SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI I LOGISTYKI Kościerzyna oferta pracy IVENTEC SZYMON NADOLSKI
Najatrakcyjniejsze wyposażenie łazienki.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI I LOGISTYKI
Wynagrodzenie: od 3 900 PLN
Zakres obowiązków: obsługa biezącej sprzedazy, realizacja i monitorowanie zamówień u dostawców krajowych i zagranicznych, kontrola stanów realizacji zamówień i kontakt z klientem, obsługa logistyczna zleceń, przyjmowanie i kontrola dostaw, obsluga bazy danych i spraw administracyjnych firmy
Data publikacji: 2019-12-23
Lokalizacja: Kościerzyna (pomorskie)
Pracodawca: IVENTEC SZYMON NADOLSKI
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Przemysłowa 3, 83-400 Kościerzyna, powiat: kościerski, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
obsługa biezącej sprzedazy, realizacja i monitorowanie zamówień u dostawców krajowych i zagranicznych, kontrola stanów realizacji zamówień i kontakt z klientem, obsługa logistyczna zleceń, przyjmowanie i kontrola dostaw, obsluga bazy danych i spraw administracyjnych firmy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 900 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Izm, 8-16
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI I LOGISTYKI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kościerzyna
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kościerski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kościerzyna
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: technik administracji*
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 900 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.01.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa pakietu biurowego MS Office
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), techniczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
- komunikatywna znajomość języka angielskiego- mile widziane doświadczenie w kontaktach z zagranicznymi kontrahentami i logistyce- samodzielność i zdolność organizacji czasu pracy- otwartość na ciągłe dokształcanie
Nazwa pracodawcy: IVENTEC SZYMON NADOLSKI
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kościerzynie
Adres pracodawcy:
Przemysłowa 3, 83-400 Kościerzyna, powiat: kościerski, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV+list motywacyjny
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: kościerski
Gmina pracodawcy: Kościerzyna
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kościerzyna
Ulica pracodawcy: Przemysłowa
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kościerzynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik administracji*
Data dodania oferty pracy: 23.12.2019
Oferta pracy ważna do: 31.12.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 23.12.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 23.12.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?809477aff0675db34265fe37904be5f9
Podobne oferty pracy
tworzenie i realizacja akcji promocyjnych,uczestnictwo w targach, realizacja prezentacji multymedialnych, dbanie o ekspoaycję Alles w sklepach firmowych i partnerskich.
kontakt przez PUP - 2017-08-31 - Głowno (łódzkie)
Nadzór i koordynacja prac inwestycyjnych, prowadzenie dokumentów inwestycycjnych, rozliczanie inwestycji, przygotowywanie kosztorysów inwestycyjnych, raportowanie przebiegu inwestycji, archiwizacja dokumentów, uzyskiwanie niezbędnych pozwoleń, zgód, zgłoszeń oraz decyzji administracyjnych, przygotowanie warunków technicznych oraz projektów unijnych na dostawę wody i odbiór ścieków, prowadzenie postepowania w zakresie ustanowienia służebności przesyłu.
Wielobranżowe Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. - 2015-11-23 - Reszel (warmińsko-mazurskie)
- pisanie i redagowanie tekstów marketingowych- prowadzenie profili w mediach społecznościowych- tworzenie materiałów prasowych i marketingowych- tworzenie newswettera i prowadzenie bloga firmowego- prowadzenie działań wspierających sprzedaż- działania z zakresu public relations,media relations- bieżąca analiza efektywności kampanii-
Genloxa Sp. z o.o. - 2018-02-23 - Rzucewo (pomorskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-07-06 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
koordynacja działań sklepu internetowego, wdrażanie strategii działań marketingowych, wprowadzanie produktów do sklepu internetowego, bieżąca obsługa systemu zamówień internetowych, uprzejma i fachowa obsługa klientów mailowo oraz telefonicznie, inne zadania związane z funkcjonowaniem firmy i biura.
