: specjalista administracji publicznej
Dok艂adniejszy opis oferty pracy: praca sta艂a
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: od 4聽000 PLN/godz
Data rozpocz臋cia pracy: 01.08.2019
Data zako艅czenia pracy: 01.11.2019
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: wy偶sze (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydat贸w:
DO艢WIADCZENIE NA DANYM STANOWISKU PRACY (wymagany sta偶 - lata: 2)
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0:
wy偶sze (w tym licencjat), kierunek: zarz膮dzanie produkcj膮, logistyka
Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko:
Minimum 2 lata do艣wiadczenia na podobnym stanowisku, zaanga偶owanie, komunikatywno艣膰, bardzo dobra znajomo艣膰 pakietu MS Office (Excel), bardzo dobra organizacja pracy w艂asnej, wysoce rozwini臋te zdolno艣ci interpersonalne, sumienno艣膰 i rzetelno艣膰 w wykonywaniu obowi膮zk贸w.
Nazwa pracodawcy: "MAYA VICTORY" Sp. z o.o.
Spos贸b aplikowania: bezpo艣rednio do pracodawcy
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w Be艂chatowie
Adres pracodawcy:
Nowa 2, 97-410 Bogumi艂贸w, powiat: be艂chatowski, woj: 艂贸dzkie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Spos贸b przekazania dokument贸w aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobi艣cie, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: 艂贸dzkie
Powiat pracodawcy: be艂chatowski
Gmina pracodawcy: Kleszcz贸w
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Bogumi艂贸w
Ulica pracodawcy: Nowa
Numer budynku pracodawcy: 2
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w Be艂chatowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 18.07.2019
Data dodania oferty pracy: 18.07.2019
Oferta pracy wa偶na do: 13.08.2019
Data udost臋pnienia oferty pracy: 18.07.2019
Data przyj臋cia oferty pracy: 18.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?0754e3c49925a0c5a926f1939ba6346f
Podobne oferty pracy
prawid艂owe wykonywanie i dokumentowanie bada艅 w zakresie chromatografii gazowej ze spektometri膮 mas, spektrometrii mas, spektometrii UV-Vis oraz sPektometru rentgenowskiego XRF (EDX), opracowanie procedur badawczych oraz instrukcji czynno艣ciowych. Odpowiedzialno艣膰 za stan techniczny wyposa偶enia wchodz膮cego w sk艂膮d zestawu przyrz膮d贸w do wykonywania bada艅 i analiz. Planowanie harmonogram贸w wzorcowa艅 i sprawdze艅. Waldacja i szacowanie niepewno艣ci metod badawczych. Przygotowanie pr贸bek (komponenty elektroniczne, tworzywa sztuczne, metale) do analiz chemicznych oraz jako艣ciowych, np. poprzez mielenie, przesiewanie, wa偶enie, podgrzewanie, roztwarzanie, ekstrakcj臋, przes膮czanie itp. Sporz膮dzanie roztwor贸w o r贸偶nych st臋偶eniach potrzebnych do stworzenia krzywej kalibracujnej. Zachowanie porz膮dku na stanowisku pracy. Pomoc przy zamawianiu sprz臋tu i odczynnik贸w. Wsparcie przy tworzeniu procedur badawczych.
O艢RODEK BADAWCZO-ROZWOJOWY RCC SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2018-09-05 - Bytom (艣l膮skie)
Wykszta艂cenie 艣rednie/wy偶sze, odpowrno艣膰 na stres, znajomo艣膰 obs艂ugi komputera.
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Racib贸rz (艣l膮skie)
Przygotowanie i przeprowadzanie postepow艅 o udzielanie zam贸wie艅 publicznych.Prowadzenie dokumentacji sprawozdawczo艣ci: archiwizacja dokument贸w.Monitorowanie zmian przepis贸w, sporz膮dzanie wniosk贸w.Rozliczenia zada艅 inwestycyjnych.Prowadzenie BIPPrzygotowanie wewn臋trznych akt贸w normatywnych.
