SPECJALISTA DO SPRAW SZKOLEŃ Szczecin oferta pracy SDH SYLWIA DIAKÓW-HRYCYK
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SZKOLEŃ
Wynagrodzenie: od 16 PLN
Zakres obowiązków: SZKOLENIE PRACOWNIKÓW TJ.: PRZYGOTOWANIE NOWYCH PRACOWNIKÓW DO PRACY NA POSZCZEGÓLNYCH STANOWISKACH PRACY POD WZGLĘDEM MERYTORYCZNYM W OPARCIU O POSIADANE DOŚWIADCZENIE, PRACA PRZY GRILLU, FRYTKOWNICACH, PRZYGOTOWYWANIU KANAPEK, FRYTEK, SAŁATEK, DESERÓW I NAPOJÓW, PRACA ZWIĄZANA Z OBSŁUGĄ KLIENTÓW, OBSŁUGĄ KASY I DRUKARKI FISKALNEJ, PRACE PORZĄDKOWE ZWIĄZANE Z UTRZYMANIEM PORZĄDKU NA OBSZARZE PRODUKCJI JAK I NA SALI DLA GOŚCI ORAZ NA TERENIE ZEWNĘTRZNYM PRZYLEGŁYM DO RESTAURACJI, PRACE MAGAZYNOWE ZWIĄZANE Z ZATOWAROWANIEM ZARÓWNO STANOWISK PRACY JAK I PRZYJĘCIEM DOSTAWY PÓŁPRODUKTÓW OD DOSTAWCÓW I UMIESZCZENIEM ICH W MAGAZYNACH.WYMAGANIA: UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLE, PRZEKAZYWANIA WIEDZY, OBSŁUGI FRYTKOWNICY, GRILLA, KASY, UMIEJĘTNOŚĆ KIEROWANIA ZESPOŁEM PRACOWNIKÓW, OBSŁUGI KASY FISKALNEJ, KSIĄŻECZKA DO CELÓW SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNYCH, MIN. 6 MIESIĘCY DOŚWIADCZENIA ZAWODOWEGO NA PODOBNYM STANOWISKU W RESTAURACJI TYPU FAST FOOD, MILE WIDZIANA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA UKRAIŃSKIEGO LUB ROSYJSKIEGO. MIEJSCE PRACY RESTAURACJA MCDONALD'S SZCZECIN, UL. POŁUDNIOWA 21 I PRZYJACIÓŁ ŻOŁNIERZA 6.STAWKA ZA GODZINĘ 16,00 ZŁ BRUTTO, PRACA W GODZINACH CAŁEJ DOBY
Data publikacji: 2019-03-15
Lokalizacja: Szczecin (zachodniopomorskie)
Pracodawca: SDH SYLWIA DIAKÓW-HRYCYK
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:00-000 Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
SZKOLENIE PRACOWNIKÓW TJ.: PRZYGOTOWANIE NOWYCH PRACOWNIKÓW DO PRACY NA POSZCZEGÓLNYCH STANOWISKACH PRACY POD WZGLĘDEM MERYTORYCZNYM W OPARCIU O POSIADANE DOŚWIADCZENIE, PRACA PRZY GRILLU, FRYTKOWNICACH, PRZYGOTOWYWANIU KANAPEK, FRYTEK, SAŁATEK, DESERÓW I NAPOJÓW, PRACA ZWIĄZANA Z OBSŁUGĄ KLIENTÓW, OBSŁUGĄ KASY I DRUKARKI FISKALNEJ, PRACE PORZĄDKOWE ZWIĄZANE Z UTRZYMANIEM PORZĄDKU NA OBSZARZE PRODUKCJI JAK I NA SALI DLA GOŚCI ORAZ NA TERENIE ZEWNĘTRZNYM PRZYLEGŁYM DO RESTAURACJI, PRACE MAGAZYNOWE ZWIĄZANE Z ZATOWAROWANIEM ZARÓWNO STANOWISK PRACY JAK I PRZYJĘCIEM DOSTAWY PÓŁPRODUKTÓW OD DOSTAWCÓW I UMIESZCZENIEM ICH W MAGAZYNACH.WYMAGANIA: UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLE, PRZEKAZYWANIA WIEDZY, OBSŁUGI FRYTKOWNICY, GRILLA, KASY, UMIEJĘTNOŚĆ KIEROWANIA ZESPOŁEM PRACOWNIKÓW, OBSŁUGI KASY FISKALNEJ, KSIĄŻECZKA DO CELÓW SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNYCH, MIN. 6 MIESIĘCY DOŚWIADCZENIA ZAWODOWEGO NA PODOBNYM STANOWISKU W RESTAURACJI TYPU FAST FOOD, MILE WIDZIANA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA UKRAIŃSKIEGO LUB ROSYJSKIEGO. MIEJSCE PRACY RESTAURACJA MCDONALD'S SZCZECIN, UL. POŁUDNIOWA 21 I PRZYJACIÓŁ ŻOŁNIERZA 6.STAWKA ZA GODZINĘ 16,00 ZŁ BRUTTO, PRACA W GODZINACH CAŁEJ DOBY
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: inna
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 16 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: STAWKA ZA GODZINĘ 16,00 ZŁ BRUTTO
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SZKOLEŃ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Szczecin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Szczecin
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Szczecin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw szkoleń
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała, praca w wolne dni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 16 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw szkoleń (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 6)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: UMIEJĘTNOŚĆ PRZEKAZYWANIA WIEDZY
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: PRACA W ZESPOLE
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: OBSŁUGA KASY FISKALNEJ
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: OBSŁUGA FRYTKOWNICY I GRILLA
