SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY, SPRAWY MAGAZYNOWE I ROZLICZENIOWE Szczecin oferta pracy ZAKŁAD PRODUKCYJNO-USŁUGOWY ARBET SPÓŁKA Z O.O.
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY, SPRAWY MAGAZYNOWE I ROZLICZENIOWE
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: SPRZEDAŻ TOWARÓW I BETONU TOWAROWEGO, PRZYJĘCIE TOWARU, ROZLICZANIE MAGAZYNU, WYDAWANIE TOWARU. WYMAGANE: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE LUB WYŻSZE, MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE.
Data publikacji: 2019-04-18
Lokalizacja: Szczecin (zachodniopomorskie)
Pracodawca: ZAKŁAD PRODUKCYJNO-USŁUGOWY ARBET SPÓŁKA Z O.O.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:TAMA POMORZAŃSKA 16, 70-253 Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
SPRZEDAŻ TOWARÓW I BETONU TOWAROWEGO, PRZYJĘCIE TOWARU, ROZLICZANIE MAGAZYNU, WYDAWANIE TOWARU. WYMAGANE: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE LUB WYŻSZE, MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY, SPRAWY MAGAZYNOWE I ROZLICZENIOWE
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Szczecin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Szczecin
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Szczecin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 18.04.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Specjalista do spraw sprzedaży
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE
Nazwa pracodawcy:
ZAKŁAD PRODUKCYJNO-USŁUGOWY ARBET SPÓŁKA Z O.O.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie
Adres pracodawcy:
TAMA POMORZAŃSKA 16, 70-253 Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: BRAK
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: m. Szczecin
Gmina pracodawcy: Szczecin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Szczecin
Ulica pracodawcy: TAMA POMORZAŃSKA
Numer budynku pracodawcy: 16
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 18.04.2019
Oferta pracy ważna do: 17.05.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 18.04.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 18.04.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?3d7dfe7a0ac695f2372081ee9b4933e4
Podobne oferty pracy
- przygotowywanie ofert handlowych/przetargowych, - obsługa platform zakupowych, - pozyskiwanie zleceń, - utrzymywanie dobrych relacji z obecnymi i nowymi kontrahentami- praca na terenie woj. śląskiego
Carbo-Toka Sp. z o.o. - 2019-04-05 - Tychy (śląskie)
przygotowywanie powierzchni produkowanych wyrobów pod operację galwanizowania
ADJATECH Sp. z o.o.Sp. k. - 2016-05-09 - Janikowo (wielkopolskie)
obsługa sprzedaży mebli biurowych, tworzenie ofert handlowych.
P.H. "STEMA" STEFAN BOCZYŁO - 2017-03-29 - Świdnica (dolnośląskie)
1. praca biurowa/stacjonarna2. pozyskiwanie nowych klientów biznesowych oraz opieka i podtrzymanie relacji z obecnymi klientami firmy3. stacjonarna sprzedaż produktów połączona z doradztwem4. aktywne odpowiadanie na zapytania klientów5. prowadzenie kampanii mailingowej6. prowadzenie negocjacji oraz przygotowanie indywidualnych ofert7. terminowa realizacja wyznaczonych planów8. bieżące wsparcie działu sprzedaży w pracy operacyjnej9. wystawianie faktur i innych dok. związanych ze sprzedażą10. dokumentowanie i raportowanie działań11. budowanie pozytywnego wizerunku firmy
