SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH Gliwice oferta pracy 4 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Wynagrodzenie: do 4 078 PLN
Zakres obowiązków: Wykształcenie: wyższe; doświadczenie w podobnych pracach min. 2 lata; obsługa komputera Ms Office, Excel; umiejętność przygotowania i prowadzenia postępowań zgodnie z ustawą "prawo zamówień publicznych", umiejętność publikacji ogłoszeń w Biuletynie zamówień Publicznych i w Dzienniku Urzędowym UE; zakres obowiązków: przygotowania i prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego ( w tym przygotowanie Jednolitego Europejskiego Dokumentu Zamówień), udział w pracach Komisji Przetargowych, analiza ofert pod względem kompletności, spełniania warunków udziału w postępowaniu itp., przygotowanie zapytań ofertowych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
Data publikacji: 2019-05-28
Lokalizacja: Gliwice (śląskie)
Pracodawca: 4 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Gen. Władysława Andersa 47, 44-121 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wykształcenie: wyższe; doświadczenie w podobnych pracach min. 2 lata; obsługa komputera Ms Office, Excel; umiejętność przygotowania i prowadzenia postępowań zgodnie z ustawą "prawo zamówień publicznych", umiejętność publikacji ogłoszeń w Biuletynie zamówień Publicznych i w Dzienniku Urzędowym UE; zakres obowiązków: przygotowania i prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego ( w tym przygotowanie Jednolitego Europejskiego Dokumentu Zamówień), udział w pracach Komisji Przetargowych, analiza ofert pod względem kompletności, spełniania warunków udziału w postępowaniu itp., przygotowanie zapytań ofertowych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 4 078 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto + 5 % premii+ ew. wysługa lat
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gliwice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gliwice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gliwice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 4 078 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.06.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw zamówień publicznych (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Znajomość programu Ms Office
Nazwa pracodawcy: 4 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Adres pracodawcy:
Gen. Władysława Andersa 47, 44-121 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Kontakt osobisty z dokumentami w Kancelarii Jawnej, telefoniczny lub dok. wysłać na adres e-mail pracodawcy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Gliwice
Gmina pracodawcy: Gliwice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gliwice
Ulica pracodawcy: Gen. Władysława Andersa
Numer budynku pracodawcy: 47
Profil działalności pracodawcy: obrona narodowa
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw zamówień publicznych
Data dodania oferty pracy: 28.05.2019
Oferta pracy ważna do: 26.06.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 28.05.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 28.05.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?03f0d09ddc09be9a7d9cdad02bd94513
Podobne oferty pracy
monitorowanie stanu technicznego budnków oraz instalacji i urządzeń szpitalnych
SAMODZIELNY PUBLICZNY KLINICZNY SZPITAL OKULISTYCZNY - 2019-03-04 - Warszawa (mazowieckie)
Rozwijanie aplikacji, naprawa błędów, pisanie kodu. Praca w oparciu o platformy chmurowe.
kontakt przez PUP - 2017-08-31 - Łódź (łódzkie)
Specjalista do spraw finansowo-księgowych (STAŻ)
kontakt przez PUP - 2019-01-22 - Tychy (śląskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych, redagowanie ofert, kontakt z kontrahentami i klientami
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień, kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym, promowanie i sprzedaż produktów, dbanie o relację z klientami, obsługa bazy danych, administracja i praca z wewnętrznym systemem.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-09-05 - Gdańsk (pomorskie)
przygotowanie umów, wypełnianie deklaracji ZUS,
NOWA PIEKARNIA Z ŁUKOWA Sp. z o. o. - 2017-02-10 - Łuków (lubelskie)
- nadzorowanie i koordynacja realizacji zadań inwestycyjnych i remontowobudowlanych w budynku siedziby Urzędu oraz sprawdzanie pod względem merytorycznym opracowywanych dokumentacji technicznych (dokumentacje projektowe, przedmiary, kosztorysy, specykacje techniczne wykonania i odbioru robót), niezbędnych do wszczęcia postępowań przetargowych w zakresie zadań inwestycyjnych i remontowobudowlanych w budynkach Urzędu, w tym oddziałów oraz uczestniczenie w organizacji i odbiorach wykonanych robót budowlanych,- przygotowanie opisu przedmiotu zamówienia robót budowlanych i zadań remontowych, projektów umów w części dotyczącej technicznej strony realizacji zamówienia, szacowanie wartości zamówienia (sporządzanie kosztorysów inwestorskich i przedmiarów robót), sporządzanie innych niezbędnych dokumentów do przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówień,- sprawowanie nadzoru nad terminową realizacją przeglądów, konserwacji, pomiarów maszyn i urządzeń oraz nad prawidłową eksploatacją urządzeń technicznych i instalacji znajdujących się w budynku siedziby Urzędu, ocena stanu technicznego budynku siedziby,- współuczestnictwo w przygotowaniu dokumentacji niezbędnej do realizacji zamówień publicznych do 30 000 euro i powyżej 30 000 euro, a w szczególności zadań dotyczących ustalenia szacunkowej wartości zamówienia, szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia oraz przygotowania zapytania ofertowego lub dokumentacji przetargowej,- prowadzenie dokumentacji technicznej budynku siedziby Urzędu, należyte wypełnianie Książki Obiektu Budowlanego oraz systematyczne jej aktualizowanie,- przygotowywanie we współpracy z komórkami organizacyjnymi Urzędu projektu planu zadań inwestycyjnych i remontowo-budowlanych dla budynków Urzędu, w tym oddziałów wraz z uzasadnieniem i planowaną wysokością środków nansowych oraz rocznego projektu planu rzeczowo-nansowego dotyczącego realizacji dostaw, usług i robót remontowo-budowlanych,- współuczestnictwo w opracowaniu rocznego harmonogramu przeglądów technicznych w budynkach Urzędu.Oferta dostępna w sali D. Kontakt z pracodawcą tel.: 71 37 16 416.
