SPECJALISTA DO SPRZEDAŻY NA RYNEK NIEMIECKI Charnowo oferta pracy PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE "ALFA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRZEDAŻY NA RYNEK NIEMIECKI
Wynagrodzenie: od 4 060 PLN
Zakres obowiązków: Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami niemieckimi, przygotowywanie ofert handlowych dla klienta w języku niemieckim, współpraca z działem technicznym i produkcyjnym. Godz. pracy 8-16. Praca na czas określony do 33 miesięcy następnie nieokreślony.
Data publikacji: 2020-11-19
Lokalizacja: Charnowo (pomorskie)
Pracodawca: PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE "ALFA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:76-270 Charnowo 3A, powiat: słupski, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami niemieckimi, przygotowywanie ofert handlowych dla klienta w języku niemieckim, współpraca z działem technicznym i produkcyjnym. Godz. pracy 8-16. Praca na czas określony do 33 miesięcy następnie nieokreślony.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 060 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRZEDAŻY NA RYNEK NIEMIECKI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Charnowo
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 22
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: słupski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2212
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ustka
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 060 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
niemiecki, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C1 - zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
obsługa komputera i pakietów oprogramowania biurowego MS Office( Word, Excel)
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Inne] : Mile widziany zmysł techniczny, wymagana biegła znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie, umiejętność pracy w zespole, kreatywność, łatwość nawiązywania kontaktów z klientem
Nazwa pracodawcy:
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE "ALFA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
danePracodawcy_nip: 8942690925
danePracodawcy_regon: 93268511400000
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Adres pracodawcy:
76-270 Charnowo 3A, powiat: słupski, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 22
Powiat pracodawcy: słupski
danePracodawcy_kodPowiatu: 2212
Gmina pracodawcy: Ustka
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Charnowo
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0752071
Numer budynku pracodawcy: 3A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|411090
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 20.11.2020
Oferta pracy ważna do: 18.12.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 20.11.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 19.11.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?21f36f1e652c0568f28dcc81f6fb86c4
Podobne oferty pracy
wykonywanie pomiarów geodyzyjnych przy budowie i remontach, obiektów infrastruktury wodno-kanalizacyjnej
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Zgierz (łódzkie)
nawiązywanie kontaktów telefonicznych z potencjalnymi klientami przedstawianie oferty firmy dbanie o pozytywny wizerunek firmy wyszukiwanie nowych kontaktów sprzedażowych i aktualizacja bazy danych kontaktowych klientów nawiązywanie i rozwijanie współpracy z klientami aktywna sprzedaż telefoniczna produktów lub/i umawianie spotkań handlowych
"OGRÓDEK DZIADUNIA" CZESŁAW ŚLUSARCZYK SPÓŁKA JAWNA - 2016-04-07 - Wąsosz Dolny (śląskie)
zaopatrzenie produkcji,kontrola przepływu materiałów,prowadzenie dokumentacji dz.logistyki,gospodarka odpadami.
POLIFLOR Spółka z o.o. - 2018-03-13 - Skwierzyna (lubuskie)
-zarządzanie zamówieniami klientów,-utrzymywanie dobrych relacji z klientami amerykańskimi,-przygotowywanie raportów zgodnie z potrzebami klientów,-współpraca z innymi działami m.in.: transportu, zaopatrzenia, produkcji, finansów-ustalanie strategii i współpraca z działem sprzedaży,-odpowiadanie na zapytania ofertowe w języku angielskim nowym i stałym klientom (mailowo i telefonicznie)-praca w godzinach 14:00-23:00
kontakt przez PUP - 2017-06-07 - Kraków (małopolskie)
- obsługa kadrowa w firmie
H.R.S.P. i B. Trans-Rol J. Andrzej Remisiewicz - 2016-02-19 - Kruszewo-Wypychy (podlaskie)
1.Odpowiadanie na zapytania klientów dotyczących usług lub produktów oferowanych przez firmę.2.Odbieranie zamówień od klientów, rejestracja i kierowanie ich do odpowiednich pracowników.3. Pozyskiwanie klientów i budowanie trwałych relacji z nimi.4. Dbanie o należyty ład na stanowisku pracy.