TEATR im. S.Jaracza - 2018-09-27 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)
planowanie i organizowanie transportu (l膮dowego i lotniczego), organizacja pobytu artyst贸w zagranicznych w Polsce, w tym mi臋dzy innymi koordynacja realizacji wymog贸w rider-owych, przygotowanie sprawozda艅 po- koncertowych, wykszta艂cenie min. 艣rednie, znajomo艣膰 j臋zyka angielskiego w stopniu komunikatywnym ( w mowie i pi艣mie)1 zmianawynagrodzenie: 2000 z艂 brutto
PRESTIGE MJM Sp.z o.o. Sp. Komandytowa - 2017-08-18 - Ostr贸w Wielkopolski (wielkopolskie)
Tworzenie i edycja prezentacji wizualnych Poprawa estetyki wizualnej prezentacji, przygotowanie dokument贸w na spotkania z klientemKoordynowanie proces贸w zwi膮zanych z przyjmowaniem i przydzielaniem zada艅Wspieranie treningu nowych pracownik贸w
kontakt przez PUP - 2016-11-17 - Pozna艅 (wielkopolskie)
Og贸lny zakres obowi膮zk贸w: 1) zapewnienie w艂a艣ciwego stanu sprz臋tu transportowego,2) wykonywanie drobnych napraw pojazd贸w samochodowych,3) wykonywanie obowi膮zk贸w dyspozytora sprz臋tu transportowego,4) prowadzenie magazynu technicznego.praca w godz. 7.15-15.15; kontakt osobisty i tel. z pracodawc膮 w godz. 8-14
Szko艂a Policji w S艂upsku - 2016-04-21 - S艂upsk (pomorskie)
Sprzeda偶 towar贸w 艣wie偶ych (owoce i warzywa) na rynek Kaukazu. Monitorowanie sprzeda偶y, kontrola nale偶no艣ci i windykacja (Gruzja, Armenia, Azerbejd偶an).
kontakt przez PUP - 2017-09-07 - 艁osice (mazowieckie)
Pracuj膮c u nas b臋dziesz odpowiedzialny/a za:
fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprz臋tu
kompleksow膮 obs艂ug臋 Klienta wed艂ug standard贸w firmy
sprzeda偶 us艂ug finansowych i ubezpieczeniowych
Media Expert - 2016-12-07 - W膮growiec (wielkopolskie)
G艂贸wne obowi膮zki:- ustalanie okoliczno艣ci i przyczyny wypadk贸w przy pracy oraz chor贸b zawodowych, prowadzenie wymaganej dokumentacjiw tym zakresie w celu okre艣lenia 艣rodk贸w i wniosk贸w profilaktycznych;- przeprowadzanie kontroli warunk贸w pracy i s艂u偶by w celu zapewnienia przestrzegania warunk贸w bezpiecze艅stwa i higienypracy w Oddziale;- udzia艂 w przekazywaniu do u偶ytkowania nowo budowanych lub przebudowywanych obiekt贸w, budynk贸w i urz膮dze艅 orazw czynno艣ciach odbiorczych po wykonaniu rob贸t budowlanych w celu nadzoru nad przestrzeganiem zasad i warunk贸wbezpiecze艅stwa i higieny pracy;- opracowywanie sprawozda艅 i analiz z zakresu stanu przestrzegania przepis贸w bezpiecze艅stwa i higieny pracy w celuprzekazania dla Pa艅stwowej Inspekcji Sanitarnej MSW, KGSG i Komendanta Oddzia艂u;- informowanie Komendanta Oddzia艂u o stwierdzonych zagro偶eniach zawodowych i przedstawianie wniosk贸w dotycz膮cychsposobu usuni臋cia tych zagro偶e艅 w celu zminimalizowania ryzyka zawodowego;- uczestniczenie w opracowywaniu wewn臋trznych zarz膮dze艅, regulamin贸w, instrukcji, plan贸w modernizacji obiekt贸wi pomieszcze艅 w celu koordynacji pracy w zakresie zgodno艣ci z przepisami BHP;- udzia艂 w opracowywaniu analizy ryzyka na stanowiskach pracy w celu realizacji obowi膮zku ustawowego i dokonania ocenyryzyka zawodowego;- prowadzenie szkole艅, udzielanie