SPECJALISTA DS.KSIĘGOWOŚCI Krosno oferta pracy Merkury Market Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Stanowisko: SPECJALISTA DS.KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: 4 500 - 5 500 PLN
Zakres obowiązków: Samodzielne prowadzenie operacji księgowych. Doświadczenie w księgowaniu faktur zakupu towarów w Unii Europejskiej (wewnątrz wspólnotowe nabycie towarów).
Data publikacji: 2020-07-30
Lokalizacja: Krosno (podkarpackie)
Pracodawca: Merkury Market Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Bieszczadzka 31, 38-400 Krosno, powiat: m. Krosno, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Samodzielne prowadzenie operacji księgowych. Doświadczenie w księgowaniu faktur zakupu towarów w Unii Europejskiej (wewnątrz wspólnotowe nabycie towarów).
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 4 500 - 5 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS.KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Krosno
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 18
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Krosno
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1861
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Krosno
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 4 500 - 5 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Doświadczenie w księgowaniu faktur zakupu towarów w Unii Europejskiej (wewnątrz wspólnotowe nabycie towarów).
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 2
Nazwa pracodawcy:
Merkury Market Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
danePracodawcy_nip: 6842255436
danePracodawcy_regon: 371007032
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie
Adres pracodawcy:
Feliksa Czajkowskiego 51, 38-400 Krosno, powiat: m. Krosno, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Dokumenty aplikacyjne należy kierować na adres: kariera (at) merkurymarket.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 18
Powiat pracodawcy: m. Krosno
danePracodawcy_kodPowiatu: 1861
Gmina pracodawcy: Krosno
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Krosno
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0952410
Ulica pracodawcy: Feliksa Czajkowskiego
Numer budynku pracodawcy: 51
Profil działalności pracodawcy: Markety budowlane, wyposażenie wnętrz
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|241190
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 30.07.2020
Oferta pracy ważna do: 30.08.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 30.07.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 30.07.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?ebe0385c94f51b143d3243ce41854946
Podobne oferty pracy
Utrzymywanie i rozwój relacji z obecnymi kontrahentami profesjonalna obsługa klienta zagranicznego,Pozyskiwanie nowych klientów biznesowych,Przyjmowanie i realizacja zamówień, Przygotowywanie dokumentacji eksportowej,Prowadzenie korespondencji z klientami zagranicznymi,Przygotowywanie ofert handlowych dla klientów firmy,Monitoring płatności.Praca na czas określony: 33 miesiąceGodzina zakończenia pracy 8:00 - 16:00
Schilsner Industry Group Sp. z o.o. - 2020-07-17 - Wrocław (dolnośląskie)
branża budowlana
OCWB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-13 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
-
Spółdzielnia Mieszkaniowa ,,Autosan" - 2017-09-14 - Sanok (podkarpackie)
wg.stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-04-10 - Zabierzów (małopolskie)
Przyjmowanie zamówień od klienta i bieżącą ich realizację Aktywne uczestnictwo w opracowaniu specyfikacji produktu Generowanie raportów dotyczących współpracy z klientem Aktywna współpraca z klientem w celu budowania i utrzymania dobrych relacji biznesowych. Realizacja procesu Badania Zadowolenia Klienta.Regularne analizy przewidywania sprzedaży (forecast) pod kątem ich zaplanowania i możliwości realizacji. Ustalanie, kontrola i potwierdzanie terminów realizacji zamówień oraz spedycji wyrobu gotowego do KlientaAktywny udział w realizacji planu sprzedaży na dany miesiąc. Przyjmowanie reklamacje od Klientów oraz dążenie do ich szybkiego wyjaśnienia i zamknięcia w systemie.
Amcor Flexible Złotów Sp. z o.o - 2016-02-12 - Złotów (wielkopolskie)
Rozliczanie napraw gwarancyjnych z serwisem, nadzór nad przebiegiem pracy przy zleceniu gwarancyjnym, przygotowywanie dokumentacji do audytów gwarancyjnych, kontakt z klientami (w tym telefoniczny), dbanie o prawidłowy obieg dokumentów. Wykształcenie średnie lub wyższe. Praca na dwie zmiany w pełnym wymiarze czasu pracy.
