SPECJALISTA DS. HANDLOWYCH Katowice oferta pracy "FOL-KAR" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. HANDLOWYCH
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: - FOL-KAR Sp. z o.o. wiodący producent opakowań foliowych LDPE/MDPE/HDPE, współpracująca z globalnymi firmami z branży AGD, FMCG, Automotive poszukuje osoby do zespołu sprzedażowego na ternie województwa śląskiego, łódzkiego i opolskiego specjalistkę/y ds. handlu.- Zadania:Pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami, Utrzymywanie pozytywnych relacji biznesowych ze zdobytymi kontrahentami,Opracowywanie i wysyłanie ofert handlowych.- Oferujemy:Stabilne warunki zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie, motywacyjne warunki zatrudnieniam, duża samodzielność w działaniu.- Praca na terenie woj. śląskiego, opolskiego, łódzkiego.- Wynagrodzenie: od 2500 zl brutto + prowizja. Praca na umowę o pracę na początek okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 8:00-16:00. Wymagania: wykształcenie minimum średnie (kierunek dowolny). Wymagane minimum 1 rok doświadczenia zawodowego na w/w stanowisku. Mile widziane doświadczenie w branży opakowań. Wymagana umiejętność współdziałania i wczuwania się w potrzeby klienta oraz spełniania jego oczekiwań. Samodzielność w podejmowaniu decyzji.
Data publikacji: 2019-04-05
Lokalizacja: Katowice (śląskie)
Pracodawca: "FOL-KAR" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:40-001 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- FOL-KAR Sp. z o.o. wiodący producent opakowań foliowych LDPE/MDPE/HDPE, współpracująca z globalnymi firmami z branży AGD, FMCG, Automotive poszukuje osoby do zespołu sprzedażowego na ternie województwa śląskiego, łódzkiego i opolskiego specjalistkę/y ds. handlu.- Zadania:Pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami, Utrzymywanie pozytywnych relacji biznesowych ze zdobytymi kontrahentami,Opracowywanie i wysyłanie ofert handlowych.- Oferujemy:Stabilne warunki zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie, motywacyjne warunki zatrudnieniam, duża samodzielność w działaniu.- Praca na terenie woj. śląskiego, opolskiego, łódzkiego.- Wynagrodzenie: od 2500 zl brutto + prowizja. Praca na umowę o pracę na początek okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 8:00-16:00. Wymagania: wykształcenie minimum średnie (kierunek dowolny). Wymagane minimum 1 rok doświadczenia zawodowego na w/w stanowisku. Mile widziane doświadczenie w branży opakowań. Wymagana umiejętność współdziałania i wczuwania się w potrzeby klienta oraz spełniania jego oczekiwań. Samodzielność w podejmowaniu decyzji.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie: od 2500 zl brutto + prowizja. Praca na umowę o pracę na początek okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-prowizyjny
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. HANDLOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Katowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Katowice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Katowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: przedstawiciel handlowy
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 05.04.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, inne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Inicjatywa w dzialaniu
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Odpowiedzialność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Zaangażowanie
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Komunikatywność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Dyspozycyjność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Dobra organizacja pracy
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie minimum średnie (kierunek dowolny). Wymagane minimum 1 rok doświadczenia zawodowego na w/w stanowisku. Mile widziane doświadczenie w branży opakowań. Wymagana umiejętność współdziałania i wczuwania się w potrzeby klienta oraz spełniania jego oczekiwań. Samodzielność w podejmowaniu decyzji.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy:
"FOL-KAR" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Adres pracodawcy:
Czarnieckiego 7, 62-270 Kłecko, powiat: gnieźnieński, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- Kontakt telefoniczny (Tel. 692-408-158) w godzinach: 8:00-15:00.- Osoby zainteresowane naszą ofertą pracy prosimy o przesłanie CV wraz ze zdjęciem na adres e-mail: lukasz (at) folkar.pl ---
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Termin: Kontakt telefoniczny lub e-mail lub osobisty (woj. wielkopolskie), Godziny : Tek. 8:00-15:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: gnieźnieński
Gmina pracodawcy: Kłecko
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kłecko
Ulica pracodawcy: Czarnieckiego
Numer budynku pracodawcy: 7
Profil działalności pracodawcy: Produkcja opakowań z tworzyw sztucznych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: przedstawiciel handlowy
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 05.04.2019
Data dodania oferty pracy: 05.04.2019
Oferta pracy ważna do: 05.05.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 05.04.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 05.04.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Pracownik biurowy. Kontakt tel. 501 777 992
ŚWIĘTOKRZYSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWE "PRIMEX" Spólka Jawna Rojek Danuta, Rojek-Tumulec Anna, Rojek Marek - 2017-02-23 - Rudki (świętokrzyskie)
Przygotowywanie projektów w programach graficznych, wykonywanie reklam, oklejanie szyb, tablic, samochodów folią reklamową.
