SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH Olsztyn oferta pracy Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Olsztynie
Najatrakcyjniejsze wyposażenie łazienki.
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Wynagrodzenie: od 4 191,5 PLN
Zakres obowiązków: kierowanie i nadzór merytoryczny nad pracą podległego zespołu; opracowywanie planu postępowań o udzielenie zamówień publicznych; kontrola nad przygotowywaniem dokumentacji o udzielenie zamówień publicznych na dostawy, usługi i roboty budowlane; analiza merytoryczna i prawna wniosków o wszczęcie postępowania; uczestniczenie w pracach komisji przetargowychGodziny pracy: 7-15
Data publikacji: 2018-11-13
Lokalizacja: Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Olsztynie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Saperska 1, 10-073 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
kierowanie i nadzór merytoryczny nad pracą podległego zespołu; opracowywanie planu postępowań o udzielenie zamówień publicznych; kontrola nad przygotowywaniem dokumentacji o udzielenie zamówień publicznych na dostawy, usługi i roboty budowlane; analiza merytoryczna i prawna wniosków o wszczęcie postępowania; uczestniczenie w pracach komisji przetargowychGodziny pracy: 7-15
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 191,5 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: do wynagrodzenia dodatkowo dodatek za staż pracy
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Olsztyn
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Olsztyn
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Olsztyn
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 191,5 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2019
Data zakończenia pracy: 30.04.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
preferowane kierunki wykształcenia: administracja/prawo/zamówienia publiczne; w przypadku posiadania wykształcenia średniego wymagany staż pracy 6 lat w przypadku posiadania wykształcenia wyższego wymagane 4 lata oraz min. 3 lata w obszarze specjalizacji stanowiska; mile widziane podyplomowe studia prawo zamówień publicznych
Nazwa pracodawcy: Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Olsztynie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Adres pracodawcy:
Saperska 1, 10-073 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: m. Olsztyn
Gmina pracodawcy: Olsztyn
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Olsztyn
Ulica pracodawcy: Saperska
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw zamówień publicznych
Data dodania oferty pracy: 13.11.2018
Oferta pracy ważna do: 20.12.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 13.11.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 13.11.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Sprzedaż produktów i usług bankowych, pozyskiwanie klientów w celu sprzedaży produktów bankowych, obsługa kasowa klientów. Umowa o pracę na okres próbny 3 miesiące, praca w systemie równoważnym, dwie zmiany w zakresie godzin 09.00-17.30. Praca w Pile i Złotowie.
BANK POLSKA KASA OPIEKI - SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-01-12 - Piła (wielkopolskie)
opieka w domu chorego
TOMASZ ZAŁĘCKI NIEPUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ "SILOE" - 2017-02-10 - Żory (śląskie)
Praca w Kampanie SEO, jednyej agencji reklamowej w regionie, która jest Certyfikowanym Partnerem Google wiąże się z pozycjonowaniem stron www, obsługą kont facebook oraz tworzeniem strategii reklamowej związanej z marketingiem internetowym.
