SPECJALISTA DO SPRAW UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH Kłobuck oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH

Wynagrodzenie: 1 033,7 PLN

Zakres obowiązków: - archiwizacja dokumentacji,- przekazywanie akt do składnicy,- porządkowanie akt płatnika, - pomoc w wysyłce wytworzonych dokumentów do płatnika,- przygotowywanie DTW do właściwego organu administracyjnego

Data publikacji: 2020-05-28

Lokalizacja: Kłobuck (śląskie)

Pracodawca: kontakt przez PUP

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy: Kłobuck, powiat: kłobucki, woj: śląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań

Zakres obowiązków:
- archiwizacja dokumentacji,- przekazywanie akt do składnicy,- porządkowanie akt płatnika, - pomoc w wysyłce wytworzonych dokumentów do płatnika,- przygotowywanie DTW do właściwego organu administracyjnego

Forma zatrudnienia: Nie dotyczy

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|19

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: nie dotyczy

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|6

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 033,7 PLN

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kłobuck

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 24

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kłobucki

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2406

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista do spraw ubezpieczeń społecznych

Forma zatrudnienia: Inny

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 033,7 PLN

warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 5

Data rozpoczęcia pracy: 15.06.2020

Data zakończenia pracy: 30.11.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, brak

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP

danePracodawcy_nip: 5732356839

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kłobucku

Adres pracodawcy:
Długosza 114, 42-100 Kłobuck, powiat: kłobucki, woj: śląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: śląskie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 24

Powiat pracodawcy: kłobucki

danePracodawcy_kodPowiatu: 2406

Gmina pracodawcy: Kłobuck

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Kłobuck

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0931678

Ulica pracodawcy: Długosza

Numer budynku pracodawcy: 114

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kłobucku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|241308

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw ubezpieczeń społecznych

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|429

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 28.05.2020

Data dodania oferty pracy: 27.05.2020

Oferta pracy ważna do: 30.06.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 27.05.2020

Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy

kodJezyka: pl

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?ef4d4be07fe6dab28be2d50b9935c72f

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS. POZYSKIWANIA FUNDUSZY - 159 - od 3 000 PLN

Praca biurowa. Poszukiwanie, składanie oraz rozliczanie wniosków o dotację. Prowadzenie dokumentacji działań. Zajmowanie się kadrami oraz różnymi sprawami biurowymi. Działania na rzecz podopiecznych Towarzystwa.
Towarzystwo Pomocy im. św. Brata Alberta Świdnica - 2020-02-20 - Świdnica (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. TECHNICZNYCH - od 2 500 PLN

Nadzór wykonawstwa w zakresie robót instalacji hydrauliczno, sanitarno gazowej i C.O. Praca I zmianowa pn. 7-16/ wt.- czw. 7-15/ pt. 7-14Wynagrodzenie od 2500zł
Spółdzielnia Mieszkaniowa ZAKRZEWO - 2017-12-06 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DO ZARZĄDZANIA WIEDZĄ - od 4 958,33 PLN

Dostarczanie treningów z tematyki KYC/AML oraz wewnętrznych procesów i baz danych dla nowych oraz doświadczonych pracowników.Projektowanie nowych szkoleń.Analiza potrzeb szkoleniowych.Coaching oraz mentoring pracowników.Analiza wyników jakości zespołów, identyfikacja problemów oraz braków wiedzy, dostarczanie dedykowanych sesji szkoleniowych mających na celu poprawę jakości.Tworzenie procedur opisujących procesy produkcyjne.Analiza wymagań klienta i tworzenie procedur oraz procesów dopasowanych do jego potrzeb.
kontakt przez PUP - 2017-05-29 - Gdynia (pomorskie)

INSPEKTOR DS. ORGANIZACYJNO-PRAWNYCH - od 1 850 PLN

tworzenie i przechowywanie wewnętrznych dokumentów, organizowanie posiedzeń rady społecznej szpitala,zastepstwo za rzecznika prasowego oraz za pracownika biura podawczego.
kontakt przez PUP - 2016-09-29 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