instrukta偶y z zakresu bezpiecze艅stwa i higieny pracy funkcjonariuszy i pracownik贸w w celuzapoznawania z zasadami BHP i przestrzegania przepis贸w w tym zakresieWarunki pracy:- warunki dotycz膮ce charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zada艅: praca administracyjno biurowa, pracaw godzinach pomi臋dzy 7.30 a 15.30, praca przed monitorem oraz w terenie; wymuszona pozycja cia艂a;- miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narz臋dzia i materia艂y pracy: komputer, urz膮dzenia biurowe;- mo偶liwo艣膰 poruszania si臋 po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szeroko艣膰drzwi.Wykszta艂cenie: wy偶sze z zakresu bhp lub studia podyplomowe w tym zakresie.Wymagania niezb臋dne:- znajomo艣膰 przepis贸w prawnych z zakresu BHP (np. rozporz膮dzenie w sprawie og贸lnych przepis贸w BHP) i umiej臋tno艣膰 ichstosowania w praktyce;- umiej臋tno艣膰 pracy w zespole,- umiej臋tno艣膰 dzia艂ania w sytuacjach stresowych;- umiej臋tno艣膰 analitycznego my艣lenia; rozwi膮zywania problem贸w;- komunikatywno艣膰;- umiej臋tno艣膰 obs艂ugi komputera;- posiadanie 1 roku do艣wiadczenia zawodowego w pracy w s艂u偶bie bhp;- pozytywne zako艅czenie procedur sprawdzaj膮cych zako艅czonych wydaniem po艣wiadczenia bezpiecze艅stwa osobowego,uprawniaj膮cego do dost臋pu do informacji niejawnych oznaczonych klauzul膮 POUFNE.Wymagania dodatkowe:- posiadanie po艣wiadczenia bezpiecze艅stwa osobowego;- prawo jazdy kat. B;- 1 rok do艣wiadczenia zawodowego w pracy w administracji publicznej.
艢l膮ski Oddzia艂 Stra偶y Granicznej z siedzib膮 w Raciborzu - 2019-01-14 - Racib贸rz (艣l膮skie)
zgodny ze stanowiskiem
OIKO FABRYKA MEBLI MARIAN GIERSZY艃SKI - 2017-11-10 - Nowe Miasto Lubawskie (warmi艅sko-mazurskie)
Wykonywanie obowi膮zk贸w na stanowisku kadrowa/kadrowy.
Zak艂ad Produkcji Materia艂贸w Budowlanych ZPCh Kazimierz Ginter - 2018-02-02 - Chojnice (pomorskie)
utrzymywanie , naprawa infrastruktury, eksploatacja infrastruktury technicznej oraz urz膮dze艅 infrastruktury kolejowej,
kontakt przez OHP - 2018-02-19 - Trzebinia (ma艂opolskie)
a) Wsp贸艂praca z BBFO, w szczeg贸lno艣ci z zakresu:- sprawozdawczo艣ci- realizacji zam贸wie艅 dokonywanych przez szko艂臋- planowania wydatk贸w oraz projektowania plan贸w finansowych i ich zmian- kontrola faktur i rachunk贸w (ocena merytoryczna)- przygotowywanie i ewidencja um贸w, - prowadzenie ewidencji wyposa偶eni ai ewidencji 艣rodk贸w trwa艂ych - sporz膮dzanie protoko艂贸w likwidacji wyposa偶enia i uzgadniania warto艣ci mienia- inne zadaniab) sporz膮dzanie deklaracji podatku od nieruchomo艣cic) sporz膮dzanie i wysy艂anie informacji do PFRON, deklaracji GUS, SIOd) obs艂uga dokument贸w na Platformie Opiume) prowadzenie spraw Funduszu Socjalnegof) prowadzenie ewidencji zwolnie艅 lekarskich.wynagrodzenie 2200z艂 brutto + premia + wys艂uga lat
BRAN呕OWA SZKO艁A I STOPNIA NR 6 SPECJALNA - 2019-02-11 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Obs艂uga biura. Prowadzenie dokumentacji pracowniczej. Obs艂uga klient贸w, pracownik贸w, g艂贸wnie z rynku wschodniego - Ukrainy. Obs艂uga korespondencji przychodz膮cej. T艂umaczenie dokument贸w.