FHU DEX-ART Dariusz Targosz - 2018-01-17 - Bieruń (śląskie)
- odpowiedzialność za utrzymanie ciągłości pracy maszyn i innych urządzeń produkcyjnych- bieżące usuwanie awarii - planowanie i nadzorowanie zakupu cześci zamiennych- tworzenie i aktualizacja procedur i instrukcji
W2 Włodzimierz Wyrzykowski - 2017-10-16 - Białe Błota (kujawsko-pomorskie)
OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA PRZYGOTOWANIE, KOORDYNACJE I ROZLICZANIE PROCESÓW ZAKUPOWYCH, W TYM:1) SPORZĄDZANIE ZAMÓWIEŃ ZAKUPÓW KOMPONENTÓW ZGODNYCH Z ZAPOTRZEBOWANIEM PRODUKCYJNYM.2) NADZOROWANIE I ZARZĄDZANIE STANEM MAGAZYNOWYM ZAMAWIANYCH KOMPONENTÓW.3) GROMADZENIE, ANALIZA I OPRACOWYWANIE INFORMACJI ISTOTNYCH DLA REALIZOWANYCH ZAKUPÓW.4) PROWADZENIE NEGOCJACJI Z BIEŻĄCYMI I NOWYMI DOSTAWCAMI W ZAKRESIE WARUNKÓW DOSTAW ZAMAWIANYCH TOWARÓW.5) KONTROLOWANIE I KOMPLETOWANIE DOKUMENTÓW, DBANIE O TERMINOWOŚĆ ROZLICZANIA FAKTUR ZAKUPOWYCH. 6) EWIDENCJA PROCESÓW ZAKUPOWYCH W DEDYKOWANYM SYSTEMIE.PO OKRESIE PRÓBNYM 3900 ZŁ. BRUTTO. Okres próbny 3 m-ce.Godz. pracy 7.30-15.30.
P.P.H.TRIO-SKORPION E.A.MIELEWCZYK - 2018-09-13 - Słupsk (pomorskie)
pozyskiwanie nowych klientów, prowadzenie korespondencji handlowej, aktywna sprzedaż produktów
NAWROT KAROL PPHU NAWROT - 2017-07-07 - Rawicz (wielkopolskie)
Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bhp, udział w ocenie ryzyka, udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy. Prowadzenie dokumentów bhp, prowadzenie szkoleń bhp.
AR STRUKTON SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-06 - Rumia (pomorskie)
Pozyskliwanie i utrzymywanie kontaktów z klientami posługującymi się językami ormińskim i rosyjskim. Prowadzenie rozmów handlowych, negocjowanie umów.
kontakt przez PUP - 2016-10-12 - Łódź (łódzkie)
jak niżej
kontakt przez PUP - 2019-01-31 - Warszawa (mazowieckie)
doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania
FUNDACJA ŁÓDZKI INKUBATOR INNOWACJI I EKSPORTU - 2016-04-20 - Łódź (łódzkie)
wprowadzanie danych do systemu AKAPTA, rozliczanie produkcji, kontrola przepływu i zużycia materiałów
KILARGO Sp. z o.o. - 2016-07-06 - Chechło Pierwsze (łódzkie)
Montaż części i akcesorii konstrukcji stalowych oraz plandek, nawiercanie, cięcie materiałów, skręcanie.
kontakt przez PUP - 2017-12-21 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Organizacja i koordynacja wyjazdu oraz pobytu personelu opiekuńczego za granicą, codzienny kontakt z klientem niemieckojęzycznym.
Promedica Care Team DE Sp. z o.o. Sp.k. - 2016-09-06 - Opole (opolskie)
Kierowca samochodu ciężarowego. Prowadzenie pojazdu ciężarowego.
kontakt przez PUP - 2017-02-02 - Milejewo (warmińsko-mazurskie)
Kompleksowe prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowej, akt osobowych; sporządzanie dokumentów kadrowych: zaświadczenia, umowy, aneksy, świadectwa pracy i inne; sporządzanie raportów i deklaracji PFRON, ZUS, GUS; obsługa systemu kadrowego ERP OPTIMA oraz programu Płatnik.
