SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY Babice oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: pozyskanie klienta, przygotowanie ofert dla klienta, opieka nad obecnymi klienta
Data publikacji: 2019-07-03
Lokalizacja: Babice (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Babice, powiat: chrzanowski, woj: małopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
pozyskanie klienta, przygotowanie ofert dla klienta, opieka nad obecnymi klienta
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Babice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: chrzanowski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 03.07.2019
Data zakończenia pracy: 02.04.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: PRAWO JAZDY KAT.B
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chrzanowie
Adres pracodawcy:
Słowackiego 8, 32-500 Chrzanów, powiat: chrzanowski, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, skierowanie do pracodawcy
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: chrzanowski
Gmina pracodawcy: Chrzanów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Chrzanów
Ulica pracodawcy: Słowackiego
Numer budynku pracodawcy: 8
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chrzanowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 03.07.2019
Oferta pracy ważna do: 17.07.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 03.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 03.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?84c55036c11fe2109be3ce2793e21f30
Podobne oferty pracy
Pozyskiwanie nowych klientów z rynków zagranicznych, kontakty i negocjacje z klientami, przygotowywanie ofert handlowych, monitorowanie działań konkurencji.
Amii Sp. z o.o. - 2016-07-18 - Łódź (łódzkie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Poznań (wielkopolskie)
Wsparcie w prowadzeniu spraw kadrowych i księgowych
OPTIMA Medycyna SA - 2016-12-16 - Prudnik (opolskie)
sprzedaż produktów,obsługa klienta i kasy fiskalnej,skłądanie zamówień,przyjmowanie dostaw
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Zambrów (podlaskie)
Wykonywanie obowiązków na stanowisku kadrowa/kadrowy.
Zakład Produkcji Materiałów Budowlanych ZPCh Kazimierz Ginter - 2018-02-02 - Chojnice (pomorskie)
Wsparcie pracowników SKOK w zakresie informatyki; obsługa, zabezpieczenie i ochrona funkcjonujących systemów informatycznych.
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa "ARKA" - 2015-12-01 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
rozliczanie, sporządzanie listy płac, prowadzenie teczek osobowych, rozliczanie wynagrodzeń, składek ZUS
SPÓŁKA DORADCÓW PODATKOWYCH "SEBASTJAN" SPÓŁKA JAWNA IRENA SEBASTJAN, ARKADIUSZ SEBASTJAN - 2016-08-31 - Ruda Śląska (śląskie)
Poszukiwanie oraz selekcjonowanie osób chętnych na kursy
Krystian Żak Blue Education - 2018-08-13 - Kraków (małopolskie)
kontakt z klientami, podpisywanie umów, negocjowanie warunków
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Biała Podlaska (lubelskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Warszawa (mazowieckie)
robienie zdjęć towaru, obrabianie zdjęć, wystawianie ofert na stronie internetowej, przygotowywanie oraz wysyłanie paczek, odpowiadanie na maile i telefony
NETSALES POLSKA Sp. z o.o. - 2019-06-28 - Poznań (wielkopolskie)
obsługa sekretariatu, rozliczanie zleceń produkcyjnych, wprowadzanie dokumentów do programu magazynowo-księgowego, wstępna dekretacja dokumentów i przygotowanie do działu księgowego, nadzór nad listami obecności pracowników
H&S STEEL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-01-22 - Machnacz (kujawsko-pomorskie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-07-25 - Żnin (kujawsko-pomorskie)
Znajomość przepisów oświatowych i dokumentacji uczniowskiej. Obsługa urządzeń biurowych i programów komputerowych: Office, SIO, I-uczniowie
Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego Nr 2 - 2019-06-24 - Gdynia (pomorskie)
przyjmowanie i wysyłanie korespondencji obsługa programu GlobalWag System, kontakt z klientami
kontakt przez PUP - 2017-01-05 - Wilków (dolnośląskie)
-Sprzedaż produktów (przedłużanie umów) sieci Orange,-Kontakt: telefoniczny 668-819-574; e-mail: nrokicka (at) leasingteam.pl-Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy,-Wynagrodzenie od 11,00 zł brutto/h,-Praca między godz. 8 a 16 lub miedzy godz. 13 a 21.
LeasingTeam sp. z o. o. - 2016-02-17 - Tczew (pomorskie)
Bieżąca administracja sklepu internetowego, aktualizacja i kontrola doboru stanu magazynowanego asortymentu. Monitoring rynku oraz trendów sprzedaży internetowej. Współpraca z partnerami handlowymi i dostawcami.
