SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI Poznań oferta pracy Workasistpoland Sp. z o. o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI
Wynagrodzenie: od 2 352 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie dokumentacji personalnej pracowników, prowadzenie bazy danych, współpraca z lokalnymi koordynatorami, kontakt z urzędami, inne bieżące prace administracyjno - biurowe
Data publikacji: 2019-11-07
Lokalizacja: Poznań (wielkopolskie)
Pracodawca: Workasistpoland Sp. z o. o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:TACZAKA 24, 61-819 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie dokumentacji personalnej pracowników, prowadzenie bazy danych, współpraca z lokalnymi koordynatorami, kontakt z urzędami, inne bieżące prace administracyjno - biurowe
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 352 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Poznań
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Poznań
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Poznań
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 352 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 07.11.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: podstawowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
ukraiński, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
rosyjski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
dokładność, zaangażowanie, komunikatywność,nastawienie na cel, dobra ogranizacja pracy własnej, terminowość
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Biegła znajomość MS Office
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
dobra organizacji, samodzielność, operatywność
Nazwa pracodawcy: Workasistpoland Sp. z o. o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Adres pracodawcy:
ŁAGIEWNICKA 54/56/4.21, 91-463 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, Termin: telefoniczne umówienie spotkania
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Łódź
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łódź
Ulica pracodawcy: ŁAGIEWNICKA
Numer budynku pracodawcy: 54/56
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju
Data dodania oferty pracy: 07.11.2019
Oferta pracy ważna do: 21.11.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 07.11.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 07.11.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?712e8c8990c4f46a762ef0ff85db69e1
Podobne oferty pracy
pomiary geodezyjne oraz opracowywanie wyników pomiarów
kontakt przez PUP - 2017-05-31 - Złotów (wielkopolskie)
obsługa działu handlowego i marketingowego
ENERGO MECHANIK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W RESTRUKTURYZACJI - 2019-08-12 - Chrzanów (małopolskie)
wprowadzanie na rynek nowych produktów oraz zarządzanie cyklem życia produktu (przygotowanie materiałów wspierających we współpracy z działem marketingu),monitoring rynku, trendów, konkurencji oraz efektywności prowadzonych działań, przygotowywanie i prezentowanie wielowymiarowych raportów związanych z zarządzaniem produktem, pozycjonawniem cenowym etc.analiza potrzeb klientów, identyfikowanie nowych szans sprzedażowych,przygotowywanie kart katalogowych, kalkulacji oraz prezentacji produktowych,współpraca z pozostałymi działami firmy w celu optymalizacji oferty,
RADPOL S.A. - 2019-10-25 - Człuchów (pomorskie)
Wykształcenie dowolne, dokładność, pracowitość, mile widziane orzeczenie o stopniu niepełnosprawności. Sprzątanie pokoi hotelowych, kotytarzy, hali, sal restauracyjnych hotelu. Kontakt telefoniczny z pracodawcą.
FERDYN AGNIESZKA POLITAŃSKI - 2018-05-11 - Rybnik (śląskie)
rozliczanie czasu pracy kierowców, ustalanie tras przejazdów, prowadzenie ewidencji zużycia paliwa, nadzór nad terminowym wykonywaniem przeglądów technicznych, napraw okresowych pojazdów, legalizacji urządzeń rejestrujących czas aktywności kierowców
Przedsiębiorstwo Handlowe AGRO-TERS E.Solak & S.Solak Sp. Jawna - 2017-05-10 - Chełm (lubelskie)
prowadzenie kadr, naliczanie płac, obsługa programów kadrowo- płacowych
GLOB-INVEST CENTRUM USŁUG KSIĘGOWYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-12-20 - Lubin (dolnośląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Abisynia (pomorskie)
- Udział w budowaniu i realizowaniu strategii BHP, kontrolę warunków pracy oraz zapewnienie wymaganego stanu bezpieczeństwa, monitorowanie wdrażania procedur związanych z bezpieczeństwem pracy, prowadzenie szkoleń wstępnych, okresowych BHP, tworzenie kompleksowej dokumentacji BHP, sporządzanie dokumentów, analiz i raportów BHP, budowanie i promowanie kultury BHP wśród pracowników i kadry kierowniczej, podnoszenie świadomości w zakresie eliminowania zagrożeń życia i zdrowia w środowisku pracy, kontrola BHP Pracowników.- Praca: 9:00-17:00.
