SPECJALISTA DO SPRAW SZKOLEŃ Lidzbark Warmiński oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SZKOLEŃ
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Planmowanie, organizowanie, monitorowanie i rozliczanie szkoleń
Data publikacji: 2020-01-17
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Lidzbark Warmiński, powiat: lidzbarski, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Planmowanie, organizowanie, monitorowanie i rozliczanie szkoleń
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SZKOLEŃ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lidzbark Warmiński
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: lidzbarski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw szkoleń
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2020
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), pedagogiczne
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: Prawo jazdy kat. B
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_1: obsługa komputera MS Office (Word, Excel)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
doświadczenie w zakresie organizowania szkoleń min.1 rok, samodzielność, rzetelność, terminowość, dbałośc o szczegóły oraz znajomość technik autoprezentacji, prezentacji i negocjcacji, a także zdolność do efektywnego przekazywania wiedzy innym oraz do stałego pogłębiania swojej wiedzy.
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Lidzbarku Warmińskim
Adres pracodawcy:
Dębowa 8, 11-100 Lidzbark Warmiński, powiat: lidzbarski, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Skierowanie z PUP.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: lidzbarski
Gmina pracodawcy: Lidzbark Warmiński
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lidzbark Warmiński
Ulica pracodawcy: Dębowa
Numer budynku pracodawcy: 8
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lidzbarku Warmińskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw szkoleń
Data dodania oferty pracy: 28.01.2020
Oferta pracy ważna do: 27.02.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 28.01.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 17.01.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?001a463ff823eb2c80ef52e1d9fc54a4
Podobne oferty pracy
Praca w przedziale czasowym 7:00-17:00Zgodnie ze stanowiskiem
Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe. Wojciech Ładniak - 2018-02-01 - Pustkowo (zachodniopomorskie)
Pisanie ofert. Wystawianie faktur. Tworzenie listy płac. Prowadzenie dokumentacji pracowniczej. Wypełnianie deklaracji ZUS.
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe " GRADUS" Andrzej Kowalik - 2016-04-11 - Gdańsk (pomorskie)
monitorowanie rynku zamówień publicznych, analiza specyfikacji przetargowych, przygotowanie ofert przetargowych, reprezentowanie firmy przed zamawiającymi
DMD S.C. PAWEŁ MITURSKI DOROTA MITURSKA - 2019-08-21 - Rzeszów (podkarpackie)
Praca przy produkcji elementów do regałów i ekspozytorów reklamowych
kontakt przez PUP - 2018-10-29 - Wiązowna (mazowieckie)
planowanie, monitorowanie, kontrola oraz bieżąca obsługa realizacji kampanii internetowych związanych z rynkiem wietnamskim, nawiązywanie oraz obsługa bieżących kontaktów z partnerami wietnamskimi, obsługa maili od klientów z Wietnamu, budowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku wietnamskim
kontakt przez PUP - 2017-12-29 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
mile widziane wyksz. średnie.mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;prawo jazdy kat. B,znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,negocjacje handlowe,mile widziana znajomość SUBIEKTA GT;bezpośrednia obsługa klientów w siedzibie firmy,monitorowanie rynku w zakresie popytu na dany produkt i jego podaży,organizowanie sieci sprzedaży, nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów handlowych z odbiorcami (klientami firmy),promowanie produktu, analizowanie efektywności prowadzonej działalności handlowej;wynagrodzenie na okresie próbnym: 2800 zł brutto+ prowizja
PPH WAZA s.c. Ewa Kijowska, Zenon Kijowski - 2019-06-10 - Wysocko Małe (wielkopolskie)
Wprowadzanie zleceń transportowych, wycena ładunku i organizacja, negocjacje handlowe, rozmowa z klientem
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Katowice (śląskie)
prowadzenie dokumentacji szkoleń z programów edukacyjnych
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna - 2016-02-09 - Zakopane (małopolskie)
prace blacharskie pojazdów samochodowych
kontakt przez PUP - 2019-04-11 - Pieńsk (dolnośląskie)
jw.