Urząd Statystyczny we Wrocławiu - 2018-08-22 - Wrocław (dolnośląskie)
Przeprowadzanie kontroli mającej na celu ewaluację wyników pracownika pod kątem jakości oraz wzrost satysfakcji klientów; Prowadzenie statystyk/sporządzanie raportów dot. jakości by pomóc COE i/lub BPO doskonalić się i rozwijać; Ułatwienie kalibracji/sesji dostosowania by zapewnić dokładność i spójność ocen jakości pomiędzy kluczowymi partnerami biznesowymi; Przeprowadzanie analiz przyczynowo - skutkowych oraz prowadzenie warsztatów/projektów, by zidentyfikować problemy związane z jakością, zaproponować metody ich rozwiązania i pomagać biznesowi osiągnąć doświadczenie światowej klasy obsługi; Współpraca z partnerami biznesowymi w przekazywaniu zespołom opinii na temat poziomu jakości świadczonych przez nie usług; Dawanie zaleceń jak udoskonalić ogólny poziom jakości konkretnych gałęzi biznesu; Odpowiedzialność za jakość.
kontakt przez PUP - 2019-01-22 - Kraków (małopolskie)
Badanie, ocenianie i monitorowanie wdrożonych projektów, doradzanie klientowi zewnętrznemu i wewnętrznemu w języku francuskim i angielskim w zakresie opracowania, implementacji, rozwoju i użytkowania systemów informatycznych, rozwiązywanie potencjalnych konfliktów i problemów związanych z implementacją projektu.
kontakt przez PUP - 2017-09-01 - Wrocław (dolnośląskie)
kontrola przestrzegania przepisów prawnych, oraz procedur BHP, PPOŻ; zapewnienie wsparcia merytorycznego w zakresie BHP, przygotowanie i nadzorowanie dokumentacji z zakresu BHP
Lavoro Sp. z o.o. - 2018-09-10 - Częstochowa (śląskie)
planowanie, monitorowanie, kontrolowanie i obsługa kampanii internetowych związanych z rynkiem bengalskim, kontakty z partnerami i klientami z Bangladeszu, budowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku bengalskim
kontakt przez PUP - 2017-11-30 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Zakres obowiązków:- opracowanie oraz opiniowanie pod względem formalno-prawnym umów cywilnoprawnych, w tym głównie umów o świadczenie usług,- bieżące udzielanie odpowiedzi na pytania w zakresie interpretacji przepisów prawnych, - obsługa baz danych, m.in. KRD, dlugi.info,- współpraca z kancelarią prawną w zakresie prowadzenia spraw Pracodawcy przed sądami powszechnymi oraz innymi organami,- przygotowywanie projektów pism procesowych i innej korespondencji.
SUNRISE SYSTEM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-01-12 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
według zawodu
kontakt przez PUP - 2016-02-03 - Sulechów (lubuskie)
min. pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami drogowymi, szczegółowych informacji mozna uzyskać na strinie www.zdw.lodz.pl w zakłdace "Praca"
Zarząd Dróg Wojewódzkich w Łodzi RDW Bełchatów - 2016-09-05 - Bełchatów (łódzkie)
promowanie Comarch SA w mediach i podczas imprez sportowych, miejsce wykonywania pracy Polska oraz zagranica (głównie Europa)
kontakt przez PUP - 2018-07-31 - Kraków (małopolskie)
- monitorowanie zadłużeń i zobowiązań kontrahentów / klientów- kontakt z klientem hiszpańskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2018-07-05 - Łódź (łódzkie)
Audyty, szkolenia, wdrożenia systemu ochrony danych osobowych
Elit Partner Sp. z o.o. - 2018-04-16 - Pabianice (łódzkie)
Fryzjerstwo damsko-męskie. Praca na os. Kliny.