KAMPANIE SEO Sławomir Czajkowski - 2016-12-16 - Gorzyce (podkarpackie)
Do głównych zadań osób na tym stanowisko będzie należało: - Strategiczne planowanie, zarządzanie i realizacja kompaniami marketingowymi dla naszych centrach handlowych w Ostrowie i Głogowie, - Znajomość międzynarodowych trendów panujących na rynku oraz rozwój nowych strategii w istniejących nieruchomościach w kraju i za granicą, - Kierowanie projektem na własną odpowiedzialność, - Tworzenie treści naszych stron internetowych, kanałów w mediach społecznościowych, newsletterów etc., a także nagrywanie filmów i prowadzenie bloga, - Współpraca z zewnętrznymi usługodawcami w Niemczech i w Polsce, - Rozbudowa prestiżu marki naszych nieruchomości i centrów handlowych, a także współpraca i komunikacja PR, - Kontynuowane ustaleń o celach marketingowych z zarządem spółki, - Analiza i szacowanie sukcesu podjętych działań marketingowych oraz ciągłe opracowywanie możliwości optymalizacji, Ponieważ zainteresowani jesteśmy długoterminową współpracą, dużą wagę przykładamy do obszernego wdrożenia. Stąd konieczna jest gotowość do odbycia wdrożenia częściowego w naszej niemieckiej centrali firmy w Weimarze. Związane z tym koszty ponosimy w wysokości przewidzianej ustawowo. Oferujemy:- ciekawe i urozmaicone zadania z perspektywą i przyszłością w międzynarodowo powiększającym się przedsiębiorstwie zajmującym się nieruchomościami, - atrakcyjne wynagrodzenie odpowiadające wykonywanej pracy, - pracę w przyjaznej atmosferze. Miejsce pracy: Wiemar, Niemcy, pełne oddelegowanie. Oferta dostępna w sali C. Kontakt z pracodawcą - CV i list motywacyjny w języku niemieckim, świadectwa i dyplomy w j. polskim, preferujemy korespondencję drogą mailową - jobs (at) saller-bau.com
ARCOS FM PL "SALLER POLBAU" Sp. z o.o. Sp. k. - 2016-12-09 - Niemcy (Niemcy)
Zarządzanie bezpieczeństwem Pracy oraz Ochroną Środowiska Naturalnego zgodnie z wymaganiami systemu zarządzania firmy, dbanie o sprawność środków ochrony indywidualnej oraz stosowanie ich zgodnie z przeznaczeniem, organizowanie, przygotowywanie i prowadzenie prac, uwzględniających zabezpieczenie pracowników przed wypadkami przy pracy, chorobami zawodowymi, kontrola warunków pracy oraz czuwanie nad przestrzeganiem przepisów i zasad bhp oraz p-poż, opracowywanie ocen ryzyka narażenia zawodowego dla poszczególnych stanowisk pracy, szkolenia BHP oraz sporządzanie dokumentacji i rejestrów ze szkoleń wstępnych i okresowych, nadzór nad dokumentacją powypadkową, sporządzanie okresowych sprawozdań w zakresie ochrony środowiska
HT Skit Poland Sp. z o.o. - 2017-09-06 - Bieruń (śląskie)
Pzrygotowywanie ofert przetargowych, obsługa postępowania przetargowego, współpraca z działem handlowym
Evres Finance Sp. z o.o. - 2017-09-27 - Łódź (łódzkie)
telefoniczna obsługa klienta, budowa długotrwałych relacji z klientem, doradztwo produktowe, obsługa wewnętrznego systemu zamówień
IMPREKO SP. Z O.O. - 2016-04-20 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa i administrowanie systemami i sieciami informatycznymi
Jednostka Wojskowa nr 3918 - 2017-06-14 - Jarocin (wielkopolskie)
Bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień, kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym, odpowiedzi na zapytania klientów, promowanie i sprzedaż produktów, dbanie o relację z klientami, kształtowanie dobrego wizerunku firmy, pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb, administracja i praca z wewnętrznym systemem.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-07-26 - Warszawa (mazowieckie)
Kontakt i zakup towaru na rynkach wschodnich Ukraina, Rosja, Kazachstan. Handel zbożami i mięsem. Rozmowy z kontrahentami w języku rosyjskim i ukraińskim.