ZAKŁAD TECHNICZNO-BUDOWLANY POLKAM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-02 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
obsługa i prowadzenie kasy, sprzedaż usług i wydawnictw, prowadzenie akt osobowych, wystawianie świadectw pracy, sporządzanie umów, prowadzenie rejestru korespondencji, rejestr i rozliczanie znaczków pocztowych, prowadzenie archiwum, obsługa sekretariatu, prowadzenie rejestru uczestników zajęć stałych oraz dbanie o terminowość wpłat za zajęcia, odbieranie, wysyłanie i archiwizacja poczty elektronicznej
Wadowickie Centrum Kultury im. Marcina Wadowity - 2015-12-30 - Wadowice (małopolskie)
praca w skl. zoologicznym
P.P.H.U. NORMI Sebastian Mirek - 2016-05-25 - Przedmoście (dolnośląskie)
prowadzenie sekretariatu: obsługa i dekretacja korespondencji, rejestrowanie faktur i rachunków, obsługa techniczno- organizacyjna spotkań z kontrahentami i szkoleń wewnętrznych, prowadzenie zbioru i wykazu wewnętrznej regulacji i zboru umów z kontrahentami
kontakt przez PUP - 2017-06-16 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
prace księgowo-kadrowe
EKOWIL Tomasz Wilento - 2017-03-07 - Drezdenko (lubuskie)
analiza rynku, prowadzenie bazy danych, negocjowanie warunków transkacji, sporządzanie raportów
kontakt przez PUP - 2017-11-07 - Iława (warmińsko-mazurskie)
1.Przygotowanie zapytań ofertowych w zakresie branży elektrycznej i AKPiA, ewaluacja techniczna otrzymanych ofert, negocjacje cen proponowanych przez oferentów2.Nadzór nad opracowaniem dokumentacji w zakresie branży elektrycznej i AKPiA3.Udział w koordynacji prac projektowych oraz optymalizacja zaproponowanych rozwiązań w celu ograniczenia kosztów powierzonego zakresu prac4.Udział w koordynacji realizacji inwestycji5.Nadzór nad realizacją prac podwykonawców- Wynagrodzenie: od 5000zł brutto/mies. - ustalane indywidualnie podczas rozmowy o pracę. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do 3 miesięcy. Następnie umowa na czas określony do 33 miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe techniczne (kierunek elektryczny lub pokrewny). Wymagane min. 3-letnie doświadczenie zawodowe w realizacji inwestycji budowlanych w energetyce lub przemyśle, mile widziane doświadczenie w pracy w ramach zespołu Generalnego Wykonawcy. Mile widziane aktualne uprawnienia SEP, prawo jazdy kat. B. Wymagana znajomość procesu inwestycyjnego budowy elektrociepłowni i instalacji energetycznych. Wymagana znajomość j. angielskiego lub niemieckiego na poziomie min. komunikatywnym. - Miejsce wykonywania pracy: Katowice, Polkowice, Olsztyn, Łaziska Górne (praca w delegacji, jeśli budowa znajduje się poza miejscem zamieszkania). Pracodawca zapewnia zakwaterowanie w przypadku pracy w delegacji.- Kontakt telefoniczny (tel.: 32-783-53-63) w godz.: 7:00-15:00 lub wysłać CV na adres e-mail: rekrutacja (at) remak.com.pl w temacie wiadomości wpisując nazwę stanowiska tj. Specjalista ds. elektrycznych i AKPiA
PRZEDSIĘBIORSTWO MODERNIZACJI URZĄDZEŃ ENERGETYCZNYCH "REMAK" SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-02-19 - Katowice (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-02-09 - Warszawa (mazowieckie)
sprzedaż stolarki budowlanej
kontakt przez PUP - 2017-09-07 - Zwoleń (mazowieckie)
SPECJALISTA DS. MARKETINGU TO OSOBA, KTÓRA PLANUJE, KOORDYNUJE I KONTROLUJE WSZYSTKIE DZIAŁANIA MARKETINGOWE PRZEDSIĘBIORSTWA. DO GŁÓWNYCH ZADAŃ PRACOWNIKA TEGO NALEŻY, M.IN.: ANALIZOWANIE EFEKTYWNOŚCI TRADE MARKETINGOWEJ I WYNIKÓW SPRZEDAŻY W FIRMIE, PLANOWANIE I REALIZACJA KAMPANII PR DLA GŁÓWNYCH MAREK FIRMY, PLANOWANIE I REALIZACJA ZAŁOŻENIA KOMUNIKACJI Z KLIENTAMI (W TYM AKTUALIZACJA STRON INTERNETOWYCH) ORAZ KAMPANII W MEDIACH, A TAKŻE PRZYGOTOWUJE MATERIAŁY PROMOCYJNE I WSPARCIA SPRZEDAŻY (WSPÓŁPRACA Z GRAFIKIEM, AGENCJĄ ZEWNĘTRZNĄ), MONITORUJE I ANALIZUJE RYNEK, ROZLICZA BUDŻET TRADE MARKETINGOWY.