kontakt przez PUP - 2019-06-03 - Leopoldów (lubelskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:rekrutacja, selekcja pracowników z Ukrainy; analiza zapotrzebowania personelu u pracodawców; tworzenie analiz i zestawień na potrzeby agencji;WYMAGANIA - OCZEKIWANIA PRACODAWCY:wykształcenie wyższe o kierunku marketing lub podobne; minimum pół roku doświadczenia w pracy w agencji pracy tymczasowej; znajomość procesów rekrutacji; bardzo dobra znajomość obsługi programów Office; znajomość obsługi programu CRM OPTIMA; biegła znajomość języka rosyjskiego i ukraińskiego w mowia a także w piśmie;
kontakt przez PUP - 2018-04-16 - Lubliniec (śląskie)
handel detaliczny, prowadzenie sprzedaży internetowej istacjonarnej, dowóz zamówionych produktów do klienta,budowanie bazy kilentów, raportowanie sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2016-04-19 - Nakielnica (łódzkie)
- inicjowanie, przygotowywanie wniosków i realizacja projektów unijnych, krajowych i międzynarodowych realizowanych przez OHP w ramach programów ERASMUS+ i Europejski Korpus Solidarności;- koordynacja działań w zakresie realizacji projektów w jednostkach MWK OHP;- udział w opracowaniu i realizacji programów autorskich;- podejmowanie wszelkich inicjatyw programowych służących aktywizacji społecznej, zawodowej i edukacyjnej młodzieży;
kontakt przez OHP - 2020-08-12 - Kraków (małopolskie)
Negocjowanie z dłużnikami dobrowolnej spłaty, monitorowanie bazy dłużników, kierowanie wezwań do zapłaty, sporządzanie dokumentacji i bieżące raportowanie prowadzonych czynności, rozliczanie pracy kierowców
kontakt przez PUP - 2017-02-13 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
zgodne ze stanowiskiem: wykształcenie wyższe techniczne; umiejętności: znajomość przynajmniej dwóch języków programowania, znajomość architektury systemów IT, znajomość protokołów sieciowych TCP/IP, znajomość języka SQL i protokołów dostępu do bazy danych, doświadczenie zawodowe: min. półroczne, pożądane 2 letnie, znajomość języków obcych: biegła znajomość języka rosyjskiego i angielskiego w mowie i piśmie. Ogólny zakres obowiązków: tworzenie aplikacji webowych i desktopowych, analiza funkcjonowania systemów IT, aplikacjach webowych i desktopowych oraz w warstwie protokołów sieciowych, przygotowywanie dokumentacji technicznej i projektowej związanej z tworzeniem aplikacji, sporządzanie raportów , obsługa kontrahentów m. in. z Federacji Rosyjskiej, UE, USA i Kanady.
kontakt przez PUP - 2016-04-07 - Lublin (lubelskie)
Utrzymanie oraz pozyskiwanie nowych klientów biznesowych,detalicznych ,budowanie struktury doradczej w zakresieobsługiwanego rynku, kontakty zagraniczne, rozbudowa portfeladostawców/odbiorców, monitoring rynku branżowego , bieżącesporządzanie ofert, kompleksowa obsługa handlowa klientów,cyklicznie raportowanie wyników, dążenie do osiąganiawyznaczonych celów, praca w godzinach 09:00-17:00
Eko-Rent Sp. z o.o - 2016-02-16 - Opole (opolskie)
bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień, kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym, promowanie i sprzedaż produktów, dbanie o relację z klientami, obsługa bazy danych, administracja i praca z wewnętrznym systemem
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-05-08 - Warszawa (mazowieckie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-10-26 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klienta, tworzenie operacji, sprzedaż polis, rozliczenie.
kontakt przez PUP - 2020-10-07 - Brzeźnica (lubuskie)
poszukiwanie oraz selekcjonowanie osób chętnych na kursy; umowa-zlecenie; praca w godzinach 16.00-18.00:
Krystian Żak Blue Education - 2018-07-24 - Zgorzelec (dolnośląskie)
samodzielne terminowe naliczanie wynagrodzeń i prowadzeniu spraw pracowniczych, znajomość programu Płatnik, znajomość prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, sporządzanie deklaracji do ZUS, US, PFRON, GUSkontakt z klientemdodatkowym atutem będzie znajomość programu Optima
ATG SPÓŁKA Z O.O. SP.K. - 2020-02-20 - Białystok (podlaskie)
praca z rodzinami przeżywającymi trudności opiekuńczo-wychowawacze w ramach Powiatowego Centrum Usług Społecznych, więcej informacji na stronie: www.bip.pcpr.tarnogorski.pl
POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W TARNOWSKICH GÓRACH - 2020-06-01 - Tarnowskie Góry (śląskie)
jw.
E 100 POLSKA SP. Z O. O. - 2016-11-18 - Warszawa (mazowieckie)
Kontrola prawidłowości wystawiania oraz realizacji recept, realizacja czynności zgodnie z obowiązującymi procedurami i posiadaną wiedzą , sporządzanie planów, zaopatrzenie szpitala w produkty lecznicze, racjonalne i oszczędne kierowanie pracą farmacji szpitalnej, uprawnienia do podpisywania raportów i sprawozdań, odpowiedzialność za sprzęt, leki.
