SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZBYCH Oświęcim oferta pracy ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ W OŚWIĘCIMIU
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZBYCH
Wynagrodzenie: od 2 650 PLN
Zakres obowiązków: 1. prowadzenie postępowań o udzielanie zamówień publicznych.2. sporządzanie pism i dokumentów przetargowych.3. udział w pracach komisji przetargowych
Data publikacji: 2019-09-11
Lokalizacja: Oświęcim (małopolskie)
Pracodawca: ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ W OŚWIĘCIMIU
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wysokie Brzegi 4, 32-600 Oświęcim, powiat: oświęcimski, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1. prowadzenie postępowań o udzielanie zamówień publicznych.2. sporządzanie pism i dokumentów przetargowych.3. udział w pracach komisji przetargowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 38
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 650 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZBYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Oświęcim
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: oświęcimski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Oświęcim
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 650 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: administracja, prawo, zamówienia publiczne, ekonomia, bardzo dobra znajomość pakietu Office w szczególności Word, Excel,-umiejętność działania pod presją czasu i zarządzania czasem własnym,-umiejętność logicznego myślenia oraz łatwość uczenia się,-dokładność, skrupulatność, sumienność.[Praca na okres próbny] : 3 m-ce okres próbny z możiwością przedłużenia
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ W OŚWIĘCIMIU
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu
Adres pracodawcy:
Wysokie Brzegi 4, 32-600 Oświęcim, powiat: oświęcimski, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: oświęcimski
Gmina pracodawcy: Oświęcim
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Oświęcim
Ulica pracodawcy: Wysokie Brzegi
Numer budynku pracodawcy: 4
Profil działalności pracodawcy: DZIAŁALNOŚĆ SZPITALI
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw zamówień publicznych
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 11.09.2019
Data dodania oferty pracy: 11.09.2019
Oferta pracy ważna do: 30.09.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 11.09.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 11.09.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?f943782a4f08eec5a8156754d4478398
Podobne oferty pracy
aktywna sprzedaż produktów branży poligraficznej, realizacja założonych planów sprzedażowych, podtrzymywanie bieżących kontaktów z istniejącymi klientami i pozyskiwanie nowych
HENRYK MILER CENTRUM USŁUG DRUKARSKICH - 2017-01-19 - Ruda Śląska (śląskie)
Kontakt z klientem zagranicznym, przyjmowanie zamówień, współpraca z działem Rozwoju produktu, Technologami.
kontakt przez PUP - 2017-07-31 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Prowadzenie pełnej rachunkowości zgodnie z obowiązującymi przepisami w systemie ERP. Prawidłowe i terminowe sporządzanie deklaracji PIT, CIT i VAT. Przygotowywanie raportów i analiz dla potrzeb sprawozdawczości podatkowej i finansowej. Księgowanie dokumentów, wyciągów bankowych. Rozliczanie kosztów i przychodów międzyokresowych. Kontrola dokumentów źródłowych pod względem rachunkowym i formalnym.
SOLVECO SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-11-06 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Zakres obowiązków:- opracowanie oraz opiniowanie pod względem formalno-prawnym umów cywilnoprawnych, w tym głównie umów o świadczenie usług,- bieżące udzielanie odpowiedzi na pytania w zakresie interpretacji przepisów prawnych, - obsługa baz danych, m.in. KRD, dlugi.info,- współpraca z kancelarią prawną w zakresie prowadzenia spraw Pracodawcy przed sądami powszechnymi oraz innymi organami,- przygotowywanie projektów pism procesowych i innej korespondencji.
SUNRISE SYSTEM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-01-12 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Nawiązywanie współpracy z klientami, pomoc przy prowadzeniu sekretariatu.