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Rzeszów (podkarpackie)
Zakres obowiązków:1. Samodzielne wykonywanie sprawozdań w zakresie zabezpieczenia materiałowego Sił Zbrojnych w obszarze służby uzbrojenia i elektroniki.2. Opracowywanie wymagań w zakresie magazynowania środków materiałowych z obszaru służby uzbrojenia i elektroniki.3. Analiza i weryfikacja mienia niewykorzystywanego i trwale zbędnego w Siłach Zbrojnych, monitorowanie jego przekazywania.4. Przygotowywanie i monitorowanie poleceń przekazywania mienia pomiędzy jednostkami wojskowymi w obszarze służby uzbrojenia i elektroniki. Rodzaj umowy: umowa na okres próbny (docelowo umowa na czas nieokreślony, w pełnym wymiarze czasu pracy).
Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych - 2017-12-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- prowadzenie konkursów ofert na oddanie w użytkowanie obwodów rybackich, - ustanawianie i znoszenie obwodów rybackich- analiza stanu formalno – prawnego wód powierzchniowych, - wydawanie zaświadczeń do konkursów ofert - prowadzenie spraw związanych z rybactwem śródlądowym – rejestry, ewidencje, opracowywanie pisemnych odpowiedzi dla interesantów- wyjazdy terenowe w celu wykonywania kontroli wypełniania przez użytkowników rybackich obowiązków zapisanych w umowach użytkowania (np.zarybienia
REGIONALNY ZARZĄD GOSPODARKI WODNEJ W SZCZECINIE - 2016-05-10 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Tworzy, utrzymuje lub zamyka dokumentację projektów i informacje o badaniach; -Jest obecny, bierze udział, przygotowuje i dystrybuuje protokoły spotkań i obszarów działania zarówno na spotkania wewnętrzne, jak i zewnętrzne;-Odpowiada za utrzymanie czasowej i skutecznej komunikacji pomiędzy członkami zespołu i personelem ośrodka. Informuje na bieżąco kierownictwo projektu oraz monitorów badań klinicznych(CRA) o ośrodkach i bieżącym stanie badań; -Zapewnia wsparcie administracyjne dla koordynatorów projektu i koordynatorów funkcjonalnych; - Dba o archiwizację wszystkich dokumentów badawczych w oparciu o odpowiednie wytyczne i politykę; - Wspieranie działań na rzecz zapewnienia jakości, w tym przygotowanie do audytów i przeglądów wewnętrznych, przygotowywanie dokumentacji i podejmowanie działań następczych w związku z rozstrzygnięciem kwestii wymagających podjęcia działań.
kontakt przez PUP - 2018-10-01 - Kraków (małopolskie)
Realizacja projektów rekrutacyjnych. Wyszukiwanie i identyfikacja kandydatów zgodnie z wymogami stanowiska. Prowadzenie rozmów z kandydatami. Selekcja aplikacji. Tworzenie rekomendacji dotyczących kandydatów. Nawiązanie długotrwałych relacji z kandydatami. Umowa zlecenie około 160 h w miesiącu
kontakt przez PUP - 2017-02-28 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa klientów firmy, prowadzenie sprzedaży internetowej, dbanie o ekspozycje towaru, obsługa poczty elektronicznej, przygotowanie oferty handlowej.Oferta stażu dla osób bezrobotnych do 30 roku życia - program PO WER (osoby do 25 r.ż. mogą zostać objęte wsparciem wyłącznie w okresie do 4 miesięcy od dnia rejestracji w PUP).
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Brzesko (małopolskie)
Obsługa zamówień; obsługa wierzytelności; rozwiązywanie sporów; obsługa skarg klientów; lubricant service; zarządzanie elementami procesu DFOA; wsparcie automatyzacji procesów.
kontakt przez PUP - 2017-04-24 - Kraków (małopolskie)
prowadzenie kartotek wynagrodzeń, sporządzanie list płac, sporządzanie deklaracji ZUS, naliczanie zaliczek na podatek dochodowy, sporządzanie deklaracji rozliczeniowych do urzędu skarbowego, sporządzanie deklaracji PFRON
Pedagogiczna Biblioteka Wojewódzka im. Marii Grzegorzewskiej - 2017-11-03 - Zielona Góra (lubuskie)