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
KSIĄŻECZKA ZDROWIA DO CELÓW SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNYCH
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
DOŚWIADCZENIE W PRACY NA PODOBNYM STANOWISKU (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 6)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: KIEROWANIE ZESPOŁEM
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0:
ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ROSYJSKIEGO I JĘZYKA UKRAIŃSKIEGO
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 6
Nazwa pracodawcy: SDH SYLWIA DIAKÓW-HRYCYK
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie
Adres pracodawcy:
POŁUDNIOWA 21, 71-001 Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
KSIĄŻECZKA DO CELÓW SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNYCH, CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: m. Szczecin
Gmina pracodawcy: Szczecin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Szczecin
Ulica pracodawcy: POŁUDNIOWA
Numer budynku pracodawcy: 21
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 3
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw szkoleń
Data dodania oferty pracy: 15.03.2019
Oferta pracy ważna do: 14.04.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 15.03.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 15.03.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
profesjonalna obsługa klientów w salonie, analizowanie potrzeb klientów w celu dostosowania produktów, aktywna sprzedaż produktów, realizacja celów sprzedażowych, budowanie długofalowych relacji z klientem
ManpowerGroup Sp. z o.o. - 2016-02-02 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
pozyskiwanie kluczowych klientów, kontakt z klientami i przedstawicielami innych firm, prowadzenie negocjacji handlowych, pozyskiwanie zamówień, obsługa klienta branży przemysłowej na rynku wschodnim (Ukraina, Białoruś, Rosja), porozumiewanie się w językach ukraińskim, rosyjskim i angielskim z kontrahentami, biegła obsu komputera, programów sprzedażowych - Proposal
kontakt przez PUP - 2018-07-25 - Ponik (śląskie)
sporządzanie zgodnie z obowiązującymi przepisami i terminami listy wynagrodzeń razem z pochodnymi pracowników szkoły oraz świadczeń z tytułu ubezpieczeń społecznych, sporządzanie przelewów, m. in. przelewy wynagrodzeń do poszczególnych banków i przelewy potrąceń wynikających z list płac, sporządzanie zgodnie z obowiązującymi przepisami i terminami, dokumenty dotyczące ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych pracowników szkoły, prowadzenie dokumentów dotyczących świadczeń z tytułu ubezpieczeń społecznych, sporządzanie dokumentów rozliczeniowych z Urzędem Skarbowym dla pracowników szkoły, sporządzanie zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami raportów kasowych, sporządzanie sprawozdań w części dotyczącej wynagrodzeń.
Państwowa Szkoła Muzyczna I st. nr 5 im. H. Wieniawskiego - 2019-02-26 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej, prowadzenie ewidencji urlopów pracowniczych, zwolnień lekarskich, naliczanie wynagrodzeń, prowadzenie rozliczeń z ZUS, Urzędem Skarbowym, GUS, PFRON, rozliczanie zajęć komorniczych i prowadzenie korespondencji w tym zakresie, tworzenie raportów i zestawień na potrzeby wewnętrzne
Eurocent Spółka Akcyjna - 2016-10-17 - Kraków (małopolskie)
- wykonywanie nasadzeń- cięcie korygujące i wzmacniające roślin- wykonywanie innych prac ogrodniczych- konieczna znajomość branży ogrodniczej- konieczna znajomość obsługi wertykulatora Triumph / kosiarki Stihl
kontakt przez PUP - 2018-07-06 - Łódź (łódzkie)
identyfikowanie potencjalnych odbiorców usług, koordynacja współpracy z firmami zewnętrznymi, opracowywanie i realizacja, strategii marketingowej
kontakt przez PUP - 2016-03-29 - Luboń (wielkopolskie)
PRZYGOTOWANIE DOKUMENTACJI KSIĘGOWEJ DO PZREKAZANIA DO BIURA RACHUNKOWEGO, MONITOROWANIE RYNKU, POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW, INNE CZYNNOŚCI ZLECONE PZREZ PZREŁOŻONEGO.
