SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY Zgierz oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: kontakt z klientami i odbiorcami
Data publikacji: 2019-03-07
Lokalizacja: Zgierz (łódzkie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Zgierz, powiat: zgierski, woj: łódzkieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: kontakt z klientami i odbiorcami
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zgierz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: zgierski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 06.03.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zgierzu
Adres pracodawcy:
Barona 10/10, 95-100 Zgierz, powiat: zgierski, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
skierowanie - oferta dostępna wyłącznie dla osób zarejestrowanych w PUP w Zgierzu, dane pracodawcy dostępne w Urzędzie.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: zgierski
Gmina pracodawcy: Zgierz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Zgierz
Ulica pracodawcy: Barona
Numer budynku pracodawcy: 10
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zgierzu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 07.03.2019
Oferta pracy ważna do: 30.03.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 07.03.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 07.03.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Wspieranie doradców klienta w zapewnianiu przedofertowego, ofertowego i zarządzania kontraktami, pomoc w przygotowaniu i utrzymaniu standardowych i niestandardowych zgodnie z wytycznymi zawartymi w Księdze Ofert. Czuwanie nad realizacją wymogów prawnych i fiskalnych, współpraca z lokalnymi punktami kontraktowymi. Bezpośredni kontakt z klientami.
kontakt przez PUP - 2017-09-20 - Kraków (małopolskie)
Nauczanie języka angielskiego w szkole podstawowej.
Szkoła Podstawowa Nr 61 im. Józefa Wybickiego - 2016-02-12 - Gdańsk (pomorskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-02-17 - Warszawa (mazowieckie)
• wsparcie zagranicznego działu obsługi klienta • kontaktowanie się z zagranicznymi oddziałami firm i klientamiPraca w godz. od 7-15.• ewidencjonowanie i fakturowanie zamówień
Shadow-System Sp. z o.o. - 2016-05-19 - Przodkowo (pomorskie)
dekretacja dokumentów, księgowanie dokumentów, wyliczanie wynagrodzeń, sporządzanie dekretacji, prowadzenie kadr, L-4
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "MADOR" Marek Paulewicz - 2017-08-04 - Sosnowiec (śląskie)
Wykształcenie: min. podstawowe, zakres obowiązków: doręczanie korespondencji i przekazów pieniężnych, wsparcie placówki pocztowej w innych zadaniach związanych z obsługą przesyłek; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
Poczta Polska Dyrekcja Generalna Poczty Polskiej - 2018-02-16 - Gliwice (śląskie)
Koordynowanie prac związanych z czasowym zatrudnianiem pracowników, administrowanie dokumentacją personalną.Pomoc w adaptacji nowych pracowników. Praca w biurze i w terenie.
kontakt przez PUP - 2019-03-12 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Utrzymanie i rozwój komunikacji w ramach organizacji za pomocą dostępnych technologii. Ściśle współpracuje z innymi działami, szczególnie z działem marketingu przy tworzeniu materiałów na użytek wewnętrzny. Komunikuje oraz prezentuje główne wydarzenia firmowe, jak i branżowe w ramach organizacji.
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Kraków (małopolskie)
wg programu stazu
kontakt przez PUP - 2018-01-10 - Zbójno (kujawsko-pomorskie)
organizacja transportu na rynku wschodnim, kierowanie flotą firmy, planowanie finansowe i prognozowanie realizacji wskaźników biznesowych, pozyskiwanie klientów
POM-TRANS-LOGISTIC SP. Z O.O.* - 2016-02-02 - Strzelce Krajeńskie (lubuskie)
Wsparcie w planowaniu, prowadzeniu i optymalizacji kampanii internetowychoraz akcji e-marketingowych; Opieka nad serwisami internetowymi firmy; Opieka nad komunikacją marki w kanałach internetowych (ePR / Social Media /Display); Przygotowywanie stylistyczne oraz graficzne materiałówpromocyjnych; Reprezentowanie firmy na konferencjach, szkoleniach,event'ach; Współpraca z zewnętrznymi partnerami.