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Chełm (lubelskie)
prowadzenie prezentacji sprzetu, sprzedaz bezpośrednia, opieka klienta, prowadzenie biura, wystawiane faktur
Poznań Nuga Sp.z.o.o. - 2015-12-28 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
prace zlecone
kontakt przez PUP - 2017-01-31 - Świdnik (lubelskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-01-03 - Poznań (wielkopolskie)
- Opis stanowiska: Będziesz odpowiedzialny/a za: aktywne poszukiwanie nowych klientów z wykorzystaniem różnorodnych kanałów komunikacji (telemarketing, mailing), kompleksową obsługę zamówień składanych za pośrednictwem sklepu internetowego, udzielanie klientom informacji na temat sprzedawanych produktów, realizację akcji marketingowych, telefoniczny i mailowy kontakt z klientami, obsługę przed i po sprzedażową, sprzedaż produktów firmy z szeroko rozumianej branży elektronarzędzi / technik zamocowań.- Forma oferuje: stałe godziny pracy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00. Stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę). Pracę w ambitnym zespole. Kontakt z najnowszymi technologiami z branży. Możliwość zdobycia doświadczenia oraz zrobienia kroku naprzód w swojej karierze zawodowej. Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych poprzez szkolenia produktowe i kompetencyjne.- Wynagrodzenie: od 1850 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wykształcenie BEZ znaczenia. Mile widziane doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta, w telefonicznej sprzedaży bądź pracy w sklepie internetowym. Mile widziane będzie doświadczenie z branżą elektronarzędzi / technik zamocowań. Mile widziana będzie również znajomość programu SUBIEKT GT. Mile widziana umiejętność obsługi sklepu internetowego opartego na oprogramowaniu Sote. Wymagany zapał i determinację do pracy. Komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu nowych relacji. Umiejętności negocjacyjne. Wymagana umiejętność szybkiego uczenia się.
BUDOHIT DARIUSZ TYTOŃ - 2016-07-22 - Katowice (śląskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Poznań (wielkopolskie)
obsługa programu Płatnik, naliczanie wynagrodzeń, prowadzenie akt osobowych, obsługa sekretariatu
kontakt przez PUP - 2017-11-17 - Łódź (łódzkie)
Specjalista do spraw utrzymania ruchu - technolog oczyszczalni ścieków. Praca na jedną zmianę. Wynagrodzenie na okresie próbnym 2500-3000 brutto.
Hydro Tech Sp z o o - 2018-04-24 - Nowogrodziec (dolnośląskie)
prowadzenie sekretariatu, prowadzenie procesów rekrutacyjnych na stanowiska niższego szczebla, sporzadzanie dokumentacji kadrowej, prowadzenie akt osobowych, rozlicznie i nadzór nad ewidencja czasu pracy
TARCZYŃSKI S.A. - 2017-01-27 - Sława (lubuskie)
realizacja procesów administracyjnych związanych z zakupami towarów i usług, stosowanie procedur zakupów obowiązujących w firmie, utrzymywanie kontaktów z dostawcami, negocjowanie cen i warunków zakupów
Delitissue Sp. z o.o. - 2016-10-10 - Ciechanów (mazowieckie)
-
Delko OTTO Sp. z o.o. - 2016-12-28 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
Zapewnienie wysokiego poziomu wsparcia funkcjonalnego i technicznego w celu rozwiązywania problemów aplikacji SAP ERP zgłaszanych przez SAP Key User, identyfikowanie, rozwiązywanie problemów związanych z SAP, wspieranie testowania systemu i transferu serwisowego, wspieranie procesu zarządzania zmiana poprzez: gromadzenie wymagań od Key Users. Projektowanie, dokumentowanie i budowanie nowych funkcjonalności, zapewnienie komunikacji pomiędzy Key Users i IT cencept owners. Obserwowanie potrzeb szkoleniowych oraz gromadzenie informacji zwrotnych.
Kemira Gdańsk Sp. z o.o. - 2016-09-20 - Gdańsk (pomorskie)
Prowadzenie zakupów materiałowych (zgodnie z pzp) oraz ich ewidencji, Opisywanie dokumentów dotyczących zakupów materiałowych oraz wydatków związanych z prawidłowym użytkowaniem samochodów służbowych Podlaskiej WK OHP, Ustalanie rocznych i bieżących potrzeb rzeczowych oraz finansowych w zakresie logistyki Podlaskiej WK OHP, Obsługa transportowa Podlaskiej WK OHP, tj. prawidłowa eksploatacja i dbałość o samochody służbowe biura Podlaskiej WK OHP, prowadzenie ewidencji przeglądów napraw i remontów środków transportu znajdujących się na stanie Podlaskiej WK OHP Udział w realizacji zadań dotyczących udzielania zamówień publicznych Sporządzanie sprawozdawczości w prowadzonym zakresie, Obsługa techniczna narad i imprez okolicznościowych.
