SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO FINANSOWYCH Pasłęk oferta pracy CDS EUROPE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO FINANSOWYCH
Wynagrodzenie: od 2 350 PLN
Zakres obowiązków: rejestacja , archiwizacja dokumentow fianansowych , obsługa kont bankowych , nadzór nad transakcjami itp.godziny pracy 7-15.30 lub 8 -16.30 w tym 30 min. na posiłek
Data publikacji: 2019-09-10
Lokalizacja: Pasłęk (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: CDS EUROPE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Sprzymierzonych 16/a, 14-400 Pasłęk, powiat: elbląski, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
rejestacja , archiwizacja dokumentow fianansowych , obsługa kont bankowych , nadzór nad transakcjami itp.godziny pracy 7-15.30 lub 8 -16.30 w tym 30 min. na posiłek
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 350 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO FINANSOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Pasłęk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: elbląski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Pasłęk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 350 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2019
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
rzetelność w wykonywaniu obowiązków , samodzielność , precyzyjność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość pakietu office
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: dokładność , sumienność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: podstawowa wiedza administracyjno finansowa
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: komunikatywność
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe
Nazwa pracodawcy:
CDS EUROPE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu
Adres pracodawcy:
Sprzymierzonych 16/a, 14-400 Pasłęk, powiat: elbląski, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: elbląski
Gmina pracodawcy: Pasłęk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Pasłęk
Ulica pracodawcy: Sprzymierzonych
Numer budynku pracodawcy: 16
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 10.09.2019
Oferta pracy ważna do: 10.10.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 10.09.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 10.09.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?809729f0068dbfff1efc97ca622e8fef
Podobne oferty pracy
- Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych- Realizowanie założonych planów sprzedażowych- Pozyskiwanie nowych członków Kasy- Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym.Praca poniedziałek - piątek 8:30-16:30, pierwsza umowa na okres próbny na 3 m-ce z możliwością przedłużenia umowy.
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa PIAST - 2017-06-07 - Mikołów (śląskie)
Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych. Realizowanie założonych planów sprzedażowych. Pozyskiwanie nowych członków Kasy. Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym.
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa PIAST - 2018-01-19 - Bieruń (śląskie)
gromadzenie informacji na temat produktu, opracowanie haseł reklamowych, przedstawianie koncepcji reklamowych
Kp Consulting Łukasz Radziemski - 2019-01-14 - Bielawa (dolnośląskie)
obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej, przyjmowaniei układanie towaru, dbanie o prawidłową ekspozycję towaru, metkowanie przyjętego towaru, utrzymywanie czystości na stanowisku pracy,
kontakt przez PUP - 2016-07-01 - Tarnów (małopolskie)
j.w
Instytut Technologii Materiałów Elektronicznych - 2016-02-26 - Warszawa (mazowieckie)
praca z systemem informatycznym w zakresie organizacji produkcji
kontakt przez PUP - 2018-07-24 - Guzowatka (mazowieckie)
obsługa maszyn związanych z sortowaniem i pakowaniem jaj
kontakt przez PUP - 2017-04-12 - Wroniawy (wielkopolskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-01-24 - Warszawa (mazowieckie)
pozyskiwanie nowych klientów, utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymi
kontakt przez PUP - 2016-10-17 - Bochnia (małopolskie)
według wniosku
kontakt przez PUP - 2015-12-07 - Sochaczew (mazowieckie)
Bieżąca obsługa klientów w ramach realizacji operacji związanych z obrotem gotówkowym i bezgotówkowym. Informowanie klientów o pełnej ofercie produktowej, promowanie i sprzedaż podstawowych produktów i usług oferowanych przez Bank. Pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie i rozwijanie relacji z aktualnymi klientami banku. Zapewnienie wysokiej jakości obsługi dla klientów Banku.
Bank Polska Kasa Opieki S.A. Oddział w Nowym Tomyślu - 2019-04-11 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
Wystawianie i archiwizacja dokumentów sprzedażowych,faktur,duplikatów,not korygujących korekt.Wydawanie przepustek wjazdu,poleceń wydania dla pojazdów wjeżdżających na teren zakładu.Współpraca z działem sprzedaży,logistyki i magazynem.Przygotowanie zleceń transportowych, telefoniczna obsługa klientów.
Polskie Młyny S.A. - 2018-09-12 - Teresin (mazowieckie)
Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta zagranicznego, aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów, prezentowanie produktów i usług firmy, udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów, analiza potrzeb i oczekiwań klientów, przyjmowanie reklamacji od klientów, przygotowywanie i kompletowanie danych do negocjacji z klientami, przygotowywanie zestawień oraz raportów i wsparcie realizacji projektów i akcji marketingowych.
HLT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-04-15 - Głuchołazy (opolskie)
wz
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Warszawa (mazowieckie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2018-07-10 - Zielona Góra (lubuskie)
Obsługa klientów firmy polskich i ukraińskich w zakresie reklamy, przygotowywanie ofert.