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Skierniewice (łódzkie)
Prowadzenie zestawień finansowych oraz dokumentacji kadrowo-administracyjnej, kontakt z kontrahentami, centralą firmy w Holandi oraz praca z zespołem Habufa Polska.
kontakt przez PUP - 2016-01-20 - Nysa (opolskie)
obsługa klienta
ECOM Sp. z o.o. - 2016-04-19 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
prowadzenie pełnej księgowości
Kancelaria Podatkowo-Rachunkowa FIRMA Ireneusz Majchrzak - 2017-05-12 - Rychnowy (pomorskie)
NALICZANIE LIST PŁAC W OPARCIU O DANE OTRZYMANE OD KLIENTA, PRZYGOTOWYWANIE DEKLARACJI ZUS ORAZ PODATKOWYCH (PIT), SPORZĄDZANIE DEKLARACJI PFRON, GUS, ROZLICZENIA ZFŚS, ROZLICZANIE DELEGACJI ITP.
DOBRA KSIĘGOWOŚĆ SP. Z O.O. BIURO RACHUNKOWE - 2017-01-31 - Rzeszów (podkarpackie)
- Gromadzenie i przetwarzanie danych osobowych, kompletowanie akt osobowych. - Wynagrodzenie: 2200 zł brutto. Praca na umowę o pracę na okres próbny do 3 miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 9:00-17:00. Wymagania: wykształcenie średnie (kierunek dowolny). Wymagane doświadczenie zawodowe na w.w. stanowisku. Wymagana znajomość kodeksu pracy. Wymagana znajomość programu GOFIN. Kontakt wyłącznie telefoniczny (tel.: 505-274-517) w godz.: 10:00-15:00 lub e-mail: foxsecurity (at) o2.pl
FOX SECURITY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-12 - Katowice (śląskie)
rekrutacja pracownikówopracowywanie i publikacja ofert pracyprowadzenie kampanii rekrutacyjnych i promocyjnych,tworzenie profili kompeten.prowadzenie rozmów kwalif. w j. ukraińskim i rosyjskimwspółpraca z klientamikoordynacja i wdrożenie zleceniobiorców
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE HABA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-09-07 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-06-09 - Warszawa (mazowieckie)
nadzór nad sprawnym funkcjonowaniem sprzętu informatycznego; zabezpieczenie odpowiedniej ochrony przed utratą danych zapisanych na nośnikach elektronicznych; instalowanie i konserwacja sprzętu informatycznego; bieżące usuwanie awarii sprzętu informatycznego; aktualizacja strony internetowej i Biuletynu Informacji Publicznej; szkolenie i pomoc pracownikom w pracy na stanowiskach komputerowych; zapewnienie bezpieczeństwa informacji (administrowanie systemem i siecią komputerową; okresowa kontrola zgodności posiadanych licencji z oprogramowaniem na komputerach użytkowników oraz serwerach; dokonywanie audytu oprogramowania zainstalowanego w komputerach użytkowników;administrowanie programem antywirusowym
Warmińsko-Mazurska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy - 2018-03-16 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Kompleksowa obsługa Klienta, obsługa biura i sprzedaż mieszkań, kompletowanie dokumentacji, zawieranie umów, realizacja planów sprzedaży, budowanie i dbanie o odpowiedni wizerunek firmy. Praca na umowę o pracę w godz. 8-16, 9-17, 10-18 w Kołobrzegu.
