SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH Lidzbark Warmiński oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: zamówienia publiczne
Data publikacji: 2020-03-03
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Lidzbark Warmiński, powiat: lidzbarski, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: zamówienia publiczne
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lidzbark Warmiński
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: lidzbarski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 1
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Lidzbarku Warmińskim
Adres pracodawcy:
Dębowa 8, 11-100 Lidzbark Warmiński, powiat: lidzbarski, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Skierowanie z PUP i CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: lidzbarski
Gmina pracodawcy: Lidzbark Warmiński
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lidzbark Warmiński
Ulica pracodawcy: Dębowa
Numer budynku pracodawcy: 8
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lidzbarku Warmińskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw zamówień publicznych
Data dodania oferty pracy: 03.03.2020
Oferta pracy ważna do: 01.04.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 03.03.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 03.03.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?ed2174ad464c4bfccc63de98fb85017e
Podobne oferty pracy
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-11-23 - Warszawa (mazowieckie)
uprawa, przechowywanie, selekcja ziemniaka
BNA Polska Sp.z o.o - 2019-02-08 - Obliwice (pomorskie)
obsługa recepcji serwisu oraz sprzedaż produktów w salonie sprzedaży instalacja i serwis urządzeń fiskalnych,szkolenie klientów w zakresie obsługi urządzeń,obsługa przyjęć, wydań magazynowych.
OPTEAM SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-01-04 - Rzeszów (podkarpackie)
prowadzenie akt osobowych, dokumentacji kadrowo płacowej
kontakt przez PUP - 2016-07-01 - Suwałki (podlaskie)
wykonywanie obowiązków pracownika bhp
"Ochrona Pracy" Sp. z o.o. - 2015-12-10 - Wadowice (małopolskie)
obsługa urządzeń biurowych, nawiązywanie kontaktów handlowych z firmami powiatu bełchatowskiego, obsługa klientów - reklamodawców w zakresie zamieszczania reklam w gazetach, przedstawienie klientom ofert handlowych, przyjmowanie ogłoszeń drobnych, raportowanie swoich działań handlowych. Godziny odbywania stażu od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-16:00 (zgodnie z programem stażu).
kontakt przez PUP - 2019-04-01 - Bełchatów (łódzkie)
Utrzymanie kontaktu z Tureckimi producentami. Rodzaj zatrudnienia - umowa zlecenie. Miejsce wykonywania pracy Choczewo.
" Ola Styl" Aleksandra Trella - 2017-10-31 - Choczewo (pomorskie)
planowanie, monitorowanie, kontrola oraz bieżąca obsługa realizacji kampanii internetowych związanych z rynkiem chińskim, nawiązywanie oraz obsługa bieżących kontaktów z partnerami chińskimi, obsługa maili od klientów z Chin, budowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku chińskim
kontakt przez PUP - 2017-12-20 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Ustawianie wielopil do cięcia płytek piłami diamentowymi. Kontrola Jakości procesuMiejsce pracy: Trzebinia
TELEKADRA Sp. z o.o. Spółka Komandytowa - 2015-12-07 - Trzebinia (małopolskie)
wykonywanie konstrukcji dachowych,oszalowania, deskowania konstrukcji betonowych,wskazana umiejętnść dociepleń budynków
GAWBET s.c. - 2017-03-03 - Wołomin (mazowieckie)
współpraca z klientami firmy w zakresie wspeierania działań eksportowych, wspólpraca z dziełem marketingu, administracji sprzedazy, obsługi klienta, zarządemPraca w Białymstoku
MQX POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-26 - Białystok (podlaskie)
pozyskiwanie nowych klientów, realizacja planów sprzedażowych, budowanie relacji z klientem.
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2017-05-08 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Obsługa komputera, kontakt z klientem, tworzenie promocji
kontakt przez PUP - 2015-12-15 - Żywiec (śląskie)
Specjalista ds. Administracji i Księgowości (Administration and Accounting Specialist) wymaga bardzo dobrej znajomości języka angielskiego, a także biegłej znajomości języka koreańskiego, w celu kontaktowania się z potencjalnymi pracownikami Spółki (głównie z Korei Południowej).Osoba zatrudniona na stanowisku Specjalista ds. Administracji i Księgowości (Administration and Accounting Specialist) ma za zadanie m.in.:- sporządzanie dokumentów dotyczących spraw administracyjnych, m.in. na podstawie prawa pracy i prawa adminiistracyjnego, w tym: sporządzanie umów cywilnoprawnych i dokumentów wynikających ze stosunku pracy, opracowywanie regulaminów pracy, przygotowanie projektów umów, porozumień, decyzji, procedur, instrukcji i innych dokumentów;- przygotowywanie różnych form korespondencji służbowej, redagowanie pism, korespondencji, sprawozdań i notatek służbowych;- uczestniczenie w prowadzeniu postępowania, wykonywanie prac organizacyjnych związnaych z przygotowaniem spotkań służbowych;- przyjmowanie, segregowanie i klasyfikowanie informacji, w tym dokonywanie selekcji danych pod kątem ich przydatności analitycznej i decyzyjnej oraz obliczanie i interpretowanie podstawowych miar statystycznych.
kontakt przez PUP - 2020-02-13 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)
Specjalista ds. obsługi klienta zajmuje się obsługą pasażerów linii lotniczej Qatar Airways, udziela im wsparcia i niezbędnych informacji. Zajmuje się także przygotowywaniem biletów, ich aktywną sprzedażą, rezerwacjami oraz anulowaniem podróży. Na bieżąco wprowadza niezbędne zmiany do systemu Amadeus. Obsługuje pasażerów w języku angielskim oraz w co najmniej jednym innym języku (w zależności od przypisanego rynku). Jest zobowiązany do podnoszenia i aktualizowania swojej wiedzy na bieżąco, zgodnie z wytycznymi i procedurami. Praca na trzy zmiany: od 08:45 do 17:00; 09:45 do 18:00; 10:45 do 19:00. Umowa o pracę na czas określony, następnie na czas nieokreślony.
