SPECJALISTA CHEMIK R41/2437-1181/20 Włocławek oferta pracy ZAKŁADY WYTWÓRCZE CHEKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA CHEMIK R41/2437-1181/20
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: - wykonywanie analiz chemicznych,- opracowywanie wyników pomiarów,- analiza technik przetwórstwa odpadów poliprotylenowych - sposoby oczyszczania,- wpływ parametrów na jakość otrzymanych granulatów i badanie ich własności.
Data publikacji: 2020-10-09
Lokalizacja: Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: ZAKŁADY WYTWÓRCZE CHEKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:87-800 Włocławek, powiat: m. Włocławek, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- wykonywanie analiz chemicznych,- opracowywanie wyników pomiarów,- analiza technik przetwórstwa odpadów poliprotylenowych - sposoby oczyszczania,- wpływ parametrów na jakość otrzymanych granulatów i badanie ich własności.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA CHEMIK R41/2437-1181/20
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Włocławek
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 04
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Włocławek
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0464
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Włocławek
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: chemik
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 09.10.2020
Data zakończenia pracy: 08.01.2021
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Chemik
wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykszt. wyższe chemiczne z zakresu tworzyw sztucznych, znajomość obsługi komputera, mile widziana znajomość języka obcego
Nazwa pracodawcy:
ZAKŁADY WYTWÓRCZE CHEKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
danePracodawcy_nip: 8880401065
danePracodawcy_regon: 910507594
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku
Adres pracodawcy:
Krzywa Góra 28, 87-800 Włocławek, powiat: m. Włocławek, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Termin: dni robocze, Godziny : 8:00-15:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 04
Powiat pracodawcy: m. Włocławek
danePracodawcy_kodPowiatu: 0464
Gmina pracodawcy: Włocławek
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Włocławek
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0984752
Ulica pracodawcy: Krzywa Góra
Numer budynku pracodawcy: 28
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|211301
Zawód wykonywany przez pracownika: chemik
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 09.10.2020
Oferta pracy ważna do: 09.11.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 09.10.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 09.10.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?9504affcdf982342a94040629b6722fb
Podobne oferty pracy
Prowadzenie prostych rozliczeń księgowych, księgowanie dokumentów, fakturowanie klientów i prowadzenie rozliczenia faktur, kontakt z ZUS i Urzędem Skarbowym, rozliczanie wynagrodzeń pracowników, tworzenie list płac, współpraca z dyrekcją firmy i pomoc w realizacji spraw bieżących.
kontakt przez PUP - 2019-05-14 - Sopot (pomorskie)
Obsługa klienta, wykładanie towaru do lady, kontrola nad terminowością towarów, przestrzeganie przepisów BHP i higieny pracy, wykładanie cen
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Gdańsk (pomorskie)
obsługa klienta przez telefon, emaile oraz czat; odbieranie połączeń; praca również w języku angielskim.
kontakt przez PUP - 2020-01-22 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowanie dokumentacji technicznej produkcji
UNIMEX Zenon Paryska i Krzysztof Paryska sp. jawna - 2017-09-15 - Szepietowo (podlaskie)
Prace fizyczne na terenie zakładu, sortowanie odpadów.
P.U.H MAK Jerzy Maniura - 2017-03-20 - Piekary Śląskie (śląskie)
- bieżąca obsługa klientów z rynku niemieckiego- promowanie produktów - dbanie o relację z klientami - kształtowanie dobrego wizerunku firmy - pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb - administracja i praca z wewnętrznym systemem
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-09-24 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie dokumentacji pracowniczej, sporządzanie list płac, deklaracji ZUS, PIT, sporządzanie umów o dzieło i zlecenia oraz umów o pracę. Praca na umowę o pracę w godz. 7-15 w Kołobrzegu.
