SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO-PRAWNYCH (NR 2099) Inowrocław oferta pracy "BTS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO-PRAWNYCH (NR 2099)
Wynagrodzenie: od 3 600 PLN
Zakres obowiązków: bieżąca obsługa klienta, sporządzanie umów i korespondencji, przygotowywanie dokumentów niezbędnych do zawarcia umów notarialnych, prowadzenie spraw administracyjnych, współpraca z urzędami.
Data publikacji: 2019-06-10
Lokalizacja: Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: "BTS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Solankowa 57, 88-100 Inowrocław, powiat: inowrocławski, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
bieżąca obsługa klienta, sporządzanie umów i korespondencji, przygotowywanie dokumentów niezbędnych do zawarcia umów notarialnych, prowadzenie spraw administracyjnych, współpraca z urzędami.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO-PRAWNYCH (NR 2099)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Inowrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: inowrocławski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Inowrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.06.2019
Data zakończenia pracy: 31.05.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), prawnicze
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: prawo jazdy kat. B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
doświadczenie zawodowe minium 2 lata, znajomość ustawy deweloperskiej, samodzielność, wysoka kultura osobista, skrupulatność
Nazwa pracodawcy:
"BTS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu
Adres pracodawcy:
Solankowa 57, 88-100 Inowrocław, powiat: inowrocławski, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
dokumenty aplikacyjne można składać na e-mail b.baranska (at) bts-inowroclaw.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: inowrocławski
Gmina pracodawcy: Inowrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Inowrocław
Ulica pracodawcy: Solankowa
Numer budynku pracodawcy: 57
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 10.06.2019
Oferta pracy ważna do: 31.07.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 10.06.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 10.06.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?45ec59413c0ff714e96938681d3b0cfc
Podobne oferty pracy
Odbieranie połączeń od klientów z Niemiec. Udzielanie porad w języku niemieckim. Pomoc w rozwiązywaniu bieżących problemów.Praca od poniedziałku do soboty - możliwość dopasowania godzin. Wymagana znajomość języka niemieckiego na poziomie min. B2.
ADECCO Poland sp. z o.o. - 2016-04-07 - Lubartów (lubelskie)
Sprzedaż, wyceny, fakturowanie, przyjęcie towaru
kontakt przez PUP - 2018-07-19 - Płocicz (kujawsko-pomorskie)
organizacja szkoleń zwiększających szanse młodzieży i bezrobotnych na rynku pracy;• opracowywanie i przygotowywanie autorskich programów szkoleniowych;• sporządzanie okresowych sprawozdań, informacji i analiz
kontakt przez OHP - 2018-02-06 - Kościerzyna (pomorskie)
Wyszukiwanie i nawiązywanie współpracy z nowymi firmami i klientami indywidualnymi w regionie. Efektywne promowanie firmy oraz jej produktów i usług.
Andrex-Dąbrowski Sp.J. - 2016-10-18 - Brzyście (podkarpackie)
rozwijanie sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów bengalskich, kontaktowanie się z kontrahentami i klientami z Bangladeszu
kontakt przez PUP - 2018-07-17 - Jabłonowo (mazowieckie)
-wykonywanie zadań pracownika socjalnego wynikających z ustawy o pomocy społecznej z dnia 12 marca 2014,-realizacja pracy socjalnej,-realizowanie innych zadań należących do kompetencji Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej, zgodnie z zapisami obowiązujących przepisów prawa,- pobudzanie społecznej aktywności, inspirowanie działań samopomocowych,-współudział w inspirowaniu, opracowywania, wdrażaniu oraz rozwijamiu lokalnych programów pomocy społecznej służących podniesieniu jakości życia.
GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W SMĘTOWIE GRANICZNYM - 2018-02-21 - Kościelna Jania (pomorskie)
przygotowywanie planów zamówień publicznych na dany rok w rozbiciu na zamówienia o wartości poniżej 30.000 EURO netto i o wartości od 30.000 EURO netto, prowadzenie zamówień o wartości poniżej 30.000 EURO zgodnie z Zarządzeniem Dyrektora GZŻ, dla zamówień od 30.000 EURO realizacja procedur przetargowych zgodnie z posiadanym upoważnieniem, zamieszczanie ogłoszeń o udzieleniu zamówienia w tym w BZP lub DU UE, przygotowywanie dokumentacji przetargowej, weryfikacja ofert, zatwierdzanie wyników postępowań, zawieranie umów z wykonawcami, nadzór nad realizacją umów przetargowych, weryfikowanie faktur pod kątem zgodności z przepisami dot. zamówień publicznych,sporządzanie sprawozdań z realizacji zamówień publicznych.