Fox Group sp. z o.o. - 2016-09-15 - Nysa (opolskie)
- prowadzenie produkcji oraz wdrażanie technologii chemicznych- wykonywanie analiz i badań chemicznych- prowadzenie dokumentacji wykonywanych procesów i badań- współtworzenie dokumentacji systemowej laboratorium- wdrażanie planu jakości
JAKUSZ SPACETECH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-08-08 - Szymbark (pomorskie)
Prowadzenie akt osobowych, rozliczanie czasu pracy, umów, zwolnień lekarskich, naliczanie listy płac i sporządzanie dokumentów do ZUS
TECHNO MARINE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-09-17 - Malbork (pomorskie)
Pozyskiwanie i rozliczanie funduszy zewnętrznych z programów strukturalnych, pozyskiwanie nowych klientów, sponsorów, organizacja zajęć, zawodów itp.Oferta konursowa, szczegółowe informacje: http://jo.gorzyce.bip.gmina.pl/upload/specjalista%20ds.%20promocji.pdf
Gminny Ośrodek Turystyki, Sportu i Rekreacji "NAUTICA" - 2017-08-03 - Gorzyce (śląskie)
- prowadzenie pokazów aplikacji produktów dla wykonawców i klientów- wykonywanie robót wykończeniowych z użyciem produktów chemii budowlanej
Zakład Surowców Chemicznych i Mineralnych PIOTROWICE II Sp. z o.o. - 2018-04-17 - Fidor (świętokrzyskie)
przygotowanie wymaganej dokumentacji do przetargów, aukcji oraz zapytań ofertowych od strony technicznej:- przygotowanie kalkulacji cenowych,- przygotowanie dokumentacji wysyłkowej,- przygotowanie zleceń produkcyjnych dla produkcji,- przygotowanie dokumentacji do certyfikacji wyrobów,- przygotowanie dokumentacji związanej z systemem zarządzania jakością (ISO 9001) np. reklamacje, analiza z niezgodności, -monitorowanie ilości złomu generowanego podczas produkcji, - prowadzenie dokumentacji maszyn produkcyjnych zgodnie z dyrektywa maszynową 2006/42/WE,- koordynacja działań dotyczących dostosowania maszyn do minimalnych wymogów w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy- praca w godz. 7-15
ZAKŁADY PRODUKCYJNE B-D SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-10-08 - Zawiercie (śląskie)
budowanie, planowanie i zarządzanie bazą najważniejszych i największych klientów firmy;monitorowanie potencjału klientów na danym rynku;pozyskiwanie kluczowych klientów dla firmy;budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji biznesowych z najważniejszymi i największymi klientami firmy;prowadzenie bieżącej obsługi kluczowych klientów w zakresie sprzedaży produktów i zapewnianie najwyższej jakości obsługi;sprawowanie opieki nad klientami korporacyjnymi;przygotowywanie i prowadzenie projektów sprzedażowych produktów i usług
kontakt przez PUP - 2017-05-31 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Koordynowanie i zapewnienie komunikacji między zespołami projektowymi a zewnętrznymi dostawcami materiałów do działalności niekomercyjnej. Generowanie lokalnych inicjatyw zwiększających produktywność. Realizacja projektów wydajnościowych (w szczególności zw. z wykorzystaniem surowców i opakowań, w tym wdrażanie nowych specyfikacji i zmiana dostawców).
Mondelez Polska Production Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-11-22 - Skarbimierz (opolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-12-01 - Warszawa (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Warszawa (mazowieckie)
- Prowadzenie negocjacji z dłużnikami klientów spółki w sektorach MSP/B2B, - Obsługa spraw klientów korporacyjnych z zaakresu wierzytlelności masowych i spraw gospodarczych, - Windykacja zarówno na etapie polubownym, sądowym i egzekucyjnym, - Raportowanie prowadzonych działań,- Współpraca z pozostałymi działami spólki. Praca w godz.: 8:00-16:00. Oferta dostępna w sali E, C. Kontakt z pracodawcą - e-mail: praca (at) pfw.com.pl
Kancelaria Prawa Gospodarczego PFW Sp. z o.o. - 2019-09-05 - Wrocław (dolnośląskie)
praca biurowa połączona z pracą w terenie, prezentacja i przyjmowanie nieruchomości
Centrum Nieruchomości Regina Brendel - 2016-02-19 - Wolsztyn (wielkopolskie)
specjalista ds. marketingu i RD
Agapit Alipiy Sp. z o.o. - 2017-04-27 - Poznań (wielkopolskie)
Przygotowywanie posiłków dietetycznych, obsługa telefoniczna i bezpośrednia klientów baru, wykonywanie innych czynności poleconych przez Kierownika Baru/Szefową Kuchni wynikających z organizacji pracy oraz potrzeb spółdzielni
SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA "POWRÓCISZ TU" - 2017-11-14 - Turek (wielkopolskie)
- pozyskiwanie nowych klientów,- prowadzenie bazy klientów,- sporządzanie ofert handlowych,- sporządzanie dokumentacji spedycyjnej i transportowej,- współpraca z Dyrektorem,
Noris Chłodnia w Jastrowiu - 2016-11-22 - Jastrowie (wielkopolskie)
Zakres obowiązków, w szczególności: 1. Prowadzenie monitoringów Punktów Opieki Dziennej na terenie Wrocławia.2. Organizacja działań informacyjno-promocyjnych zadania.3. Koordynacja pracy Dziennych Opiekunów.4. Ewidencjonowanie czasu pracy Dziennych Opiekunów.5. Prowadzenie rejestrów dokumentujących realizowane działania.6. Przygotowywanie raportów i analiz związanych z monitorowaniem Punktów Opieki.7. Prowadzenie ewaluacji zadania.8. Sporządzanie raportów z ewaluacji zadania9. Przygotowywanie danych do sprawozdań okresowych.10. Przygotowanie do archiwizacji wypracowanych dokumentów. 11. Współpraca z Dyrekcją WCI oraz Koordynatorem w zakresie realizacji zadania.12. Przygotowywanie sprawozdań i raportów związanych z działaniami prowadzonymi w ramach zadania.13. Prowadzenie dokumentacji związanej z zajmowanym stanowiskiem.Forma i termin składania ofert :1. Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu. 2. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem: Nabór na stanowisko: Specjalista ds. kadrowych i/lub Specjalista ds. płacowych we Wrocławskim Centrum Integracji, w terminie do dnia 3.07.2018r. do godziny 12:00.3. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Wrocławia www.wroclaw.pl oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Wrocławskiego Centrum Integracji. 4. Aplikacje, które wpłyną do WCI po terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane.Inne informacje:1. Wybrane osoby spełniające kryteria formalne naboru, zostaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie. 2. Dane osobowe zbierane w celu realizacji procesu rekrutacji będą przetwarzane przez okres trwania postępowania rekrutacyjnego, nie dłużej jednak niż 2 miesiące (przy czym w przypadku zatrudnienia dane te zostaną włączone do akt osobowych). 3. Po upływnie okresu, o którym mowa w pkt. 2 dokumenty zostaną komisyjne zniszczone. Z czynności tej sporządzony zostanie protokół.Dodatkowych informacji udziela: p. Izabela Duszyńska-Bober, tel. 71 782 35 19 w godz. 9.00-15.00. Oferta dostępna w sali C, E, A. Oferta skierowana także do osób z orzeczeniem o niepełnosprawności.
Wrocławskie Centrum Integracji - 2018-06-19 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa klienta, sprzedaż asortymentu, organizowanie dostaw, porządkowanie dokumentacji sprzedażowej i magazynowej.
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Płock (mazowieckie)
przyjmowanie samochodów ciężarowych i zespołów samochodowych do naprawy oraz sporządzanie protkołów przyjęcia,usuwanie usterek w zespołach i układach samochodów ciężarowych(do których można zaliczyć: silnik, sprzęgło, skrzynię biegów), sprawdzanie poprawności działania wszelkich mechanizmów
kontakt przez PUP - 2019-03-27 - Strzakły (lubelskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-10-24 - Warszawa (mazowieckie)
pozyskiwanie nowych klientów na rynkach zagranicznych, sprzedaż samochodów osobowych, prowadzenie rozmów handlowych, poznanie nowych obszarów handlowych, w których kluczową rolę odgrywać będzie znajomość języka
kontakt przez PUP - 2016-06-08 - Piaseczno (mazowieckie)
komplementacja, pakowanie i terminowe wysyłanie zamówień zgodnie z planem wysyłek, wystawianie dokumentów wysyłkowych i sprzedażowych
LennyLamb sp. z o.o. sp.k. - 2017-11-07 - Kłudzice (łódzkie)
SPECJALISTA DS. PRODUKCJI
kontakt przez PUP - 2016-06-01 - Poznań (wielkopolskie)
Planowanie, koordynacja, kontrola działań marketingowych i przedażowych. Nawiązywanie kontaktów z klientami. Zarządzanie reklamą firmy. Rozpoznawanie i analizowanie potrzeb klienta.
kontakt przez PUP - 2016-11-14 - Brzeźnica (małopolskie)
Sprzataczka biurowa
kontakt przez PUP - 2016-02-09 - Lewin Brzeski (opolskie)
Obsługa klienta, kasy fiskalnej, sprzętu do ćwiczeń
kontakt przez PUP - 2018-05-01 - Stawki (kujawsko-pomorskie)
Kompletacja i przygotowanie ofert, wykonywanie kosztorysów itp.Wynagrodzenie uzależnione od umiejętności i kwalifikacji.
PRZEDSIĘBIORSTWO REMONTOWO - USŁUGOWE "MEGA - REM" Sp. z o.o. - 2019-07-10 - Kraków (małopolskie)