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowo-Produkcyjne PILAWA Eugeniusz Pilawa - 2017-12-04 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
prace związane z logistyką i obrotem towarów, kontrola stanów magazynowych, przyjmowanie i wydawanie towarów
Protektor BHP Michał Szpanowski - 2017-02-14 - Lubawa (warmińsko-mazurskie)
1. Zapewnienie wszystkim wewnętrznym klientom efektywnego wsparcia IT z zaangażowaniem oraz pozytywnym nastawieniem;2.Zapewnienie rozwiązywania incydentów znajdujących się w kolejce zespołu w trybie zmianowym.Zarządzanie incydentami od momentu ich wystąpienia do momentu rozwiązania;3.Stosowanie się do firmowych procesów oraz procedur zapewniających utrzymanie wysokiego poziomu jakości i profesjonalizmu;4. Komunikacja z użytkownikami wymagającymi wsparcia wykorzystując telefon, e-mail, komunikator oraz inne dostępne kanały komunikacji;5.Pozostałe zadania wyznaczone przez przełożonego , pod warunkiem, że nie są niezgodne z prawem ani postanowieniami umowy zatrudnienia.Miejsce pracy: Wrocław Kontakt kandydatów z pracodawcą email.Oferta znajduje się w sali: H
kontakt przez PUP - 2016-04-05 - Wrocław (dolnośląskie)
Bieżąca obsługa klientów, promowanie produktów, dbanie o relację z klientami, kształtowanie dobrego wizerunku firmy, pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb, administracja i praca z wewnętrznym systemem.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-07-24 - Warszawa (mazowieckie)
Praca przy ścince piwonii, sortowaniu i układaniu. Praca w Holandii.
kontakt przez OHP - 2019-05-13 - Kluczbork (opolskie)
Prowadzenie dokumentacji kadrowo - płacowej, naliczanie płac. Stanowisko samodzielne.
GIOVANA SP. Z O.O. - 2017-08-28 - Lublin (lubelskie)
Obsługa klienta w zakresie ubezpieczeń.
kontakt przez PUP - 2017-08-23 - Jaroszowice (małopolskie)
do uzgodnienia
KARAPETYAN ARMINE - 2018-03-27 - Radom (mazowieckie)
Merytoryczna znajomość produktów, wsparcie techniczne i szkoleniowe dla klientów oraz koordynacja procesu sprzedaży.Prowadzenie spotkań, prezentacja produktów, przygotowywanie ofert oraz negocjacje warunków współpracy z klientami. Nawiązywanie i budowanie długofalowych relacji z klientami. Dbanie o pozytywny wizerunek firmy. Wymagania: Wykształcenie wyższe kierunkowe medyczne, embriolog, biologiczne bądź biotechnologiczne. Mile widziane doświadczenie w pracy w laboratorium IVF oraz znajomość technik in vitro.
ART SOLUTIONS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-12-23 - Warszawa (mazowieckie)
Kontakt z klientem zagranicznym - częste wyjazdy służbowe, wsparcie w rozwiązywaniu problemów jakościowych, weryfikacja zasadności reklamacji klienta, przekazywanie informacji o reklamacjach wewnątrz firmy, tworzenie statystyk, praca w systemi 1 zmianowym w godzinach 07.00-15.00, proponowane wynagrodzenie 3200 zł - 3500 zł.
Bader Polska Sp. z o.o. - 2019-03-06 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Import/export, prowadzenie biura, testowanie urządzeń elektronicznych, prowadzenie dokumentacji handlowej.
kontakt przez PUP - 2016-10-07 - Bielsko-Biała (śląskie)
1. Prowadzenie rejestru zamówień publicznych na podstawie wniosków poszczególnych komórek.2. Przygotowanie i prowadzenie dokumentacji związanej z postępowaniem w sprawie zamówień publicznych, począwszy od momentu wystąpienia komórki organizacyjnej z wnioskiem o uruchomienie postępowania do momentu jego zakończenia, czyli zawarcia umowy.3. Uczestnictwo w pracach Komisji Przetargowej. Udzielanie wyjaśnień formalnych prowadzonego postępowania4. Wydawanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz ich ewidencja.5. Udzielanie porad komórkom organizacyjnym szpitala w zakresie udzielania zamówień publicznych oraz realizacji umów zawartych w wyniku przeprowadzonego postępowania6. Przygotowywanie wniosków do Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych.7. Sporządzanie sprawozdań z zakresu Zamówień Publicznych. 8. Prowadzenie postępowań wyłączonych z Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.9. Prowadzenie i przygotowanie dokumentacji w zakresie udzielania zamówień na świadczenia zdrowotne udzielane przez szpital.12. Przygotowywanie ofert do NFZ w postępowaniu w trybie konkursu ofert na opiekę psychiatryczną i leczenie uzależnień.
Wojewódzki Szpital Psychiatryczny - 2019-07-12 - Gdańsk (pomorskie)
• Pełna obsługa kadrowo - płacowa ,• Obsługa składek ZUS, podatków, umów zleceń, • Przygotowanie i odpowiedzialność za deklaracje i sprawozdania ZUS, PIT, GUS,• współpraca z NFZ.