Centrum Promocji i Reklamy CONTRACT Mirosław Bochenek - 2017-09-18 - Bielsko-Biała (śląskie)
pozyskiwanie i obsługa klienta,przygotowanie ofert handlowych,prowadzenie dokumentacjisprzedażowej
kontakt przez PUP - 2018-10-08 - Wieliczka (małopolskie)
Wprowadzanie dokumentów księgowych.Rozliczenie pracowników i towarów.Pomoc w pracy głównego księgowego. Wystawianie dokumentów księgowych. Wstępna obsługa płacowo - kadrowa. Kontrola należności i zobowiązań kontrahentów. Rozliczenie pracowników i towarów. Pozyskiwanie nowych kontrahentów. Wszelkie inne prace biurowe zlecone przez pracodawcę.OczekujemyWykształcenie minimum średnie ekonomiczne. Dobra znajomość obsługi pakietu MS Office. Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (10 lat) Dokładność i rzetelne zaangażowanie.Sumienności i asertywności. Samodzielność i dobra organizacja pracy. Oferujemy:Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę. Atrakcyjne wynagrodzenie (od 3 500,00 PLN brutto) warunkowane posiadanymi umiejętnościami, zaangażowaniem i doświadczeniem.
REMIS - 2018-01-10 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Specjalista ds. sekrutacji zgodnie z zakresem czynności
kontakt przez PUP - 2016-05-17 - Dąbrowa Tarnowska (małopolskie)
prowadzenie spraw związanych ze środowiskiem
RAIL POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-03-15 - Włosienica (małopolskie)
wykonywanie prac związanych z przyjmowaniem, przechowywaniem i wydawaniem towaru z magazynu, bieżące rozwiązywanie problemów dot. zamówień oraz tworzenie, adnimistrowanie i kontrola realizowanych zamówień
kontakt przez PUP - 2018-10-15 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
jw
kontakt przez PUP - 2018-11-29 - Warszawa (mazowieckie)
Praca dla klientów firmy Alexander Mann Solutions w zakresie wyszukiwania kandydatów, poszukiwanie specjalistów do pracy dla klientów oraz przeprowadzenie telefoniczne rozmów kwalifikacyjnych, praca na systemach rekrutacyjnych, współpraca z Menedżerami z różnych lokalizacji (cały Swiat).
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Kraków (małopolskie)
projektowanie, wykonywanie produktów tekstylnych
kontakt przez PUP - 2016-12-29 - Kraków (małopolskie)
Doradztwo w zakresie rozliczenia projektów , przeprowadzenie procesu naboru wniosków , monitorowanie wdrożenia LSR oraz przeprowadzenie działań ewaluacyjnych.
STOWARZYSZENIE "DOLINA NOTECI" - 2018-06-11 - Chodzież (wielkopolskie)
- Udzielanie informacji normalizacyjnej (tel., e-mail, osobisty kontakt) w oparciu o dostęp do baz bibliograficznych. Realizacja zamówień dotyczących zakupu Polskich Norm, a także wyszukiwania norm na temat podany przez klienta z zakresu hutnictwa i górnictwa. Wystawianie faktur. Wysyłka poczty. Obsługa czytelni.- Wynagrodzenie: 3300 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca 8 godzin dziennie: rozpoczęcie pracy w godzinach 7:00-9:30, zakończenie pracy w godzinach: 15:00-17:30. Wymagane wykształcenie min. średnie. W przypadku posiadania wykształcenia średniego wymagane min. 4 lata doświadczenie zawodowego na podobnym stanowisku. Mile widziane wykształcenie wyższe techniczne. W przypadku posiadania wykształcenia wyższego wymagane min. 2 lata doświadczenie zawodowego na podobnym stanowisku. Wymagane umiejętności: znajomość zagadnień dotyczących obsługi klienta i prowadzenia sprzedaży, znajomość zagadnień księgowych i finansowych, znajomość zagadnień związanych z Systemem Zarządzania Jakością i Systemem Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji. Posługiwanie się oprogramowaniem komputerowym w zakresie edytorów tekstów, arkuszy kalkulacyjnych, baz danych. Dobra organizacja pracy, terminowość, rzetelność i komunikatywność. Umiejętność współpracy z klientem. Praca na podobnym stanowisku, doświadczenie w pracy. Mile widziana znajomość ustaw o normalizacji, prawie autorskim i prawach pokrewnych. Mile widziany język angielski. Mile widziana umiejętność obsługi SAP. Mile widziane kursy i szkolenia SZJ. Mile widziana obsługa klienta. Mile widziana znajomość podstawowych zagadnień normalizacji i BHP. Kontakt wstępnie telefoniczny (8:00-15:00) (Tel. 32-251-89-04) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Henryka Dąbrowskiego 22, 40-032 Katowice) lub pocztowy (ul. Henryka Dąbrowskiego 22, 40-032 Katowice) lub e-mail: zanna.palega (at) pkn.pl
POLSKI KOMITET NORMALIZACYJNY - 2016-03-21 - Katowice (śląskie)
n
kontakt przez PUP - 2019-04-18 - Warszawa (mazowieckie)
koordynowanie produkcji
Przedsiębiorstwo Elektrometalowe JS INTEGRAL Sp. z o.o. - 2016-02-10 - Zielona Góra (lubuskie)
według programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-04-12 - Siemkowice (łódzkie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-09-18 - Warszawa (mazowieckie)