Salon Fryzjerski Katarzyna Siatka - 2016-04-05 - Kraków (małopolskie)
Leczenie narządów wewnętrznych m.in. choroby układu krążenia, układu oddechowego, układu trawiennego itp. Praca w zakładzie opiekuńczo-leczniczym.
Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Krynicy Zdroju s.c. Agnieszka Dulkiewicz-Rozlach, Amadeusz Dulkiewicz, Karolina - 2015-11-17 - Krynica-Zdrój (małopolskie)
sprzedaż biżuterii
"Jagar" Halina Łozowicka - 2017-04-27 - Białystok (podlaskie)
negocjacje z kontrahentami, zbieranie ofert od nowych klientów, określanie warunków dostaw towarów
kontakt przez PUP - 2018-09-12 - Zgierz (łódzkie)
Analiza przychodów, kosztów i marż, forecastowanie, budżetowanie, przygotowywanie planów przepływów pieniężnych, sporządzanie i interpretacja raportów dziennych, tygodniowych i miesięcznych, współpraca ze wszystkimi działami firmy w ramach wykonywanych zadań.
Job Impulse Polska Sp. z o.o. - 2016-11-10 - Opalenica (wielkopolskie)
Prowadzenie rachunków klientó.Bezpośredni kontakt z klientem hiszpańskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2017-01-26 - Łódź (łódzkie)
- Analizowanie rynku,- Sprzedaż produktów branżowych,- Obsługa klienta,- Zaopatrzenie- Reprezentowanie firmy.
Natura Meble Marek Kurzyński - 2019-04-01 - Sępólno Krajeńskie (kujawsko-pomorskie)
rozliczanie, sporządzanie listy płac, prowadzenie teczek osobowych, naliczanie wynagrodzeń, składek ZUS
SPÓŁKA DORADCÓW PODATKOWYCH "SEBASTJAN" SPÓŁKA JAWNA IRENA SEBASTJAN, ARKADIUSZ SEBASTJAN - 2018-06-25 - Ruda Śląska (śląskie)
Zakres obowiązków:- zapewnienie dostępności materiałów, części do produkcji,- przygotowywanie i składanie zamówień u dostawców,- negocjowanie warunków cenowych, umów, zamówień, z poszczególnymi dostawcami,- sporządzanie zestawień oraz analiz zakupowych,- optymalizacja kosztów,- prowadzenie listy zamówień, raportów i dokumentacji,- optymalizacja oraz koordynacja działań zakupowych,- logistyka – optymalizacja dostawy materiałów i transportu produktów od klientów.
HT SKIT POLAND SP. Z O.O. - 2019-04-29 - Bieruń (śląskie)
j,w
Stabil Future Sp. z o.o. - 2016-03-04 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klientów stacjonarnych i internetowych,sprzedaż do obecnych i pozyskiwanie nowych klientów,realizacja celów firmy,realizacja zamówień,edycje produktów,wystawianie aukcji allegro,ebay,analiza cen konkurencji,przeceny produktów,dbanie o dobrą prezentację produktów oraz porządek na sklepie,przestrzeganie procedur i standardów firmy
BASKETO TOMCZAK EMILIAN - 2019-02-11 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
zawprowadzenie akt pracowniczych, zawieranie i rozwiązywanie umów o pracę, wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach, zgłaszanie i wyrejestrowywanie pracowników w ZUs, przygotowywanie miesięcznych raportów do ZUS, przygotowywanie listy płac dla pracowników, sporządzanie raportów do GUS, sporządzanie PIT-ów oraz ZUS RMUA dla osób zatrudnionych
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCJI, HANDLU I USŁUG "JANEX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-23 - Norki (warmińsko-mazurskie)
obsługa klientów, wykonywanie czynności biurowych, budowanie relacji i bieżące wsparcie klientów ubiegających się o dofinansowanie, wyszukiwanie informacji dotyczących możliwości oraz kryteriów uzyskania dotacji, przygotowywanie oraz rozliczanie projektów (wniosków) realizowanych ze środków unijnych, praca w godz.
Eurosilesia.pl Sp.z o.o - 2017-02-20 - Opole (opolskie)