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej "Śródmieście" w Opolu - 2020-07-09 - Opole (opolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-01-19 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej, akt osobowych, sporządzanie wniosków o dofinasowanie (PUP, FRON) i deklaracji (ZUS, PIT, PFRON,GUS).
ICF Wood Paweł Fąfara - 2017-05-15 - Czudec (podkarpackie)
jw.
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego - 2018-12-24 - Warszawa (mazowieckie)
Księgowanie dokumentów, obsługa kadr i płac.
Alta Filipkowscy Sp. Jawna - 2018-12-04 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
Dekretowanie, księgowanie i kompletowanie dowodów księgowych. Porządkowanie dokumentacji, analizowanie kont rachunkowych pod kątem prawidłowości zapisów księgowych. Pomoc w sporządzaniu sprawozdań budżetowych i finansowych, list płac, itp.
SZUMERA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-01-14 - Zimnodół (małopolskie)
Projektowanie układów elektrycznych oraz układów automatyki maszyn i urządzeń oraz aparatury kontrolno - pomiarowej, przygotowywanie dokumentacji technicznej, kontrola stanu technicznego systemów elektrycznych, opracowywanie algorytmów sterowania, tworzenie i wdrażanie aplikacji w sterownikach PLC, diagnozowanie i dokonywanie napraw systemów elektrycznych oraz wykonywanie zmian parametrów pracy sterowników.WYMAGANIA: wykształcenie wyższe - elektryczne/ elektromechaniczne.
"DANREX SERVICE " S.C. - 2018-11-09 - Jarosław (podkarpackie)
-obsługa systemu sprzedaży internetowej oraz kontrolowanie poprawności jego funkcjonowania,-dbanie o odpowiednią ekspozycję produktów oraz ich dostępność,-opieka nad treścią sklepu internetowego-tworzenie opisów do wprowadzanych produktów,-podejmowanie działąń marketingowych np tworzenie promocji,kampanii informacyjnych,-obsługa zamówień klientów dokonujących zakupów za pośrednictwem sklepu internetowego oraz serwisów aukcyjnych,-opieka posprzedażowa,-monitorowanie rynku oraz raportowanie działań
Big Art Krzysztof Pazdyga - 2016-09-27 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
prowadzenie dokumentacji kadrowej, obsługa procesów związanych z zatrudnieniem oraz rozwiązywaniem umów o prace, ewidencja czasu pracy, prowadzenie akt osobowych, kontrola aktualności badań lekarskich, sporządzanie raportów i sprawozdań w zakresie spraw dotyczących zatrudnienia zgodnie z obowiązującymi przepisami, prowadzenie spraw związanych z zakładowym funduszem świadczeń socjalnych, redagowanie dokumentów uzupełnianie druków urzędowych.
kontakt przez PUP - 2018-09-11 - Turek (wielkopolskie)
Prowadzenie zajęć dla dzieci i młodzieży na świetlicy.
Gminny Ośrodek Kultury w Gogolinie - 2018-09-17 - Kamień Śląski (opolskie)
1)opracowywanie, analiza, weryfikacja i dokonywanie uzgodnień z merytorycznymi komórkami organizacyjnymi Szkoły w zakresie aktów kierowania i aktów normatywnych Komendanta Szkoły pod kątem ich zgodności z zasadami techniki prawodawczej oraz nadawanie im dalszego biegu legislacyjnego,2)kompletowanie dokumentów i aktów prawnych wydawanych przez MSWiA, KGP oraz Komendanta Szkoły,3)prowadzenie rejestru aktów normatywnych i aktów kierowania Komendanta Szkoły,4)aktualizacja wykazów: aktów normatywnych i kierowania Komendanta Szkoły,5)przygotowywanie okresowej informacji dot. przepisów resortowych i pozaresortowych; godz. pracy 7.15-11.15; okres próbny 9-11.2019
Szkoła Policji w Słupsku - 2019-08-02 - Słupsk (pomorskie)
udzielanie pomocy i wspracia rodzinom zastępczym, zapewnienie dostepu do specjalistycznego poradnictwa, organizowanie okresowych ocen sytuacji dziecka i rodziny
kontakt przez PUP - 2016-03-25 - Bartoszyce (warmińsko-mazurskie)