Gdański Zespół Żłobków - 2019-04-05 - Gdańsk (pomorskie)
Montaż instalacji sanitarnych. Praca na umowę o pracę w godz. 7-15 na terenie Kołobrzegu.
DROZDOWSKI MARIAN ZAKŁAD INSTALACYJNO MONTAŻOWY "EKOMONT" - 2017-07-06 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
zarządzanie zasobami informatycznymi
kontakt przez PUP - 2019-04-08 - Lublin (lubelskie)
social media, akcje marketingowe, nawiązywanie kontaktów, sprzedaż
kontakt przez PUP - 2016-09-21 - Kraków (małopolskie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-11-07 - Warszawa (mazowieckie)
Tworzenie ofert dla klientów, planowanie i przygotowanie działań reklamowych, inne prace biurowe.
kontakt przez PUP - 2018-03-09 - Lublin (lubelskie)
Przyjmowanie zamówień i ich rejestracja, wystawianie dokumentów wysyłkowych
GRZEGORZ MORDALSKI PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCJI CHŁODNICZEJ PRZETWÓRSTWA ROLNO-SPOŻYWCZEGO "ANITA" - 2019-02-19 - Działoszyn (łódzkie)
Przygotowywanie dokumentacji przetargowejWsparcie pracy produkt managerówWysyłanie zamówień od klientów do dz. DystrybucjiInformowanie klientów o wysyłce towarów/ ich brakuBieżąca sprzedaż towarówObsługa spotkań dz. HandlowegoWystawianie dokumentów sprzedaży( zadanie dodatkowe)Inne zadania związane z bieżącym funkcjonowaniem firmy
kontakt przez PUP - 2019-06-18 - Radom (mazowieckie)
Prowadzenie spraw kadrowych, wspólpraca z biurem rachunkowym, przygotowywanie ofert przetargowych, praca przy realizacji zamówień publicznych
kontakt przez PUP - 2016-05-30 - Urzędów (lubelskie)
Pozyskiwanie nowych kontrahentów i zakup płodów rolnych od producentów
WS-TRADE PLUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-01 - Puławy (lubelskie)
Kompleksowa telefoniczna obsługa klientów. Doradzanie klientom w kwestiach dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb. Badanie potrzeb klientów i dbanie o budowanie pozytywnych relacji. Administrowanie systemem zamówień. Dbanie o dobry wizerunek firmy.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-03-15 - Warszawa (mazowieckie)
Pełna obsługa kadrowo-płacowa firmy. pęlna onbsługa programu ZUS Płatnik, sporządzanie dokumentów rozliczeniowych oraz deklaracji roliczeniowych. Naliczanie wynagrodzeń, rozliczenia roczne PIT 11/40, PIT 4R/8A, GUS, PEFRONUmowao pracę, docelowo na czas nioekreślony, 1/2 etatu.Kontakt z pracodawcą: kadry (at) helkra-eu.com
Helkra Sp. z o.o. - 2018-04-09 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
PROWADZENIE KADR I PŁAC DLA KLIENTÓW BIIURA POSIADAJĄCYCH DO 20 LUB POWYŻEJ 20 PRACOWNIKÓWWYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, OBSŁUGA KADR I PŁAC, PROGRAM PŁATNIK, DOŚWIADCZENIE W OBSŁUDZE KADR I PŁAC, 1 ROK STĄZU PRACY W DZIALE KADRCV NA ADRES E-MAIL:PRACA (at) AKTA.COM.PL
AKTA BIURO RACHUNKOWO PODATKOWE MONIKA ŻURAWSKA - 2016-11-10 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Naprawa uszkodzonych elementów maszyn i urządzeń, okresowe przeglądy, uruchamianie maszyn i urządzeń produkcyjnych, współdziałanie z firmami serwisowymi
