SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY Z J. WŁOSKIM Kornice oferta pracy EKO-OKNA SPÓŁKA AKCYJNA
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY Z J. WŁOSKIM
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: Szczegółowe informacje dostępne na stronie:http://l.eko.eu/wloski
Data publikacji: 2020-07-01
Lokalizacja: Kornice (śląskie)
Pracodawca: EKO-OKNA SPÓŁKA AKCYJNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Spacerowa 4, 47-480 Kornice, powiat: raciborski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Szczegółowe informacje dostępne na stronie:http://l.eko.eu/wloski
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie uzależnone od doświadczenia i kwialifikacji
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY Z J. WŁOSKIM
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kornice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 24
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: raciborski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2411
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Pietrowice Wielkie
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2020
Nazwa pracodawcy: EKO-OKNA SPÓŁKA AKCYJNA
danePracodawcy_nip: 6391813241
danePracodawcy_regon: 27792570800000
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu
Adres pracodawcy:
Spacerowa 4, 47-480 Kornice, powiat: raciborski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CVOsoby zainteresowane proszone są o kontakt telefoniczny lub na adres e- mail
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 24
Powiat pracodawcy: raciborski
danePracodawcy_kodPowiatu: 2411
Gmina pracodawcy: Pietrowice Wielkie
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Kornice
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0218851
Adres strony pracodawcy: www.ekookna.pl
Ulica pracodawcy: Spacerowa
Numer budynku pracodawcy: 4
Profil działalności pracodawcy:
Produkcja wyrobów dla budownictwa z tworzyw sztucznych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 3
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|243305
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 01.07.2020
Oferta pracy ważna do: 31.07.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 01.07.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 01.07.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?64737812ad02c0e57c154b826c9b1f8c
Podobne oferty pracy
Nawiązywanie kontaktów z potencjalnymi klientami, pozyskiwanie kontrahentów na terenie kraju i za granicą. Analizowanie działania konkurencji oraz wdrażanie przyjętej strategii marketingowej. Realizacja planów sprzedażowych.
DENIS GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-24 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
- Rozwój sieci sprzedaży poprzez utrzymywanie relacji handlowych oraz zdobywanie nowych klientów. Przygotowywanie ofert. Prowadzenie negocjacji handlowych. Doradztwo techniczno-handlowe dla klientów. Analiza rynku i działań konkurencji.- Nasz klient oferuje: pracę w prężnie rozwijającej się firmie z branży HVAC, możliwość rozwoju zawodowego. - Wynagrodzenie: 2200 do 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wykształcenie min. średnie o profilu technicznym. Min. 2- letnie doświadczenie na stanowisku o profilu handlowym wymagającym umiejętności budowania relacji handlowych w branży technicznej. Mile widziane doświadczenie w branży budowlanej, sanitarnej, HVAC lub pokrewnej. Umiejętność pełnienia roli doradczej wobec klientów w zakresie wyboru produktów. Umiejętność budowania efektywnych relacji handlowych. Nastawienie zadaniowe. Umiejętności negocjacyjne. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: pierzga (at) thermosilesia.pl
THERMOSILESIA PIOTR PIERZGA - 2017-03-06 - Katowice (śląskie)
Dbałość o całokształt spraw związanych z obszarem BHP oraz ochrony środowiska w zakładzie produkcyjnym.Wymagany kontakt telefoniczny przed spotkaniem.
SPÓŁDZIELNIA ŚWIT - 2018-08-24 - Halinów (mazowieckie)
j.w.
Delphi BDU s. j. Dymowska-Moussa, Grabowska-Wawrzeniecka - 2016-04-20 - Warszawa (mazowieckie)
•obsługa i nadzorowanie zamówień od ich złożenia, aż po weryfikację jakości dostarczonego towaru oraz ewentualne składanie reklamacji•poszukiwanie nowych źródeł zaopatrzenia na rynku, negocjowanie warunków zakupowych z dostawcami•przyjmowanie, wydawanie i kontrola dostaw•prace związane z logistyką wysyłek, zamawianie, organizacja transportu•inwentaryzowanie oraz aktualizowanie stanu magazynowego w programie magazynowo-księgowym•ewidencja elektronarzędzi, kontrola kompletności i stanu technicznego urządzeń, kontrola terminu zwrotu i wymiany urządzeń w ramach umowy flotowej oraz zamawianie nowych w systemie•organizacja zaplecza budowlanego (kontenery socjalne, kontenery na śmieci) oraz sprzętu budowlanego (podnośniki, zgrzewarki)•przygotowywanie dok. odbiorowej inwestycji; godz. pracy 7-15; okres zatrudnienia 12 m-cy - przedłużenie na czas nieokreślony
IGNACZAK TECHNIKA GRZEWCZA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-17 - Słupsk (pomorskie)
wprowadzanie i analiza danych w systemie SAP, DH+, sporządzanie raportów w systemie SAP, Excel, kontakt z partnerem biznesowym w j.angielskim
kontakt przez PUP - 2020-05-20 - Poznań (wielkopolskie)
Aktywna sprzedaż usług w oparciu o standardy firmy, budowanie długofalowych relacji z klientami, realizacja wyznaczonych celów i planów sprzedażowych. Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy.