kontakt przez PUP - 2018-03-27 - Wrocław (dolnośląskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Poznań (wielkopolskie)
przygotowywanie ofert handlowych, nawiązywanie kontaktów z klientami.
kontakt przez PUP - 2018-05-08 - Krzepice (śląskie)
wg stanowiska
RAFAŁ LELONKIEWICZ "ERA WAKACJI" - 2019-02-27 - Marki (mazowieckie)
- Kontrolowanie zgodności kont, nadzorowanie przychodów i rozchodów. Generowanie zapisów księgowych. Obsługa klienta w zakresie należności finansowych (w tym w języku rosyjskim i angielskim). Komunikacja z działami sprzedaży, oddziałami fabryk i innymi pracownikami w celu rozstrzygania sporów z klientami (w tym w języku rosyjskim i angielskim). Realizacja bieżących celów i strategii działu.- Wynagrodzenie: 4119 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony: 01.10.2017 do 30.09.2020. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Zadaniowy czas pracy/8 h dziennie. Wymagane wykształcenie wyższe biznesowe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 3 lata na podobnym stanowisku. Wymagana bardzo dobra znajomość programu 1C 8.2 Enterprice (program w języku rosyjskim). Wymagana biegła/zaawansowana znajomość języka rosyjskiego/angielskiego w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2017-07-26 - Katowice (śląskie)
Brak danych
kontakt przez PUP - 2016-01-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
zatrudniona osoba: prowadzi prawidłowy rejestr i obieg dokumentów związanych z obsługą finansową szkoły, prowadzi księgi majątku szkołytj. księgi środków trwałych 011,013 i księgę wartości niematerialnych i prawnych, sporządza inwentaryzację majątku szkoły zgodnie z harmonogramem, bieżąca współpraca z głównym księgowym szkoły w ramach finansów, sporządza zamówienia oraz zaopatruję szkołę w: prasę, artykuły piśmienne, biurowe i inne niezbędne materiały do prawidłowej działalności szkoły,opracowuje, sporządza i przygotowuje we współpracy z dyrektorem i księgowym szkoły, projekt budżetu szkoły wraz z niezbędnymi załącznikami na rok kalendarzowy, prowadzi ewidencje zaangażowań środków budżetowych za dany rok kalendarzowy, prowadzi sprawozdawczość i statystykę GUS, SIO i inne.
Szkoła Podstawowa im. gen. J. Bema w Suszu - 2020-01-09 - Susz (warmińsko-mazurskie)
Zadania: - projektowanie rozdzielnic nn, stacji transformatorowych, instalacji elektrycznych,- dobór aparatury dla prowadzonych projektów,- opracowanie dokumentacji technicznej,- udział w uruchomieniach instalacji elektrycznych i automatyki,- współpraca z działami produkcji i uruchomienia,- wprowadzanie poprawek do istniejących dokumentacji i projektów związanych z branżą automatyki oraz elektryczną
INOVA Centrum Innowacji Technicznych Sp. z o.o. - 2019-04-02 - Lubin (dolnośląskie)
Poszukiwanie i rekrutacja pracowników w języku ukraińskim, Tworzenie i publikowanie ogłoszeń rekrutacyjnych, Planowanie strategii rekrutacji danej firmy
INTRASERVIS JOB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-29 - Goleniów (zachodniopomorskie)
uzgadnianie dokumentacji koordynacja uzgodnień i zgłoszeń prac w urzędach i firmachuzgadnianie przyłączy abonenckichMiejsce pracy: PUCK
INWESTOR MEDIA Sp.z.o.o. - 2018-09-18 - Gdańsk (pomorskie)
udostępnianie lokalu klientom zainteresowanych zakupem; prowadzenie spraw związanych z obsługą klienta; sporządzanie umów sprzedaży; kompletowanie dokumentów formalnoprawnych według potrzebGodziny pracy: od 9.00 do 17.00
Przedsiębiorstwo Budownictwa Ogólnego Ekobud Sp. z o. o. - 2018-07-12 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Wykształcenie: średnie; roczne doświadczenie; zakres obowiązków: blokowanie potencjalnego wadliwego materiału, komponentu, wyrobu, nadzorowanie materiału niezgodnego, weryfikacja zgodności kart braków i niezgodnego materiału, inicjowanie i koordynowanie akcji sortujących, rozwiązywanie bieżących sytuacji na linii produkcyjnej, przestrzegania wymagań klienta, tworzenie dokumentacji jakościowej; trzy zmiany; miejsce pracy: Gliwice;
KPI ( KOREA PLASTIC INDUSTRY) SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-20 - Gliwice (śląskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-01-19 - Warszawa (mazowieckie)
KOMPLEKSOWA OBSŁUGA DZIAŁU KADROWEGO FIRMY ZATRUDNIAJĄCEJ OK. 40 PRACOWNIKÓW, PROWADZENIE KASY, SPORZĄDZANIE FAKTUR, KSIĘGOWANIE DOKUMENTÓW.
VIOLIN SP. Z O.O. - 2016-04-20 - Nowy Sącz (małopolskie)
obsługa klienta zagranicznego, tłumaczenia
MK OKNO Sp. z o.o. - 2017-09-28 - Pleśna (małopolskie)
specjalista ds administracyjnego wsparcia sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-08-29 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)