SPECJALISTA DO SPRAW SZKOLEŃ I KURSÓW Wolsztyn oferta pracy MARTINUS Marcin Kosicki Wolsztyn
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SZKOLEŃ I KURSÓW
Wynagrodzenie: od 1 800 PLN
Zakres obowiązków: dbanie o dotychczasowe kontakty i budowanie relacji długoterminowych, przygotowywanie ofert dla klientów, kontakt telefoniczny z klientem, organizacja szkoleń, obsługa programów i urzadzeń biurowych
Data publikacji: 2016-07-14
Lokalizacja: Wolsztyn (wielkopolskie)
Pracodawca: MARTINUS Marcin Kosicki Wolsztyn
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:RYNEK 16, 64-200 Wolsztyn, powiat: wolsztyński, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
dbanie o dotychczasowe kontakty i budowanie relacji długoterminowych, przygotowywanie ofert dla klientów, kontakt telefoniczny z klientem, organizacja szkoleń, obsługa programów i urzadzeń biurowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 800 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: płaca zasadnicza + premia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SZKOLEŃ I KURSÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wolsztyn
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wolsztyński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wolsztyn
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw szkoleń
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa oprogramowania MS Office Excel
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętność pracy w zespole
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
komunikatywnośc oraz łatwość nawiązywania kontaktów
Nazwa pracodawcy: MARTINUS Marcin Kosicki Wolsztyn
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wolsztynie
Adres pracodawcy:
RYNEK 16, 64-200 Wolsztyn, powiat: wolsztyński, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
e-mail: biuro (at) martinuspolska.pl lub tel: 683471671
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: wolsztyński
Gmina pracodawcy: Wolsztyn
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wolsztyn
Ulica pracodawcy: RYNEK
Numer budynku pracodawcy: 16
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wolsztynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw szkoleń
Data dodania oferty pracy: 18.07.2016
Oferta pracy ważna do: 18.08.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 18.07.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 14.07.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- bieżący nadzór nad nieruchomościami, - prowadzenie dokumentacji administracyjnej i eksploatacyjnej oraz ewidencji dot. nieruchomości,- współpraca z dostawcami usług związanych z utrzymaniem nieruchomości, - nadzór nad ich właściwą realizacją, protokolarny odbiór i przekazywanie nieruchomości,- przeprowadzanie wizji lokalnych nieruchomości, podejmowanie czynności mających na celu usunięcie awarii oraz jej przyczyn i skutków,- dokonywanie odczytów wskazań liczników, - rozliczanie kosztów dostawy mediów,- opisywanie faktur/rachunków pod względem rachunkowym zgodnie z zawartymi umowami, - bieżący kontakt z lokatorami,- bieżąca obsługa programu do zarządzania nieruchomościami.- początkowo okres próbny, nastepnie czas określony, czas nieokreślony
AMW TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO "KWATERA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-13 - Osielsko (kujawsko-pomorskie)
Opis zadań:•Prowadzenie sprzedaży wolnych miejsc w Ośrodku Wczasowym „Leśna Przystań” w Rewalu, zarówno online jaki i sprzedaży bezpośredniej,•Prowadzenie aktywnej polityki reklamowej i marketingowej, w tym prowadzenie strony Internetowej, kompleksowe przygotowywanie materiałów reklamowych, informacyjnych, promocyjnych oraz nadzór nad ich dystrybucją, •Analiza skuteczności prowadzonych działań marketingowych, •Współpraca z podmiotami prowadzącymi działalność z zakresu usług turystycznych, z agencjami świadczącymi usługi eventowe oraz z firmami szkoleniowymi, w celu pozyskania Gości,•Administrowanie bazą lokalową Ośrodka, •Kreowanie pozytywnego wizerunku Ośrodka.