MONTER INSTALACJI I URZĄDZEŃ SANITARNYCH - 2 500 - 4 000 PLN

Montaż wewnętrznych instalacji wodno-kanalizacyjnych, centralnego ogrzewania i gazowych.Praca w ramach umowy o pracę na okres próbny 1 miesiąca z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Praca na terenie woj. ślaskiego, pracodawca zapewnia dojazd, w godz. 7.00-15.00.
HYDRO - CAT Maciej Białek - 2019-04-16 - Bielsko-Biała (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR - 1 033,7 PLN

ZGODNIE Z PROGRAMEM STAŻU
kontakt przez PUP - 2020-03-05 - Tomaszówek (łódzkie)

SPECJALISTA DS. RODZIN - od 3 700 PLN

- rekrutacja uczestników,- tworzenie planów na przyszłość zawierających m.in. zagadnienia mieszkaniowe, finansowe, prawne, zdrowotne,- koordynacja specjalistycznego doradztwa dla rodzin i samorządu na poziomie lokalnym (np. prawnego, finansowego, socjalnego),- tworzenie osobistych profili osoby z NI, praca z rodziną nad zagadnieniem usamodzielnienia osoby z NI, w zakresie adekwatnym do jej możliwości,- wsparcie rodziny w tworzeniu kręgu wsparcia,- ścisła współpracuje ze specjalistą ds. kręgów wsparcia i specjalistą ds. testowania modelu,- współtworzenie ruchu samopomocy i wzajemnego wsparcia rodzin osób z niepełnosprawnością intelektualną,- koordynacja ogólnodostępnych usług w lokalnym środowisku w ramach sekcji środowiskowej,- tworzenie sekcji środowiskowych,- przekazywanie sprawozdań z prowadzonych działań według wzoru przekazanego przez pracodawcę,WYMAGANIA:Wykształcenie wyższe (praca socjalna, psychologia, pedagogika, socjologia i pokrewne) - Minimum 2 letnie doświadczenie w pracy z rodzinami,- Ambicja i zaangażowanie,- Nastawienie na współpracę,- Kompetencje interpersonalne,KONTAKT Z PRACODAWCĄ 16 621 53 78 wew. 126j.magdziak (at) psoni-jaroslaw.org.pl
Polskie Stowarzyszenie na rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Jarosławiu - 2018-10-24 - Jarosław (podkarpackie)

SPECJALISTA - od 2 700 PLN

a)przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami doustalenia prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,b)wprowadzanie danych do programu komputerowego,c)prowadzenie rejestrów (decyzji, zasiłków, świadczeniobiorców),d)przygotowywanie pism do wnioskodawców o uzupełnienie stwierdzonych w toku analizy ewentualnych braków dokumentacyjnych,e)współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznania prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczeniawychowawczego,f)przygotowywanie projektów decyzji przyznających prawo do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego lub o odmowie ich przyznania zgodnie z wymogami ustawyo świadczeniach rodzinnych oraz ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci,g)sporządzanie sprawozdań,h)tworzenie, bieżące prowadzenie i aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,i)prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń, sporządzanie list wypłat.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim - 2018-10-08 - Pruszcz Gdański (pomorskie)

SPRZEDAWCA - od 1 850 PLN

obsługa klientaobsługa kasy fiskalnejekspozycja towaru
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Głogów (dolnośląskie)

POKOJOWA - od 10 PLN

Sprzątanie, ścielenie łóżek.
Halina Kacprzak RAIDO - SABER - 2016-06-03 - Gdynia (pomorskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 15 PLN

Telefoniczna obsługa klientów zgłaszających się do firmy, wprowadzanie danych do systemów informatycznych, sprawdzanie poprawności informacji i dokumentów przekazanych przez klienta, przygotowanie zleceń dla kuriera. Wynagrodzenie godzinowe.
Górnośląskie Towarzystwo Finansowe Sp. z o.o. Sp.k. - 2016-12-16 - Tychy (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY UBEZPIECZEÑ - od 1 850 PLN

sprzedaz ubezpieczeñ majatkowych i osobowych
kontakt przez PUP - 2016-10-03 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DO SPRAW RACHUNKOWOŚCI - do 2 800 PLN