kontakt przez PUP - 2016-08-08 - Bieru艅 (艣l膮skie)
prace magazynowe
kontakt przez PUP - 2016-01-20 - Tomasz贸w Mazowiecki (艂贸dzkie)
- Sprawdzanie, diagnostyka, naprawa, testowanie precyzyjnych urz膮dze艅 pomiarowych dla geodezji i budownictwa oraz akcesori贸w (mi臋dzy innymi: niwelatory, teodolity, tachimetry, odbiorniki GNSS, detektory i wykrawacze). Wype艂nianie dokumentacji zgodnie z wymogami obowi膮zuj膮cego u pracodawcy systemu zarz膮dzania jako艣ci膮 (system ERP). Konsultacje telefoniczne z klientami dotycz膮ce napraw. - Wynagrodzenie: do uzgodnienia, na okresie pr贸bnym 2100 z艂/brutto + premia. System wynagradzania: podstawa + premia zale偶na od mar偶y. Praca na umow臋 o prac臋 na pocz膮tek na okres pr贸bny z mo偶liwo艣ci膮 przed艂u偶enia na czas okre艣lony i nieokre艣lony. Praca w pe艂nym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykszta艂cenie zawodowe lub 艣rednie techniczne lub wy偶sze techniczne (Elektronik lub Mechanik Precyzyjny lub Elektryk lub Energoelektronik lub Automatyk lub Informatyk lub Optyk lub Zegarmistrz). Mile widziane do艣wiadczenie w pracy w serwisie urz膮dze艅. Wymagana umiej臋tno艣膰 bieg艂ej obs艂ugi komputera (MS Windows i Office, poczta elektroniczna, instalacje oprogramowania na systemach mobilnych Windows, systemy ERP oraz CRM). Wymagana umiej臋tno艣膰 szybkiego uczenie si臋 oraz samo-dokszta艂cenie. Wymagana umiej臋tno艣膰 wykonywania precyzyjnych prac manualnych, diagnostyki urz膮dze艅 w zakresie mechaniki i elektroniki, samodzielnego rozwi膮zywanie problem贸w wyst臋puj膮cych w urz膮dzeniach. Wymagana znajomo艣膰 j臋zyk贸w obcych: j臋zyk angielski podstawowy z umiej臋tno艣ci膮 czytania dokumentacji technicznej. Wymagana gotowo艣膰 do ci膮g艂ego podnoszenia kwalifikacji, 艣wiadomo艣膰 odpowiedzialno艣ci jak膮 nios膮 ze sob膮 strojenia precyzyjnych urz膮dze艅 pomiarowych dla geodezji i budownictwa. Kontakt WY艁膭CZNIE pocztowy (ul. Zimowa 39, 40-318 Katowice) lub e-mail: praca (at) geomatix.com.pl
GEOMATIX SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2018-01-04 - Katowice (艣l膮skie)
G艂贸wne obowi膮zki: - przeprowadzanie kontroli stanu bezpiecze艅stwa przeciwpo偶arowego, rozmieszczenia podr臋cznego sprz臋tu ga艣niczego i agregat贸w w Oddziale, w celu zapewnienia zgodnej z obowi膮zuj膮cymi przepisami ochrony przeciwpo偶arowej; - udzia艂 w odbiorach technicznych nowobudowanych, przebudowanych, remontowanych obiekt贸w, pomieszcze艅 i urz膮dze艅, w celu zapewnienia stanu bezpiecze艅stwa przeciwpo偶arowego; - prowadzenie szkole艅, udzielanie instrukta偶y po偶arowych dla nowo przyjmowanych funkcjonariuszy i pracownik贸w, w celu zapoznania z zasadami pos艂ugiwania si臋 sprz臋tem ga艣niczym i przestrzegania przepis贸w przeciwpo偶arowych;- udzia艂 w opracowaniu oraz uaktualnianiu plan贸w ochrony przeciwpo偶arowej nadzorowanych obiekt贸w, w