JUST-MEBLE Spółka Cywilna - 2016-10-26 - Namysłów (opolskie)
kontrolowanie stanu BHP i opracowywanie instrukcji BHP, prowadzenie kontroli warunków pracy, prowadzenie szkoleń wstępnych, prowadzenie dokumentacji BHP
SCO-PAK S.A - 2016-03-24 - Chełm (lubelskie)
sprzedaż części i akcesoriów samochodowych
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Lubin (dolnośląskie)
Kontakt i współpraca z dostawcami zagranicznymi, prowadzenie negocjacji handlowych, organizacja transportu
Przedsiębiorstwo Produkcyjno -Handlowo-Usługowe WACMAC Wacław Bar - 2018-04-16 - Sietesz (podkarpackie)
pozyskiwanie nowych partnerów do współpracy zza granicy (Brazylia, Wielka Brytania)
Sprzedaz Detaliczna i Hurtowa Agnieszka Matejek - 2016-10-10 - Darłowo (zachodniopomorskie)
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna m.in. za: poszukiwanie alternatywnych źródeł finansowania MOB, analizę ogłaszanych programów dofinansowujących działania instytucji kultury pod kątem możliwego uczestnictwa w nich MOB, przygotowywanie pod kątem formalnym (merytorycznym i finansowym) wniosków o dofinansowanie, przygotowywanie korekt i aktualizacji oraz rozliczanie (merytoryczne i finansowe) projektów realizowanych z dofinansowaniem zewnętrznym, pozyskiwanie sponsorów.umowa na zastępstwo
MUZEUM OKRĘGOWE IM. LEONA WYCZÓŁKOWSKIEGO W BYDGOSZCZY - 2018-04-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
jw.
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWE "KRULEN" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-22 - Warszawa (mazowieckie)
• Nawiązywanie kontaktów handlowych z potencjalnymi partnerami handlowymi.• Prowadzenie naboru nowych partnerów, organizowanie szkoleń dla partnerów. • Aktywizacja istniejących Partnerów handlowych. Nadzorowanie działań partnerów handlowych. • Przygotowywanie analiz i raportów, rozliczanie pracy partnerów handlowych.• Przygotowanie oferty dla klientów końcowych.
PayTel SA o/Nowy Sącz - 2016-05-23 - Warszawa (mazowieckie)
Wg zawodu
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe JANZEN Jan Grębowiec - 2017-08-31 - Żary (lubuskie)
Obsługa organizacji i administracji współpracy z zagranicą: umowy o współpracynaukowo-badawczaj, umowy o wymianie studencko-doktorskich z zagranicą. Organizacja pobytu gości z zagranicy. Oferta stypendialna DAAD. Sprawowanie funkcji koordynatorskich programu "ERASMUS +".
Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie - 2017-03-15 - Częstochowa (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-12-04 - Warszawa (mazowieckie)
PRZYGOTOWANIE DOKUMENTACJI KSIĘGOWEJ DO PZREKAZANIA DO BIURA RACHUNKOWEGO, MONITOROWANIE RYNKU, POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW, INNE CZYNNOŚCI ZLECONE PZREZ PZREŁOŻONEGO.
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Skierniewice (łódzkie)
wg stanowiska
Sklepy Wielobranżowe Justyna Fornalkiewicz Międzychód - 2018-07-09 - Międzychód (wielkopolskie)
Zgodnie ze stanowiskiem pracy
TRIMCO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIA SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-05-22 - Marianki (kujawsko-pomorskie)
- kompleksowa obsługa kontraktów zgodnie ze standardami firmy,- organizacja i koordynacja wyjazdu oraz pobytu personelu opiekuńczego za granicą, - budowanie długotrwałych relacji z klientem zewnętrznym i wewnętrznym,- bieżąca współpraca z partnerami biznesowymi.
Promedica24 Care Team DE Sp. z o.o. Sp.k - 2019-07-24 - Tarnów (małopolskie)
Zakres obowiązków:- opracowanie oraz opiniowanie pod względem formalno-prawnym umów cywilnoprawnych, w tym głównie umów o świadczenie usług,- bieżące udzielanie odpowiedzi na pytania w zakresie interpretacji przepisów prawnych, - obsługa baz danych, m.in. KRD, dlugi.info,- współpraca z kancelarią prawną w zakresie prowadzenia spraw Pracodawcy przed sądami powszechnymi oraz innymi organami,- przygotowywanie projektów pism procesowych i innej korespondencji.