PHU MIRO ZENON OHIRKO - 2015-12-02 - Katowice (śląskie)
- pełnienie obowiązków osoby pierwszego kontaktu w punktach informacyjno-doradczych dla cudzoziemców spoza UE w okresie od kwietnia 2019 roku przez kolejne 23 m-ce (3 dni w tygodniu x 6 godzin, w tym jeden dzień do 18:00)- wsparcie w procesie legalizacji pobytu i zatrudnienia, udzielanie informacji dotyczących systemu opieki zdrowotnej, pomocy socjalnej, opieki nad dziećmi i łączenia rodzin,- prowadzenie dokumentacji,
Caritas Archidiecezji Gdańskiej - 2019-03-27 - Starogard Gdański (pomorskie)
Praca przy komputerze i telefonie. Pozyskiwanie nowych klientów i utrzymwanie dotychczasowych.
kontakt przez PUP - 2019-02-25 - Jasło (podkarpackie)
Organizowanie sprawnej pracy biura, realizacja wyznaczonych zadań, bieżąca współpraca z zarządem spółki, udzielanie bieżącego wsparcia innym pracownikom.Praca w godz.: 7:00-15:00. Praca także w dni wolne i święta.
KPC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-05-25 - Wrocław (dolnośląskie)
Specjalista do spraw zamówień publicznych
Uniwersytecki Dziecięcy Szpital Kliniczny im. L. Zamenhofa - 2019-04-09 - Białystok (podlaskie)
przygotowywanie korespondencji do wysłania, rejestracja spraw Wydziału, rejestracja dzienników budowy, przygotowywanie zestawień dla potrzeb statystyki
kontakt przez PUP - 2017-07-10 - Kościan (wielkopolskie)
Wykształcenie: średnie; biegła znajomość języka niemieckiego; zakres obowiązków: rozmowy telefoniczne i prowadzenie korespondencji z klientem niemieckim w zakresie organizacji i przebiegu opieki nad osobą starszą, wspieranie klienta w trudnych sytuacjach, rozwiązywanie konfliktów, ustalanie terminów, rejestracja przeprowadzanych rozmów i podjętych działań w bazie danych w jęz. niemieckim; trzy zmiany; miejsce pracy: Gliwice;
"CAREWORK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-03-14 - Gliwice (śląskie)
• obsługa sprzętu akustycznego , audiowizualnego i oświetleniowego podczas imprez organizowanych oraz współorganizowanych przez MOK, • dbanie o stan techniczny, dokonywanie konserwacji sprzętu akustycznego, audiowizualnego i oświetleniowego oraz wykonywanie drobnych napraw nie wymagających uprawnień zapewniających ciągłość pracy instytucji, • udział w przygotowywaniu planów zakupów i specyfikacji technicznych.I umowa na okres próbny od 01.08.2020 do 31.10.2020.Praca w przedziale godzinowym pomiędzy 7:00 a 21:00.
Miejski Ośrodek Kultury - 2020-07-09 - Sławków (śląskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-08-02 - Warszawa (mazowieckie)
- FOL-KAR Sp. z o.o. wiodący producent opakowań foliowych LDPE/MDPE/HDPE, współpracująca z globalnymi firmami z branży AGD, FMCG, Automotive poszukuje osoby do zespołu sprzedażowego na ternie województwa śląskiego, łódzkiego i opolskiego specjalistkę/y ds. handlu.- Zadania:Pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami, Utrzymywanie pozytywnych relacji biznesowych ze zdobytymi kontrahentami,Opracowywanie i wysyłanie ofert handlowych.- Oferujemy:Stabilne warunki zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie, motywacyjne warunki zatrudnieniam, duża samodzielność w działaniu.- Praca na terenie woj. śląskiego, opolskiego, łódzkiego.- Wynagrodzenie: od 2500 zl brutto + prowizja. Praca na umowę o pracę na początek okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 8:00-16:00. Wymagania: wykształcenie minimum średnie (kierunek dowolny). Wymagane minimum 1 rok doświadczenia zawodowego na w/w stanowisku. Mile widziane doświadczenie w branży opakowań. Wymagana umiejętność współdziałania i wczuwania się w potrzeby klienta oraz spełniania jego oczekiwań. Samodzielność w podejmowaniu decyzji.