celu zapewnienia bezpiecze艅stwa os贸b i ochrony mienia; - opracowanie analiz dotycz膮cych stanu ochrony przeciwpo偶arowej w Oddziale, w celu przekazania Komendantowi Oddzia艂u oraz do Komendy G艂贸wnej Stra偶y Granicznej; - przeprowadzanie 膰wiczebnych alarm贸w po偶arowych z udzia艂em wsp贸艂dzia艂aj膮cych jednostek Pa艅stwowej Stra偶y Po偶arnej, w celu praktycznego prze膰wiczenia wymaganych zachowa艅 funkcjonariuszy i pracownik贸w na wypadek zagro偶enia po偶arowego; - opracowanie projekt贸w decyzji, wytycznych i instrukcji reguluj膮cych zagadnienia ochrony przeciwpo偶arowej, w celu dokonania wymaganych uregulowa艅 prawnych w Oddziale. Warunki pracy: - warunki dotycz膮ce charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zada艅: konieczno艣膰 przeprowadzania niekt贸rych czynno艣ci poza sta艂ym miejscem pracy; praca w godzinach ustalonych z prze艂o偶onym na podstawie harmonogramu pracy; - miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narz臋dzia i materia艂y pracy: komputer, urz膮dzenia biurowe (telefon, fax, kserokopiarka); stanowisko pracy znajduje si臋 na czwartym pi臋trze; - mo偶liwo艣膰 poruszania si臋 po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szeroko艣膰 drzwi. Wykszta艂cenie: tytu艂 zawodowy in偶yniera po偶arnictwa lub uko艅czone w Szkole G艂贸wnej S艂u偶by Po偶arniczej studia wy偶sze w zakresie in偶ynierii bezpiecze艅stwa w specjalno艣ci in偶ynieria bezpiecze艅stwa po偶arowego. Wymagania niezb臋dne: - znajomo艣膰 przepis贸w przeciwpo偶arowych; - umiej臋tno艣膰 dzia艂ania w sytuacjach stresowych; - umiej臋tno艣膰 analitycznego my艣lenia, rozwi膮zywania problem贸w; - pozytywne zako艅czenie procedur sprawdzaj膮cych zako艅czonych wydaniem po艣wiadczenia bezpiecze艅stwa osobowego, uprawniaj膮cego do dost臋pu do informacji niejawnych oznaczonych klauzul膮 POUFNE. Wymagania dodatkowe: - posiadanie uprawnie艅 specjalisty ds. bhp; - posiadanie po艣wiadczenia bezpiecze艅stwa osobowego; - posiadanie 1 roku do艣wiadczenia zawodowego w pracy na stanowisku zwi膮zanym z ochron膮 przeciwpo偶arow膮. Inne informacje: - Oferty otrzymane po terminie nie b臋d膮 rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). - Tylko kandydaci spe艂niaj膮cy wymogi formalne zostan膮 powiadomieni o kolejnym etapie selekcji. - O艣wiadczenia i dokumenty wskazane w pkt. Wymagane dokumenty i o艣wiadczenia nale偶y uwiarygodni膰 w艂asnor臋cznym podpisem. - Kandydat jest zobowi膮zany z艂o偶y膰 wszystkie dokumenty wskazane w pkt. Wymagane dokumenty i o艣wiadczenia, dokumenty wskazane w pkt. Inne dokumenty kandydat przedk艂ada dobrowolnie. - Oferty odrzucone zostan膮 komisyjnie zniszczone. - Proponowane wynagrodzenie brutto: minimum 1309,81 z艂. - Mile widziana osoba o orzeczonym stopniu niepe艂nosprawno艣ci. - Dodatkowe informacje mo偶na uzyska膰 pod numerem telefonu (32) 414 4139 lub (32) 414 4342.