Zespół Opieki Zdrowotnej Brodnica - 2018-09-24 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
Szczegółowe informacje na stronie int.: www.gliwice.rzgw.gov.plWykształcenie: wyższe z zakresu ochrony środowiska, prawnicze; min. 2 lata doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku; znajomość prawa wodnego, budowlanego, KPA; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO WODNE WODY POLSKIE - 2019-02-21 - Gliwice (śląskie)
Samodzielne prowadzenie operacji księgowych. Doświadczenie w księgowaniu faktur zakupu towarów w Unii Europejskiej (wewnątrz wspólnotowe nabycie towarów).
Merkury Market Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. - 2020-07-30 - Krosno (podkarpackie)
- biężąca obsługa sprzedaży deweloperskiej- bieżąca obsługa techniczna projektów deweloperskich ze strony inwestora w trakcie i po ich realizacji ( serwis gwarancyjny)- uzgodnienia w zakresie prowadzenia inwestycji deweloperskich ze strony inwestora w trakcie, w tym uzgodnienia z wykonawcą oraz projektantem- analiza dokumentacji projektowej i współpraca z biurem projektowym pod kątem jej optymalizacji dla celów realizacji projektów deweloperskich
Iławskie Przedsiębiorstwo Budowlane IPB Sp. z o.o - 2019-10-03 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
-aktywne pozyskiwanie klientów w Polsce i zagranicą-przygotowanie oferty, negocjowanie, opieka nad klientem-realizacja planów sprzedażowych,-doradztwo techniczne w zakresie doboru optymalnego sprzętu tj rusztowań, szalunków-przygotowywanie raportów oceniających efektywność pracy
Telka SA - 2020-01-10 - Spalice (dolnośląskie)
Kucharka - bufetowa, robienie sałatek, sprzątanie miejsca pracy
"KOMA" MARIA KOSTOŃ, ILONA MROZEK, WALDEMAR MROZEK SPÓŁKA JAWNA - 2018-04-18 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Czesanie, upięcie , strzyżenie fryzur, koloryzacja, baleyage.Dwie zmiany, 8-16 oraz 12-21
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Bożewo Nowe (mazowieckie)
-obsługa klienta-przyjmowanie towaru-wykładanie towaru-układanie lady mięsnej
"Sklepy Plusik" D.J. Mirek sp.jawna - 2016-04-04 - Oświęcim (małopolskie)
- Zapoznanie się ze strukturą organizacyjną i podstawowymi dokumentami regulującymi zasady funkcjonowania LODR- Zapoznanie się z obowiązującymi przepisami prawnymi z zakresu doradztwa rolniczego oraz dokumentacją doradczą i szkoleniową- Zapoznanie się z zagadnieniami obejmującymi wsparcie funkcjonowania KSOW w ramach Sieci na rzecz innowacji w rolnictwie i na obszarach wiejskich w zakresie: - stosowania nowoczesnych (innowacyjnych) metod agrotechnicznych w gospodarstwach rolnych - tworzenia sieci kontaktów w ramach SIR w województwie - wdrażania nowych rozwiązań oraz dobrych praktyk w zakresie innowacji w rolnictwie - ułatwianie wymiany wiedzy fachowej dot. innowacji w rolnictwie i na obszarach wiejskich - upowszechnianie wiedzy na temat innowacyjnych rozwiązań w sektorze rolno- spożywczym i na obszarach wiejskich- Udział w organizacji szkoleń dla rolników z zakresu innowacyjnych rozwiązań technologicznych w produkcji zwierzęcej, roślinnej, ekologii, ochrony środowiska, ekonomiki i przedsiębiorczości- Poznanie zasad korzystania z różnych form dofinansowania rolnictwa ze środków UE w ramach PROW 2014- 2020- Udział w szkoleniach, konferencjach, seminariach oraz warsztatach o tematyce rolniczej prowadzonych przez LODR.
kontakt przez PUP - 2017-09-07 - Kalsk (lubuskie)
Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe, minimum roczny staż pracy, sprawna obsługa komputera w tym MS Office, komunikatywność, zdolność logicznego myślenia. Charakterystyka pracy: planowanie,koordynacja i kontrola realizacji zleceń produkcyjnych, bieżąca analiza zdolności produkcyjnych, norm robocizny i zużycia materiałów, identyfikacja problemów i udział w ich rozwiązywaniu, współpraca z Działem Zaopatrzenia, Działem Sprzedaży, Działem Rozwoju Produktów. Wynagrodzenie adekwatne do kwalifikacji. Kontakt z pracodawcą osobisty bądż e-mailowy: monika.huk (at) adanex.pl.
ADANEX SP. ZO.O - 2017-02-09 - Radlin (śląskie)
Prowadzenie dokumentacji kadrowej i płacowej, obsługa procesów zwiazanych z zatrudnieniem oraz rozwiązywanie umów o pracę
HMG CONSULTING SP. Z O.O. - 2017-02-23 - Turek (wielkopolskie)