SPECJALISTA Pruszcz Gdański oferta pracy Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim
Stanowisko: SPECJALISTA
Wynagrodzenie: od 2 700 PLN
Zakres obowiązków: a)przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami doustalenia prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,b)wprowadzanie danych do programu komputerowego,c)prowadzenie rejestrów (decyzji, zasiłków, świadczeniobiorców),d)przygotowywanie pism do wnioskodawców o uzupełnienie stwierdzonych w toku analizy ewentualnych braków dokumentacyjnych,e)współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznania prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczeniawychowawczego,f)przygotowywanie projektów decyzji przyznających prawo do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego lub o odmowie ich przyznania zgodnie z wymogami ustawyo świadczeniach rodzinnych oraz ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci,g)sporządzanie sprawozdań,h)tworzenie, bieżące prowadzenie i aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,i)prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń, sporządzanie list wypłat.
Data publikacji: 2018-10-08
Lokalizacja: Pruszcz Gdański (pomorskie)
Pracodawca: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:83-000 Pruszcz Gdański, powiat: gdański, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
a)przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami doustalenia prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,b)wprowadzanie danych do programu komputerowego,c)prowadzenie rejestrów (decyzji, zasiłków, świadczeniobiorców),d)przygotowywanie pism do wnioskodawców o uzupełnienie stwierdzonych w toku analizy ewentualnych braków dokumentacyjnych,e)współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznania prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczeniawychowawczego,f)przygotowywanie projektów decyzji przyznających prawo do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego lub o odmowie ich przyznania zgodnie z wymogami ustawyo świadczeniach rodzinnych oraz ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci,g)sporządzanie sprawozdań,h)tworzenie, bieżące prowadzenie i aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,i)prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń, sporządzanie list wypłat.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 700 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Pruszcz Gdański
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: gdański
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Pruszcz Gdański
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.11.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
a)obywatelstwo polskie,b)wykształcenie średnie lub wyższe,c)staż pracy przy wykształceniu średnim min. 3 lat, a przy wyższym 2 lata,d)pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,e)brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,f)nieposzlakowana opinia.Wymagania dodatkowe:a)doświadczenie zawodowe na stanowisku administracyjnym związanym z obsługą klienta,b)znajomość przepisów prawnych w zakresie prowadzonych spraw, w szczególności: kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci, ustawy o świadczeniach rodzinnych,c)umiejętność redagowania pism urzędowych oraz umiejętność przygotowywania projektów decyzji,d)umiejętność obsługi komputera, e)predyspozycje osobowościowe: sumienność, samodzielność, dobra organizacja pracy, umiejętność zarządzania czasem, komunikatywność, obowiązkowość, terminowość, dbałość o poprawnośćformalną i merytoryczną tworzonych dokumentów, gotowość do podnoszenia kwalifikacji zawodowyc.Praca w godz. 8.00-16.00 oraz 7.30-15.30.Miejsce pracy: Pruszcz Gdański.Kontakt: 58 682 27 55
Nazwa pracodawcy:
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
Niepodległości 9, 83-000 Pruszcz Gdański, powiat: gdański, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity Dz. U. 2018 r., poz. 1260 z późn. zm.),jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim, ul. Niepodległości 9 lub pocztą na adres Ośrodka z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko specjalisty w Sekcji Świadczeń Rodzinnych w terminie do 18 października 2018 r. (tj. 14 dni od dnia opublikowania w BIP). Aplikacje, które wpłyną do tut. Ośrodka po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej tut. Ośrodka i na tablicy ogłoszeń wewnątrz budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim przyul. Niepodległości 9. Dokumenty kandydata wybranego i zatrudnionego w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych kandydatów będą przechowywane w sekretariacie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej przez okres 7 dni od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru.W okresie tym, kandydaci będą mogli dokonywać odbioru swoich dokumentów. Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej nie odsyła dokumentów kandydatom. Po upływie7 dni od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru, nieodebrane przez kandydatów dokumenty zostaną protokolarnie zniszczone. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w miesiącu lipcu 2018 r., w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, kształtuje się na poziomie poniżej 6%.Wymagane dokumenty aplikacyjne (list motywacyjny i CV) powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim przy ulicy Niepodległości 9 na potrzeby obecnego procesu rekrutacji.Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informuję, iż:Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszcza Gdańskim z siedzibą w Pruszczu Gdańskim, przy ul. Niepodległości 9. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo skontaktować pod adresem e-mail iod (at) mopspruszczgdanski.pl. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia naboru na poszczególne stanowiska pracy na podstawie ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych - za zgodą osoby, której dane dotyczą, na przetwarzanie danych jej dotyczących, zgodnie z art. 6 ust 1 lit. a) rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przesyłu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą Kadry i Komisja rekrutacyjna oraz Kierownik MOPS. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane: w przypadku kandydatów którzy nie zostali przyjęci w procesie rekrutacji- przez okres 7 dni od dnia zakończenia rekrutacji, w przypadku kandydatów którzy zostali zatrudnieni - przez okres przewidziany w Instrukcji kancelaryjnej, - ustawa z dnia z dnia 20 marca 2015 r. o zmianie ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania (jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody), którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. W przypadku gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest wymogiem ustawowym oraz obowiązujących regulacji wewnętrznych (Zarządzenie Nr 17/2017 Kierownika Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim). Jest Pani/Pan zobowiązana do ich podania a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości uwzględnienia Pani/Pana kandydatury w procesie rekrutacji.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: gdański
Gmina pracodawcy: Pruszcz Gdański
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Pruszcz Gdański
Ulica pracodawcy: Niepodległości
Numer budynku pracodawcy: 9
Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 09.10.2018
Oferta pracy ważna do: 07.11.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 09.10.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 08.10.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2016-12-20 - Zabrze (śląskie)
Prowadzenie działań z zakresu marketingu i reklamy, bezpośredniego wsparcia działów sprzedaży. Kreowanie wizerunku firmy w internecie, nadzór nad pozycjonowaniem, obsługa sprzedaży internetowej.
BKM SERWIS Sp. z o.o. - 2016-04-19 - Bolesławiec (dolnośląskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2016-06-02 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie i koordynowanie inwestycji i remontów realizowanych przez Nadleśnictwo w zakresie infrastruktury budowlanej, monitorowanie realizacji prowadzonych remontów i inwestycji (w wymiarze rzeczowym i finansowym) w odniesieniu do planów rocznych, udział w opracowaniu planów rzeczowych i finansowych inwestycji i remontów, prowadzenie i koordynowanie spraw związanych z przeglądami okresowymi,nadzór nad zagadnieniami związanymi z utrzymaniem infrastruktury (prowadzenie oraz organizowanie zadań z zakresu robót budowlanych), wykonywanie i sprawdzanie kosztorysów inwestorskich, udział w przygotowaniu dokumentacji przetargowej dotyczącej inwestycji i remontów, zgodnie z wymogami prawa zamówień publicznych.
Nadleśnictwo Wichrowo - 2016-09-16 - Dobre Miasto (warmińsko-mazurskie)
koordynowanie i prowadzenie projektów dla operacji Heineken w zakresie ich procesu, zapewniając terminowe rezultaty i zarządzając wszystkimi lokalnymi i zewnętrznymi partnerami; -analizowanie i identyfikowanie możliwych udoskonaleń procesów, systemów i metod pracy w ramach procesu -prowadzenie projektów od początku do końca w uzgodnionym terminie zapewniając prawidłowe planowanie zasobów, identyfikację rozwiązań i skuteczne zarządzanie zmianami w całej organizacji -aktywne informowanie odpowiedniego działu oraz zainteresowanych stron o realizacji projektu w celu efektywnej identyfikacji ryzyka / problemów / zależności pojawiających się w trakcie projektu -zapewnienie i koordynowanie oceny wpływu proponowanych zmian -obsługiwanie migracji procesowych projektów (w ramach i poza oddziałem firmy) -wsparcie działań z zakresu zarządzania zmianą w odniesieniu do wprowadzonych zmian -zapewnia zgodności projektu z wytycznymi oraz z innymi procesami / systemami
kontakt przez PUP - 2016-07-14 - Warszawa (mazowieckie)
Wykształcenie: zawodowe; min. rok doświadczenia; prawo jazdy kat. B oraz orzeczenie o niepełnosprawności - mile widziane; samodzielność, kreatywność; zakres obowiązków: wykonywanie prac dekarskich; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
PPHU POG-TECH Sp. z o.o. - 2018-02-16 - Gliwice (śląskie)
wg stanowiska
KANU Paweł Ciok - 2016-08-02 - Wołomin (mazowieckie)
Samodzielne równoczesne kierowanie kilkoma średniej wielkości projektami oraz dużymi kompleksowymi projektami badawczo-rozwojowymi (B&R). Lokalne wsparcie regionalnych i globalnych procesów produkcji. Wspieranie projektów w fabrykach czekolady. Konsultacje z naukowcami z innych krajów.