Plichta Sp. z.o.o. Spółka komandydatowa - 2016-05-20 - Wejherowo (pomorskie)
-Promowanie oferty Wzgórza Zamkowego,-Prowadzenie kampanii na portalach społecznościowych,-Aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów,-Przygotowywanie ofert, kontraktów i warunków współpracy,-Prowadzenie negozjacji z klientami,-Wyjazdy do klientów,-Praca dwuzmianowa,-Kontakt: kadry (at) zamek-gniew.pl
ZAMEK GNIEW SP. Z O.O - 2018-05-14 - Gniew (pomorskie)
ubój drobiu i pakowanie mięsa drobiowego
Gospodarstwo Rolne Henryk Glinkowski - 2016-01-18 - Dymaczewo Stare (wielkopolskie)
PROWADZENIE SPRAW PERSONALNYCH
PRECISION HR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-21 - Dębica (podkarpackie)
Prowadzenie sekretariatu, procesów rekrutacyjnych na stanowiska niższego szczebla, akt osobowych, rozliczanie i nadzór nad ewidencją czasu pracy
TARCZYŃSKI S.A. - 2017-04-14 - Sława (lubuskie)
Staż organizowany przez GUP.Przygotowywanie, dokumentacji, ustalanie uprawnień pracowniczych, zakładanie i prowadzenie akt osobowych, prowadzenie ewidencji czasu pracy, prowadzenie kontroli dyscypliny pracy, prawidłowości wykorzystania zwolnień lekarskich, opracowywanie analiz i sprawozdań statystycznych, naliczanie wynagrodzeń,
kontakt przez PUP - 2019-11-21 - Gdańsk (pomorskie)
Tworzenie dekoracji i kompozycji z roślin, stylizacja wnętrz, doradztwo w zakresie zagospodarowania przestrzennego pomieszczeń, sprzedaż kompozycji florystycznych i towaru z całego asortymentu kwiaciarni, składanie zamówień i dbałość o kwiaty cięte i doniczkowe, doradztwo w zakresie pielęgnacji roślin zielonych, pomoc w poszukiwaniu i nawiązywaniu kontaktów biznesowych w krajach po wschodniej granicy Polski
Prosta Forma Jarosław Falkowski - 2017-05-10 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
- zapewnienie bezbłędnych działań wszystkich funkcji logistycznych w firmie- organizowanie, planowanie i kontrola płac- praca w zespole hiszpanskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2018-10-18 - Łódź (łódzkie)
Rozliczanie i prowadzenie ewidencji pracy kierowców
kontakt przez PUP - 2015-11-24 - Malbork (pomorskie)
przyjmowanie wniosków o dofinansowanie projektu od potencjalnych beneficjentów i ich rejestracja, obsługa procesu oceny wniosków o dofinansowanie projektu w trybie konkursowym, wykonywanie obowiązków dotyczących procedury odwoławczej w ramach ogłaszanych konkursów, przygotowywanie umów o dofinansowanie projektu, monitorowanie realizacji projektów, przygotowywanie bieżących informacji nt. nadzorowanych projektów, na potrzeby własne oraz instytucji zewnętrznych, prowadzenie instruktażu dla beneficjentów w zakresie realizowanych zadań, wprowadzanie do systemów informatycznych danych w zakresie realizowanych zadań, ocena formalno-merytoryczna wniosków o dofinansowanie w ramach prac Komisji Oceny Projektów, wykonywanie innych zadań związanych z zakresu stanowiska ds. projektów oraz stanowiska ds. wdrażania i monitorowania Działania/Poddziałania zleconych przez Kierownika Oddziału
WOJEWÓDZKI URZĄD PRACY - 2018-07-02 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Specjalista ds. zaopatrzenia i zamówień
Brilliantmodule Sp. z.o.o - 2015-12-08 - Skawina (małopolskie)
obsługa podatkowa przedsiebiorstw
kontakt przez PUP - 2016-05-17 - Szamotuły (wielkopolskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-06-24 - Jawor (dolnośląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-11-24 - Warszawa (mazowieckie)
- współtworzenie polityki personalnej firmy,- kontrola przestrzegania prawa pracy,- prezentacja raportów i zestawień na potrzeby zarząduwynagrodzenie od 5000zł do 6000 zł brutto + 45% dodatku funkcyjnego + wysługa lat
10 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką - 2020-02-05 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Zapoznanie się z zadaniami/ zakresem działalności komórki organizacyjnej. Zapoznanie się i obsługa programu FK.
URZĄD MORSKI W GDYNI - 2016-02-11 - Gdynia (pomorskie)
Doradztwo w zakresie udzielania pożyczek, zakładanie rachunków, obsługa kasowa.
SKOK Jaworzno - 2018-02-07 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
Prace budowlane przy wznoszeniu i remontach obiektów budowalnych. Praca na terenie powiatu Wałbrzyskiego (Wałbrzych i okolice).
Przedsiębiorstwo Budowlane Roman Wieczorek - 2018-06-01 - Wałbrzych (dolnośląskie)
współtworzenie i realizacja polityki personalnej zgodnej z przyjętą strategią firmy, realizacja działań w obszarze HR, takich jak: rekrutacja, doradztwo w sprawach personalnych, realizacja zadań w zakresie funkcjonowania administracji kadrowej,budowanie pozytywnego wizerunku firmy
"Anatol" Sp. z o.o. - 2019-06-18 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
koordynowanie przyjazdów i wyjazdów pracowników ze wschodu,pomoc w zakwaterowaniu,rozwiązywanie bieżących problemów,wsparcie logistyczne
kontakt przez PUP - 2019-01-11 - Dobra (łódzkie)
- obsługa klienta, - obsługa komputera, - wykonywanie wycen. Oferta dostępna w sali G, C, E. Kontakt z pracodawcą - e-mail: joanna.malas (at) arwfocus.pl
A.R.W. FOCUS KRZYSZTOF WOJTIUK SPÓŁKA JAWNA - 2017-07-05 - Wrocław (dolnośląskie)
rekrutacja pracowników z Europy Wschodniej, ewidencja i rozliczanie czasu pracy, administrowanie dokumentacja, wyjazdy słuzbowe
DREAM ON JOB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-01-03 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Wstępna selekcja kandydatów, rekrutacja pracowników tymczasowych
ALTEGO SP. Z O.O. - 2020-01-30 - Gdańsk (pomorskie)
Procesowanie zwrotów podatkowych dla międzynarodowych rynków; Regularna weryfikacja procedur podatkowych; Implementacja zmian podatkowych.
State Street Bank GMBH Sp. z o. o. Oddział w Polsce - 2019-03-18 - Gdańsk (pomorskie)
obsługa zagranicznych sklepów internetowych
Fundacja HIGH-TECH EUROPE - 2017-10-24 - Zabierzów (małopolskie)