PROFI SELLER ARKADIUSZ PIOTROWSKI - 2019-04-11 - Chotomów (mazowieckie)
Sporządzanie list płac, doknywanie rozliczeń, składek ZUS, sporządzanie deklaracji podatkowych
Pomorska Insytutucja Gospodarki Budżetowej POMERANIA - 2017-02-02 - Koszalin (zachodniopomorskie)
• Pomoc w realizacji zadań związanych z wypełnianiem procedur norm ISO 9001:2009 oraz ISO 14001;2005.• Udział w opracowywaniu propozycji procedur związanych z działalnością hurtowni farmaceutycznej.
AGENCJA REZERW MATERIAŁOWYCH - 2015-09-30 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
obsługa kadrowa pracowników
MADRAS SP.ZO.O. - 2018-02-01 - Koło (wielkopolskie)
Sporządzanie ofert w języku francuskim, obsługa programów produkcyjnych
"MONTOTRAS LOGISTICS" Sp. z o.o. - 2017-01-13 - Sosnowiec (śląskie)
Przygotowywanie raportów w j. angielskim i rosyjskim, obsługa w j. rosyjskim i angielskim, proponowanie usprawnień procesów.
kontakt przez PUP - 2016-12-14 - Zabierzów (małopolskie)
Obsługa maszyn pakujących
kontakt przez PUP - 2016-10-03 - Łódź (łódzkie)
prowadzenie procesów inwestycji związanych z przebudową, budową, rozbudową oraz modernizacją infrastruktury wodociągowej i kanalizacyjnej.
kontakt przez PUP - 2016-01-26 - Chorzów (śląskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-07-20 - Żary (lubuskie)
zarządzanie utrzymaniem ruchu i remontów w ramach branży AKP w powierzonym obszarze - organizowanie oraz koordynowanie całokształtu prac w celu zapewnienia realizacji zadań planowych; planowanie zadań i kosztów w obszarze utrzymania ruchu i remontów (łącznie z inwestycjami odtworzeniowymi); podejmowanie bieżących działań naprawczych i korygujących wynikających z funkcjonowania systemu jakości, a także w przypadkach stwierdzonych niezgodności; opracowywanie planów remontów instalacji technologicznych, urządzeń technicznych oraz innych obiektów dla instalacji będących w zakresie obowiązków w zgodności z obowiązującymi przepisami; zapewnienie sprawności aparatów, urządzeń i instalacji oraz ich ciągłości produkcyjno - ruchowej z zapewnieniem bezpieczeństwa eksploatacyjnego i bezpieczeństwa obsługi; nadzorowanie realizacji zadań i ich rozliczania dla powierzonego obszaru; stosowanie i ciągłe doskonalenie rozwiązań przyjętych w ramach wdrożonych i wdrażanych w firmie systemów zarządzania
CIECH Soda Polska s.a. - 2017-05-22 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
obsługa klienta, organizacja biura podróży
kontakt przez PUP - 2017-10-10 - Chrzanów (małopolskie)
Firma APROJEKT tworząca oddział w Siedlcach, poszukuje osób chcących rozwijać się w dziedzinie paszportyzacji sieci telekomunikacyjnych- sieci światłowodowych (FTTH-FTTB Szkieletowych), sieci HFC CATV (koncentrycznych RF + światłowodowych), kanalizacji, przyłączy i szaf telekomunikacyjnych, zasilania urządzeń telekomunikacyjnych. Zadania realizowane na wskazanym stanowisku: utrzymanie aktualnej informacji o sieci telekomunikacyjnej poprzez wprowadzanie oraz edycję danych w systemie paszportyzacji SmallWorld, weryfikowanie poprawności danych wprowadzonych do systemu paszportyzacji, udział w tworzeniu i kompletowaniu dokumentacji powykonawczej (praca w Siedlcach)
APROJEKT Jacek Szymczak - 2017-01-25 - Siedlce (mazowieckie)
bieżące prowadzenie ksiąg rachunkowych (pelna księgowość), przygotowywanie bilansów, RZiS, rachunków przepływów pieniężnych, zmnian w kapitałach własnych oraz sprawozdań finansowych; sporządzanie deklaracji oodatkowych ClT, VAT;nadzór nad prawidłowością dokumentów księgowych i finansowych oraz ich obiegiem,nadzór nad sporządzaniem rocznych planów finansowo-gospodarczych, merytoryczne wsparcie dla podległych pracowników, dbałość o jakość, terminowość wykonywanych zadań, nadzór nad prowadzenierm działu księgowości, sporządzanie wewnętrznych sprawozdań i analiz kwartalnych,bieżące informowanie przełożonych o aktualnie prowadzonych sprawach, inne zadania księgowe oraz współpraca z innymi działami spółdzielni
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Jagiellonka" - 2018-05-14 - Sosnowiec (śląskie)
Praca biurowa. Sporządzanie dokumentacji w związku z postępowaniami o decyzje zgodne z przepisami prawa ochrony środowiska. Prowadzenie bieżącej dokumentacji i jej analiza. Kontakt z jednostkami administracji publicznej oraz klientami.
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Poznań (wielkopolskie)