Specjalista do spraw rachunkowości
Maciej Kizior Company Solo - 2016-08-09 - Radomyśl Wielki (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. REMONTÓW I INWESTYCJI - do 2 250 PLN

organizacja prac inwestycyjno-remontowych teatru
kontakt przez PUP - 2017-01-20 - Legnica (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACYREFERATU DO SPRAW BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY SŁUŻBY I PRACY WYDZIAŁU KONTROLI - od 1 720,18 PLN

Główne obowiązki:- ustalanie okoliczności i przyczyny wypadków przy pracy oraz chorób zawodowych, prowadzenie wymaganej dokumentacji w tym zakresie w celu określenia środków i wniosków profilaktycznych;- przeprowadzanie kontroli warunków pracy i służby w celu zapewnienia przestrzegania warunków bezpieczeństwa i higieny pracy w Oddziale;- udział w przekazywaniu do użytkowania nowo budowanych lub przebudowywanych obiektów, budynków i urządzeń oraz w czynnościach odbiorczych po wykonaniu robót budowlanych w celu nadzoru nad przestrzeganiem zasad i warunków bezpieczeństwa i higieny pracy;- opracowywanie sprawozdań i analiz z zakresu stanu przestrzegania przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy w celu przekazania dla Państwowej Inspekcji Sanitarnej MSW, KGSG i Komendanta Oddziału;- informowanie Komendanta Oddziału o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych i przedstawianie wniosków dotyczących sposobu usunięcia tych zagrożeń w celu zminimalizowania ryzyka zawodowego;- uczestniczenie w opracowywaniu wewnętrznych zarządzeń, regulaminów, instrukcji, planów modernizacji obiektów i pomieszczeń w celu koordynacji pracy w zakresie zgodności z przepisami BHP;- udział w opracowywaniu analizy ryzyka na stanowiskach pracy w celu realizacji obowiązku ustawowego i dokonania oceny ryzyka zawodowego;- prowadzenie szkoleń, udzielanie instruktaży z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy funkcjonariuszy i pracowników w celu zapoznawania z zasadami BHP i przestrzegania przepisów w tym zakresieWarunki pracy:- warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno - biurowa, praca w godzinach pomiędzy 7.30 a 15.30, praca przed monitorem oraz w terenie; wymuszona pozycja ciała;- miejsce i otoczenie organizacyjno - techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe;- możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi. Wykształcenie: wyższe z zakresu bhp lub studia podyplomowe w tym zakresie.Wymagania niezbędne:- znajomość przepisów prawnych z zakresu BHP (np. rozporządzenie w sprawie ogólnych przepisów BHP) i umiejętność ich stosowania w praktyce;- umiejętność pracy w zespole,- umiejętność działania w sytuacjach stresowych;- umiejętność analitycznego myślenia; rozwiązywania problemów;- komunikatywność;- umiejętność obsługi komputera;- posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy w służbie bhp;- pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe:- posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego;- prawo jazdy kat. B;- 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy w administracji publicznej.Inne informacje: Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). Tylko kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Proponowane wynagrodzenie brutto: 1720,18 zł oraz dodatek za wysługę lat od 5 do 20% wynagrodzenia zasadniczego. Mile widziana osoba o orzeczonym stopniu niepełnosprawności. Oświadczenia wskazane w wymaganych dokumentach i oświadczeniach należy uwiarygodnić własnoręcznym podpisem. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (32) 414-41-39, (32) 414 4342.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2018-10-29 - Racibórz (śląskie)

SPECJALISTA - 997,4 PLN

wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-06-15 - Jaworzno (śląskie)