Podlaska Wojewódzka Komenda OHP w Białymstoku - 2018-09-25 - Białystok (podlaskie)
transport na potrzeby pralni
Krzysztof Listowski LEAF - 2016-02-11 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-04-25 - Warszawa (mazowieckie)
poznanie statusu urzędu i zadań jednostki ,stosowanie instrukcji kancelaryjnej w obiegu dokumentacji w Wydziale Inspekcji,zapoznanie się z systemami informatycznymi w Urzędzie/Wydziale Inspekcji, poznanie procedur prowadzenia kontroli w terenie oraz na podstawie dokumentacji, praktyka w przygotowaniu dokumentacji kontrolnej oraz pokontrolnej w tym zarządzeń pokontrolnych, wystąpień do innych organów, prowadzenie postępowań w sprawie wydania decyzji administracyjnych, archiwizacja dokumentacji
WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT OCHRONY ŚRODOWISKA W OPOLU - 2015-09-28 - Opole (opolskie)
naliczanie wynagrodzeń, prowadzenie dokumentacji pracowniczej, sporządzanie deklaracji ZUS, obsługa zatrudnienia cudzoziemców
BIURO RACHUNKOWE PATRYCJA FILIPECKA - 2018-03-15 - Częstochowa (śląskie)
organizowanie sieci sprzedaży, także w Chinach, analizowanie rynku, sporządzanie umów i zamówień towarowych
AMBERROUTE INVESTMENT SERVICES INT. SP. Z O.O. - 2018-10-01 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Aktywny udział w pracach związanych z wdrażaniem Lokalnej Strategii Rozwoju, prowadzenie doradztwa dla beneficjentów w zakresie warunków i możliwości otrzymania dofinansowania na realizację operacji w ramach LSR, doradztwo w zakresie przygotowania wniosku o przyznanie pomocy na realizację operacji, wniosku o płatność oraz świadczenie pracy wynikającej ze wskazanego zakresu, prowadzenie bieżących spraw związanych z funkcjonowaniem biura, prowadzenie działań informacyjnych, promocyjnych i kulturalnych związanych z obszarem LGD, realizacją LSR oraz działalnością LGD, przygotowywanie udziału LGD w targach, naradach, szkoleniach i imprezach społeczno kulturalnych, współpraca z mediami w tym odpowiadanie na interwencje i organizowanie konferencji prasowych, nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem i aktualizacja stron internetowych LGD, wykonanie innych prac wynikających z bieżących działań Biura LGD, obsługa klientów, udzielanie odpowiedzi i wyjaśnień, wykonywanie innych obowiązków pracowniczych określonych przepisami prawa wynikających z działalności Stowarzyszenia oraz wykonywanie innych prac zlecanych przez przełożonego.Nie ma możliwości przyjmowania dokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną. Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem ,,Nabór na stanowisko pracy: Specjalisty ds. obsługi administracyjno biurowej. Za datę wpłynięcia oferty uznaję się datę dostarczenia do Biura Stowarzyszenia. Aplikacje, które wpłyną po określonym terminie nie będą rozpatrywane. Otwarcie ofert nastąpi do dnia 22.05.2018 r
STOWARZYSZENIE SĄSIEDZI - 2018-05-04 - Łomża (podlaskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Warszawa (mazowieckie)
Wykształcenie średnie; doświadczenie: brak wymagań; dobra znajomość jęz. angielskiego; umiejętność obsługi komputera (MS Office, Excel); zakres obowiązków: organizacja biura, poczty, przyjmowanie i wys. korespondencji; sprzedaż przez telefon, tworzenie ofert dla klientów; wykonywanie raportów, kontakty z zagranicznymi klientami; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
TVPASJA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-04 - Gliwice (śląskie)