Haga Partners Sp. z o.o. - 2016-03-02 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
- sporządzanie deklaracji podatkowych- przygotowywanie danych d o sprawozdań finansowych- obsługa rachunków klientów niderlandzkojęzycznym- wymagany kontakt z klientem mailowy i telefoniczny- przygotowywanie faktur dla klientówmiejsce pracy - Łódź oraz inne miejsca wskazane przez pracodawcę
kontakt przez PUP - 2018-04-23 - Łódź (łódzkie)
Zapewnienie sprawności technicznej instalacji i urządzeń, usuwanie awarii i usterek urządzeń, udział w pracach remontowych i modernizacyjnych, kontrola pracy maszyn i urządzeń, raportowanie stanu technicznego, nadzór nad podległym personelem, planowanie postojów technologicznych i remontów
Port Service Sp. z o.o. - 2017-11-07 - Gdańsk (pomorskie)
rozwijanie sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontaktowanie się z kontrahentami i klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2018-07-27 - Jabłonowo (mazowieckie)
1.Opracowanie dokumentów księgowych pod względem merytorycznym, formalnym i rachunkowym2.Ewidencja wynagrodzeń3.Prowadzenie płac, sporządzanie list płac, rzetelne i terminowe naliczanie4.Sporządzanie umów i rachunków cywilnoprawnych5.Sporządzanie informacji podatkowych, ZUS i innych dla pracowników i osób zatrudnionych na umowy cywilnoprawnych6.Sporządzanie dokumentacji ZUS, US, PFRON, GUS7.Rozliczanie delegacji, zaliczek8.Wprowadzanie przelewów do systemu bankowego9.Staranne i sumienne wypełnianie obowiązków zawodowych i poleceń przełożonego10.Przestrzeganie przepisów BHP i p.poż11.Wystawianie faktur12.Prowadzenie kasy głównej oraz obsługa kasy fiskalnej13.Rozliczanie materiałów z magazynu zakładowego 14.Dekretowanie dokumentów księgowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa
Myślenicki Ośrodek Kultury i Sportu - 2018-11-15 - Myślenice (małopolskie)
przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy oraz zmian w warunkach pracy i płacy, prowadzenie akt osobowych, prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowo-płacowej, sporządzanie list płac, koordynowanie i rozliczanie spraw związanych z benefitami pracowniczymi, sporządzanie deklaracji ZUS, PIT, PFRON, GUS, przygotowywanie cyklicznych raportów oraz zestawień na potrzeby wewnętrzne firmy
KARSKO SP. Z O.O. - 2017-02-01 - Karsko (zachodniopomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-09-23 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie zajęć z młodzieżą, prowadzenie dokumentacji, organizacja przedsiewzięć na rzecz rynku pracy np. seminaria
Dolnośląska Wojewódzka Komenda OHP we Wrocławiu - 2016-06-01 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Terminowe i prawidłowe przetwarzanie transakcji -przejęcie własności i inicjatywy do czasu pomyślnej realizacji transakcji . Stosowanie podejścia zapewnienia prawidłowości-dokładna weryfikacja zadań realizowanych samodzielnie . Przygotowywanie raportów, analiz i prezentacji, zgodnie z wymogami, . Komunikowanie się z wewnętrznymi i zewnętrznymi interesariuszami w efektywny i skuteczny sposób Przekazywanie informacji zwrotnych na temat jakości . Rozwiązywanie problemów i ich eskalacja w sposób terminowy i skuteczny . prowadzenie działań windykacyjnych dla jednostek operacyjnych Shell w ramach działalności finansowej zapewnienie, że zadłużenie klienta jest gromadzone zgodnie z zakontraktowanymi warunkami płatności i zgodnie z Instrukcją Kredytu Dystrybucyjnego
kontakt przez PUP - 2019-01-21 - Kraków (małopolskie)
-
Sąd Okręgowy w Bydgoszczy - 2016-10-27 - Szubin (kujawsko-pomorskie)
"- Uczestnictwo w projekcie pt. ""Study oftransformations of chemical compounds under cavitation conditions"""- Wykonywanie badań procesów zaawansowanego utleniania- Pisanie manuskryptów publikacji w języku angielskim dotyczących otrzymanych wyników- Planowanie doświadczeń naukowych- Obsługa urządzeń przeznaczonych do badań fizykochemicznych
Politechnika Gdańska - 2018-08-31 - Gdańsk (pomorskie)
•prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowo – płacowej (akta osobowe, sporządzanie dokumentów kadrowych: zaświadczenia, umowy, aneksy, świadectwa pracy, ewidencja czasu pracy, karty zasiłkowe etc.); •przygotowywanie listy płac oraz naliczanie wynagrodzeń; •sporządzanie deklaracji ZUS, PIT, GUS; •sporządzanie dokumentów w zakresie zatrudniania i zwalniania pracowników; •tworzenie raportów oraz zestawień na potrzeby wewnętrzne firmy;
Pomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Gdańsku - 2016-02-19 - Gdańsk (pomorskie)
Branża meblowa. Przyjmowanie i weryfikacja zamówień, informacja oraz przyjmowanie ofert handlowych; organizacja targów krajowych oraz zagranicznych; stały kontakt z fabrykami i inne.
MEBLISSIMA IZABELA OLSZEWSKA - 2018-03-14 - Łódź (łódzkie)
Prowadzenie rozmów handlowych z Ukrainą, zamawianie towarów, prowadzenie roliczeń z firmami ukraińskiemi.
kontakt przez PUP - 2016-08-29 - Babica (podkarpackie)
Brak danych
AGREMO Sp. z o.o. - 2017-11-07 - Skarbimierz (opolskie)