E 100 POLSKA SP. Z O. O. - 2017-06-07 - Warszawa (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-05-19 - Warszawa (mazowieckie)
wg. programu
kontakt przez PUP - 2016-02-10 - Wałcz (zachodniopomorskie)
Oferta pracy w drodze konkursu.Szczegóły na stronie internetowej: www.olsztyn.so.gov.plSporządzanie na zlecenie sądu lub prokuratora opinii w sprawach rodzinnych i opiekuńczych oraz w sprawach nieletnich, przeprowadzananie badań psychologicznych, prowadzenie mediacji, przeprowadzanie wywiadów środowiskowych w sprawach nieletnich, poradnictwo specjalistyczne dla małoletnich, nieletnich i ich rodzin. godziny pracy 7.00-15.00
SĄD OKRĘGOWY W OLSZTYNIE - 2019-11-18 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
Obsługa klienta jednostki, sprzedaż produktów bankowych, obsługa wpłat i wypłat.
Bank Polska Kasa Opieki SA IO/ Kłodzko - 2017-11-28 - Kłodzko (dolnośląskie)
Księgowanie dokumentów, prowadzenie rejestru środków trwałych, sporzadzanie sprawozdań i deklaracji do US, rozliczanie delegacji służbowych, wprowadzanie bieżących dokumentów księgowych do programu, wprowadzanie płatności do banku, sporządzanie deklaracji CIT, PIT, VAT, ZUS, wykonywanie innych zadań na zlecenie przełożonego, prowadzenie działalności międzynarodowej
MVK CARDAN Sp. z o.o. - 2016-05-27 - Kraków (małopolskie)
realizowanie zamówień klientów w zakresie zatrudnienia pracownikówtymczasowych przez poszukiwanie kandydatów do pracy tymczasowej; -prowadzenie rekrutacji pracowników tymczasowych, tj. przygotowywanieogłoszeń rekrutacyjnych, analiza złożonych aplikacji, prowadzenie selekcjikandydatów oraz prowadzenie wstępnych wywiadów z kandydatami dopracy; koordynowanie pracy zatrudnionych pracowników tymczasowych,W szczególności: -rekrutacja pracowników tymczasowych z Ukrainy -realizacja projektów rekrutacyjnych w Polsce - rekrutacja pracowników doprac w Holandii - selekcja kandydatów.Praca w godz.8-16
TIME2WORK Sp. z o.o. - 2016-08-12 - Opole (opolskie)
ocena fizyczna surowców i materiałów, rejestracja i kontrola parametrów produkcji, przeprowadzanie testów fizycznych i mechanicznych nowych materiałów, przygotowywanie próbek materiałów do klientów, sporządzanie raportów oraz prowadzenie dokumentacji laboratoryjnej
ROCA POOL - SPA SP. Z O.O. - 2018-04-25 - Gryfice (zachodniopomorskie)
kompleksowa obsługa klientów oraz ich wsparcie techniczne zgodne ze standardami firmy, bieżąca komunikacja drogą telefoniczną i mailową, obsługa chatu, utrzymywanie pozytywnych relacji z klientem oraz tworzenie pozytywnego wizerunku firmy
kontakt przez OHP - 2019-07-22 - Katowice (śląskie)
1. kompletowanie, weryfikacja i prawidłowe prowadzenie dokumentacji finansowo-księgowej2. ewidencja i dekretacja dokumentów w rejestrach zakupu i sprzedaży VAT3. ewidencja i rozliczanie projektów dofinansowanych ze środków zewnętrznych4. współpraca z komórkami organizacyjnymi Muzeum w zakresie realizowanych zadań5. wystawianie faktur sprzedaży,6. ewidencja magazynu/środków trwałych7.bieżące monitorowanie należności oraz analiza kont, prowadzenie rozrachunków i windykacji8.pomoc przy sporządzaniu sprawozdań finansowych w tym sprawozdań dla organizatorów/GUS9.Obsługa programu księgowo-kadrowego10.Prowadzenie akt osobowych11.Sporządzanie list plac, naliczanie zasiłków chorobowych, opiekuńczych.12. Dokumentacja do ZUS,PFRON, GUS.