kontakt przez PUP - 2016-08-30 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
nadzór nad stroną internetową tartaku, tworzenie oferty handlowej, przygotowywanie mat. reklamowych, pozyskiwanie nowych klientów, nadzór nad sprzedażą, drukowanie etykiet do wyrobów gotowych
kontakt przez PUP - 2017-12-05 - Czatkowice (dolnośląskie)
planowanie i realizacja procesów rekrutacji pracowników
AP-1 Arkadiusz Jankowski - 2018-09-12 - Poznań (wielkopolskie)
praca w charakterze specjalisty dsmarketingu i handlu
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Kraków (małopolskie)
sprzedaż części i akcesoriów samochodowych
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Lubin (dolnośląskie)
sprzedaż urządzeń do druku reklam, prowadzenie akcji marketingowych drogą elektroniczną i telefoniczna, nadór nad klientami aktywnymi
kontakt przez PUP - 2016-04-05 - Chorzów (śląskie)
-kontrola aktywności użytkowników baz danych na serwerach banku,-identyfikowanie i zgłaszanie naruszenia bezpieczeństwa systemów,-raportowanie niezgodności zidentyfikowanych w procesie kontrolnym,-tworzenie procedur w kontrolowanym obszarze dzoiałalności,-udział w projektach związanych z usprawnieniem kontroli
kontakt przez PUP - 2016-09-07 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
sprzedaż eksportowa produktów firmy, kontakty osobiste z klientami zagranicznymi, prowadzenie negocjacji handlowych, udział w promocji zagranicznej wyrobów
HIRSCH-POL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-19 - Myślęcinek (kujawsko-pomorskie)
zgodnie z ogłoszeniem termin zgłoszenia do 29,08,16
Sąd Okręgowy w Olsztynie - 2016-07-13 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
prace biurowe, obsługa i pozyskiwanie klinetów
NOVA Centrum Edukacyjne sp. z o.o. - 2017-07-27 - Tarnów (małopolskie)
- Rysowanie ogrodzeń w programie AutoCAD. Sporządzanie ofert handlowych. Obsługa klientów firmy.- Jesteśmy firmą produkującą ogrodzenia. Poszukujemy specjalisty techniczno-handlowego z bardzo dobrą znajomością AutoCAD.- Firma oferuje: umowę o pracę, pracę w firmie z 20-letnią historią, atrakcyjne warunki.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie średnie zawodowe. Mile widziane studia kierunkowe związane z projektowaniem. Wymagana bardzo dobra znajomość i doświadczenie w pracy z AutoCAD. Wymagana dobra obsługa Microsoft Excel. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 32-781-36-44) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Astrów 10, 40-045 Katowice) lub e-mail: m.jurek (at) siatmar.pl
PHU SIATMAR HANNA ZIENIEWICZ - 2017-06-13 - Katowice (śląskie)
Sporządzanie list płac, prowadzenie ewidencji wypłat zasiłków rodzinnych i chorobowych rozliczanych z ZUS, ponoszenie odpowiedzialności za obliczanie i wypłatę podatku od wynagrodzeń oraz rozliczanie z Urzędem Skarbowym, prowadzenie kartotek wynagrodzeń pracowników oraz kart rozliczeń podatkowych, sporządzanie rocznych rozliczeń podatkowych, sporządzanie sprawozdania SIO zgodnie z obowiązującymi przepisami, zaopatrywanie szkoły w drobny sprzęt, pomoce dydaktyczne, środki