BODYCOTE POLSKA Sp. z o.o. - 2016-06-10 - Chełmno (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie procesów rekrutacyjnych pracowników tymczasowych, głownie z Ukrainy i Federacji Rosyjskiej; prowadzenie i budowanei bazsy danych kanddyatów do pracy tymczasowej; potwierdzanie wybranym kanddyatom do pracy tymczasowej warunków oferty, podpisywanie z nimi umów oraz koordynowanie przepływu dokumentów niezbędnych w dokumentacji pracowniczej; prowadzenie obsługi administracyjno-kadrowej pracowników tymczasowych, w tym. min: rozliczanie czasu pracy oraz informowanie o obowiązujących przepisach prawa pracy i regulacjach prawnych wynikajacych z ustawy o zatrudnianiu pracowników tymczasowych; koordynowanie procesu szkoleniowego zatrudnionych pracowników tymczasowych; wprowadzanie pracowników tymczasowych do realizacji zadań oraz zapoznawanie ich z obowiązującymi regulacjami wewnętrznuymiw firmie w zakresie organizacji pracy, nadzorowanie i kontrolowanie pracowników tymczasowych z wykorzytsaniem systemów mierzących kluczowe wskaźniki jakości, efektywności, produktywności i bezpieczeństwa pracy oraz przestrzegania obowiązujących procedur; zapewnianie odpowiedniego przepływuinformacji oraz zarządzanie relacjami pomiędzy pracownikami tymczasowymi a klientem; sporządzanie raportów zgodnie z wytycznymi klienta; obejmujących min. analizę danych na poziomie jakościowym i ilościowymw kategoriach: terminowość, ilośc oraz jakość realizowanych zadań w stosunku do założonego planuoraz produktywność pracowników tymczasowych; nawiązaywanie i utrzymywanie stałych relacji z klientami zlecającymi prowadzenie rekrutacji pracowników tymczasowych min. poprzez reprezentowanie interesów klienta, dbanie o jego wizerunek oraz utrzymywanie wysokich standardów świadczonych usług, reprezentowanie firmy na targach pracy i innych imprezach branżowych mające na celu pozyskanie klientów; poszukiwanie mieszkań dla zatrudnionych pracowników tymczasowych.
kontakt przez PUP - 2018-03-05 - Ceków-Kolonia (wielkopolskie)
Kontakt telefoniczny i emailowy
kontakt przez PUP - 2016-09-16 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Pomoc przy kompletny rozbiorze półtusz wieprzowych i wolowych.
IBARA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-06 - Swadzim (wielkopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2015-12-01 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowywanie, nadzór i rozliczanie zadań konserwacyjno remontowych, sporządzanie kosztorysów, przygotowywanie specyfikacji technicznych, wykonywanie i odbiór zadań konserwacyjno-remontowych.
33 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W NOWEJ DĘBIE - 2018-03-13 - Nowa Dęba (podkarpackie)
Odpisywanie na maile klientów, przyjmowanie zgłoszęń reklamacji i wpisywanie ich do systemu, wydawanie i pzrygotowanie przesyłek dla kurierów.
MULTIGLOB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-27 - Szemud (pomorskie)
Obsługa urządzeń pralniczych
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Kraków (małopolskie)
Realizacja projektów międzynarodowych realizowanych przez Wyższą Szkołę Ekonomii i Innowacji w Lublinie, nawiązywanie nowych relacji oraz przygotowywanie projektów.
Wyższa Szkoła Ekonomii i Innowacji w Lublinie - 2017-06-01 - Lublin (lubelskie)
Obsługa klienta w Internecie. Organizacja procesu sprzedaży. Kompletacja towarów do wysyłki wraz z obsługą procesów logistycznych. Obsługa sklepów internetowych. Zarządzanie magazynem
PAGARD PAWEŁ DUMAŃSKI - 2016-10-21 - Zamość (lubelskie)
rozładunek i układanie towaru w sklepie z odzieżą używaną, właściwy sposób ekspozycji towaru, zachowanie czystości w sklepie
kontakt przez OHP - 2017-05-09 - Tarnów (małopolskie)