Muzeum Okręgowe w Sandomierzu - 2020-02-27 - Sandomierz (świętokrzyskie)
• dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych,• dobór i sprzedaż akcesoriów,• pozyskiwanie nowych klientów.
Suder plus sp. z o.o. - 2016-04-12 - Kościerzyna (pomorskie)
Nawiązywanie i utrzymywanie stałych kontaktow z klientami na obszarze Wschodnioeuropejskim, budowanie i utrzymywanie trwałych relacji biznesowych, przygotowywanie ofert handlowych oraz ich prezentacja, aktywna sprzedaż produktów oferowanych przez Firmę, prowadzenie negocjacji handlowych, dbanie o wysoki poziom satysfakcji klienta
kontakt przez PUP - 2017-09-13 - Chobienia (dolnośląskie)
Prowadzenie akt osobowych, obliczanie wynagrodzeń, prowadzenie dokumentacji US, ZUS.Wymagany kontakt telefoniczny lub e-mailowy w celu umówienia się na rozmowę, wyłącznie w godz. 08:00-12:00.
Lukas Adam PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-REMONTOWE " ALDAB" - 2017-02-28 - Rydułtowy (śląskie)
- Utrzymywanie pozytywnych relacji z dostawcami produktów i usług, wyszukiwanie nowych kontrahentów, negocjowanie warunków - Nadzorowanie aktualnego stanu magazynowego, stanu zamówień, utrzymywanie optymalnego stanu magazynowego - Bieżąca analiza rynku
POLAMP Sp. z o.o. - 2017-03-31 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
- zapewnianie bezbłędnych działań wszystkich funkcji logistycznych w firmie- organizowanie, planowanie i kontrola prac
kontakt przez PUP - 2018-07-05 - Łódź (łódzkie)
Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych. Realizowanie założonych planów sprzedażowych. Pozyskiwanie nowych członków Kasy. Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym.
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2017-08-25 - Oświęcim (małopolskie)
- Kontakty z najważniejszymi kontrahentami spółki z terenu polski i krajów Arabskich. Negocjowanie kontraktów i umów. Język Arabski wymagany ze względu na częste delegacje na tereny krajów arabskich oraz kontakty z klientami narodowości arabskiej.- Miejsce wykonywania pracy: Siedziba firmy, delegacje na terenie Polski i krajów ARABSKICH.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na czas określony 3 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 6:00-14:00, 14:00-22:00 + soboty, niedziele. Wymagane wykształcenie wyższe medyczne. Doświadczenie zawodowe NIE jest wymagane. Wymagana umiejętność pracy w stresie oraz dobra komunikacja. Wymagana zaawansowana znajomość języka arabskiego w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2016-09-28 - Katowice (śląskie)
jw.
Główny Urząd Nadzoru Budowlanego - 2017-08-28 - Warszawa (mazowieckie)
Sporządzanie i kosztorysów branży elektrycznej i niskoprądowej oraz ofert wycen w zależnośći od celu i fukkcji w zakresie systemów ochrony, głównie systemów alarmowych , systemów telewizji dozorowej, kontroli dostępu .
SAWEL Sp.z o.o. Spółka Komandytowa - 2016-04-08 - Rzeszów (podkarpackie)
sprzedaż imprez turystycznych, obsługa klienta, rozliczanie imprez
Urlopy.Pl Sp. z o.o. - 2015-11-27 - Zielona Góra (lubuskie)
zgodny ze stanowiskiem
EXPOM SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-03-11 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)