czystości, niezbędne urządzenia do konserwacji oraz wyposażenie apteczek szkolnych, sprawdzanie rachunków pod względem merytorycznym, prowadzenie rejestu aktualnych książeczek zdrowia oraz badań okresowych prawcowników szkoły, prowadzenie podręcznego magazynu środków czystości, prowadzenie kartotek ilościowych środków czystości, papieru ksero oraz sprzętu do konserwacji, udział w komisji kasacyjnej i sporządzanie protokołu kasacji, rozliczanie odzieży ochronnej i roboczej dla pracowników szkoły, prowadzenie ewidencji kluczy i kart do pokoju nauczycielskiego, systematyczne monitorowanie zmian w prawie w zakresie uzwględniającym specyfikę jednostki budżetowej- szkoły
Zespół Szkół Plastycznych im. Władysława Hasiora - 2016-11-07 - Koszalin (zachodniopomorskie)
utrzymanie kontaktów ze stałymi partnerami handlowymi obywatelami Chin, negocjowanie warunków handlowych z obywatelami Chin, utrzymywanie czystości na stanowisku pracy
Hang le Sp.Zo.o - 2016-07-29 - Chełm (lubelskie)
Prace związane z zapewnieniem jakości w fabryce przy produkcji z tworzyw sztucznych
Fabryka Plastików Kwidzyn Sp. z o.o.Oddział "MAZURY" w Kętrzynie - 2017-10-09 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
wykonywanie zadań kadrowych, naliczanie płac, pomoc w wprowadzaniu faktur do systemu
Elgat sp. z o.o. - 2017-12-21 - Tanowo (zachodniopomorskie)
sprzedaż ofert turystycznych; godz. pracy 10-18; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 10-18; wysokość wynagrodzenia 3000 zł brutto lub do uzgodnienia w zależności od posiadanych kwalifikacji
Herkules Express Biuro Turystyczne - 2018-10-01 - Słupsk (pomorskie)
wsparcie procesów rekrutacyjnych, identyfikacja i wyszukiwanie kandydatów za pomocą mediów społecznościowych i portali pracy, zarządzanie aplikacjami kandydatów w systemie rekrutacyjnym, selekcja kandydatów pod kątem określonych wymagań, przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych z z kandydatami, obsługa kandydatów oraz kontakt z klientem, przygotowanie ogłoszeń o pracę
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Kraków (małopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-02-27 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie księgowości i rozliczanie podatków oraz składek na ubezpieczenia społeczne
kontakt przez PUP - 2018-10-03 - Złotów (wielkopolskie)
prowadzenie obsługi sekretariatu biura projektowego
Przedsiębiorstwo Gospodarki Gruntami TOPOZ Maciej Wronka - 2016-06-28 - Pluski (warmińsko-mazurskie)
SPRZEDAZ CZĘSCI SAMOCHODOWYCH
QULCAR PIOTR KULPA - 2017-10-06 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
BUDOWANIE RELACJI Z KLIENTEM, PRZYGOTOWYWANIE OFERT UBEZPIECZEŃ MAJĄTKOWYCH, OCENA RYZYKA UBEZPIECZENIOWEGO, PRZYGOTOWYWANIE OFERT DO PRZETARGÓW
INTERRISK TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ S.A. - 2017-05-16 - Rzeszów (podkarpackie)
aktywne pozyskiwanie i utrzymanie kontaktów z klientami biznesowymi, przeprowadzanie spotkań handlowych, profesjonalna obsługa klientów, budowa pozytywnego wizerunku spółki,
REA Elektronik Sp. z o.o. - 2015-12-02 - Kawczyn (wielkopolskie)