GOLDEN LINE PAWEŁ DOSTYCH - 2016-03-15 - Rzeszów (podkarpackie)
Kompleksowa obsługa klienta zagranicznego oraz poszukującego pracy, obsługa poczty elektronicznej, telefonu, korespondencji, archiwizacja dokumentów
kontakt przez PUP - 2017-12-07 - Koszalin (zachodniopomorskie)
ZAKRES OBOWIAZKÓW: odpowiedzialność za rozwój kanału sprzedaży online, opracowywanie i realizacja strategii i taktyk działań z zakresu marketingu online, odpowiedzialność za wyniki sprzedaży online oraz podnoszenie efektywności działania sklepu (sprzedaż, konwersje, usability), zarządzanie kampaniami e-commerce, planowanioe i prowadzenie akcji promocyjnych, wdrożenie i zarządzanie programem lojalnościowym, poszukiwanie szans na wyróżnienie się w Online, wsparcie działu marketingu we wprowadzaniu nowych rozwiązań e-marketingowych, monitoring i analiza efektów prowadzonych działań e-marketingowych; WYMAGANIA:minimum trzyletnie doświadczenie w pracy w obszarze e-commerce (sklepy internetowe, CMS), kompleksowe zrozumienie środowiska zakupów Online, Promocje, Sprzedaż i eMarketing. Biegłość w pragramach: Google Analytiecs, Google Adwords i Web Master Tools. Znajomość wytycznych Google w zakresie SEO oraz zasad ich wdrożenia na własnych stronach www / w sklepie online. Doświadczenie we wdrażaniu systemów Marketing Automation - zarządzanie bazą mailową, procesy. schematy automatyzacji. Doświadczenie w zakresie procesów i zasad e-Commerce: Up sale, cross sale, promocje. Zrozumienie i optymalizacja koszyka zakupowego - lejek zakupowy, poprawianie i zwiększanie konwersji zakupów. Znajomość zasad pozycjonowania stron w Internecie. Znajomość zagadnień związanych z wdrożeniem kanałem e-commercce lub systemami informatycznymi wykorzystywanymi tych obszarach. Pożądane doświadczenie w koordynacji projektów. Znajomość języka angielskiego.
Ottimo Systems Sp. z o.o. S.K. Lubliniec - 2017-05-15 - Lubliniec (śląskie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-09-16 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie spraw i dokumentacji kadrowo-płacowej. Stanowisko samodzielne, wymagające odpowiedzialności za prowadzenie dokumentacji. Dodatkowo prowadzenie spraw związanych z księgowością
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Bytom Sp. z o. o. - 2016-12-29 - Bytom (śląskie)
Prowadzenie dokumentacji pracowniczej, sporządzanie list płac, deklaracji ZUS, |PIT, sporzadzanie umów o dzieo i zlecenia.Praca na umowę o pracę w godz. 7-15 w Kołobrzegu.
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowo-Produkcyjne PILAWA Eugeniusz Pilawa - 2016-07-18 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
udzielanie pomocy w przypadku nagłych zachorowań i zatruć, organizowanie i realizacja świadczeń pielęgniarskich z zakresu edukacji i promocji zdrowia, profilaktyczna opieka zdrowotna nad uczniami, prowadzenie dokumentacji zgodnie z prawem. Praca na pełen etat od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16. Po okresie próbnym umowa na czas nieokreślony.
ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH W BRWINOWIE - 2017-10-27 - Brwinów (mazowieckie)
zh
kontakt przez PUP - 2016-09-27 - Morąg (warmińsko-mazurskie)
montaż instalacji teletechnicznych
ZINP Zakład Instalacji Niskoprądowych Paweł Zawiski - 2015-12-23 - Sosnowiec (śląskie)
Prowadzenie rachunkowości LGD zgodnie z Ustawą o rachunkowości z dnia 29.09.1994r. (Dz. U. z 2002r. Nr 76 poz. 694). Wykonywanie obowiązków sprawozdawczych wymaganych obowiązującymi przepisami prawa.Przestrzeganie ścisłej dyscypliny finansowej i budżetowej LGD.Należyte przechowywanie i zabezpieczene dokumentów księgowych, ksiąg rachunkowych, sprawozdań finansowych oraz środków pieniężnych, bieżące prawidłowe prowadzenie księgowości z zastosowaniem racjonalnej organizacji pracy i techniki przetwarzania danych.Analiza dokumentów finansowych i ich bieżąca kontrola pod wzgledem formalno- rachunkowym. Podejmowanie działań zmierzających do usunięcia nieprawidłowości stwierdzonych w toku sprawowania kontroli i nadzoru.Dokonywanie zamknięcia rocznego ksiąg oraz sporządzanie wymaganych obowiązującymi przepisami prawa sprawozdań.Prowadzenie dokumentacji składek członków zwyczajnych i wspierających.Obsługa Walnego Zebrania Członków LGD, Rady i Zarządu LGD, innych zespołów/grup pracujących na rzecz LGD oraz wydarzeń organizowanych przez LGD, oraz tych, w których LGD bierze udział. Wnioskowanie wraz z uzasadnieniem o wprowadzenie zmian w planie finansowym.Nadzór nad prawidłowym prowadzeniem kasy gotówkowej zgodnie z obowiązujacymi w tym zakresie przepisami prawa.Prowadzenie systematycznej kontroli wewnetrznej dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.Prowadzenie akt osobowych.Sporządzanie umów pracowniczych i innej dokumentacji pracowniczej, naliczanie płac oraz rozliczanie z ZUS i US.Organizowanie i kontrola szkoleń BHP. Prowadzenie ewidencji czasu pracy. Wpółpraca z Urzędem Pracy. Zadania związane z projektami grantowymi - przygotowywanie umów, kontakty z realizatorami, monitoring prowadzonych operacji, rozliczenie projektów, etc. Opieka kadrowo - księgowa nad pracownikami Biura LGD.Realizowanie innych zadań zleconych przez Zarząd LGD.
Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania Kraina Wzgórz Trzebnickich - 2016-05-10 - Trzebnica (dolnośląskie)
sporządzanie list płac, prowadzenie akt osobowych, przygotowywaniw deklaracji ZUS, GUS, US, naliczanie wynagrodzeń, rozliczanie czasu pracy, doświadczenie zawodwe mile widziane
GRUPA PRODUCENTÓW ROLNYCH "ERGO - ROL" Sp. z o.o. - 2016-09-14 - Kiełpiny (wielkopolskie)
przeprowadzanie analiz ekonomicznych
Bel-Pol Sp. Z o.o .Świdnica - 2017-04-14 - Świdnica (dolnośląskie)
Telefoniczna obsługa klientów --telefoniczne budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami- informowanie o bieżących ofertach i promocjach
CALL CENTER INTER GALACTICA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-24 - Częstochowa (śląskie)
bezpośrednia sprzedaż w placówce
Money Trade & Media Sp. z o.o. - 2018-08-31 - Katowice (śląskie)
stała współpraca z Radcą Prawnym zatrudnionym w 4 RBLog; analizowanie pod względem formalno-prawnym: projektów umów cywilno-prawnych zawieranych z podmiotami zewnętrznymi, dokumentacji z postępowań wyjaśniających prowadzonych przez Komendanta Bazy oraz sporządzonych na tej podstawie projektów decyzji administracyjnych, projektów wydawanych przez Komendanta Bazy aktów prawnych o charakterze wewnętrznym (regulaminów, zarządzeń, wytycznych, rozkazów), dokumentacji z postępowań wyjaśniających prowadzonych na podstawie przepisów prawa pracy oraz sporządzonych na tej podstawie projektów sprawozdań; dla celów prowadzenia postępowań (w tym postępowań windykacyjnych), których stroną jest 