STEGU Spółka z o.o. - 2018-02-01 - Jełowa (opolskie)
prace w dziale sprzedaży,kontakty z klientem,obsługa sprzedażowa i posprzedażowa
kontakt przez PUP - 2017-03-23 - Sochaczew (mazowieckie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-04-04 - Węgorzewo (warmińsko-mazurskie)
- realizacja i tworzenie projektów marketingowych firmy- współpraca z agencjami reklamowymi, drukarniami, grafikiem, działem sprzdaży- organizacja targów, wystaw i eventów - monitoring konkurentów- analiza zrealizowanych projektów- działania PR- inne obowiązki zlecone przez przełożonego
BUNASTA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-12 - Białystok (podlaskie)
współpraca z agencjami marketingowymi, reprezentowanie firmy na różnych wydarzeniach (spotkania biznesowe, konferencje, wystawy, gale medialne), pozyskiwanie kluczowych partnerów biznesowych, pracodawca zapewnia narzędzie do pracy (laptop, telefon komórkowy) oraz możliwość ciągłej nauki i rozwoju
HOME ZONE GROUP Sp. z o. o. - 2017-09-22 - Biała Podlaska (lubelskie)
Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzeganie przepisów i zasad bhp, ppoż i środowiska. Aktywny udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy, a także dokonywaniu ocen ryzyka zawodowego. Organizowanie i przeprowadzanie badań i pomiarów czynników szkodliwych w środowisku pracy. Prowadzenie szkoleń w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy, ochrony ppoż i środowiska. Udział w przekazywaniu do użytku obiektów, maszyn i stanowisk pracy. Przygotowywanie dokumentacji sprawozdawczej dla organów państwowych i samorządowych (PIP, PIS, WIOŚ, UM i inne). Nadzorowanie stanu i organizowanie przeglądów sprzętu ochrony przeciwpożarowej. Administrowanie bazą danych środków chemicznych oraz odpadów. Inicjowanie działań mających na celu poprawę stanu BHP, ppoż i środowiska.
INTERTEK Poland Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-11-02 - Helenów (mazowieckie)
praca w pionie księgowo finansowym, wprowadzanie dokumentów księgowych, rozliczanie opłat, analiza kont księgowych, obsługa klienta
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "MORELOWA" - 2016-08-30 - Zielona Góra (lubuskie)
Obsługa klienta, obsługa systemów rezerwacyjnych
kontakt przez PUP - 2017-07-24 - Kraków (małopolskie)
Obsługa projektów unijnych realizowanych przez firmę ReComp
ReComp Bujakowski, Majewski s.c. - 2018-06-27 - Rychwał (wielkopolskie)
Administracja aukcji na platformie sprzedażowej Ebay, Amazon. Wystawianie nowych aukcji oraz zarządzanie i wznawianie już istniejących aukcji. Obsługa posprzedażowa klienta niemieckojęzycznego.
zakupowo Maria Dyras - 2017-07-24 - Kraków (małopolskie)
Kandydat musi posiadać wiedzę na temat sieci telekomunikacyjnych , wiedza na temat protokołów telekomunikacyjnych, ukończone szkolenia inżyniera z zakresu GSM BSS oraz GPRS PCU: 2 G Switching Core Network Opearation and Maintenance, Base Station Subsystem Integration, BSS Parameter Planning, Ip + Ipso Platform, Wireless WCDMA CS Engineer, język aplikacji – JAVA . ZAKRES OBOWIĄZKÓW: TOWORZENIE I UTRZYMANIE STRUKTOR PRODUKÓW FIRMY W BAZACH DANYCH, JAK RÓWNIEZ IMPLEMENTACJA MODELI PRODUKTOWYCH W NARZĘDZIACH OFEROWANYCH I SPRZEDAZOWYCH. WSPÓŁPRACA Z KIEROWNIKAMI I ZESPOŁEM ODPOWIEDZIALNYM ZA CYKL ŻYCIA PRODUKTU W CELU ZAPEWNIENIA PRAWIDOWEGO OFEROWANIA ORAZ DOSTARCZANIA PRODUKTU DO KLIENTÓW.
kontakt przez PUP - 2016-07-04 - Wrocław (dolnośląskie)
Wymagane wykształcenie średnie, łatwość nawiązywania kontaktów, umiejętność negocjacji handlowych. Firma poszukuje: doświadczonych, nastawionych na cel, odpornych na stresFirma oferuje: elastyczny czas pracy (8-16 lub 9-17), pracę od poniedziałku do piątku, wynagrodzenie podstawa + premia od zrealizowanego zamówienia. Charakterystyka pracy: telefoniczne umawianie klientów z segmentu klienta indywidualnego i przedsiębiorstw, pozyskiwanie niezbędnych dokumentów drogą telefoniczną od klienta, współpraca z doradcami klienta. Wynagrodzenie miesięczne. Kontakt z pracodawcą telefoniczny lub e-mailowy biznes.finanse2013 (at) gmail.com.