Leśny Ośrodek Szkoleniowy w Puszczykowie - 2018-10-31 - Rewal (zachodniopomorskie)
Prowadzenie kadr i płac w pełnym zakresie
WOWIX-TRANS SPÓŁKA CYWILNA - 2017-03-16 - Zagorzyn (wielkopolskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-10-06 - Warszawa (mazowieckie)
realizacja zadań wynikających z obowiązków służby BHP, kontrolowanie stanu BHP i opracowywanie instrukcji BHP, prowadzenie kontroli warunków pracy, prowadzenie szkoleń wstępnych, prowadzenie dokumentacji BHP
SCO-PAK S.A - 2016-04-12 - Chełm (lubelskie)
zgodnie z zawodem
kontakt przez PUP - 2016-04-15 - Puławy (lubelskie)
bieżąca obsługa klientów - sprzedaż stopów aluminium na rynek krajowy i zagraniczny , zakup złomu aluminium, kontakt telefoniczny oraz mailowy z kontrahentami firmy, pozyskiwanie nowych klientów oraz budowanie długotrwałych relacji z odbiorcami, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów w firmie
PMN "BOBREK" SPÓŁKA JAWNA KRZYSZTOF I MACIEJ KLESZCZ, BRONISŁAW KOŹBIAŁ - 2017-01-12 - Bobrek (małopolskie)
- Opracowywanie scenariusza świateł poszczególnych spektakli. Obsługa sprzętu elektroakustycznego, oświetleniowego, rejestrującego i projekcyjnego podczas przedstawień, imprez i wynajmów organizowanych przez Operę Śląską oraz w czasie imprez wyjazdowych. Znajomość typów, modeli i charakterystyk urządzeń oświetlenia sceny, elementów nagłośnienia, projektorów i pulpitów sterujących. Umiejętność dokonywania podstawowych obliczeń (ciężar, wysokość, natężenie prądu).- Wynagrodzenie: 2100 - 3493,08 zł/brutto (1530 - 2500 zł netto). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w systemie równoważnym w godzinach: 8:00-22:00 + soboty, niedziele. Wymagania: wykształcenie min. średnie techniczne, mile widziane wyższe techniczne. Doświadczenie w pracy na w/w stanowisku lub podobnym. Uprawnienia elektryczne do 1 kV (SEP). Praca w zespole, odporność na stres, praca pod presją czasu, dyspozycyjność, wysoka kultura osobista. Znajomość j. angielskiego na poziomie komunikatywnym, znajomość nazewnictwa technicznego w mowie w stopniu: komunikatywnym, w piśmie w stopniu: komunikatywnym. Znajomość i obsługa programów do obróbki plików muzycznych i grafiki komputerowej, znajomość i obsługa cyfrowych konsol Allen&Health GLD-112, Yamaha 01V, ETC Congo, biegła obsługa cyfrowych systemów bezprzewodowych, znajomość programów Adobe , CS6, Pandora, Premiere. Kontakt telefoniczny (32-396-68-21) w godzinach: 7:00-15:00 lub e-mail: kadry (at) opera-slaska.pl
OPERA ŚLĄSKA - 2018-01-22 - Bytom (śląskie)
łączenie części elementów konstrukcyjnych wykonanych ze stali, metali nieżelaznych i ich stopów
kontakt przez PUP - 2016-06-13 - Gniezno (wielkopolskie)
prowadzenie dokumentacji pracowniczej, sporządzanie umów o pracę, wystawianie świadectw pracy, rozliczanie czasu pracy, sporządzanie wymaganych deklaracji, sporządzanie planów urolopowych, ewidencja i rozliczanie urlopów, wystwianie zaświadczeń
MARKETING INVESTMENT GROUP SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-04-26 - Kraków (małopolskie)
przygotowywanie ofert turystycznych, reklama i sprzedaż imprez turystycznych, pozyskiwanie nowych klientów, korespondencja z partnerami polskimi i zagranicznymi, obsługa klientów w biurze
Przedsiębiorstwo Turystyczno-Handlowe JANTER Sp. z o.o. - 2017-01-04 - Warszawa (mazowieckie)
Wykonywanie prac biurowych, obsługa urządzeń biurowych, obsługa klienta, prace związane z handlem i wyrobami, system pracy jednozmianowy, realizacja załozonych planów sprzedaży, praca w godz. 8-16
HYDROSOLAR Sp. z o.o. Dolny Śląsk Sp. komandytowa - 2017-05-06 - Opole (opolskie)
Koordynacja prac nad projektem,Optymalizacja procesów,Tworzenie i analiza dokumentacji technicznej,Tworzenie rysunków technicznych,Opracowanie zmian techniczny na rysunku 2D,Praca w międzynarodowym środowisku,Praca w zespołach projektowych.
LEONI Kabel Polska Sp. z o.o. - 2016-08-29 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
promowanie Comarch SA w mediach i podczas imprez sportowych, miejsce wykonywania pracy Polska oraz zagranica (głównie Europa)
kontakt przez PUP - 2018-07-31 - Kraków (małopolskie)
- przygotowywanie wniosków o dofinansowanie projektów z funduszy unijnych w zakresie merytorycznym,- kontaktowanie się z klientami podczas realizacji zadań,- udział w konsultacjach z klientami
"SIGNUM" SP. Z O.O. W ŁAŃCUCIE - 2018-01-30 - Łańcut (podkarpackie)
Do obowiązków osoby zatrudnionej na stanowisku sprzedawcy w dziale Ogród należy bieżąca obsługa klienta, uzupełnianie asortymentu na półkach, przyjmowanie dostaw. Mile widziana podstawowa znajomość obsługi urządzeń - kosiarek spalinowych i elektrycznych.