"FOL-KAR" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-04-05 - Katowice (śląskie)
•KREOWANIE RYNKU CZYNNIKÓW CHŁODNICZYCH W PODLEGŁYM OBSZARZE (RZESZÓW, LUBLIN I OKOLICE)•MONITOROWANIE RYNKU I ODPOWIEDNIE REAGOWANIE NA JEGO ZMIANY•BUDOWANIE DŁUGOTRWAŁEJ RELACJI ZE STRATEGICZNYMI KLIENTAMI; WSPARCIE MERYTORYCZNE PARTNERÓW BIZNESOWYCH•REALIZACJA CELÓW SPRZEDAŻOWYCH U OBSŁUGIWANYCH KLIENTÓW ORAZ PRACA NAD ROZWOJEM SPRZEDAŻY U OBECNYCH I POTENCJALNYCH KLIENTÓW; •RELACYJNA I SKUTECZNA WSPÓŁPRACA Z ODDZIAŁAMI; •PRZYGOTOWYWANIE, RAPORTOWANIE I PREZENTACJA WYNIKÓW SPRZEDAŻOWYCH•REALIZACJA DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH ZWIĘKSZAJĄCYCH SPRZEDAŻ•UDZIAŁ W TARGACH BRANŻOWYCH•BUDOWANIE POZYTYWNEGO WIZERUNKU FIRMY
SCHIESSL POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-03 - Rzeszów (podkarpackie)
REKRUTACJA PRACOWNIKÓW ZE WSCHODU, ODBIERANIE TELEFONU GŁÓWNIE W JĘZYKU UKRAIŃSKIM LUB ROSYJSKIM. REDAGOWANIE PROSTYCH PISM DO URZĘDÓW.WYMAGANIA: ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ROSYJSKIEGO I UKRAIŃSKIEGO ŚREDNIO ZAAWANSOWANEGO, W MOWIE B1, W PIŚMIE A2, WYKSZTAŁCENIE-BRAK LUB NIEPEŁNE PODSTAWOWE.
kontakt przez PUP - 2018-10-15 - Szczecin (zachodniopomorskie)
serwis techniczny sieci i systemów komputerowych
kontakt przez PUP - 2018-11-05 - Rozpędziny (pomorskie)
Dbanie o relacje z klientami z Chin, wspomaganie pracy chińskich przedstawicieli handlowych, odpowiedzialność za utrzymanie porządku w dokumentach chińskich firm, wykonywanie poleceń prezesa
kontakt przez PUP - 2018-01-17 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
- obsługa inwestycji budowlanych,- doradztwo techniczne
MACKIEWICZ PREFABRYKACJA SP. Z O.O. - 2017-11-28 - Korpele (warmińsko-mazurskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-03-07 - Warszawa (mazowieckie)
organizowanie, planowanie i prowadzenie pracy wychowawczo- dydaktycznej w powierzonych oddziałach, zgodnie z obowiązującym programem
Publiczne Przedszkole z Oddziałami Integracyjnymi Nr 1 im. "Kubusia Puchatka" - 2020-08-21 - Sztum (pomorskie)
PROWADZENIE MAGAZYNU DRUKÓW, OBSŁUGA POCZTY PRZYCHODZĄCEJ I WYCHODZĄCEJ,PRZYGOTOWYWANIE ZAMÓWIEŃ MATERIAŁÓW BIUROWYCH, OBSŁUGA KLIENTA
INTERRISK TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ SPÓŁKA AKCYJNA VIENNA INSURANCE GROUP ODDZIAŁ W RZESZOWIE - 2016-07-11 - Rzeszów (podkarpackie)
.
kontakt przez PUP - 2016-02-01 - Kocierzew Południowy (łódzkie)
nadzorowanie procesu dostaw, wysyłania towaru, wystawianie faktur VAT,czuwanie nad realizacją monitoringu
NAVIN TECH 2 Sp. z.o.o - 2017-11-16 - Dołhobyczów (lubelskie)
promocja polskiego rynku wśród małych i średnich firm w Indiach
kontakt przez PUP - 2017-08-21 - Piaseczno (mazowieckie)
1. przygotowanie dokumentów i danych niezbędnych do przeprowadzenia procedur przetargowych na opracowanie dokumentacji projektowo kosztowej oraz robót budowlanych;2. opracownaie programów inwestycji;3. sprawdzanie dokumentacji projektowo kosztowej jej zgodności z umową i kompletności4. wykonywanie czynności służących realizacji inwestycji budowlanych
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY LUBLIN - 2019-10-04 - Lublin (lubelskie)
Udział w tworzeniu i aktualizacji bazy danych klientów, udział w tworzeniu ofert dla klientów, rozmowy handlowqe z klientami, obsług aposprzedażowa, udział w działaniach promocyjnych, udzielani epodstaowych informacji o produkcie, podstaowa obsługa sprzedawanych produktów, prace biurowe związane z obsługa dokumentów, wykonywanie zadań realizowanych w ramach projektów przez firmę
kontakt przez PUP - 2016-10-05 - Gdynia (pomorskie)