SUNRISE SYSTEM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-01-12 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- obsługa sterowania maszynowego nakładania komponentów za pomocą maszyn Axial/Sequencer Inserter typ 5- montaż komponentów SMD- obsługa procesu automatycznego montażu komponentów osiowych oraz nakładanie drutu mostkowego- sortowanie oraz szlifowanie- kontrola jakości- miejsce wykonywania pracy: Łódź, ul. ŻELIGOWSKIEGO 3/5 oraz cała Polska - umowa zlecenia na okres 3 lat
kontakt przez PUP - 2019-09-25 - Łódź (łódzkie)
poszukiwanie nowych dostawców, nadzór nad procesem zakupu towarów, nadzór nad procesem sprzedaży (m.in. ustalanie cen, marży), raportowanie w języku tureckim
kontakt przez PUP - 2016-11-24 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
praca w dziale obsługi klienta, przygotowywanie dokumentacji transportowej , faktur, rejestracja zamówień w systemie, obsługa korespondencji
"SELECT COMFORT" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-23 - Kłodzko (dolnośląskie)
1) Kompleksowe prowadzenie akt osobowych pracowników2) Przygotowywanie od strony formalno- prawnej dokumentów dotyczących zatrudnienia. rozwiązywania umów o pracę, zaszeregowania, przeniesień, urlopów i innych spraw wynikających ze stosunku pracy.3) Przygotowywanie i prowadzenie spraw dotyczących awansu zawodowego nauczycieli.4) Wypisywanie zaświadczeń dla pracowników szkoły dotyczących zatrudnienia.5) Przygotowywanie, przechowywanie i prowadzenie: ewidencji zwolnień lekarskich, ewidencji nieobecności usprawiedliwionych i nieusprawiedliwionych, ewidencji czasu pracy.6) Sporządzanie dokumentów do ZUS, GUS, SIO, PEFRON7) Współpracowanie i udzielanie pomocy pracownikom w zakresie składania wniosków o renty i emerytury do organu rentowego.8) Prowadzenie spraw związanych z zakładowym funduszem świadczeń socjalnych.9) Przygotowywanie umów zleceń i umów o dzieło.10) Sporządzanie wymaganych przez Urząd Miasta Legiopnowo analiz zatrudniania oraz wszelkich danych potrzebnych do sprawozdawczości.
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 3 W LEGIONOWIE - 2017-10-24 - Legionowo (mazowieckie)
Opracowywanie biznes planów na podstawie zebranych informacji i przeprowadzonej analizy i interpretacji umów i wyników finansowych
kontakt przez PUP - 2017-10-06 - Kraków (małopolskie)
prace na dociepleniach budynków i ogólnobudowlane
Wielobranżowa Firma AWPO s.c. - 2018-07-16 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
wsparcie techniczne pracowników w językach : angielski,hiszpański, portugalski
kontakt przez PUP - 2016-07-18 - Kraków (małopolskie)
staż
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Oława (dolnośląskie)
współpraca z komitetem ds środków pieniężnych rynków enea w celu zbierania comiesięcznych prognoz dot bilansu przepływów pieniężnych
kontakt przez PUP - 2019-01-16 - Łódź (łódzkie)
Opis stanowiska:Poszukiwanie nowych dostawców w celu optymalizacji wydatków związanych z zakupami , utrzymanie dobrych relacji z kluczowymi dostawcami i podwykonawcami , zapytania ofertowe do dostawców , analiza ofert i wybór dostawców , prowadzenie skutecznych negocjacji z dostawcami , zapewnienie płynnego przebiegu procesu zakupowego w zakresie zakupów nieprodukcyjnych i usług logistycznych , w tym transportu , obsługa i archiwizacja procesu reklamacji , inicjowanie działań obniżających koszt surowców , tworzenie zleceń zakupu i transportu oraz kontrola ich prawidłowej realizacji , nadzór nad poziomem zapasów wybranych surowców i komponentów , przeprowadzanie przetargów na dostawy towarów i usług , kompletowanie dokumentacji zakupowej w firmie oraz nadzór nad wskaźnikami zakupowymi oraz okresowa ocena dostawców.Oferujemy:Atrakcyjne wynagrodzenie , umowę o pracę , pracę w organizacji o wysokiej kulturze zarządzania , szkolenia i możliwość rozwoju kompetencji zawodowych.
Industrial Brush Manufakturers - 2018-07-06 - Komorniki (dolnośląskie)