4 RBLog lub Komendant 4 RBLog, przed sądami powszechnymi, przed sądami administracyjnymi oraz przed innymi organami orzekającymi: opracowywanie i analizowanie niezbędnej dokumentacji, opracowywanie projektów pism procesowych, wykonywania zadań w zakresie zastępstwa procesowego na zasadach określonych w art. 351 ustawy z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych (t.j. Dz.U. 2016, poz. 233 z późn. zm.) oraz w § 6 Regulaminu odbywania aplikacji radcowskiej (załącznik do Uchwały Krajowej Radców Prawnych Nr 90/VII/2009 z dnia 17 października 2009 r.); występowanie o udostępnienie przez właściwe komórki wewnętrzne (osoby funkcyjne) Bazy informacji niezbędnych dla terminowej i jakościowej realizacji zadań z zakresu obsługi prawnej; prowadzenie rejestru spraw, o których mowa w pkt. 2); przygotowywanie wniosków dotyczących zmiany stosowanych w 4 RBLog wzorów klauzul umownych, wzorów decyzji administracyjnych lub wzorów aktów administracyjnych kierownictwa wewnętrznego w celu ich uzgodnienia z aktualnym stanem prawnym oraz z aktualnymi poglądami judykatury sądów powszechnych lub sądów administracyjnych; udzielanie wyjaśnień dotyczących prawa powszechnie obowiązującego (jego treści, wykładni i stosowania) w zakresie objętym działaniem 4 RBLogpraca na umowę na okres próbny, praca jednozmianowaoferta dostępna w sali E
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2017-09-19 - Wrocław (dolnośląskie)
Praca w dziale ekonomicznym, w zakresie planowania, controllingu, analizy ekonomicznej, przygotowanie ofert handlowych, umowa o pracę na czas nieokreślony, jedna zmiana, wysokość wynagrodzenia w zależności od posiadanych kwalifikacji, kontakt tel. z pracodawcą: 71-381-01-42, 71-318-01-86, wew. 226 lub mailowo: ek (at) wzl2.pl, oferta dostępna w sali E
Wojskowe Zakłady Łączności nr 2 S.A. - 2015-11-27 - Czernica (dolnośląskie)
jw.
Instytut Przemysłu Organicznego - 2018-06-28 - Warszawa (mazowieckie)
-
kontakt przez PUP - 2016-09-28 - Rokitki (pomorskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-03-29 - Dobre (mazowieckie)
całościowe zarządzanie projektami usługi pracy tymczasowej realizowanej na terenie województwa kujawsko-pomorskiego, współpraca z kluczowymi partnerami biznesowymi z branży produkcyjnej, logistycznej, realizacja procesów administracyjnych związanych z zatrudnieniem pracowników, sporządzanie umow o pracę oraz umów cywilnoprawnych w systemie CRM, odpowiedzialność za budowanie trwałych relacji z pracownikami oraz partnerami biznesowymi, koordynowanie spaw zwiazanych z przyjazdem, zatrudnieniem i zakwaterowaniem pracowników z Ukrainy
kontakt przez PUP - 2017-04-25 - Lubicz Górny (kujawsko-pomorskie)
dozór eksploatacji sieci i urzadzeń energetycznych
34 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2017-11-28 - Rzeszów (podkarpackie)
Bezpośredni kontakt z klentami hiszpańskojęzycznymi oraz portugalskojęzycznymi. Ściąganie wierzytelności klienta.
kontakt przez PUP - 2017-08-08 - Łódź (łódzkie)
Naprawa samochodów ciężarowych.
STANISŁAW RUTKOWSKI- USŁUGI TRANSPORTOWE - 2016-07-28 - Boguszów-Gorce (dolnośląskie)
j.w
Sąd Okręgowy w Płocku - 2017-04-10 - Płock (mazowieckie)
Wykonywanie instalacji teletechnicznych, kucie , wiercenie, zaprawianie dziur po robotach, roboty ziemne(kopanie rowów), budowa siecie teletechnicznych.Praca w Częstochowie, możliwość delegacji na terenie całej Polski.
kontakt przez PUP - 2018-01-10 - Olsztyn (śląskie)
Tworzenie dokumentacji ofertowych.Rozliczanie finansowe i rzeczowe budów.
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT TOROWYCH "TORREMS" SP Z O.O. - 2016-07-19 - Brody Małe (lubelskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-04-06 - Poznań (wielkopolskie)