艢l膮ski Oddzia艂 Stra偶y Granicznej z siedzib膮 w Raciborzu - 2018-09-11 - Racib贸rz (艣l膮skie)
-Praca biurowa,-Wynagrodzenie do uzgodnienia,-Osoby zainteresowane proszone s膮 o wys艂anie CV na adres: jacek.kolasinski (at) educol.pl
EDUCOL ANNA KOLASI艃SKA - 2016-06-03 - Tczew (pomorskie)
wg. programu sta偶u
kontakt przez PUP - 2018-09-05 - Pozna艅 (wielkopolskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2015-12-01 - Warszawa (mazowieckie)
realizacja zam贸wie艅 zgodnie z przepisami dotycz膮cymi zam贸wie艅 publicznych, prowadzenie rozlicze艅 i dokumentacji zwi膮zanej z eksploatacj膮 samochod贸w s艂u偶bowych, wystawianie obci膮偶e艅 za us艂ugi zlecone, prowadzenie um贸w najmu i dzier偶awy nieruchomo艣ci
Zachodniopomorski O艣rodek Doradztwa Rolniczego w Barzkowicach - 2016-10-17 - Barzkowice (zachodniopomorskie)
praca w zakresie biotechnologii i technologii 偶ywienia w przemy艣le spo偶ywczym i hodowli
PHPU Transvet sp z o.o - 2017-01-20 - Doruch贸w (wielkopolskie)
wg programu sta偶u
kontakt przez PUP - 2017-08-02 - Stara 艁ubianka (wielkopolskie)
Zbieranie informacji oraz badanie potrzeb potencjalnych klient贸w.Aktywne poszukiwanie i nawi膮zywanie kontaktu z nowymi klientami.Komunikacja posprzeda偶owa i utrzymywanie dobrych relacji z klientami.Przygotowanie i prowadzenie bazy danych klient贸w.Wsparcie sprzeda偶y oraz pozosta艂ych dzia艂a艅 marketingowych.Bezpo艣rednia wsp贸艂praca z dzia艂ami PR i marketingu.Przygotowywanie ofert oraz materia艂贸w reklamowych.Pomoc w przygotowaniu kampanii marketingowych, materia艂贸w promocyjnych.Wizyty handlowe u klient贸w oraz reprezentacja firmy na eventach.
STARVEST GROUP SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2016-04-15 - Zawiercie (艣l膮skie)
Przygotowywanie materia艂贸w do dzia艂a艅 PR w mediach i portalach spo艂eczno艣ciowych. Opisywanie produkt贸w, monitoring sklepu, monitoring rynku, obs艂uga strony internetowej.
kontakt przez PUP - 2017-01-31 - Legionowo (mazowieckie)
Naliczanie p艂ac, zg艂aszanie nowych pracownik贸w do ZUS i ich zwalnianie.Naliczanie sk艂adek ZUS i US. Wydawanie PIT 11 i innych dokument贸w. Grafiki dla pracownik贸w.
"Qorum" Sp z o. o. Hotel "Polaris" - 2019-03-06 - 艢winouj艣cie (zachodniopomorskie)
1. Przygotowanie obszaru windykacji terenowej.2. Weryfikacja raport贸w windykator贸w terenowych.3. Sporz膮dzanie i weryfikacja dokumentacji dzia艂u.4. Obs艂uga urz膮dze艅 biurowych.5. Porz膮dkowanie dokument贸w oraz ich archiwizacja.
kontakt przez PUP - 2019-05-20 - Tarn贸w (ma艂opolskie)
Pozyskiwanie i utrzymanie klient贸w, tworzenie ofert handlowych, sporz膮dzanie dokumentacji przetargowej, analiza rynku i ofert konkurencji, obs艂uga reklamacji, fakturowanie sprzeda偶y, utrzymywanie kontaktu z dotychczasowymi kontrahentami, organizacja transportu, zawieranie um贸w prowadzenie dokumentacji sprzeda偶owej, analiza skuteczno艣ci prowadzonych dzia艂a艅 marketingowych, dba艂o艣膰 o dobry wizerunek firmy.
Przedsi臋biorstwo Handlowe BRATPOL Jerzy Bratkowski - 2019-08-22 - Gdynia (pomorskie)
Prowadzenie dokumentacji kadrowej
kontakt przez PUP - 2018-09-17 - Lidzbark Warmi艅ski (warmi艅sko-mazurskie)
analizowanie trend贸w rynkowych,monitowanie preferencji klienta, oferty konkurent贸w, dostawc贸wplanowanie i opracowywanie strategii produktu,wprowadzanie i utrzymywanie produktu na rynku,badanie efektywno艣ci wdro偶enia produktu.
N.H. POLAND LECH WOJTYNIAK - 2017-02-07 - Stopnica (艣wi臋tokrzyskie)