Nationale Nederlanden Usługi Finansowe - 2016-10-25 - Lublin (lubelskie)
Specjalista ds. sprzedaży szkoleń technicznych, telefonuje do Klientów i przedstawia im ofertę szkoleniową. Pomaga w doborze tematyki szkolenia. Prowadzi z Klientem korespondencję e-mail związaną ze szkoleniami, którymiKlient wyraził zainteresowanie. Negocjuje ceny szkolenia i wysokość rabatu z Klientami. Prowadzi bazę danych Klientów w systemie CRM. Współpracuje zzespołem Cert Partner. ZADANIA: aktywne pozyskiwanie klientów poprzez: telefoniczną sprzedaż szkoleń technicznych, doradztwo w zakresie doboruszkoleń, udział w branżowych targach i konferencjach, tworzenie baz danych kontrahentów, podtrzymywanie i rozwijanie dobrych relacji handlowych ze stałymi klientami, ofertowanie i bieżącą obsługę klientów wzakresie sprzedaży, realizację celów sprzedażowych, współpracę z pozostałymi działami firmy. Praca w godzinach 8-16.
CERT PARTNER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-10-04 - Opole (opolskie)
1. Administrowanie siecią teleinformatyczną ZPO oraz zapewnieniepoprawnego działania i bieżące utrzymanie serwerów, switchów, routerów itowarzyszących im systemów informatycznych. 2. Wykonywanie czynnościzwiązanych z diagnostyką, naprawą, modernizacją, bieżącymi przeglądami ikonserwacją, usuwaniem awarii sprzętu informatycznego zainstalowanych wposzczególnych komórkach organizacyjnych i pracowniach. 3. Prowadzenierejestru sprzętu informatycznego i oprogramowania.
Zespół Placówek Oświatowych - 2019-04-15 - Opole (opolskie)
Zapewnienie sprawnego funkcjonowania sekretariatu, prowadzenie rejestru korespondencji wychodzącej i przychodzącej, organizacyjne wsparcie spotkań i obsługa interesantów, prace administracyjne w tym zakup materiałów biurowych, eksploatacyjnych, spożywczych, organizacja spotkań firmowych, dbałość o wizerunek firmy
kontakt przez PUP - 2016-11-24 - Gdańsk (pomorskie)
w/g stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-03-02 - Puńsk (podlaskie)
- Obsługa sprzedaży, monitoring realizacji zamówień, nadzór nad bazą klientów, działania z zakresu obsługi biura sprzedaży (w tym fakturowanie), prowadzenie korespondencji handlowej, przygotowanie dokumentów sprzedażowych, dostawczych, z zakresu obsługi posprzedażowej.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe lub min. średnie z zakresu inżynierii sprzętu medycznego, ekonomii, handlu, marketingu, fizjoterapii i rehabilitacji lub biomechaniki. Mile widziane doświadczenie zawodowe na stanowisku specjalista ds. handlowych. Wymagane umiejętności komunikacyjne. Znajomość obsługi komputera: edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, podstawy obróbki graficznej. Łatwość poruszania się w sieci internet. Umiejętność redakcji tekstów. Zdolność przygotowania i przeprowadzania działań logistycznych z zakresu organizacji i przygotowania realizacji zamówień. Obowiązkowość, skrupulatność, dbałość o szczegóły, rzetelność. Cennym atutem będzie znajomość i zainteresowanie branżą wyrobów medycznych. Mile widziana znajomość podstaw html. Wymagana znajomość języka angielskiego w stopniu średnio zaawansowanym B1 w mowie i piśmie. Kontakt telefoniczny (Tel.:32-252-67-56) w godzinach 8:00-16:00 lub e-mail: biuro (at) innow.pl
INNOW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-03-01 - Katowice (śląskie)
jw.