DRAWA SPÓŁKA Z O. O. (BRICOMARCHE TRZEBNICA) - 2017-11-20 - Trzebnica (dolnośląskie)
zgodny
13. Wojskowy Oddział Gospodarczy/Centrum Szkolenia Logistyki - 2017-11-13 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Pomoc w sporządzaniu projektów umów o prowadzenie rachunków ROR, rachunków bierządzych, przedstawienie klientom banku oferty produktowej banku.
kontakt przez PUP - 2018-09-10 - Lublin (lubelskie)
Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzeganie przepisów zasad BHP, przeprowadzanie szkoleń wstępnych, ogólnych BHP.
kontakt przez PUP - 2018-10-15 - Lublin (lubelskie)
Dwa lata stażu w Agencji zatrudnienia, znajomość obsługi komputera umiejętność pracy w zespole. Prowadzenie procesu rekrutacji i selekcji kandydatów, pozyskiwanie osób zainteresowanych pracą w charakterze opiekuna/ opiekunki, publikacja ofert o pracę, budowanie profili osobowościowych.Firma kontaktuje się telefonicznie z wybranymi kandydatami. kontakt e-mailowy: k.tokarska (at) scg.biz.pl
SCG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-28 - Rybnik (śląskie)
Kontrola jakości produktów, generowanie raportów.
kontakt przez PUP - 2018-11-19 - Kraków (małopolskie)
Prowadzenie dokumentacji kadrowo - płacowej, naliczanie płac. Stanowisko samodzielne.
GIOVANA SP. Z O.O. - 2017-08-28 - Lublin (lubelskie)
Przygotowanie ofert handlowych dla klientów polsko- i obcojęzycznych (rosyjski, angielski)). Stworzenie kompleksowej strategii marketingowej oraz strategii sprzedażowej dla firmy. Opracowanie mechanizmów działań promocyjnych. Przeprowadzanie badań rynkowych na potrzeby wewnętrznych działań firmy. 20 godzin pracy tygodniowo, dyspozycyjność w godzinach pracy biura: 9:00-17:00. Proponowany okres wykonywania pracy: 1.03.2018-28.02.2021.
kontakt przez PUP - 2018-02-02 - Wrocław (dolnośląskie)
praca biurowa, rozliczanie dostaw, przygotowywanie procesu logistycznego
FRESH FROZEN FOOD PARK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-29 - Dziardonice (kujawsko-pomorskie)
Wymagane wykształcenie średnie, minimum pół roku stażu pracy na podobnym stanowisku, obsługa kasy fiskalnej i książeczka sanitarno - epidemiologiczna. Charakterystyka pracy: sprzedaż, przyjmowanie, zamawianie towaru, obsługa klienta, zarządzanie towarem, dbanie o czystość w miejscu pracy, dbanie o mienie pracodawcy. Kontakt z pracodawcą osobisty bądź telefoniczny.
SKLEP OGÓLNOSPOŻYWCZY JOANNA JOANNA PYSZNY - 2017-05-23 - Rybnik (śląskie)
Zakres obowiązków: - obsługa klienta (m.in. wysyłanie ofert, rejestracja zamówień oraz ich obsługa, kontakt z klientami krajowymi i zagranicznymi)- prowadzenie dokumentacji wysyłkowej, reklamacyjnej- poszukiwanie nowych klientów zarówno na rynku krajowym jak i zagranicznym
PIWEK Centrum Obróbki Numerycznej Krzysztof Piwek - 2017-08-08 - Rososzyca (wielkopolskie)
wyszukiwanie potencjalnych klientów na rynku tureckim, kontakt z partnerami biznesowymi na rynku tureckim i międzynarodowym, tworzenie strategii marketingowych
kontakt przez PUP - 2017-02-13 - Rzeszów (podkarpackie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-01-24 - Warszawa (mazowieckie)
rekrutacja pracowników z Ukrainy, organizacja pracy i pobytu cudzoziemców
BIOENERGIA BYDGOSZCZ Sp. z o.o. - 2017-05-29 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
sporządzanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami, przygotowanie wzoru umowy, sporządzanie i publikowanie ogłoszeń o zamówieniu publicznym, udział w pracach komisji przetargowej wraz ze sporządzeniem protokołu z jej posiedzeń oraz protokołu postępowania, przygotowanie dokumentów niezbędnych do zawarcia umowy z wykonawcą wyłonionym w drodze przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Okres próbny 3 miesiące, możliwe dalsze zatrudnienie; godziny pracy: 7.25- 15.00
WOJEWÓDZKI SZPITAL SPECJALISTYCZNY IM. JANUSZA KORCZAKA W SŁUPSKU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-30 - Słupsk (pomorskie)