TECHNIK PRAC BIUROWYCH - od 14,7 PLN

PROWADZENIE DOKUMENTACJI, NADZÓR NAD OBIEGIEM DOKUMENTÓW, MAILOWY I TELEFONICZNY KONTAKT Z KLIENTEM, W TYM Z KLIENTAMI OBCOJĘZYCZNYMI, PRZYGOTOWYWANIE RAPORTÓW, ANALIZ, PREZENTACJI, W TYM NA OBCYCH JĘZYKACH.WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, OBSŁUGA PC, PAKIETU MS OFFICE (WORLD,EXEL), OUTLOOK, INTERNET, KOMUNIKATYWNOŚĆ, ODPOWIEDZIALNOŚĆ, ODPORNOŚĆ NA STRES, PRACA POD PRESJĄ CZASU, MIN. 3 LATA DOŚWIADCZENIA NA PODOBYM STANOWISKU, ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA UKRAIŃSKIEGO, ROSYJSKIEGO, ANGIELSKIEGO.GODZINY PRACY W ZALEŻNOŚCI OD POTRZEB, 10H TYGODNIOWO.WYNAGRODZENIE 14,70 BRUTTO ZA GODZINĘ.
7HS Sp. z o.o. - 2019-04-03 - Szczecin (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA(NR 0166) - 4 000 - 5 000 PLN

wsparcie klienta przez telefon i e-mail w języku niemieckim, rozwiązywanie problemów technicznych klientów
SELLBYTEL GROUP GMBH (SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ) ODDZIAŁ W POLSCE - 2016-01-12 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKLAMY - od 1 850 PLN

wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-03-31 - Wołów (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS ADMINISTRACYJNO-KADROWYCH - od 3 500 PLN

sporządzanie raportów i sprawozdań w zakresie spraw dotyczących zatrudnienia zgodnie z obowiązującymi przepisamii terminami;przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy, także napodstawie umów cywilnoprawnych, oraz zmianami w warunkach pracy i płacy;prowadzenie akt osobowych zgodnie zwymaganiami prawa pracy
kontakt przez PUP - 2019-05-17 - Radom (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO - BIUROWYCH - od 3 000 PLN

Obsługa korespondencji firmowej. Odbieranie i łączenie rozmów telefonicznych. Obsługa urządzeń biurowych.
GRZEGORZ MORDALSKI PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCJI CHŁODNICZEJ PRZETWÓRSTWA ROLNO-SPOŻYWCZEGO "ANITA" - 2019-01-04 - Działoszyn (łódzkie)

SPECJALISTA DS. TURYSTYKI - do 2 100 PLN

Oferta z Prac Interwencyjnych dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w tut. urzędzie - kwalifikujących się do II profilu pomocy.Wykształcenie min.średnie; obsługa komputera; zakres obowiązków: bezpośrednia i telefoniczna obsługa klientów; jedna zmiana; miejsce pracy: Katowice
kontakt przez PUP - 2018-09-05 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKLAMY - od 2 100 PLN

zapoznanie się z produktem , który ma być przedmiotem reklamy, opracowywanie produktów lub usług zlecanych przez klienta z uwzględnieniem poczynań konkurencji w określonej dziedzinie oraz metod reklamy przez nia stosowanych a także wyników badań rynkowych pozwalających określić upodobania klientów, motywy zakupu towarów oraz wielkość zapotrzebowania na dany produkt lub usługę
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Słupno (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI - od 2 767,31 PLN

Dwa lata stażu w Agencji zatrudnienia, znajomość obsługi komputera umiejętność pracy w zespole. Prowadzenie procesu rekrutacji i selekcji kandydatów, pozyskiwanie osób zainteresowanych pracą w charakterze opiekuna/ opiekunki, publikacja ofert o pracę, budowanie profili osobowościowych.Firma kontaktuje się telefonicznie z wybranymi kandydatami. kontakt e-mailowy: k.tokarska (at) scg.biz.pl
SCG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-28 - Rybnik (śląskie)

SPECJALISTA DS. BHP - od 2 500 PLN

Pełnienie zadań służby BHP.
"P.Z. PARTNER" - PAŁAMARZ SPÓŁKA JAWNA - 2017-12-01 - Wodzisław Śląski (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU - od 1 850 PLN

Realizacja strategii marketingowej firmy (m.in. organizowanie kampanii reklamowych), administrowanie bazą usługodawców reklamowych (praca, Internet itp.) i współpracy z nimi, współpraca z Agencjami Reklamowymi i PR pod kątem przygotowania materiałów marketingowych oraz nadzór nad ich produkcją, przygotowywanie cyklicznych raportów z działań marketingowych firmy, monitorowanie działań marketingowych konkurencji, wsparcie w prowadzeniu strony internetowej.
FORMASTER S.A. - 2016-03-23 - Kielce (świętokrzyskie)