UNIJNE CENTRUM SZKOLEŃ DIRECT MICHAŁ ŚLĘCZKA - 2017-10-24 - Rybnik (śląskie)
Obsługa maszyn CNC, czytanie rysunku technicznego, przygotowywanie elementów do produkcji.
MDM POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-18 - Bobrówka (podkarpackie)
- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:- obsługiwała program Wydziału Technicznego w zakresie wprowadzania i rejestrowania umów, skanowania wniosków, i innych dokumentów dot. przebiegu procesu budowlanego, generowanie i sporządzanie sprawozdań okresowych, prowadziła sprawy dotyczące dokumentacji technicznej projektowo-kosztorysowej, techniczno- finansowej w zakresie realizowanych remontów, prowadziła ewidencję realizowanych przedsięwzięć oraz sprawozdawczości w zakresie remontów i inwestycji, prowadziła bieżącą kontrolę wydawanych środków finansowych pod względem zgodności z zawartą umową, weryfikowała faktury przedkładane przez wykonawców zadań inwestycyjnych oraz prac remontowych związanych z istniejącymi obiektami, przygotowywała dokumenty związane z rozliczaniem inwestycji, współdziałała w sporządzaniu projektów rocznych i wieloletnich planów inwestycyjnych i remontowych związanych z istniejącymi obiektami na podstawie wniosków jednostek organizacyjnych, gromadziła i opracowywała wnioski dotyczące potrzeb inwestycji budowlanych, współdziałała w przygotowywaniu harmonogramów i dokumentów koniecznych do rozpoczęcia realizacji inwestycji, remontów związanych z istniejącymi obiektami, prowadziła sprawy związane z uzyskaniem opinii i decyzji administracyjnych, przygotowywała aneksy do umów na roboty budowlane, archiwizowała dokumenty wpływające i wytwarzane w Dziale Remontów, w tym nośników elektronicznych, obsługiwała kontrolę wewnętrzne i zewnętrzne w zakresie zleconym przez przełożonego, na bieżąco współpracowała z inspektorami nadzoru inwestorskiego. - Wynagrodzenie: 2100 do 2520 zł/brutto (płaca zasadnicza + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na początek na czas określony do sześciu miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (75%). Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru od grudnia 2017r.- Praca na 3/4 etatu w godz: 7:30-15:30 - wg harmonogramu. Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe techniczne o profilu budownictwo ogólne. Wymagane doświadczenie zawodowe przy wykształceniu przy średnim 6 lata pracy w jednostce samorządowej, a przy wyższym 4 lata pracy w jednostce samorządowej. Wymagana znajomość ustawy prawo budowlane, prawo zamówień publicznych, kodeksu cywilnego, znajomość obsługi programów Word i Excel. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie przy prowadzeniu spraw dot. realizacji remontów i inwestycji.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-10-27 - Katowice (śląskie)
przygotowywanie posiłków, wydawanie posiłków, sprzątanie zaplecza kuchennego wraz z myciem naczyń, znajomość HACAP, układanie menu z dietetykiem mile widziane, praca dwuzmianowa od poniedziałku do piątku: 7-15,10-18, w okresie próbnym umowa zlecenie, następnie umowa o pracę
Niepubliczne Przedszkole i Żłobek TUPTUŚ Justyna Mazurczak - 2016-11-08 - Brwinów (mazowieckie)
Sprzątanie pomieszczeń biurowych, stołówek, sanitariatów.
Zakład Pracy Chronionej Probet Sp. z o.o. - 2016-01-20 - Tychy (śląskie)
pozyskiwanie klientów, utrzymywanie relacji z obecnymi klientami, rozszerzanie spektrum zakresu oferowanych usług, nadzór nad pracownikami backoffice; Praca na terenie RP
Wojciech Styk - 2018-10-11 - Lublin (lubelskie)
Doradztwo w zakresie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy. Prowadzenie szkoleń wstępnych i okresowych z zakreu BHP. Opiniowanie instrukcji dot. BHP. Sporządzanie dokumentacji powypadkowej. Ustalanie okoliczności i przyczyn zdarzenia wypadku drogowego, sporządzenie meldunków i sprawozdań. Nadzorowanie przestrzegania przez pracowników przepisów ppoż. Prowadzenie okresowych kontroli, konserwacja sprzętu gaśniczego.
Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej S.A. Żary - 2018-09-25 - Żary (lubuskie)
rekrutacja pracowników zagranicznych, prowadzenie dokumentacji pracowniczej, tłumaczenia językowe
IGDI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-01-05 - Warszawa (mazowieckie)