PBM POŁUDNIE SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-08-03 - Warszawa (mazowieckie)
wykonywanie czynności związanych z przygotowaniem miejsca pracy przed rozpoczęciem wydawania potraw przez kuchnię, obieranie, krojenie, szatkowanie i siekanie warzyw i owoców na późniejsze potrawy, utrzymywanie czystości w obrębie kuchni i na zapleczu sanitarnym, czyszczenie sprzętu kuchennego, powierzchni stołów, podłóg i maszyn oraz zmywanie naczyń po zakończonym dniu pracy, doraźna pomoc szefowi kuchni oraz pozostałym kucharzom, pozostałe prace porządkowe mające na celu utrzymanie kuchni w czystości oraz ułatwienie pracy całej obsłudze lokalu
kontakt przez PUP - 2019-06-14 - Ustroń (śląskie)
prace księgowe
HENIX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-05-30 - Świętochłowice (śląskie)
-Wprowadzanie innowacji w zakresie organizacyjnym, ekonomicznym, technologicznym w firmach i podmiotach zewnętrznych
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2018-02-01 - Łódź (łódzkie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Poznań (wielkopolskie)
pozyskanie klienta, przygotowanie ofert dla klienta, opieka nad obecnymi klienta
kontakt przez PUP - 2019-07-03 - Babice (małopolskie)
tworzenie wizerunku rynku polskiego w mediach indyjskich, prowadzenie działań zmierzających do zainteresowania inwestorów indyjskich rynkiem polskim
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Piaseczno (mazowieckie)
Staż dla os. powyżej 30 roku życia
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
- przyjmowanie, rejestrowanie i wysyłanie korespondencji- odbieranie oracz łączenie rozmów telefonicznych,-czynny udział w przygotowywaniu wizyt gości,- budowanie odpowiedniego wizerunku firmy,-zapewnienie płynnego przepływu informacji oraz korespondencji między zakładami,- opieka nad dokumentacją firmy,- wykonywanie innych poleceń przełożonego nie ujętych w zakresie a wynikających z bieżących potrzeb firmy,- wprowadzanie faktur z całego zakładu do programu NND,- nadzór nad prawidłowym opisywaniem i akceptowaniem faktur w programie elektronicznego obiegu.
ZAKŁADY MIĘSNE PEKLIMAR 2 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-10-26 - Uniszki-Cegielnia (mazowieckie)
1.Sporządzanie planów zamówień publicznych, sprawozdań z ich wykonania. 2. Prowadzenie rejestrów zamówień publicznych oraz umów. 3. Prowadzenie procedur z zakresu udzielania zamówień publicznych. 4. Udział w pracach komisji inwentaryzacyjnej. 5. Prowadzenie i rozliczanie zakupów materiałów biurowych, itp. zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy "Prawo zamówień publicznych". 6. Prowadzenie rozliczeń miesięcznych kart drogowych, wydawanych dla transportu własnego oraz rozliczanie zakupionego do transportu paliwa. 7. Zastępstwo pod nieobecność pracownika na stanowisku: Specjalista ds administracyjnych. 8. Prowadzenie ewidencji czasu pracy pracownikow MPŚ; praca w godz. 7.30-15.30; szczegóły oferty na stronie internetowej BIP Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku
Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku - 2016-09-06 - Słupsk (pomorskie)
bieżąca obsługa kancelaryjna biura, obsługa posiedzeń rady i zarządu, prowadzenie doradztwa w sprawie możliwości otrzymania dofinansowania, redagowanie notatek prasowych
STOWARZYSZENIE - Lokalna Grupa Działania - 2017-12-27 - Andrespol (łódzkie)
Rozliczanie dokumentów księgowych;Obsługa klienta;
OLCZAK LESZEK KANCELARIA PODATKOWA OLTAX - 2018-09-13 - Tychy (śląskie)
Pozyskiwanie klientów i utrzymywanie dobrych relacji z klientami.
Przedsiębiorstwo Handlowe MIRRA Sebastian Myszke - 2018-01-05 - Linowiec (pomorskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Czerwonak (wielkopolskie)
Pozyskiwanie klientów z kraju i zza granicy, kontakt z klientami Polskimi i zagranicznymi, opracowywanie harmonogramu imprez targowych, dbanie o kontakt z klientem, aktywny udział w życiu firmy.
Republic of Expo - 2016-07-25 - Kielce (świętokrzyskie)
- wdrążanie i opracowywanie strategii maretingowej firmy,- opracowywanie i prowadzenie kampanii reklamowych i medialnych,- opracowywanie materiałów reklamowych oraz przygotowywanie akcji promocyjnych
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "HADM" MIECZYSŁAW GRAMATOWSKI - 2018-11-14 - Rokocin (pomorskie)
sprzedaż materiałów elektrycznych i metalowych (narzędzi i elektronarzędzi) w Oddziale Siemiatycz, obsługa klienta, pozysikwanie nowych klientów
kontakt przez PUP - 2018-10-11 - Siemiatycze (podlaskie)
- wykonywanie analiz chemicznych,- opracowywanie wyników pomiarów,- analiza technik przetwórstwa odpadów poliprotylenowych - sposoby oczyszczania,- wpływ parametrów na jakość otrzymanych granulatów i badanie ich własności.
ZAKŁADY WYTWÓRCZE CHEKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-10-09 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)